kouluaika käy vähiin! ihan vähän enää oikeita koulupäiviä, alle kakskyt! Sit luokkaretkestä tulee ihan mahtava, luulisin!

Me ei tehdä mitään muuta ku käydään särkänniemessä ja Ideaparkissa. JA SE ON HYVÄ! tulee varmaan aika mahtavat linkkumatkat ja särkänniemen kiertelyt!

Se ois niinku viimenen kerta melkeinpä luokan kanssa yhdessä, oon kuitenki jo aika kiintyny meidän luokkaan, joitaki muutama ihmistä tulee varmaan ikävä, ku en mä niitä enää koskaa nää muuten ku ehkä satunnaisesti jossain kaupassa! Mutta siis, luokkaretkelle ei lähdekään kamala kanslisti mikä lie TARJA, vaaaaaan tosi rento kiva tyttöjän liikanope Hanne!

Ja sit ilmeisesti tää meidän luokanvalvoja Anita on äitiyslomalla, HUH! Ja sen tilalta lähtee kai tosi kiva LEA!

Ootan jo aika innolla tota reissua, ei noi kohteet ehkä oo niin hohdokkaat kaikkien mielestä, mutta nehän on just sopivat. Ei mua kiinnosta kierrellä missää museoissa ison luokan kanssa. Museot on kivoja, mutta ei luokkaretkellä! Sillo nautitaa seurasta

Hotelissa on kolmen tai kahden hengen huoneet, minnekköhän mä joudun

Mutta siis, päivän

on luokkaretki!
ennen sitä tulee tietty ne kokeet -.- mantsaa, matikkaa, saksaa, ranskaa, ruottia, äikkää ja kemiaa. saksasta, ranskasta, matikasta, ruottista eikä äikästä tarvii onneksi stressata!