Puhelinoperaattorit

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Abonce

Puhelinoperaattorit

Viesti Kirjoittaja Abonce »

Keskustelua puhelinoperaattoreista. Mikä puhelinoperaattori on käytössäsi, kokemuksia, mielipiteitä jne. Itse toissapäivänä laitoin Saunalahden tilaukseen DNA:n tilalle, joka ehtikin olla käytössäni kolmatta vuotta.
Avatar
Joonis
Kanta-asiakas
Viestit: 318
Liittynyt: 3.6.2009 23:45
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: Puhelinoperaattorit

Viesti Kirjoittaja Joonis »

Elisaa käytin semmoiset reilut 3 vuotta, jonka jälkeen vaihdoin saunalahteen, koska tuntui jokseenkin halvemmalta. Noh, sitä kestin noin kuukauden ja nyt on DNA:lta kahden vuoden määräaikainen päällä. :D
Rambo-Ossi Faniklubin jäsen #14 & Madin Fanclubin (#37) jäsen
http://www.youtube.com/user/joonis93
http://www.youtube.com/user/JonKiviDi
Avatar
teijo
Kanta-asiakas
Viestit: 174
Liittynyt: 26.5.2009 20:37
Paikkakunta: Forssa

Re: Puhelinoperaattorit

Viesti Kirjoittaja teijo »

Itellä on ollu ainakin 5 vuotta toi Soneran Zeroforty. Tota liittymäähän ei oo saanu enää pitkää aikaa ja aika kallis, mut ihan sama. Ennen tota oli Sonera joku perusliittymä. Mitään ongelmia ei oo ikinä ollu soneran kanssa ja aijon pysyä sonerassa. Laatua.
Avatar
SINÄTURPAKIINNINYT
Kanta-asiakas
Viestit: 97
Liittynyt: 26.8.2009 12:53
Paikkakunta: TURENKI

Re: Puhelinoperaattorit

Viesti Kirjoittaja SINÄTURPAKIINNINYT »

mulla ollut käytössä dna prepaid kolmatta vuotta, tosi hyvä ja huoleton liitymä koska ei tarvitse huolehtia laskuista sun muista jutuista, ja lisää puheaikaa saa otto-automaatilta ladattua suoraan tilitä, noin minuutissa.
STKN
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Puhelinoperaattorit

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Kolumbus vaihtui monen vuoden jälkeen Saunalahteen tuossa noin vuosi sitten ehkäpä. Puhelinoperaattorina Saunalahti hoitaa hommat surkeasti. Laskutus on miten sattuu, eikä puheluerittelyitä tai laskuja pääse koskaan edes selaamaan Saunalahden ongelmien vuoksi.
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Puhelinoperaattorit

Viesti Kirjoittaja Joonas »

DNA käytössä jo kolmatta vuotta peräkkäin. Sitä ennen oli Sonera, jossa kalliit hinnat. Nykyään nettiäkin käytän DNA:n mokkulan kautta, edullista ja toimii P2P-ohjelmat eli toisin sanoen operattorilla ei ole palomuuria/NAT:ia päällä. :ylos:
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Avatar
Niksi-ossi
Viestit: 28
Liittynyt: 31.8.2009 12:02

Re: Puhelinoperaattorit

Viesti Kirjoittaja Niksi-ossi »

Elisa oli monta vuotta mutta vaihdoin Telefinlandiin Wtf!? koska se oli paaaljon halvempi :)
T.I-24'S/NWA-CHIN CHECK/FLO RIDA-MOVE SHAKE DROP/EMINEM-WE MADE YOU/
nonnu11
Kanta-asiakas
Viestit: 255
Liittynyt: 21.8.2009 22:10

Re: Puhelinoperaattorit

Viesti Kirjoittaja nonnu11 »

Tele Finland on ollut alusta asti kuin sain ensimmäisen puhelimeni ja olin silloin ekalla luokalla ja kyseessä oli joulu kun puhelimen sain. Ja nyt olen kahdeksannella luokalla joten kaikki voio päätellä siitä kauanko olen käyttänyt Tele Finlandia.
Jombba
Viestit: 24
Liittynyt: 23.8.2009 12:18

Re: Puhelinoperaattorit

Viesti Kirjoittaja Jombba »

Tele Finland on ollut viimeiset kaksi vuotta ja sitä ennen oli Saunalahti muutaman vuoden.

