Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
n-jake
Viestit: 5
Liittynyt: 3.5.2011 16:57

Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Viesti Kirjoittaja n-jake »

R-O edit: Tätä aihetta on uusien käyttäjien hyvä käyttää itsensä esittelyyn.

Tervehdys tännekkin foorumille. Sain vasta muutama päivä sitten tietää kyseisestä foorumista, joten nyt tätä on tullut luettua näiden päivien aikana suht paljon. Hyviä kirjoituksia / kirjoittajia löytyy melkoinen määrä.

Salatut Elämät on itselle rakas tv-sarja, vaikken ole toistaiseksi siitä mitenkään suurta numeroa tehnyt. Sen sijaan nämä ns. "Ismo-remixit" on nähty moneen otteeseen, silti, näitä lentäviä "Ismo-lausahduksia" tuleekin välillä hoettua.

Tulevaisuuden haaveisiin / toiveisiin kuuluu ainakin Kiitos 19.30-20.00 -paidan ostaminen, sillä se kiinnostaa paljonkin.

Isäni katsonut Salkkareita jo 90-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Salkkari-vhs:n muistaakseni sain jo 9 vuotiaana, eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä katsot Salkkareita. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Kotikatua. Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Salatut Elämät on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Katsominen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata "Saliksia" jo kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni tv-sarjaa kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Salatut Elämät on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Hei, olen uusi asiakirjoittaja!

Viesti Kirjoittaja Hole »

Hei n-jake!

Hei! Olen Hole ja olen Salkkariaddikti. Olen katsonut Salattuja elämiä jo vuodesta kauan sitten, ja katson edelleen. Tykkään Topista, Joonatanista, Oonasta, Samposta, Konstasta, Panusta, Veerasta, Camillasta, Paulasta, Miiasta, Sakusta, Jukasta, Kallesta, Mikasta, Ismosta, Seposta, Ullasta, Helenasta, Mirosta, Kenistä, Danielista, Elinasta, Tuomosta, Sallasta, Markuksesta ja Jaanasta noin muutamia mainitakseni.

Hei, olen Hole, ja olen Salkkariaddikti.
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Paskapupu
Viestit: 38
Liittynyt: 26.5.2009 20:36
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Viesti Kirjoittaja Paskapupu »

Morjens.

mä oon paskapupu, en kyl tiiä mistä tonki nimen keksin.
en oo hirveesti kirjotellu täälä vaikka oon ollu jo muutaman vuoden käyttäjä täälä foorumilla mutta olen seurannut aktiivisesti joitakin keskustelun aiheita.
salkkareita oon kattonu jo monta vuotta ja ollut päivän kohokohta tosin nyt lataan aina salkkarit koska pystyn keskittyyn niihin paremmin kotona kun kavereilla tai nuokkarilla tai missä nyt olenkaan puoli 8 aikaan.
ei mul vissiin muuta :)
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Viesti Kirjoittaja Larry »

Morot
Oon Fooni
Oon vitu asialline!
Löysin tännekki voorumeille ku kirjotin googleen ''salkkarit ilmasex''
Tykkään salkkareista, ja niitten perässä minä täällä olenkin, tosi mahtavaa että täältä saa ilmaiseksi salkkarijaksoja :ylos:
Asun öö kuopiossa.

Nii ja Ismo Laitela rulezz4evah
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Viesti Kirjoittaja allas »

Tää vähän tuolla repsotti.

90-luvun ensimmäisellä puoliskolla syntynyt ja koko ikäni Tampereen eri osissa asustellut "Salkkarifani". En voisi kuvitellakaan asuvani jossain muualla. Lempiruokia on monia, kaikki äidin tekemä on yleensä ollut hyvää. 2. asteen koulutuksessa vielä näillä näkymin miljoona vuotta. Saa nähdä, paljon tuo valmistuminen nyt loppujen lopuksi lykkääntyy. Ollut muutakin tekemistä, kuin istua jossain pimeässä huoneessa koulukirja kädessä. En ota ressii oikein mistään, siksi elämä on aina helppoa. Vapaa-ajalla teen kaikkea hauskaa, ja oon vaan ja elän!

