Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Ongelmia Salkkari-videoiden toimivuudessa tai haluatko brassailla uudella kokoonpanollasi?
Avatar
Huumeita
Kanta-asiakas
Viestit: 794
Liittynyt: 24.8.2009 10:16

Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Viesti Kirjoittaja Huumeita »

VLC:n uusi versio muuttui aivan surkeaksi, pakkohan se oli vaihtaa GOM Playeriin.
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Viesti Kirjoittaja Burnis »

pontiou kirjoitti:Windows Media Player.
Olen erään, en nyt muista kenen, vinkistä siirtynyt käyttämään GOM Playeria. Nyt onnistuu Salkkareidenkin kelaaminen niin näppärästi että. :ylos:
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Viesti Kirjoittaja allas »

pontiou kirjoitti:
pontiou kirjoitti:Windows Media Player.
Olen erään, en nyt muista kenen, vinkistä siirtynyt käyttämään GOM Playeria. Nyt onnistuu Salkkareidenkin kelaaminen niin näppärästi että. :ylos:
Kertokaa miksi niitä pitää kelata? Alusta loppuu vaa katotaa se o siin ei niit mitää kelailla? :D ??? spam :d
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Latasinpa nyt itsekin tuon GOMin. Hyvältä vaikuttaa.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Salla kirjoitti:
pontiou kirjoitti:
pontiou kirjoitti:Windows Media Player.
Olen erään, en nyt muista kenen, vinkistä siirtynyt käyttämään GOM Playeria. Nyt onnistuu Salkkareidenkin kelaaminen niin näppärästi että. :ylos:
Kertokaa miksi niitä pitää kelata? Alusta loppuu vaa katotaa se o siin ei niit mitää kelailla? :D ??? spam :d
Alkutunnusta nyt ei jaksa Erkkikään katsella, vie vain turhaan 40 sekuntia elämästäni. :D Lisäksi saattaa olla joitakin kohtia, mitkä haluan katsoa uudelleen; esim. huomisen jaksossa oli Helenan eräs lausahdus, joka oli pakko kuunnella uudestaan ihan vain varmistaakseni, kuulinko oikein. :) :D
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Lihapullamies
VIP
VIP
Viestit: 576
Liittynyt: 9.8.2009 12:15

Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Viesti Kirjoittaja Lihapullamies »

Mä ainakin kelaan aina Katariinan kohtaukset yli. Ei sellasta sönkköä jaksa katella.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #4
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Viesti Kirjoittaja allas »

Lihapullamies kirjoitti:Mä ainakin kelaan aina Katariinan kohtaukset yli. Ei sellasta sönkköä jaksa katella.
Minkä ihmeen takia? Parasta viihdettä ne ovat. 2x hidastettuna aina vaan parempi!
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Ainakin tuon intron voi ihan hyvin kelata. Siinä tuhlaantuisi muuten liikaa kallisarvoista aikaa kiireisestä elämästäni.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

VLC Playerillä on tullut katsottua kaikki jaksot sitten BS Playerin ja v*ttumaisten mainosten jälkeen.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
kapinenkoira
Viestit: 6
Liittynyt: 28.2.2010 01:06

Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Viesti Kirjoittaja kapinenkoira »

Mikseiköhän mulla toiminu nuo salkkarit? Olen vasta alotellut katsomaan täältä .. ja heti homma tyssäs. latasin vlc playerinkin oikeen , kun ei ensin toiminut windows media playerilla mutta ei toiminut vlc:lläkään.. kertokaa mitä olen tehnyt väärin että minua rangaistaan näin?!?!? :( :alas:
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Viesti Kirjoittaja allas »

kapinenkoira kirjoitti:Mikseiköhän mulla toiminu nuo salkkarit? Olen vasta alotellut katsomaan täältä .. ja heti homma tyssäs. latasin vlc playerinkin oikeen , kun ei ensin toiminut windows media playerilla mutta ei toiminut vlc:lläkään.. kertokaa mitä olen tehnyt väärin että minua rangaistaan näin?!?!? :( :alas:
Kyllä pitäisi toimia. Kai olet purkanut .rar tiedoston jollain purkuohjelmalla, esim. WinRARilla? Kyllä toimii! :ylos:
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

kapinenkoira kirjoitti:Mikseiköhän mulla toiminu nuo salkkarit? Olen vasta alotellut katsomaan täältä .. ja heti homma tyssäs. latasin vlc playerinkin oikeen , kun ei ensin toiminut windows media playerilla mutta ei toiminut vlc:lläkään.. kertokaa mitä olen tehnyt väärin että minua rangaistaan näin?!?!? :( :alas:
http://ismolaitela.com/opas-nain-saat-s ... si-t72.php
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
kapinenkoira
Viestit: 6
Liittynyt: 28.2.2010 01:06

Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Viesti Kirjoittaja kapinenkoira »

juuri noin toimin. kokeilin kumpaakin tapaa, mutta ei lähtenyt näkymään. soitin alkoi toistamaan sitä ja kesti ehkä sekunnin ja sit se näytti niinkuin jakso olis loppunut. näkyi vaan että toisto: 00.00/00.00. onkohan vika tuossa uusimmassa jaksossa vai sen latauksessa? latasin sen varmuuden vuoksi kummastakin latauslinkistä mutta ei auttanut. :alas:
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

kapinenkoira kirjoitti:
juuri noin toimin. kokeilin kumpaakin tapaa, mutta ei lähtenyt näkymään. soitin alkoi toistamaan sitä ja kesti ehkä sekunnin ja sit se näytti niinkuin jakso olis loppunut. näkyi vaan että toisto: 00.00/00.00. onkohan vika tuossa uusimmassa jaksossa vai sen latauksessa? latasin sen varmuuden vuoksi kummastakin latauslinkistä mutta ei auttanut. :alas:
Oletko asentanu codecit koneellesi?

