Naama jossa nyrkki saisi vierailla

Vähemmän moderoitu alue. Hyvän maun rajoissa.
O`boy
Kanta-asiakas
Viestit: 363
Liittynyt: 21.8.2009 15:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Naama jossa nyrkki saisi vierailla

Viesti Kirjoittaja O`boy »

Antti ja Hennahan valittiin toiseksi pariksi häihin. Eli ne menee tänään naimisiin. Mun mielestä noi on oksettavia ja säälittäviä ihmisiä ,mutta hyvä vaan että menevät Big Brotherissa naimisiin ,niin se kuuluu jotenkin aiheeseen ,kun kummatkin oli viime kaudelta :D
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Naama jossa nyrkki saisi vierailla

Viesti Kirjoittaja Larry »

Timo Soini
Viimeksi muokannut Larry, 14.8.2011 16:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
pöllöilijä
VIP
VIP
Viestit: 701
Liittynyt: 3.11.2009 21:13

Re: Naama jossa nyrkki saisi vierailla

Viesti Kirjoittaja pöllöilijä »

En tykkää tällaisista listauksista, mutta yhtään kyyneltä en ole Berlusconin patsaalla rusikoitujen kasvojen takia vuodattanut.
Silence I'm here
No words, no songs, no pain or doubts.
Mättö-Sika
Kanta-asiakas
Viestit: 53
Liittynyt: 16.12.2009 18:10
Paikkakunta: Pesäpallomaila

Re: Naama jossa nyrkki saisi vierailla

Viesti Kirjoittaja Mättö-Sika »

Johnny kirjoitti:
Kaakao95 kirjoitti:Toi Johnyn laittama sai mun veren kiehumaan. Mursko koira niskansa? Sit se viel itki tuolla alhaalla. Mä inhoon kaikkee rääkkämistä ja kaverini olivat eläinrääkkäjiä. Ottivat kolme sisiliskoa ja leikkelivät heitä elävänä ja työnsivät nauloja pään läpi ja sitten ne leikkas yhen sisiliskon mahan auki ja se oli raskaana. Sitten ne on sitonu pienenä sammakoita ja sisiliskoja naruun ja paiskannut niitä asfalttiin kunnes ne on delannut.
Kaikki eläinrääkkäys mitä nään ,niin saa mut todella vihaseks.
Koiralta kuulemma murtui joitain luita, mutta se jäi henkiin, ja paranee luultavasti kokonaan. Mä en ymmärrä eläinrääkkäystä. Miten näin sairaita ihmisiä löytyy maapallolta? Rääkätäänkö eläimiä kenties siksi, koska ollaan itse niin heikkoja ettei kykene rääkkäämään mitään muuta kuin puolustuskyvytöntä, pientä koiraa?
Jep, Johny on oikeessa, samoten Kaakao. Söpö koira oli...
"Parempi liikaa, kuin liian vähän." Pikku-Myy © Oy Moomin characters Ltd

Sallan Fanclubissa mukana <3
Jepe223
Viestit: 0
Liittynyt: 28.1.2010 23:11

Mitäh?

Viesti Kirjoittaja Jepe223 »

Mättö-Sika kirjoitti:
Johnny kirjoitti:
Kaakao95 kirjoitti:Toi Johnyn laittama sai mun veren kiehumaan. Mursko koira niskansa? Sit se viel itki tuolla alhaalla. Mä inhoon kaikkee rääkkämistä ja kaverini olivat eläinrääkkäjiä. Ottivat kolme sisiliskoa ja leikkelivät heitä elävänä ja työnsivät nauloja pään läpi ja sitten ne leikkas yhen sisiliskon mahan auki ja se oli raskaana. Sitten ne on sitonu pienenä sammakoita ja sisiliskoja naruun ja paiskannut niitä asfalttiin kunnes ne on delannut.
Kaikki eläinrääkkäys mitä nään ,niin saa mut todella vihaseks.
Koiralta kuulemma murtui joitain luita, mutta se jäi henkiin, ja paranee luultavasti kokonaan. Mä en ymmärrä eläinrääkkäystä. Miten näin sairaita ihmisiä löytyy maapallolta? Rääkätäänkö eläimiä kenties siksi, koska ollaan itse niin heikkoja ettei kykene rääkkäämään mitään muuta kuin puolustuskyvytöntä, pientä koiraa?
Jep, Johny on oikeessa, samoten Kaakao. Söpö koira oli...


-------------

Siis tämä Valdas Baranauskas heittää aluksi koiran sillalta ja käy sen jälkeen poimimas sen sieltä maasta ja vie sen johki eläinlääkäriin vai löytääkö joku muu sen sieltä sillan alta?
Huhu... Sairas jätkä
Avatar
CountSalin
Viestit: 2
Liittynyt: 23.8.2009 17:26

Re: Naama jossa nyrkki saisi vierailla

Viesti Kirjoittaja CountSalin »

Kuva
Laittela
Viestit: 20
Liittynyt: 19.5.2009 19:19

Re: Naama jossa nyrkki saisi vierailla

Viesti Kirjoittaja Laittela »

Henkilö: Astrid Thors
Syy: Murmeli, jonka avarakatseisuus on koitumassa kohtaloksi.
Kuva
Avatar
Laitela
VIP
VIP
Viestit: 1194
Liittynyt: 27.5.2009 17:38

Re: Naama jossa nyrkki saisi vierailla

Viesti Kirjoittaja Laitela »

Kuva


Naama Jyrki Katainen

Syy= Korottaa veroja oikea mulkku..
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
Vastaa Viestiin