Salkkareita katsonut melkein alusta asti, tietenkin välillä ollut taukoja. Viimeisimpänä mainittakoon tämän vuoden tammi-huhtikuun kestänyt tauko. Kokonaan en siis ole enkä aio lopettaa katsomista, olenhan "Salkkarifani"! Näille foorumeille eksyin aika tarkalleen pari vuotta sitten, välillä ollut epäaktiivisemmin mukana, mutta kokonaan en ole enkä aio lähteä, olenhan sentään aktiivi-Ipiläinen!
Viimeksi muokannut allas, 14.5.2011 06:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
tirpiz
Viestit: 25
Liittynyt: 18.11.2010 14:40

Re: Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Viesti Kirjoittaja tirpiz »

Mikäs AA-kerho tänne on ilmestynyt???
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Viesti Kirjoittaja Japp »

...
Viimeksi muokannut Japp, 31.10.2016 00:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Sarah 1994

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

Miksei täällä esitellä oikeita syntymänimiä? o.o

No, nimeni on Sarah, luulenpa ettei teidän tarvii tietää mun sukunimee =DD.

Oon koukussa Salkkareihin silleen, että katson ennakkojakson, mutta saman tv-lähetyksestä seuraavana iltana, sitten vielä viikonloppuisin yleensä ne viikon uusinnat =P.

Seuraan Disney Channelilta vaan sellasia komediasarjoja, esim:
Suite Life With Zack & Cody
Suite Life On Deck
Wizards of Waverly Place

Mä rakastan myös seurata piirrettyjä niinku:
Emperor's New School
Brandy & Mr. Whiskers =DD.

Opiskelen amiksessa, enkä kerro millä alalla =D. Asun Vantaan Koivuhaassa.
En tiedä mistä olen kiinnostunut silleen, mutta oon aina eläny rap-musiikissa =DD.

Mulla on oma Youtube channel, jonne muokkasin sellasii epävirallisii musavideoita. En oo saanut uusii videoita mun channelille varmaan puoleentoista kuukauteen kun ei oo löytynyt hyvää biisiä. =P
Pääset mun muokkaamaan musavideoon klikkaamalla tätä linkkiä. Näkyy sieltä enemmänkin, jos kiinnostaa.
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Avatar
Ropin Huud
VIP
VIP
Viestit: 694
Liittynyt: 29.3.2011 15:05

Re: Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Viesti Kirjoittaja Ropin Huud »

No heippa!

Täältä kirjottelee tällai 18v tytöntyllerö ja muistan vieläkin sen päivän, kun salkkarit ensimmäisen kerran telkkarista tuli ja siitä lähtien oon seurannut välillä aktiivisesti ja välillä ei-niin-aktiivisesti. Nykyään jaksaa seurata pidempään, kun on helpompaa kattoa myös jälkikäteen ja etukäteen jaksoja(emme omistaneet tietokonetta, emmekä digipoksia aikoinaan...)

Hollolasta tuun ja lakkiaisia oottelen tänä keväänä.

Kirjottelen aina sillon tällöin tänne, jos mieleen sattuu mitään järkevää tai jos inspis iskee. Melko uusi kuitenkin olen vielä täällä, joten tähän asti enemmänkin olen lueskellut muiden kirjoituksia.
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.

Sisters♥
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Minä olen Mäki-Alpo, ja siinä on jo vinkkiä minun oikeaankin nimeeni. Joten siitä vain pohtimaan, mikä se on. Ei pitäisi olla kovin vaikeaa.

18-vuotias lukiolainen olen Itä-Suomen suunnilta, vuoden päästä aion suorittaa ylioppilastutkinnon viidellä ällällä varustettuna. Koulussa olen aivan helkutin hyvä, tai ainakin joskus olin.

En omista koiria, kissoja, rottia tai muitakaan elukoita. Enkä kovin aktiivisesti seuraa Salkkareita enää nykyisin, joten sitäkin voi ihmetellä, miksi tällä palstalla pyörin. Mutta on mukavia tyyppejä, ja on täältä ihan tosielämän kavereitakin löytynyt, ei vain nimettömän Ipilächatin kavereita. Että sikäli aika jees paikka.

