Uusivuosi 2013

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Uusivuosi 2013

Viesti Kirjoittaja fakki »

En nyt tiedä oliko järkeä tehdä tälle aihe, mutta teinpä kuiteskin.

Uusivuosi kolkuttaa ovia, miten ipilän väki viettää uudenvuoden? Tuleeko ryypiskeltyä ja ammuttua raketteja, vai aijotko viettää aivan normaalisti olemalla koneella?

Meille tulee vieraita, serkut ja niiden vanhemmat, eli mun kummisetä on toinen niistä. Serkut sen verran nuoria, että ei paljon tule niiden kanssa tehtyä, joten oma uusivuoteni menee varmaan koneella ja todennäkösesti siinä keskiyöllä käyn perheemme raketit sytyttämässä, jos sellaisia on.

Onko joku miettinyt uudenvuoden lupauksia? Itse aijon joka ilta ennen nukkumaanmenoa tehdä 100x vatsat, 100x selät, 100x punnerrukset. Saa nähdä pitääkö lupaus, mutta ainakin yritän.
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Uusivuosi 2013

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Uusi vuosi menee minulla luultavasti kaveriporukan kanssa viettäen, kuten viime vuonnakin. Ryypiskeltyä varmaan hieman tulee, mutta aion pysytellä sen suhteen kohtuudessa. Raketteja tuskin menemme ampumaan, mutta sädetikkuja saatamme polttaa. Sellaiset kotibiletyyliset uuden vuoden juhlat meillä on.

Sellaisen uuden vuoden lupauksen aion tehdä, että alan käymään taas salilla. Viimeksi olen aktiivisesti käynyt yli kaksi ja puoli vuotta sitten, joten nyt on aika aloittaa taas treenaaminen. Lisäksi lupaan vähentää alkoholin käyttöäni, koska nyt syksyllä tuli opiskelijaelämän alun kunniaksi juotua melko paljon.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Uusivuosi 2013

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Alkoholittomia juomia tulee varmaankin nautittua ja pysyteltyä visusti sisätiloissa.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Uusivuosi 2013

Viesti Kirjoittaja Japp »

Sipsuu, limsaa, leffoi, kotona, ei turhia raksuja. Ainakaa paljoo
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Vastaa Viestiin