Koulu

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Vastaa Viestiin
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Japp »

Kuva

eka jakso :japp:
K on six ku en oo viel tehny opon kirjasta kaikki tehtäviä sivuilta 1-52
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Burnis »

^ Meillä opon ykköskurssista saa kurssimerkinnän vasta lukion päätteeksi. Sitä kurssia on hajautettu pitkin lukioaikaa. :/
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Japp »

Burnis kirjoitti:^ Meillä opon ykköskurssista saa kurssimerkinnän vasta lukion päätteeksi. Sitä kurssia on hajautettu pitkin lukioaikaa. :/
nii, kolmessa osassa on :japp: en tiiä miks saahaan jo ny :o
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Larry »

Lukio kannatti, nyt puuttuu ammatti ja kukkarosta paistaa matti. Lisää tämä statukseesi jos olet amiksessa.
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Japp »

Amis kannatti, nyt on ammatti, mutta paskalla vituttaa palkalla kituuttaa. Lisää tämä statukseesi jos olet lukiossa.
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Larry »

Larsassa kirjoitti:Amis kannatti, nyt on ammatti, mutta paskalla vituttaa palkalla kituuttaa. Lisää tämä statukseesi jos olet lukiossa.
Kyllähän sunkin vaikka lukiolainen oletkin, pitäisi tietää että ei amiksen jälkeen etsitä heti töitä :japp:
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Japp »

koeviikkolista tuli viimein <3 mukava koeviikko vaikka ei ookkaa yhtää vapaa päivää.. palaute pilaa sen ;D

ma 21.11 Fysiikka (auditoriossa <3)
ti 22.11 Yhteiskuntaoppi nelonen (auditoriossa <3)
ke 23.11 Fysiikan palaute klo 12.00
to 24.11 Yhteiskuntaoppi ykkönen
pe 25.11 Uskonto
ma 28.11 Historia (auditoriossa <3), uskonnon palaute klo 12.00, yhteiskuntaopin palaute klo 13.00
ti 29.11 Saksa

auditoriossa on vaa niin paljo kivempaa ;D;D;D;D;D;;D;;DDDDDDDD
hyvä ky kamalin eli fy on heti pois alta..
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

äikästä K3 ja sähköturvallisuudesta H2!!

tän jakson lukujärjestys:
ma12-16
ti8-12
ke10-13
to9-16
pe8-13

tänään meni mun mielestä hyvin tuo sähköopin koe. mul näytti ainakin H2 arvoiselta kokeelta - saa sit nähä ku saadaan kokeet takas
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Japp »

nyt japsu kertoo jotain hauskoja koulumuistoja :) ei varmaan muitten mielestä oo hauskoja mut kyl naurattaa ku aattelen ;D

Eka vaikka ykkösluokalta, siellä musta tykättiin ainaki siksi ku viivyttelin opea aina ruokailun jälkeen.. En syöny paljo mitään ruokaa ja siitähän tuli ongelmia heti ekana vuonna ja toki käytin kaikkia niitä keinoja syömisessä, kuten servettiin piilottamista tai lattialle heittämistä mut ei se paljoo auttanu :japp: ope oli aika tiukka nainen jonka kans on väännetty aika monesta asiasta :nick:
mut siis se rupes vahtimaan mua, et söisin. Se tuli sanomalehden kans mun viereen istuun ja käski mun syyö, ite luki siinä lehteä. En koskaa kyl syöny ku siin vieressä vaan hiljaa istuin ;D ajan kans se luovutti kyl sen.. onhan se typerää olla syömättä mutku oon vähän itsepäinen.. :/ kyl mä joskus söin silleen pakolla et en hengittäny ja suunnilleen pureskelematta ni sillon se ei maistunu, jos oli vaikka kiire välkälle leikkimään konkkaa ..

toinen voi olla vaikka kasilta =)

Tehtiin esitelmää hirvestä parin kaverin kans, ja sitku esiteltiin luokan eessä ni mulla oli sellanen osuus jossa kerrottiin mm. ulkonäöstä ja mul oli sellanen ns. vajotuspäivä ja sit siel luki jotain peräkarvoista tai jostain sellasista ja sit tapahtu repeäminen mulla :D tyrskähin ihan kunnolla ja aloin nauraan ;D en pystyny lopettaan nauramista ja olin vasta siin mun lukukappaleen alussa mut koitin kuitenki lukea mut hekotin kokoajan siinä ja tärisin ku nauratti :japp: onneks sitte yks toinen luki sen loppuu.. sit jälkeen päin hävetti toi aika paljo ;D