Jos et, niin saat sen täältä!
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Itse en henkilökohtaisesti suosittele asentamaan tuota Yarmon linkittämää codec-pakettia, sillä VLC Media Player ei tarvitse/käytä ulkoisia koodekkeja, vaan siinä on mukana kaikki, jolla myös Salkkarit pitäisi näkyä.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Joonas kirjoitti:Itse en henkilökohtaisesti suosittele asentamaan tuota Yarmon linkittämää codec-pakettia, sillä VLC Media Player ei tarvitse/käytä ulkoisia koodekkeja, vaan siinä on mukana kaikki, jolla myös Salkkarit pitäisi näkyä.
VLC + Nvidian näytönohjain ei sovellu itselleni. Jää kuva pestyn näköiseksi.

Suosittelen FFDshow + valitsemasi mediatoistin.
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
kapinenkoira
Viestit: 6
Liittynyt: 28.2.2010 01:06

Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Viesti Kirjoittaja kapinenkoira »

Rambo-Ossi kirjoitti:
Joonas kirjoitti:Itse en henkilökohtaisesti suosittele asentamaan tuota Yarmon linkittämää codec-pakettia, sillä VLC Media Player ei tarvitse/käytä ulkoisia koodekkeja, vaan siinä on mukana kaikki, jolla myös Salkkarit pitäisi näkyä.
VLC + Nvidian näytönohjain ei sovellu itselleni. Jää kuva pestyn näköiseksi.

Suosittelen FFDshow + valitsemasi mediatoistin.
ei sillä kuvalaadulla mulle niin väliä ole, ainakaan aluksi. kuhan nyt jotain näkyisi vaan. Vaikuttaakohan ongelmaani esim se että asensin dna-nettiturvan koneelle about pari viikkoa sitten, tai se etten ole ladannut uusinta flash playeria. java tuessakin saattaa olla jotain häikkää?
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Viesti Kirjoittaja allas »

kapinenkoira kirjoitti:ei sillä kuvalaadulla mulle niin väliä ole, ainakaan aluksi. kuhan nyt jotain näkyisi vaan. Vaikuttaakohan ongelmaani esim se että asensin dna-nettiturvan koneelle about pari viikkoa sitten, tai se etten ole ladannut uusinta flash playeria. java tuessakin saattaa olla jotain häikkää?
Nuo em. ei kyllä pitäisi vaikuttaa yhtään. Keskeytetty lataus tulee ensimmäisenä mieleen jos videotiedostossa näkyy vain 00:00/00:00. Kannattaa katsoa tiedostokokoa, ~170 Mt on yleensä normaali salkkarijakson koko. Jos näyttää jotain huomattavasti pienempää niin lataus on keskeytetty. Tai keskeytynyt.
kapinenkoira
Viestit: 6
Liittynyt: 28.2.2010 01:06

Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Viesti Kirjoittaja kapinenkoira »

Salla kirjoitti:
kapinenkoira kirjoitti:ei sillä kuvalaadulla mulle niin väliä ole, ainakaan aluksi. kuhan nyt jotain näkyisi vaan. Vaikuttaakohan ongelmaani esim se että asensin dna-nettiturvan koneelle about pari viikkoa sitten, tai se etten ole ladannut uusinta flash playeria. java tuessakin saattaa olla jotain häikkää?
Nuo em. ei kyllä pitäisi vaikuttaa yhtään. Keskeytetty lataus tulee ensimmäisenä mieleen jos videotiedostossa näkyy vain 00:00/00:00. Kannattaa katsoa tiedostokokoa, ~170 Mt on yleensä normaali salkkarijakson koko. Jos näyttää jotain huomattavasti pienempää niin lataus on keskeytetty. Tai keskeytynyt.


koko oli 112 Mt. Tiedoissa luki että video on estetty koska on tullut toiselta koneelta, mutta sallin sen eikä siltikään alkanu näkymään.
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?

Viesti Kirjoittaja allas »

112 Mt ei kyllä ole oikea salkkarijakson koko, ainakaan jos tuolta linkkitopicin linkistä latasit. Sen pitäisi olla ~170 Mt. Vaikuttaa nyt siltä että yrität toistaa jollain media playerilla .rar tiedostoa (tiedostonpakkaukseen ja arkistointiin tarkoitettu tiedostomuoto.) Se pitää ensin purkaa jollakin purkuohjelmalla, esim. WinRARilla.
Vastaa Viestiin