Ilmaista tavaraa netistä

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
riggue
Viestit: 15
Liittynyt: 24.10.2009 10:28

Ilmaista tavaraa netistä

Viesti Kirjoittaja riggue »

Netti on pullollaan sitä sun tätä. Ilmaistakin tavaraa täältä tuntuu saavan, itse löysin tällaisen ilmaista tavaraa listaavan sivuston ja totesin sen hyväksi : http://ilmainentavara.blogspot.com/
:)

Täällä voitas keskustella "internetin ilmaista" eli mitä kaikkea netistä löytyykään. :)

ps. Ilmainen Mundo-kahvi oli hyvää ;)
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Ilmaista tavaraa netistä

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Itse en ole ikinä tilannut mitään ilmaiseksi, ja siksi olenkin hieman epäileväinen noiden suhteen.
Veloittavatko he sitten kuitenkin kamalat postikulut yms, tai käyttävät tietojasi johonkin epämääräiseen ja tulevatko tuotteet edes perille?
Olisihan se mukava juttu jos ilmaisiksi tosiaankin annetaan, ilman mitään takaa-ajatuksia.
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
sallismo
Kanta-asiakas
Viestit: 61
Liittynyt: 22.8.2009 09:02

Re: Ilmaista tavaraa netistä

Viesti Kirjoittaja sallismo »

Mun sisko ainaki sai tilattua koirien denta-sticksejä ilmaiseks jostain tollasesta, eikä niistä tullu edes postimaksuja.
riggue
Viestit: 15
Liittynyt: 24.10.2009 10:28

Re: Ilmaista tavaraa netistä

Viesti Kirjoittaja riggue »

Kyllä itelleni on ainakin tullu kaikki ilman postikuluja :)
Avatar
Ropin Huud
VIP
VIP
Viestit: 694
Liittynyt: 29.3.2011 15:05

Re: Ilmaista tavaraa netistä

Viesti Kirjoittaja Ropin Huud »

Juu minäkin oon joskus noita tilaillu, eikä sieltä mitään kuluja ole tullut. Tietenkin kauhea kasa mainoksia niiden mukana, kun nuohan on vaan näytepakkauksia. Samallahan ne saa itselleen mainosta, kun noissakin on osassa tuo ''Tykkää Facebookissa'' ennen ku ne lähettää sen tuotteen. Ja yleensä nuo on kyllä niin pieniä pakkauksia, ettei niistä juuri iloa ole. Siitä en sitten tiedä, mihin ne niitä tietoja käyttää. Varmaan ainakin sähköpostiin alkaa sadella niiden mainoksia.
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.

Sisters♥
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: Ilmaista tavaraa netistä

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

Onhan noita joitain ilmaislehtiä tullut tilattua kun kerran ilmaisena saatu. Pistän vaikka tänne linkin kun seuraava tulee vastaan. :)
Vastaa Viestiin