Energiajuomat

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Vastaa Viestiin
niku-
Viestit: 2
Liittynyt: 25.8.2009 14:33

Re: Energiajuomat

Viesti Kirjoittaja niku- »

mä juon yleensä rockstar energia juomaa :D
Avatar
Laitela
VIP
VIP
Viestit: 1194
Liittynyt: 27.5.2009 17:38

Re: Energiajuomat

Viesti Kirjoittaja Laitela »

Tänään maistoin monsteria ja yllätyin.... Negatiivisesti ihan kammottavan makusta litkua. Ihan liian makeeta voi kyllä pahuus johtua osittain siitä että ei ollu ihan täysin kylmää mutta tuskin ostan enään ikinä.

Laitelan energiajuomalista Top10

1 ED
2 Rodeo
3 Battery
4 R20
5 Mad croc
6 ES
7 RED DEVIL
8 Monster
9 Joku energia juoma jossa oli salama kuvana kuka tietää?? Oli järkyttävää
10 Iskelmä Hyi hemmetti kammottavaa tätä en suosittele ihan niinku kusta jois:)
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
Mopo-Ismo
Kanta-asiakas
Viestit: 328
Liittynyt: 28.9.2009 20:39

Re: Energiajuomat

Viesti Kirjoittaja Mopo-Ismo »

Laitela kirjoitti:9 Joku energia juoma jossa oli salama kuvana kuka tietää?? Oli järkyttävää
Olisikohan kyseessä Thunder Energy? Itsekään en pitänyt hirveästi kyseisestä litkusta, mutta kyllähän sitä tölkillisen joi.

Eilen ostin taas pienen tauon jälkeen ES Energy Drinkiä ja oli aika pahaa. :/ Tai no, eihän se mikään ihme ole, kun en jaksanut sitä pakastimeen viedä, mutta kuitenkin.
Avatar
Tatti1234
Viestit: 18
Liittynyt: 21.8.2009 21:03
Paikkakunta: Naarajärvi

Re: Energiajuomat

Viesti Kirjoittaja Tatti1234 »

No tulee vedeltyä kyl viikos turhan monta :S ED:tä, Maad Crocia ja Monsteria vetelen eniten... Mmmm...
Avatar
Huumeita
Kanta-asiakas
Viestit: 794
Liittynyt: 24.8.2009 10:16

Re: Energiajuomat

Viesti Kirjoittaja Huumeita »

Ostin pullollisen tehoa, jaksoi hyvin reippailla tuolla ulkona.
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Energiajuomat

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Huumeita kirjoitti:Ostin pullollisen tehoa, jaksoi hyvin reippailla tuolla ulkona.
Itse ostin tänään pari tölkkiä SPAM:ia, jotain halpisenergiajuomaa Tarjoustalosta. Ihan samalta se silti maistui kuin 3 kertaa kalliimmat kilpailevat merkit :D
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Avatar
HiivaLihaKiisseli
Kanta-asiakas
Viestit: 117
Liittynyt: 23.7.2009 09:47

Re: Energiajuomat

Viesti Kirjoittaja HiivaLihaKiisseli »

Suoneiti kirjoitti:
Johnny kirjoitti:
Huumeita kirjoitti:Ostin pullollisen tehoa, jaksoi hyvin reippailla tuolla ulkona.
Itse ostin tänään pari tölkkiä SPAM:ia, jotain halpisenergiajuomaa Tarjoustalosta. Ihan samalta se silti maistui kuin 3 kertaa kalliimmat kilpailevat merkit :D
Näinhän se on, halpaa tosiaan. 250 ml tölkki vain 80 senttiä Tarjoustalossa. 0,5 l tölkistä en tiedä. :)
Täällä päin taas löytyy SPAM'n 0,5 litran tölkkiä yhdellä eurolla. Halpaa siis on, ja hinta-laatusuhdekkin on ihan ok. :)
Laitetaan kaikki punaselle.
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Energiajuomat

Viesti Kirjoittaja allas »

Varmaan kaikkia olen maistanut ja paras on ED ja pahin ehdottomasti Red Devil. Itse yritän välttää noita 'liian halpoja' energiajuomia. Olen tottunut ostamaan 0,5l pullon ediä hintaan 2e-2,50e riippuen siitä mistä ostaa. Saisihan sitä varmaan tuplasti enemmän jotain halpaa litkua samaan hintaan, mutta maku ei sitten ole lähelläkään EDin tasoa. ES Energy drinkkejä ostin ennen juuri tuon halvan hinnan vuoksi, (0,95€/0,5l) mutta nekin jäänyt vähemmälle nykyään. ED on varmaan ainoa energiajuoma jota nykyään juon. Laadusta kannattaa maksaa. :ylos:
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Energiajuomat

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Huhhuh, en ymmärrä miten porukka edes jaksaa/haluaa vetää tuollasta kamaa tämän topicin peruustella noin paljon. ???
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
iilee
Viestit: 1
Liittynyt: 31.8.2009 20:23

Re: Energiajuomat

Viesti Kirjoittaja iilee »

musta enrgiajuomat on aika turhia. ja huolestuttaa ku niihin on jo jotku pikkunassikat jääny koukkuun
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Energiajuomat

Viesti Kirjoittaja allas »

Suoneiti kirjoitti:Tietääkö kukaan myydäänkö missään enää ED (0,44 l) tölkkejä?
Tietääkseni niiden myynti lopetettiin jo viime vuoden puolella, vai olisiko ollut tämän vuoden alussa. Eli ei myydä missään. :(
Avatar
Laatikko
VIP
VIP
Viestit: 1130
Liittynyt: 25.8.2009 21:59

