Kuolema

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Kuolema

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Hole kirjoitti:
Wunderbaum kirjoitti:mun mielest mieluummin kuolisin ku ett jäisin kärsimään, jos siis joudun onnettomuuteen tai vammaudun loppuiäksi
Aika jännä mielipide. Minusta ja varmasti omaisistani olisi kyllä mukavampaa jäädä pyörätuoliin loppuiäksi kuin kuolla, jos esimerkiksi jalkani halvaantuisivat kokonaan.
Minä olen kyllä Wunderbaumin kanssa samoilla linjoilla. Luulen, että mulla ei pää kestäisi sitä, että ei pystyisi enää elämään "normaalia elämää", ja normaalilla tarkoitan sitä, mihin minä olen tottunut. Omaisten mielipide voisi toki olla kyllä erilainen.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Kuolema

Viesti Kirjoittaja allas »

Aikalailla samaa mieltä, jos vaihtoehdot on kuolla tai elää koko loppuelämä jotenkin "poikkeavasti". Jos jollakin tavalla vammautuisin jossain onnettomuudessa niin ei muuta kun sovittamaan köyttä kaulaan, jos nyt edes siihen enää kykenisin. ;>
Avatar
SakuSalin
Kanta-asiakas
Viestit: 52
Liittynyt: 18.10.2011 16:36

Re: Kuolema

Viesti Kirjoittaja SakuSalin »

Kun kuolema on käynyt, niin sitä alkaakin arvostaa elämää.
Elämä on kuin lahja jokaiselle, joka syntyy tänne ja saa kokea kaikki maailman ihanuudet.
Kuolema on kuin loppu, jota ennen kannattaa elää elämä täysillä, murehtimatta sitä.
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Kuolema

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Itsehän odottelen jo maailmanloppua.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
ellu
Kanta-asiakas
Viestit: 429
Liittynyt: 26.11.2013 22:01

Re: Kuolema

Viesti Kirjoittaja ellu »

R.I.P mummo, lepää rauhassa <3

Kuolema on ihan luonnollinen asia, mutta ihan hirveetähän se on.. itsekin saan nyt kokea miltä tuntuu elää suruaikaa :(
    • x x x x
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Kuolema

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

allas kirjoitti:Aikalailla samaa mieltä, jos vaihtoehdot on kuolla tai elää koko loppuelämä jotenkin "poikkeavasti". Jos jollakin tavalla vammautuisin jossain onnettomuudessa niin ei muuta kun sovittamaan köyttä kaulaan, jos nyt edes siihen enää kykenisin. ;>

Tää keskustelu jäänyt tyystiin multa huomaamatta näiden vuosien aikana.. mut joo ite kärsisin sit vaik pyörätuolissa lopunelämää.. kädet amputoituna... pahoissa ja rumissa palovammoissa.. kunhan saisi vaan elää. Vaik se tarkottais et joutuis luopumaan ulkonäöstään, sosiaalisista suhteistaan, terveydestään, liikuntakyvystään ja elämä ois rajattua vammaisuuden takia.. niin en silti pitäis kuolemaa parempana ratkaisuna

Jopa aivokuolleena haluisin että elämistäni jatkettaisiin. vaik oiskin 0,0000001% mahdollisuus joskus palata elävien kirjoihin. kehittyyhän lääketiede huimaa vauhtia :D
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Vastaa Viestiin