Viikkoraha

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Viikkoraha

Viesti Kirjoittaja Enigma »

...
Viimeksi muokannut Enigma, 9.7.2011 09:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
Truemix
Viestit: 44
Liittynyt: 6.6.2009 04:17

Re: Viikkoraha

Viesti Kirjoittaja Truemix »

30 euroa kuukaudessa.. Ihan tarpeeks mulle ja lisää saa kunhan pyytää. :)
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #30
Mopo-Ismo
Kanta-asiakas
Viestit: 328
Liittynyt: 28.9.2009 20:39

Re: Viikkoraha

Viesti Kirjoittaja Mopo-Ismo »

Koskaan en ole saanut viikko- tai kuukausirahaa, mutta ei passaa valittaa, kun vanhemmat suostuivat tuon mopon kustantamaan (synttärilahjaksi) ja ovat vielä toistaiseksi maksaneet bensatkin. Lisäksi, jos tulee käytyä kavereiden kanssa esim. pizzalla, niin saan yleensä 5-10e, mutta näin käy vuoden aikana aika harvoin.
Kalervo
VIP
VIP
Viestit: 622
Liittynyt: 2.8.2009 13:19

Re: Viikkoraha

Viesti Kirjoittaja Kalervo »

En tiedä olenko jo kirjoittanut tähän triidiin, mutta ikinä en ole saanut viikkorahaa. Enkä ole kyllä tarvinutkaan. :)
Mad Fanclubin jäsen #117
pelkkä Ministeri
VIP
VIP
Viestit: 1557
Liittynyt: 21.8.2009 19:21
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Viikkoraha

Viesti Kirjoittaja pelkkä Ministeri »

Koskaan en ole saanut viikkorahaa mutta eipä ole kyllä ollut tarvettakaan pyytää koskaan.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
hanipöö
Viestit: 6
Liittynyt: 23.8.2009 21:06

Re: Viikkoraha

Viesti Kirjoittaja hanipöö »

100e kuussa, jos olen kiltisit. Välillä saan extra rahaa jos hluun esim vaatteita karkkii yms. Toivoisin että saisin enemmän.
Viimeksi muokannut Rambo, 25.11.2009 19:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Porttikielto vain viestimäärän kasvatustarkoituksessa kirjoitetuista viesteistä.
Avatar
R1ku
VIP
VIP
Viestit: 888
Liittynyt: 12.5.2009 18:11

Re: Viikkoraha

Viesti Kirjoittaja R1ku »

Seppo Taalasmaa kirjoitti:saan helvetin huonoa liksaa insinöörin hommista. Kaikki menee vuokraan ja auton lyhennyksiin. Joskus on ehkä varaa ostaa leikkelettä leivän päälle.
Auts... että noinkin voi käydä? Pitäisiköhän minun lopettaa insinööriopiskeluni AMK:ssa ja alkaa elämään työttömyyskorvauksilla/toimeentulotuella/random-työpaikan palkalla, jos eroa insinöörinä olemiseen ei pahimmassa tapauksessa ole :S

En asu omillani, mutta saan Kelalta opintotukea kuukaudessa n. 240 euroa, en muista tarkkaa summaa. Eli viikossa hieman alle 60 €
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Viikkoraha

Viesti Kirjoittaja Japp »

en saa viikkorahaa :japp: en oo koskaan saanu. vanhemmat ostaa mulle nää koulukirjat ja vaatteita sillon tällöin, kuten eilen isä osti mulle vaatteita, mut aika usein ostan vaatteet omilla rahoilla, jotka saan siis erinäisistä kotihommista, naapurin lastenvahtimisesta ja kesäisin mansikanpoimisestä kyl tienaa erittäin hyvin koska saan rahat suoraan käteen eikä mitään vähennetä.. ja kyl mä saan rahaa äitin tai isän lompsakosta ottaa muutaman euron jos vaikka makeannälkä yllättää eikä itellä oo rahaa.. jos on itellä ni sit omista :)
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Viikkoraha