Että sellaista. Minäkin olen yksi Ipilän mustista lampaista, mutta millä tavalla, se jääköön salaisuudeksi.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Viesti Kirjoittaja Hole »

Mäki-Alpo kirjoitti:Minä olen Mäki-Alpo, ja siinä on jo vinkkiä minun oikeaankin nimeeni. Joten siitä vain pohtimaan, mikä se on. Ei pitäisi olla kovin vaikeaa.
Alpo Mäki?
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
n-jake
Viestit: 5
Liittynyt: 3.5.2011 16:57

Re: Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Viesti Kirjoittaja n-jake »

tirpiz kirjoitti:Mikäs AA-kerho tänne on ilmestynyt???
Anonyymejä toki, muttei alkoholisteja, joten tuskinpa kyseessä on AA-ryhmä. Tarkkana poikaseni (/tyttöseni??) !
Avatar
Laatikko
VIP
VIP
Viestit: 1130
Liittynyt: 25.8.2009 21:59

Re: Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Viesti Kirjoittaja Laatikko »

Täällä Annalaatikko eli täällä päin pelkkä Laatikko/Loota. Ei siis laatikko boxi mielessä vaan ruokamielessä, kuten esim. maksalaatikko. Olen tämmöinen pelaajatyttö, joka rakastaa Team Fortress 2:sta. <3
Samoin pinkit ja homot asiat tekee minusta kovin iloisen.
Aktiivisuuteni täällä heittelee joskus aika hurjasti, joskus oon piilossa useamman viikon.
Viimeksi muokannut Laatikko, 21.5.2011 17:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ekku
VIP
VIP
Viestit: 999
Liittynyt: 24.7.2009 19:36

Re: Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Viesti Kirjoittaja Ekku »

Kai minäkin voisin kantaa korteni kekoon..

Elikkä oon 16v poika Joensuun seudulta. Käyn lukion ykköstä, koulumenestys on ollut lukiossa vähän mitä on..
Tykkään (penkki)urheilusta ja rakastan ros..pikaruokaa.

Eksyin tänne foorumille taannoin, viime kesästä olen alkanut olemaan enemmän aktiivinen. Foorumi on täynnä huipputyyppejä. Ja on täältä saatu tosielämän ystäviäkin, niin kuin Mäki-Alpo tuossa pari viestiä sitten sanoi.

Ei mulla muuta, jatkakaa :ylos: :ylos:
Tänne vaan, muiden pervojen sekaan juhlimaan.
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Hei olen, R-O, enemmän tai vähemmän arvostettu ylläpitäjänne.

Olen 21-vuotias insinööriopiskelija Helsingistä. Opiskelen ammattikorkeakoulussa tietotekniikkaa - ensimmäinen vuosi on takana! Alkuvuosi on ollut minulle yllättävän kiireinen monestakin syystä, mutta foorumille löytyy kyllä aina aikaa.

Kun perustin foorumin vuonna 2009, niin en koskaan uskonut, että saisimme vakaan käyttäjäkunnan. Näin kuitenkin kävi, kiitos siitä kaikille. En itseasiassa tiedä edes tarkalleen miten Ismolaitela.comin nousu tapahtui, kun en ole foorumia koskaan missään mainostanut.

Viihdyn keskustelualueellamme erittäin hyvin ja erityispisteet annan chatille. Sen parissa on tullut vietettyä erittäin mukavia ja hauskoja hetkiä. Foorumin ydinporukka on hyvin samanhenkistä kuin minäkin. Voisin kuvitella tulevani teidän kanssa hyvin toimeen oikeassa elämässäkin, toistaiseksi kuitenkaan en ole ketään Internetin ulkopuolella tavannut. Olen erittäin iloinen kuullessani, että yhteisömme kautta on solmittu ihan aitoja kaverisuhteita. :ylos:

Toivotan myös kaikki uudet kirjoittajat tervetulleiksi!
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

Olen 15-vuotias, miespuolinen heebo Keski-Suomesta. Nimimerkkini on perintöä siltä ajalta kun olin noin 11-vuotias (silloin keksin tuollaisen). Suoraan sanoen se on huono nimimerkki, mutta en ole keksinyt parempaakaan.