Re: Energiajuomat

Viesti Kirjoittaja Laatikko »

Ahhhh, laivalta tarttui mukaan Batteryn lava. Mmmm.. <3
Mopo-Ismo
Kanta-asiakas
Viestit: 328
Liittynyt: 28.9.2009 20:39

Re: Energiajuomat

Viesti Kirjoittaja Mopo-Ismo »

Mopo-Ismo kirjoitti:Eilen ostin taas pienen tauon jälkeen ES Energy Drinkiä ja oli aika pahaa. :/ Tai no, eihän se mikään ihme ole, kun en jaksanut sitä pakastimeen viedä, mutta kuitenkin.
Perjantaina ostin kahden viikon energiajuomatauon jälkeen taas tuota ES:ää ja vaikka vein pakastimeen ja nautein kylmänä, niin oli se aika pahaa. Vaikken pahemmin kyseistä litkua juo, niin onhan siihen jo vähän kyllästynyt, täytynee alkaa ostaa laadukkaampia juomia... tai sitten vain lopettaa juominen kokonaan.

No jaa, tänään kuitenkin olisi tarkoitus käväistä kaverin kaupassa ja kun noita pulloja on vähän kertynyt, niin voisi ostaa vaikka tölkillisen/pullollisen Rodeota, katsotaan nyt, miten rahat riittää. :)
nonnu11
Kanta-asiakas
Viestit: 255
Liittynyt: 21.8.2009 22:10

Re: Energiajuomat

Viesti Kirjoittaja nonnu11 »

Ikinä en oo energiajuomia maistanut, enkä varmaan tuukkaan maistamaan piiiiiiiiiitkään aikaan. Ne haisee pahalle. Ja mun pään sisällä mä ajattelen siis aina jonkun haun perusteella sen tuotteen maun, ja yleensä veikkaan oikeaan. Haju ja maku siis kulkee käsikädessä. :) Muutenkaan mitä oon yhtä kaveria kattonu, nii se menee sekasin (tai "sekasin" emt.) yhestä semmosesta suht isosta hörpystä. En tiiä sitte feikkaako vai ei mutta joo, ite varmaan menisin ihan piupau pienestä hörpystä energiajuomaa. Kahviakin oon maistanu ja se oli ihan p*skan makuista. En oo oikeen ikinä tajunnu mitä iloo on joissain energiajuomissa.
Lihapullamies
VIP
VIP
Viestit: 576
Liittynyt: 9.8.2009 12:15

Re: Energiajuomat

Viesti Kirjoittaja Lihapullamies »

nonnu11 kirjoitti:Ikinä en oo energiajuomia maistanut, enkä varmaan tuukkaan maistamaan piiiiiiiiiitkään aikaan. Ne haisee pahalle. Ja mun pään sisällä mä ajattelen siis aina jonkun haun perusteella sen tuotteen maun, ja yleensä veikkaan oikeaan. Haju ja maku siis kulkee käsikädessä. :) Muutenkaan mitä oon yhtä kaveria kattonu, nii se menee sekasin (tai "sekasin" emt.) yhestä semmosesta suht isosta hörpystä. En tiiä sitte feikkaako vai ei mutta joo, ite varmaan menisin ihan piupau pienestä hörpystä energiajuomaa. Kahviakin oon maistanu ja se oli ihan p*skan makuista. En oo oikeen ikinä tajunnu mitä iloo on joissain energiajuomissa.
Kun vaikka yrität korjata unirytmiä, niin energiajuoma voi auttaa valveilla pysymisessä.
Sen takia mä yleensä niitä juon. Muuten ei tule ostettua, kuin että jaksais.. Ja kahvi on yleensä pahaa, niin siks en sitä juo..
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #4
Avatar
PSakari
VIP
VIP
Viestit: 438
Liittynyt: 26.5.2009 18:13

Re: Energiajuomat

Viesti Kirjoittaja PSakari »

PSAKARIN energiajuomalista Top10

1 EUROSHOPPER - hyvän makuista ja erittäin halpaa
2 Battery
3 Mad croc
4 LIDLn se joku
5 muita ei juoda. maistuvat litkulle.


VAIKKA en juokaan energiajuomia, kaikkea pitää kokeilla.
Avatar
pöllöilijä
VIP
VIP
Viestit: 701
Liittynyt: 3.11.2009 21:13

Re: Energiajuomat

Viesti Kirjoittaja pöllöilijä »

Joskus olin jopa koukussa, mutta nykyään ehkä kerran kuussa tulee juotua ja silloinkin sen pitää olla Tehoa. Muut maistuvat melko epäilyttävälle.
Silence I'm here
No words, no songs, no pain or doubts.
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3659
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Energiajuomat

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Muutama vuosi sitten maistelin Tehoa aina silloin tällöin. Nyttemmin se on jäänyt sitten kokonaan.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Energiajuomat

Viesti Kirjoittaja allas »

Teho on kyllä ihan hyvää nyt kun ostin sitä pitkästä aikaa. 0,95l pullo tehoa 2,35€.
Mättö-Sika
Kanta-asiakas
Viestit: 53
Liittynyt: 16.12.2009 18:10
Paikkakunta: Pesäpallomaila

Re: Energiajuomat

Viesti Kirjoittaja Mättö-Sika »

Harvemmin tulee juotua. Mutta jos ostan niin se on Monster Energy/ED tai Teho. Kahvia juon lähes päivittäin, se on hyvää ja virkistää kummasti.

Kuva
"Parempi liikaa, kuin liian vähän." Pikku-Myy © Oy Moomin characters Ltd

Sallan Fanclubissa mukana <3
Vastaa Viestiin