Viesti Kirjoittaja Larry »

Rahaa en saa mutta vanhemmat maksaa mun kevariin bensat, vakuutusmaksut, sakot, osat <3
Sit tietty es jne.
Avatar
Ekku
VIP
VIP
Viestit: 999
Liittynyt: 24.7.2009 19:36

Re: Viikkoraha

Viesti Kirjoittaja Ekku »

En saa minäkään viikkorahaa. Vanhemmat maksaa koulukirjat, ruuat, vaatteet ym. Mutta mopon vakuutukset ja bensat joudun ite maksaa.
Tänne vaan, muiden pervojen sekaan juhlimaan.
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Viikkoraha

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

Ala-asteen ikäsenä sain 5€/vk, yläasteella aloin saada 10€/vk kotona, mutt nyt ku mul o tili avattu ja saan opintotukea 96€/kk niin se viikkorahakin kotona päätettii lopettaa =D... joskus saan rahaa tilille muutenki, mutt harvemmin ku kerran viikos mutt en mä enää käteistä saa =D...
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Viikkoraha

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Saan kuukausirahaa 40-80e kk. Ennen se oli 100 euroa kk, mutta teen joskus viikonloppuisin vuorotöitä ja saan siitä palkkaa keskimäärin 200-400 euroa kuussa, joten siksi kuukausirahaani pienenettiiin , murr!
Mutta ainakin äitini kustantaa isot puhelinlaskuni , matkakorttini , kouluun liittyvät asiat ja ostaa joskus tarvittaessani uuden telkkarin, kannettavan , puhelimen yms.
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Viikkoraha

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Viikkoraha tupsahtaa kerran kuussa tasasen tappavasti. Valtiollekkin heilahtaa aina vajaa tuhannen euroa per kk.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Viikkoraha

Viesti Kirjoittaja Burnis »

En mä ole koskaan saanut mitään säännöllistä viikko- tai kuukausirahaa. Tai olisin varmaan saanutkin, jos olisin pyytänyt. Mutta toistaiseksi vanhemmat ovat aina antaneet rahaa silloin kuin olen sitä johonkin tarvinnut. Vaikka harvoin tulee pyydettyä rahaa mihinkään muihin kuin koulukirjoihin tai vaatteisiin rahaa. Muuten ostan kyllä ostokseni omilla rahoillani.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Viikkoraha

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Aikoihin en ole saanut viikko- tai kuukausirahaa, mutta eipä tällä hetkellä ole tarvettakaan ollut, koska töissä tienaa kuitenkin sen verran, että rahaa riittää. Menotkaan eivät vielä suuret ole, sillä saan vielä nauttia ilmaisesta kotona asumisesta. Tilannehan muuttuu sitten opiskeluaikoina, kun muutan omilleni, joten nyt on hyvä panna säästöön mahdollisimman paljon rahaa tulevaisuutta ajatellen.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Dale12
Kanta-asiakas
Viestit: 115
Liittynyt: 21.5.2011 16:26

Re: Viikkoraha

Viesti Kirjoittaja Dale12 »

en saa viikkorahaa mutta jos teen jotaki nii saan 5-20e mut joskus jos en oo pitkää aikaa saanu rahaa niinku kerra sain 200e
jumalauta!
Heiskanen69
Kanta-asiakas
Viestit: 119
Liittynyt: 3.9.2010 19:49

Re: Viikkoraha

Viesti Kirjoittaja Heiskanen69 »

viikkorahaa tulee papalta 10e viikos ja mutsilta ja faijalta joka lukuvuoden jälkeen kokeista (noin 100e per syksy ja sit toinen 100e kevät) jos kokeet menny hyvin. tänä vuonna ainakin menny :P
Avatar
R1ku
VIP
VIP
Viestit: 888
Liittynyt: 12.5.2009 18:11

Re: Viikkoraha

Viesti Kirjoittaja R1ku »

About 336,75 € viikossa. Välillä toki jää 269 euroon mutta pääasiallisesti tuo 336,75.
Vastaa Viestiin