Jännittääkö?

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Avatar
dottis
VIP
VIP
Viestit: 675
Liittynyt: 28.5.2009 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Jännittääkö?

Viesti Kirjoittaja dottis »

Onko edessä jokin esiintyminen tai muu tilanne tai tapahtuma, jota jännität? Kertokaapas foorumilaiset, että mikä teitä jännittää tällä hetkellä?

Täällä voi kertoa myös, että mikä on ollut tähän asti elämäsi jännittävin tai hermostuttavin hetki. :) Onko kellään ollut vaikeuksia nukkua ennen jännittävää tapahtumaa?

Itse olen ainakin elämäni aikana jännittänyt lavalle nousua ennen lauluesiintymisiä, koulun esityksiä ja työhaastatteluita. Välillä tilanteen jälkeen tuntuu helpottavalta, mutta aina se jännitys ei siihen tilanteeseen lopu. Usein myös musiikkiesitysten jälkeen tilalle tulee haikeus, että nyt se esiintyminen, mitä on odotettu viikkoja ellei jopa kuukausia, on ohi.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #20
Avatar
Ropin Huud
VIP
VIP
Viestit: 694
Liittynyt: 29.3.2011 15:05

Re: Jännittääkö?

Viesti Kirjoittaja Ropin Huud »

Tällä hetkellä jännittää ku illalla tulee vieraita eikä mulla ole mitään tarjottavaa! Ja jännittää ku teen illalla ekaa ekrtaa juustokakkua. Jännittävää.

Mutta aina kokeita edeltävänä iltana on jänskää, hermoilen. Ja jännitän ennenkuin tapaan ekaa kertaa ihmisiä. Noh, en nyt jaksakaan emepää luetella, mutta jännitän kyllä kaikkea ihan liikaa.
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.

Sisters♥
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Jännittääkö?

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Mäkin jännitän tai lähinnä mietin liikaa tulevaa, nyt mielessä pyörii paljon tuo ensiviikkoinen opiskelumuutos
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Jännittääkö?

Viesti Kirjoittaja Japp »

Jännään/stressaan kaikkee ;D chätissä varmaan ootte huomannu..
Esiintymistä inhoon ja jännitän yksinkertaista esitelmää kauan :/
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Jännittääkö?

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Tiistaina on AMK:n pääsykoe. Kirjallinen osuus varmaan menee ihan kohtuullisesti, mutta sen nyt tietää jo etukäteen, että haastattelu tulee menemään ihan vituralleen, kun jännitän niin paljon. Eli byebye, opiskelupaikka.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Jännittääkö?

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Kyllähän sitä tulee jännitettyä aika monia asioita ja ihan turhaankin.

Elämäni tähän mennessä ehkä jännittävin kokemus oli inssi, jota tuli jännitettyä niin paljon, että sitä edeltävänä yönä en saanut kunnolla nukutuksi. Ennen viimeistä ajotuntia joka oli juuri ennen inssiä minua stressasi niin, että alkoi oksettaa ja oli todella lähellä etten oksentanut autokoulun parkkipaikalle. :D

Nykyisin jännitän kaikkien esitelmien pitoa ja yleisön edessä esiintymistä. Ennen se oli minulle helppoa ja jopa nautin siitä, mutta sitten jossain vaiheessa yläasteella muutuin ihmisenä murrosiän myötä niin, että kaikki tuollaiset vaan stressasivat. Lukion ekalla olinkin sitten äidinkielen kurssilla esitelmää pitäessäni aivan kusessa. :D

Ylioppilaskirjoitukset stressasivat aika paljon myös. Kokeet yleensäkin ovat tupanneet jännittämään minua jonkin verran, mutta nyt kun olen yliopistossa, niin tuntuu siitä että olen päässyt siitä yli. Olen oppinut ottamaan rennosti ja olemaan murehtimatta jotain tenttejä. :D

Armeijaan lähtö jännitti myös aika kovasti.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Jännittääkö?

Viesti Kirjoittaja Larry »

En yleensä jännitä kovin paljoa. Tietysti sen jälkeen kun on tehnyt armottoman spämmihelvetin chättiin, jännittää iskeekö Yape tai Rape Banaanimiekalla.
Vastaa Viestiin