WII

Keskustelua peleihin liittyen. Pelikonsolit yms.
Vastaa Viestiin
Avatar
GMsupr
Viestit: 29
Liittynyt: 21.5.2009 21:31

WII

Viesti Kirjoittaja GMsupr »

Tänne voisi alkaa postaileen juttuja uusista wii uutisista ja peleistä. Olisi myös kiva, jos viitsisitte laittaa omat wii consolin numerot. Kuinka moni on jo kokeillut juuri tullutta Punch-out peliä itsellä on se ja vaikuttaa todella makeelta peliltä.

Wii Console number: 0503 3586 7154 8111 <- Saa vapaasti lisäillä!
Saekki
Viestit: 14
Liittynyt: 26.5.2009 22:59

Re: WII

Viesti Kirjoittaja Saekki »

Mulla on juu kans toi punch out. Pelasin sen ekan vaiheen läpi eli nousin championiks. Vyön puolustaminen alkaa olla jo vähän haasteellisempaa kun vastustajat kehittyvät ja tulee uusia lyöntejä. Joku parikytä peliä löytyy kun on modattu vehje.
Avatar
Apina
Kanta-asiakas
Viestit: 56
Liittynyt: 10.5.2009 17:20
Paikkakunta: Ulkomailla

Re: WII

Viesti Kirjoittaja Apina »

Kokemuksia WII:stä?Hyviä ja huonoja puolia? Ite olen miettinyt pitkän toven,että olisko hyvä ostos.
Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried
Avatar
GMsupr
Viestit: 29
Liittynyt: 21.5.2009 21:31

Re: WII

Viesti Kirjoittaja GMsupr »

Wii on erinomainen konsoli, jos haluat esim. pelata netistä otettuja pelejä itse en ole modannut millään mulla tavalla kun asentanut wii:n homebrew channelin ja sillä käynnistänyt Backup loader ohjelman jolla pelaankin netistä ladattuja pelejä. Pelien graaffinen puoli ei ehkä ole sitä parasta, mutta peleissä onkin se parasta että pääsee itse tekemään sitä mitä ruudulla tapahtuu eikä vain istua paikallaan ja painella nappeja. SUOSITTELEN!
Avatar
Apina
Kanta-asiakas
Viestit: 56
Liittynyt: 10.5.2009 17:20
Paikkakunta: Ulkomailla

Re: WII

Viesti Kirjoittaja Apina »

Tehrä rundi kaupungilla,jos olis jossakin pelifirmassa WII testattavana. :D
Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried
Avatar
GMsupr
Viestit: 29
Liittynyt: 21.5.2009 21:31

Re: WII

Viesti Kirjoittaja GMsupr »

kannattaa kokeilla vasta kesällä kaupassa, koska on tulossa wiimotionplus, joka tarkentaa wii:n kapulan tarkkuutta entisestään sitten vasta on ohjain todella kunnollinen! P.S vaikka se on minun mielestäni nytkin ihan tarpeeksi tarkka ja herkkä
Avatar
Apina
Kanta-asiakas
Viestit: 56
Liittynyt: 10.5.2009 17:20
Paikkakunta: Ulkomailla

Re: WII

Viesti Kirjoittaja Apina »

Kävin perjantaina rundin ja kävin tesmaileen WII:tä.Pakko sano,että on kyllä kaiken hypetyksen arvonen mitä,nyt 25minuutin testisession jälkee voi sanoa.
Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried
Saekki
Viestit: 14
Liittynyt: 26.5.2009 22:59

Re: WII

Viesti Kirjoittaja Saekki »

Tänään just modasin ton 4.0 version ja laitoin usb loaderin. Jos sitä täs kohta kävis ostamassa ulkosen kovalevyn ni ei tarvi enään levyjäkään kun voi pelata suoraan kovalevyltä pelejä :ylos: . Latausajat kuulemma pienentyy aika huikeasti ja tietysti ei tarvi enään vaihtaa levyjä.
Avatar
GMsupr
Viestit: 29
Liittynyt: 21.5.2009 21:31

Re: WII

Viesti Kirjoittaja GMsupr »

No hyvä niin muuten käykö tohon wiihin melkein mikä vaan ulkonen kovalevy kun olen itsekkin samaa aikonut kokeilla.
Avatar
zergbur
Viestit: 44
Liittynyt: 29.5.2009 20:18

Re: WII

Viesti Kirjoittaja zergbur »

En kyllä itse Wii:tä omista, mutta täytyy kyllä sanoa, että Super Smash Bros. Brawl on helvetin hyvä peli isolla kaveriporukalla pelatessa. Kaverin luona tullut pelattua sitäkin aika runsaasti. FALCON PUNCH! :D
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #5
Saekki
Viestit: 14
Liittynyt: 26.5.2009 22:59

Re: WII

Viesti Kirjoittaja Saekki »

GMsupr kirjoitti:No hyvä niin muuten käykö tohon wiihin melkein mikä vaan ulkonen kovalevy kun olen itsekkin samaa aikonut kokeilla.
http://wiki.gbatemp.net/wiki/index.php/ ... ility_List

tuolta löytyy lista toimivista kovalevyistä.
Avatar
GMsupr
Viestit: 29
Liittynyt: 21.5.2009 21:31

Re: WII

Viesti Kirjoittaja GMsupr »

Kiitos Saekki :ylos:

Nyt eikun sitten vaan kovoa osteleen!
Saekki
Viestit: 14
Liittynyt: 26.5.2009 22:59

Re: WII

Viesti Kirjoittaja Saekki »

ite ostin just uuden ja laitoin ton vanhan 500Gt:sen kiinni. Hyvin tuntui pelittävän :ylos:
erittäin paljon mukavampaa pelailla kun ei tarvi vaihdella levyjä. Latausajat myös huomattavasti lyhyemmät :)
Avatar
Embbu_
Viestit: 1
Liittynyt: 17.8.2009 18:31

Re: WII

Viesti Kirjoittaja Embbu_ »

zergbur kirjoitti:En kyllä itse Wii:tä omista, mutta täytyy kyllä sanoa, että Super Smash Bros. Brawl on helvetin hyvä peli isolla kaveriporukalla pelatessa. Kaverin luona tullut pelattua sitäkin aika runsaasti. FALCON PUNCH! :D



SSBB paras peli kyl, sit on The Legend Of Zelda: Twilight Princess
Avatar
DataBase
Kanta-asiakas
Viestit: 109
Liittynyt: 21.8.2009 23:08
Paikkakunta: Savitaipale

Re: WII

Viesti Kirjoittaja DataBase »

Meillä on ollu Wii viime joulusta asti. Hauskahan se on mutta ei ole oikein varaa ostaa lisää pelejä, joten niitä ei ole kovinkaan paljon.
Life's more painless for the brainless, why think too hard when it's so soothing
nonnu11
Kanta-asiakas
Viestit: 255
Liittynyt: 21.8.2009 22:10

Re: WII

Viesti Kirjoittaja nonnu11 »

Suoneiti kirjoitti:Nythän tuota Wii:tä ruvetaan hankkimaan armeijoihin kohottamaan varusmiesten kuntoa. Juokseminen on nääs lopetettu. Saa nähä miten onnistuu tuolla. :)
Juu, ja juoksemisen sijasta alotettiin sauvakävely. (: Tosin esim. isoveli ei ekaan 2-3 viikkoon päässyt säuvakävelemään (eikä juoksemaan) kun pääsi armeijassa hyväkuntosten leiriin tms.
Vastaa Viestiin