Musiikkimakuni on melko erilainen, jos vertaa näihin muihin ikätovereihini (ainakin olettamani mukaan aika moni kuuntelee tällaista Voice/NRJ-tyylistä musaa). Itse pidän iskelmistä (mainittakoon esimerkiksi Kirka), vanhasta rockista/hevistä (mm. Lynyrd Skynyrd, Judas Priest ym.) ja myös muutakin tulee kuunneltua ihan satunnaisesti.

Harrastuksia on tietotekniikka/pelit, joutenolo, ruoanlaitto sekä pyöräily. Kuvankäsittelyä ja piirtämistä harrastan myöskin aina kun jaksan.

Salkkarit katson yleensä joka päivä. Muita seuraamiani sarjoja ovat mm. Biisikärpänen ja Helppo Elämä. Jääkiekkoa tulee myös katseltua.
Minulla ei ole jaksoja.
Avatar
Peli-Ismo
Viestit: 7
Liittynyt: 21.5.2011 17:19
Paikkakunta: Pihlajakatu, Helsinki

Re: Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Viesti Kirjoittaja Peli-Ismo »

Hei! Nimeni on Kasper ja olen reipas lukiolaispoika. Harrastuksiini kuuluu frisbeen heitto ja mielenkiintoiset romaanit. Kirjoittelen myös vapaa-ajalla runoja ja muistelen Annikaa. Olen 170cm pitkä ja painan 80kg, onko OK?
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Viesti Kirjoittaja Hole »

Peli-Ismo kirjoitti:Hei! Nimeni on Kasper ja olen reipas lukiolaispoika. Harrastuksiini kuuluu frisbeen heitto ja mielenkiintoiset romaanit. Kirjoittelen myös vapaa-ajalla runoja ja muistelen Annikaa. Olen 170cm pitkä ja painan 80kg, onko OK?
Hei! Valitettavasti olet tainnut eksyä väärälle foorumille! Tämä ei nimittäin ole roolipelifoorumi. Mutta ei se mitään, tässä sinulle ratkaisu!
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Viesti Kirjoittaja fakki »

Moi olen fakki, muilla forkilla tunnetaan nimellä Hessu.

Oon siis syntynyt vuonna 1997 ja täytän 15 joulukuussa. Asun Raumalla ja olen sukupuoleltaan mies. Vietän suurimmanosan aikani koneella, koska on aina vaan niin tylsää. Kuuntelen musiikkia vähän kaikentyylistä ja mielialan mukaan, tällä hetkellä on tullu aika paljon kuunneltua: Bon Jovia, Volbeattia, Rolling Stonesia ja Stigiä.

Oon luonteeltaan aika ujo ja huono alottamaan keskustelunaihetta puolitutuille. Osaan olla hyvin kekseliäs ja hauska jos vain olen tuttujen kanssa.

Lempisarjani on 24 ja siitä on tullut hommattua 1-7 boksit ja sitten tuli waretettua 8 boksi (aijon kyllä ostaa sen myös levylle). CSI sarjat ovat myös kivoja, mutta niitä bokseja en erityisemmin kerää, koska niitä jaksoja on muutama tonni ja tulee telkkarista kumminkin suht usein.

Salkkareista sen verran, että joka iltainen rutiini on katsoa salkkarit ennakkoon ja jokainen clippi on tullut youtubesta tsekattua. Salkkareita oon aktiivisesti seurannut siitä 2005 -> eteenpäin, mutta suuri innostus olisi nähdä 2000-2005 jaksot. Ehkä boksien ansiosta sekin onnistuu. Nyt olen 2 edellistä boksia hommannut ja katsonut mielelläni. Lempihahmojani ovat Miro, Isabella ja Romeo ja noista vanhimmista Aki ja Saku.
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Hejsan

Itse rekistöröiydyin tänne vuoden 2009 keväällä ilmaisten jaksojen perässä, käyttäjätunnukseni unohdin pian, ja myös tämän sivunkin.
Elokuussa 2009 kuitenkin taas palasin tänne ilmaisten jaksojen perässä, ja loin käyttäjän Kaakao95 (nykyään O`boy)
Olen siis ollut täällä sivustolla yli kolme vuotta, joten kai minuakin voi sanoa tämän sivuston konkariksi <3
Monta kertaa olen kylläkin ollut täältä tauolta, vuoden 2010 olin melkein kokonaan poissa.
Tällähetkellä opiskelen, käyn töissä ja vietän viimeistä vuotta ala-ikäisenä, tulevaisuutta odotan innolla, mutta samalla se pelottaa :S

Salatut Elämät merkitsevät minulle paljon, olen katsonut sarjaa 5-vuotiaasta sakkaa, varhaisemmat katselumuistoni perustavat päiväkotiin, jolloin saimme siellä hoitajien kanssa katsoa tätä ihanaa sarjaa <3 Olin siis ilta/yö päiväkodissa vanhempieni työn takia.
Suosikkihahmoni kauttaaikojen ovat olleet:

Jenni: Jennin kautta kai musta tuli suuri fani aikoinaan, kyseinen hahmo ihastutti 5-vuotiaana, ja ihastutaa edelleenkin <3
Jennin joutuessa vankilaan (näyttelijän ollessa äitiyslomalla) odotin kuumeisesti kyseisen neitokaisen palaavaan ja olin aivan haltioissani kun palasi kevään 2002 päätösjaksossa <3 Jennistä saikin nauttia sitten yhdeksän vuotta, kunnes sai tällä menneellä kaudella aivan laimean lähdön :| Odotan todellakin tuota hahmoa takaisin, vaikka Jennistä tehtiinkin melkoinen seinäruusu menneellä kaudella.

Aki: Samalla niin ärsyttävä, mutta kuitenkin niin ihastuttava hahmo <3 Aki on yksi legendaarisimmista hahmoista kautta aikojen, ja jätti suuren aukon poistuessaan sarjasta yli kymmenen vuotta sitten. Odotan ja odotan edelleenkin kyseisen herran paluuta.

Miia: Niin ihana hahmo, josta oikein huokuu tietty lempeys <3 Aikoinaan seurailin jännittyneenä Mian taistoa syövästä, ja toivoin vain kyseisen naisen selättävän sen. Itku silmässä sitten joutui katsomaan Mian hautajaisia, hautajaisetkin olivat hyvin koskettavia, sillä muut näyttelijät olivat tässä aidosti mukana! Mian poistuttua sarjaan tuli jotenkin uusi aikakausi, joten kyseinen hahmo on tärkeä osa tätä sarjaa.

Annika: En tajua miten en voinut sietäää aikoinani tätä ihanutta? Onneksi kesäuusinnat korjasivat tämän suuren ajatteluvirheeni, ja Annika on todellakin aivan mahtava hahmo! Kyseiseen hahmoon oli myös todella helppo samaistua, Annika vaan lumoaa aurinkoisuudellaan. Ikävähän tätä hahmoa edelleen on, mutta olen onnellinen että kyseinen hahmo sai näyttävän lähdön sarjasta kuolemallaan. Annika on kuitenkin jättänyt suuret jäljet sarjaan, ja häntä muistellaan edelleenkin sarjassa, vaikka lähdöstä on jo yli viisi vuotta!

Isabella: Aluksi hahmo oli ärsyttävä, suorastaan raivostuttava. Myöhemmin hahmo alkoi ihastuttamaan sisukkuudellaan ja kieroilullaan, ja eihän tätä hahmoa voi muutakuin rakastaa! Isabella on kunnon väriläiskä, ja aiheuttaa suurta draamaa pelkällä olemassa olollaan. Tämänhetkisistä hahmoista ehdottomasti suosikkini numero yksi, ainakun Isabella ilmestyy ruutuun, niin olen aivan riemuissani <3
Kieroilut ovat jotain omaa luokkaansa, ja toivon todellakin että kyseistä hahmoa ei todellakaan mennä muuttamaan, Isabella on tälläisenä täydellinen hahmo (:
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Vastaa Viestiin