ei tuu nyt oikein mieleen niitä kaikkein hauskimpia :/

no yks on sellanen joka liittyy hammaslääkäriin mut vähän kouluunki ku koulustahan sinne lähdettiin taksilla joittenki muiden oppilaiden kans.. on siis aina pelänny hml:llää ja mul oli kammo noihin liikkuviin maitohampaisiin. En halunnu koskaa koskee niihin, vaan niitten piti saaha lähtee itestään. No sit kolmosella tai nelosella, en muista kummalla ni oli mul hammaslääkäri ja maitohammas liikku.. sillon aamulla melkein itkin äitille et peru se ja et en mee kouluun mut se sano et ei varmasti peru ja varmassti meet ja mä olin sit itku kurkussa siel koulussa. no sit koitti hammaslääkäriaika ja lopulta mun vuoro ja menin sinne huoneeseen ja istuin tuoliin ja olin ihan normaalista, mut sitte ku sano että avaappaa suu ni enpä avannu ;D ne kysy et miksen avaa ja sanoin vaan et koska maitohammas liikkuu. sitte ne: no mitä sitte? minä: te otatte sen irti jos avaan suun. hammaslääkärit: ei oteta, me vannotaan, avaa nyt vaan se suu. mä: en avaa. ne: no mikset, me luvataan etteis kosketa siihen hampaaseen.. Minä: te valehtelette. sitte ne oli iha tyrmistyneitä että kehtaan olla tommonen ja koitti väkisin työntää sitä ihme peiliä mun suuhun mikä oli mun mielestä vähä typerää.. mut nipistin huulet tiukasti kiinni =) pakko niitten oli luovuttaa ja päästi pois.
soitti kuulemma kuitenki äitille ja valitti kuinka mahoton kakara oon ;D äiti vaan sano että oon vähän itsepäinen =)
ku tulin kotiin ni ne ei ollu vielä soittanu ja sanoin äitille et ku kerta sinä et hoitanu hammaslääkärihommaa niin hoisin ite :japp:




ei nää nyt ehkä muitten mielestä hausjoka oo xd mut muittneki pitää kertoo, niitä on hauska lukea :)
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
SönkköX
Kanta-asiakas
Viestit: 185
Liittynyt: 4.6.2010 14:00

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja SönkköX »

Mäki kerron muutaman.

Olin aika kuriton pienenä ja utelias mitään en tahallani tehny vaan halusin nähdä mitä tapahtuu kun sen tekee. jotku on kyllä tahallaan. 4 luokan kertomus on tosi paha muistaakseni kirjotin sen johonkin mun lyhytaikaiseen päiväkirjaan.

1 luokalla: Kirjotin kaikkia mun kuulemia kirosanoja liitutaululle -> jälki-istuntoa :alas:
Hajotin koulun ikkunan

4 luokka: Oli yökoulu ja nukuttiin liikkasalissa. Ope oli laittanut koulun ovien avaimensa tyynyn viereen epä huomiossa. Pöllittiin ne ja sitten mentiin penkomaan kaikkia luokkia. Kaiken huippu oli ku mentiin tietokoneluokkaan leikkimään MS-DOSilla (90-luvunalkua) ja aiottiin tulostaa Windows 3.0:n tekstinkirjotusohjelmalla viesti opelle ja karata sitten ulos hillumaan. Ope sitten tuli sinne ja sitten äkkiä juostiin takaisin makuupusseihin. Sitten ku se oli varmasti nukahtanu ja yö venyny kolmen neljän maille. Huomattiin että oltiin unohdettu avaimet tietsikkaluokkaan ja opeki oli ne unohtanu unenpöpperössä sinne mutta oli sammuttanu koneen. Sitten avattiin se uudelleen ja kaikkien kiroilujen ja windowsin käynnistyksen miettimisen jälkeen löydettiin toisesseen koneen näyttöön liimatun lapun jossa luki "Avaa Windows kirjoittamalla win". Sitten oltiin salaviesti kirjotettu ja asetettiin open tyynylle. Sitten oltiin jo laittamassa ulkovaatteita kunnes törmättiin talonmieheen ja sitten juostiin ympäri koulua. Lopulta heitettiin ulkovaatteet käytävälle ja juostiin patjoille nukkumaan. Aamulla ope huomasi lapun ja jouduttiin kouluun aamuksi jälkkääriin kun pakotti yhen kertomaan. Enempää en viitsi kertoa, koska tämä tarina on mennyt niin naurettavaksi että se on PAKKO LOPETTAA. Uskokaa tai älkää. (varmaan mulla on joku kehityshäiriö ja yökoulut loppu siihen) Muistaakseni alotettiin sekoilu kello 2:n aikaan ja oli melkee menny kello viiteen asti eli jälkeenpäin kerron että meinasin nukahtaa jälkässä.

4 luokka taas aikan pian yökoulu jälkeen: Löydettiin tyhjä pullo veljen kaa, koulus välkäl. Täytettii vedel ja ruvettii heittelee sitä. Sit se lens jonkun maikan auton konepellille ja siin autos oli hälytin. Rupes aika paljon ulisee. Juoksin aika paljon sen verran että meinas pyörtyä hengästykseen.

