Kesä-Japp kirjoitti:zjes, nyt on lyhkänen tukka. toi tukanleikkuu käy aina inhottavan kipeetä, ku sillä veitsellä tukkaa nirhitään
niimuute, se leikka mulle TAKATUKAN mä en ees huomannu sitä ekana ku luulin et se on ihan samanlainen ku ennenki
mut käsken vaikka äitin leikata sit niskatukkaa pois kun se rupee häiritteen, ei se viel oo pitkä
Se on takapiisa, biisga, takajeejee, takalasse, tsekkiletti jne. Ei pelkkä takatukka tai varsinkaan niskatukka. Ja takapiiskat ovat kuule komeita!
nööööööööööy mä inhoon niitä
leikkkaan yleensä ite TAKAJEEJEEN pois ku se on liiian pitkä
Leikkaa ens kerralla niin, että leikkaat kokonaan kaljuks mutta jätät MULLETIN pitkäks.
WOW, se on ohi nyt! TET SIIS!
käytiin äipän kaa ostamassa tarvikkeet kuuteen kakkuun, kaks kasillista on tavaraa niihin
mm. pilttejä yli 30.. vai oisko jopa nelkyt. ja kermaa 3x6, eli 18. eli 18x2,5dl=45dl=4,5l
no okei, ei toi kuulosta paljolta tossa määrässä.
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Sir A. Burnhill kirjoitti:Ahhahhaa, yhteiskuntaopista tuli kurssiarvosanaksi 10 niin että pamahti. Sitäpä ei olekaan vielä koskaan ennen elämässäni päässyt tapahtumaan.
Musiikin kurssista tuli sentään 10, mikä oli kyllä ihan ansaittu numero. Ja yhteiskuntaopin ope kyllä kehui taas kurssityöni maasta taivaisiin. Ja englannin opekin oli hyvällä päällä; kokeesta tuli 7½, mutta kurssiarvosanaksi 9.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015.Stay tuned!
We are sistas, we stand together♥ Turksa, Japp, Burnis
Japin ekakakkutilaus: HYVIN SUJUU! Sain tehtyä kolme kakkua kokonaan, vietiin ne jo sinne niille, huomenaamulla päättäreiden jälkeen viedäänkolme hyytelökakkua vielä. Tän illan homma on vielä laittaa hyytelöihin päälle mustikat, ja yhteen mango.
;D
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis