Täällä tulee joka minuutti lisää käyttäjiä tekeekö joku käyttäjä niitä vai ihan itse ylläpito??

Kirjoittaja Make12 » 18.4.2010 15:24
Kirjoittaja Rambo » 18.4.2010 15:28
Make12 kirjoitti:Useimmat ovat täällä vain salkkareiden takia ja ei siten kirjoittele viestejä yhtään..![]()
Täällä tulee joka minuutti lisää käyttäjiä tekeekö joku käyttäjä niitä vai ihan itse ylläpito??
Kirjoittaja Make12 » 18.4.2010 15:29
Rambo-Ossi kirjoitti:Make12 kirjoitti:Useimmat ovat täällä vain salkkareiden takia ja ei siten kirjoittele viestejä yhtään..![]()
Hahhah. Ylläpito varmasti tekee täällä turhia käyttäjiä.
Ismolaitela.comilla on ihan omaa käyttäjäkuntaa ilman, että sitä pitää manipuloida. Ei foorumit niin toimi.
Vähän rajaa sen trollailun kanssa!
Kirjoittaja Joonas » 18.4.2010 16:22
Make12 kirjoitti:Rambo-Ossi kirjoitti:Make12 kirjoitti:Useimmat ovat täällä vain salkkareiden takia ja ei siten kirjoittele viestejä yhtään..![]()
Hahhah. Ylläpito varmasti tekee täällä turhia käyttäjiä.
Ismolaitela.comilla on ihan omaa käyttäjäkuntaa ilman, että sitä pitää manipuloida. Ei foorumit niin toimi.
Vähän rajaa sen trollailun kanssa!
Sitten jotkut salkkarin lataaja fanit varmaan tekee niitä
Kirjoittaja Yarmo » 18.4.2010 20:32
Make12 kirjoitti:Täällä tulee joka minuutti lisää käyttäjiä tekeekö joku käyttäjä niitä vai ihan itse ylläpito??
Kirjoittaja Täti Moonika » 7.3.2011 13:48
Kirjoittaja Rambo » 7.3.2011 14:49
Täti Moonika kirjoitti:En jaksa aloittaa aiheesta uutta ketjua, mutta ärsyttää nuo "Salkkarit nettitahtiin" -osion peelot. Ei mitään kiinnostusta edes noudattaa ohjeistusta spoilertagien käytöstä, pätemistä, turhaa vineämistä, huomisten jaksojen linkkien vinkumista.. Välillä tuntuu että joillekin voisi pieni jäähy olla paikallaan. Ei mulla asiaan tietenkään mitään sananvaltaa ole, mutta ehdotanpa vaan tämmöistä.
Kirjoittaja Yarmo » 8.3.2011 19:57
Kirjoittaja tOmmi2k » 8.9.2011 14:01