2 luokka, nää ei ole ekasta luokasta koulun loppuun: Karkasin koulust kesken välkän :ylos: ja unohdin repun kouluun :alas: . Olin niin tyhmä et tulin hakemaan Next Puhuttelu :|

2 luokka yhä, 1-2 ja 4 luokat koulu-uhman kulta aikaa: Fröbelin palikat oli julkassu ekan levynsä joskus 1990 aikoihin ja kaikki ei tajunnu että se oli pikkulasten musaa. Jouluesityksessä livahdin mankan luo ja vaihdoin nopeasti levyn. Kesken esityksen Mukaan sä tuu alkoi soimaan :pesis:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lhp6Ygc2cUM[/youtube]

Ku katon ton niin muistot tosta tulee mieleen. Ope takavarikoi sen levyn ja ajat sitten laiton jo roskiin. Muutkin voisivat laittaa ala-asteen ilkeitä tekoja. Voisin tehdä aiheen johon voi kertoa kaikkea typerää pienenä tehtyä.

Enjoy! hävettää
Aaro ja Eero -fani
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Mä olin peruskoulussa tosi kiltti poika ja aina opettajien suosiossa. :) Jos nyt joskus tuli jotakin hölmöiltyä, niin ei ope koskaan mulle suuttunut, vaan kaikille muille. ;D

Joskus alakoussa varastettiin koulun läheltä omenapuusta omenoita monesti parin kaverin kanssa. Jäätiin lopulta siitä kiinni - minä myös - mutta ope raivosi niille mun kavereille, ei mulle. :nick:

Joskus kuutosella meidän luokalla oli uusi oppilas, joka ei ihan päässyt ryhmähenkeen mukaan, ja muutama sitä sitten kiusasikin. Joskus tunnilla ope lähti pois luokasta ja kavereiden painostuksesta laitoin sen tyypin pulpettiin joitakin lappusia, tosin en yhtään muista, mitä niissä luki. Ope raivostui ihan suunnattomasti, kun tajusi ne meidän pilanteot. Minä pääsin kuitenkin pälkähästä sanomalla, etten tarkoittanut mitään pahaa, ja ope suuntasi jälleen raivonsa kavereitani kohtaan. :carl:

Joskus myös erästä luokkamme tyttöä kiusattiin. Muutama tyyppi sano sille tosi törkeästi, ja se kanteli tietenkin opettajalle, joka suuttui ja vaati kirjallista anteeksipyyntöä kortin muodossa. Minä sanoin, että en ollut tilanteessa paikalla --> en osallistunut anteeksipyyntöön. ;D Tosin en mä kyllä sille tytölle ollut mitään sanonutkaan, joten ei ollut mitään anteeksipyydettävää, mutta eihän ope sitä varmaksi olisi voinut tietää, mutta uskoi mua silti sokeasti.

Alakoulussa myös erään kaverin kanssa hommattiin parille ärsyttävälle tyypille jälki-istuntoa, vaikka ne eivät olleet tehneet mitään. :nick:
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Jospa minäkin nyt kertoisin jotain koulumuistoja. Itse olin ala-asteella aina pohjimmiltani kiltti, mutta kuitenkin villi ja melko paljon äänessä oleva poika. Neljännellä luokalla muistan muuttaneeni käytökseni tietoisesti hyväksi.

Kolmannella luokalla sain elämäni ainoan jälki-istunnon, kun olin mukana luokkalaisteni poikien porukassa, joka heitteli erästä tyttöä lumipalloilla. Itse heitin vain yhden lumipallon, ja luulin siksi, ettei asia koske minua, kun eräs opettaja huusi meille raivoissaan ikkunasta ja käski tulla sisälle. Isoimmat huudot minä siinä sain, kun minut piti hakea porukan viimeisenä paikalle kuulemaan kunniansa, kun en itse ollut tajunnut sinne mennä. :carl:

Neljännen luokan keväällä seisoskelin välitunnilla parin luokkakaverini kanssa koulun pihalla. Piha oli täynnä vesilätäköitä, ja kaverini siinä sitten sanoivat jotain, että olisi tosi siistiä jos minä ottaisin vauhtia ja hyppäisin keskelle vesilätäkköä. No, minua ei ollut vaikea yllyttää, ja halusin näyttää "siistiltä" kavereideni edessä, joten tein työtä käskettyä ja hyppäsin keskelle isoa lätäkköä. Lysti sai jatkoa seuraavalla välitunnilla, jolloin kutsuimme koko luokkamme seuraamaan lätäköissä hyppelyä. Yhdessä muutaman muun innokkaan luokkalaiseni kanssa sitten kiersimme koulun pikkupihaa lätäköissä hyppien muun luokan seuratessa vierestä. Kastelimme itsemme läpikotaisin, ja kun opettaja huomasi, kuinka märkiä olimme, hän lähetti meidät vihaisena kotiin. Tämän jälkeen aloimme pelätä käytösnumeromme puolesta, etenkin minä, joka oli ainoa, jolla se oli ollut joulutodistuksessa 10. Päätimme, että menemme kaupungille ostamaan opettajalle lepyttelylahjan, mutta koska se ei äitini mielestä ollut sopivaa, jäin pois ostosreissulta ja tyydyin lähettämään opettajalle anteeksipyynnön tekstiviestinä. Onneksi opettaja leppyi ja myös kevään todistukseen sain käytösarvosanaksi kympin. :)
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Ropin Huud
VIP
VIP
Viestit: 694
Liittynyt: 29.3.2011 15:05

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Ropin Huud »

Hihiii ;D Ens viikon torstaina loppuu harjoittelu, sitten on vielä 4 päivää koulua ja 15.12. alkaa pitkä joululoma <3
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.

Sisters♥
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Japp »

hihi, toka jakso meni kohtalaisen hyvin ;) fysiikka tietty harmittaa, siit sain seiskan :/ mut saksan koe on ainut jota ei olla saatu, mut se tulee olemaan 9-10, koe oli aikas helppo. yhteiskuntaopin neloskurssin kokeesta 9+, eli ysi varmaan tulee, ens usko et kymppiin nostaa vaikka tykkäski aika paljo mun leikekirjasta :nick: sit yh ykkönen koe oli 10-, samaten hissan ykköskurssin ;D ja uskonnon kurssinumero on kymppi kokeen ysipuolosella =)
olen tyytyväinen <3
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Ekku
VIP
VIP
Viestit: 999
Liittynyt: 24.7.2009 19:36

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Ekku »

3. jakso mulla aika helppo:
Kuva
Tänne vaan, muiden pervojen sekaan juhlimaan.
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Lukiourani vihoviimeinen jakso, jossa on lukujärjestyksen mukaisia oppitunteja, käynnistyi tänään. ;D MAA17, ÄI9 ja RUB6 ovat vielä luvassa, ja jahka ne on ohi, on lukion kurssit käyty. Tämän jakson jälkeen pitäisi olla kursseja kasassa yhteensä 80.

2. jakson saldona matikasta 8 ja 9 (kai?) ja kuviksesta 8. Äikän numero selviää myöhemmin, koe meni open mukaan "ihan kivasti", mitä se nyt sitten tarkoittaakaan. Huomenna pitäisi selvitä.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Japp »

Kuva
jakso kolme :japp:
ihan rento, ei paljoo luetavaa koeviikolla onnex
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Torsti
Valvoja
Valvoja
Viestit: 931
Liittynyt: 23.8.2009 17:02

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Mä oon aina ollu koulussa aika perinteinen kundi: ala-asteella meni hyvin luontasella tatsilla, yläasteella en jaksanu enää keskittyä ku kaikkein kiinnostavimpiin aineisiin ja nyt lukiossa on ollu pakko ottaa itteään niskasta kiinni. Tällä hetkellä sujuu ihan hyvin lukuunottamatta matikkaa. Yläasteella olin luokan yksi parhaista, mutta nyt ysi on tippunut vitoseen. Pitkän matikan kakkoskurssi (polynomifunktiot) tosin vaikuttaa huomattavasti helpommalta. On niitä nostojakin tapahtunut (kemia ysiin <3) ja äikkä jatkuu perusvahvasti.
Kasipalloturnausten 2011 ja 2012 voittaja

Jaettu 1. sija asiallisuudessa talvigaalassa 2010
3. sija aktiivisuudessa talvigaalassa 2010
1. sija kekseliäisyydessä talvigaalassa 2010
Avatar
dottis
VIP
VIP
Viestit: 675
Liittynyt: 28.5.2009 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja dottis »

Laskeskelin tossa huvikseni keskiarvoni nyt 3 vuoden amk:n ajalta, kurssejakaan ei ole kuin muutama jäljellä. Keskiarvo on 4,2. Ihan kiva :japp:
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #20
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Japp »

Tää jakso loppuu pe ja alkaa koeviikko numero kolme. Pitäs pikkuhiljaa alkaa ruotsin sanoja opettele, nimittäin ensimmäisenä on vuorossa ruotsi xD tulee pitkä vkl koska maanantaina ei oo koetta <3
ens jaksossa sitte joka päivä 8-16, keskiviikkona ja perjantaina oli hypärit. Ens jaksossa kaikkii inhottavii aineita, kuten liikuntaa, musiikkia, terveystietoa, ruotsia ja matikkkaaa ):
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Vastaa Viestiin