Mitä uudistuksia haluaisitte?

Ongelmia Salkkari-videoiden toimivuudessa tai haluatko brassailla uudella kokoonpanollasi?
O`boy
Kanta-asiakas
Viestit: 363
Liittynyt: 21.8.2009 15:17
Paikkakunta: Espoo

Mitä uudistuksia haluaisitte?

Viesti Kirjoittaja O`boy »

Mitä uudistuksia haluaisitte tähän sivustolle ,jos vain saisitte päättää.

Itse haluaisin tähän sellaisen ,kuin esim seiskan sivuilla on. Pari henkilöä kirjoittaa jotain blogia / tarinaa ja muut sitten seuraavat. Sitten tänne vois tulla sellaisia äänestyksiä ,että kuukauden paras remix jne. Sitte joku vois alkaa pitämään omaa päiväkirjaa. Jokaselle voisi tulla tänne oma pikkusivusto. En tarkota ,niinkuin blogspotia ,mutta melkein samanlainen kuin ircis jne.
Sitte vois poistaa noita henkilöitä ,jotka ovat olleet yli 6 kk kirjautumatta tai sitten vain noita jotka ovat täällä jaksojen perässä eikä muuta täällä sivustollla teekkään ,kuin vain kaatavat tämän. Tämä olisi mun ehdotus :D Mitä pientä uudistusta te haluaisitte ,jos saisitte itse päättää?
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
Avatar
Vesikortsu
VIP
VIP
Viestit: 313
Liittynyt: 7.7.2009 12:15
Paikkakunta: Wimpeli

Re: Mitä uudistuksia haluaisitte?

Viesti Kirjoittaja Vesikortsu »

Kaakao95 kirjoitti:Mitä uudistuksia haluaisitte tähän sivustolle ,jos vain saisitte päättää.

Itse haluaisin tähän sellaisen ,kuin esim seiskan sivuilla on. Pari henkilöä kirjoittaa jotain blogia / tarinaa ja muut sitten seuraavat. Sitten tänne vois tulla sellaisia äänestyksiä ,että kuukauden paras remix jne. Sitte joku vois alkaa pitämään omaa päiväkirjaa. Jokaselle voisi tulla tänne oma pikkusivusto. En tarkota ,niinkuin blogspotia ,mutta melkein samanlainen kuin ircis jne.
Sitte vois poistaa noita henkilöitä ,jotka ovat olleet yli 6 kk kirjautumatta tai sitten vain noita jotka ovat täällä jaksojen perässä eikä muuta täällä sivustollla teekkään ,kuin vain kaatavat tämän. Tämä olisi mun ehdotus :D Mitä pientä uudistusta te haluaisitte ,jos saisitte itse päättää?
Juu täällä on ihan liikaa jaksojen perässä jahtaavia käyttäjiä. Tekisköhän jokin viestiraja eetvarttia?

Ja ehdoittaisin että joskus järjestettäisiin jotain pikku kilpailuja tänne, lisäämään hieman toimintaa tänne. :D
Vesikortsu Juutuubassa►►
Ismo & Seppo soundboard►►
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #6
Avatar
Vesikortsu
VIP
VIP
Viestit: 313
Liittynyt: 7.7.2009 12:15
Paikkakunta: Wimpeli

Re: Mitä uudistuksia haluaisitte?

Viesti Kirjoittaja Vesikortsu »

Suoneiti kirjoitti:
Vesikortsu kirjoitti:
Ja ehdoittaisin että joskus järjestettäisiin jotain pikku kilpailuja tänne, lisäämään hieman toimintaa tänne. :D
Joo! Jotkut kilpailut olisivat tosi jees <3
Niin! Vaikka esim. "Paras Salkkarit photoshoppaus" tai "Paras ismo remix" tai mitä ikinä keksitäänkin. Olis aina äänestys, ja eniten ääniä kerännyt voittaisi.

Ja palkintoina olisi jotain "Special" ismo paitoja. :D

<3
Vesikortsu Juutuubassa►►
Ismo & Seppo soundboard►►
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #6
Darïan_Diesel
Viestit: 21
Liittynyt: 22.8.2009 00:20
Paikkakunta: parkkihalli, espoo city

Re: Mitä uudistuksia haluaisitte?

Viesti Kirjoittaja Darïan_Diesel »

Jos forumin ylläpito alkais maksaa käyttäjille postauksista? sentti per viesti? :ylos:
Munters Oyj
O`boy
Kanta-asiakas
Viestit: 363
Liittynyt: 21.8.2009 15:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä uudistuksia haluaisitte?

Viesti Kirjoittaja O`boy »

Näähän on hyvii ,mutta ei toi foorumin pitäjä alkais varmaankaan maksamaan 1 viestistä 1 sentin :D Siinä menis sen rahat. Silloin kaikki alkaisi kirjoittaimaan vaikka yhden viestin : K
sitten toinen : J
jne.

Noi muut olis kivoi uudistuksii ,ylläpitäjän pitäis nähä tää ja sit kattoo pystyykö nää toteuttaa.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
Vastaa Viestiin