TF on mielestäni todella hyvä operaattori, laskutus toimii kuten pitääkin ja asiakaspalveluunkin saa tarvittaessa yhteyttä.

Saunalahtikin toimi aikoinaan ihan hyvin, ei mitään moittimista. Nykyisin ko. operaattori on tosin vähän aikaansa jäljessä kun ei löydy mahdollisuutta "räätälöidä" itse omaa puhe-/tekstaripakettiaan (kuten ei DNA:llakaan).
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Puhelinoperaattorit

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Elisa on ollut jo monta vuotta ja onhan se vähän turhan kallis, mutta ihan menevä kuitenkin, vaikka jotain muuta liittymää tekisi kyllä mieli kokeilla.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Laitela
VIP
VIP
Viestit: 1194
Liittynyt: 27.5.2009 17:38

Re: Puhelinoperaattorit

Viesti Kirjoittaja Laitela »

Elisahan se on, ihan hyvä operaattori vaikka en okkaan kännytkän aktiivisimpiä käyttäjiä.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
Dreamthief
Viestit: 29
Liittynyt: 29.8.2009 00:08

Re: Puhelinoperaattorit

Viesti Kirjoittaja Dreamthief »

Sonera ollu nyt 9 vuotta. Aatellu vaihtaa dnahan soneran sekaannuksien takia.
Abonce

Re: Puhelinoperaattorit

Viesti Kirjoittaja Abonce »

Outoa, olen saanut sitten hieman vääränlaisen käsityksen Saunalahden toimivuudesta. Noh, vaihto nyt on kuitenkin käynnissä ja sittenpä nään miten homma alkaa toimimaan.
Viljis
Kanta-asiakas
Viestit: 183
Liittynyt: 27.8.2009 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puhelinoperaattorit

Viesti Kirjoittaja Viljis »

DNA:sta olen kuullut, että ei hyväksy warettajia ( p2p-lataukset ei toimi ).

Sonera on ollut 10 vuoden ajan perheellämme. Vaihtoa ei ole ollut mielessä, ainakaan kun kokemuksia olen lukenut..
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Puhelinoperaattorit

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Viljis kirjoitti:DNA:sta olen kuullut, että ei hyväksy warettajia ( p2p-lataukset ei toimi ).

Sonera on ollut 10 vuoden ajan perheellämme. Vaihtoa ei ole ollut mielessä, ainakaan kun kokemuksia olen lukenut..
Kaikilla operraattoreilla lukee mobiililaajakaistan sopimusehdoissa, että liittymän käyttö vertais-verkkoliikenteeseen on kiellettyä. Kuitenkin DNA:lla toimii p2p-ohjelmat (µTorrentin porttitesti onnistuu), mutta Soneralla µTorrentin porttitesti epäonnistuu. Eli Soneran liittymässä p2p-käyttö on hitaampaa.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Avatar
Vesikortsu
VIP
VIP
Viestit: 313
Liittynyt: 7.7.2009 12:15
Paikkakunta: Wimpeli

Re: Puhelinoperaattorit

Viesti Kirjoittaja Vesikortsu »

DNA:an kakkakaista meillä. :ylos:

Katoaa yhteys nettiin välillä muutamaksi tunniksi. Tätä tapahtuu yleensä muutaman kerran viikossa. Mutta hyvin kuitenkin toimii p2p:t BitTorrentit ja Emule mitä nyt koneellani on.
Vesikortsu Juutuubassa►►
Ismo & Seppo soundboard►►
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #6
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Puhelinoperaattorit

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Saunalahdesta vihdoin eroon päästyäni alkoi Soneran valtakausi tässä talossa.

Ps. Hienosti alkoikin, miltein 2kk toimituksella ja myöhästyneellä ed. operaattorin irtisanominen väritti liittymänvaihtoa aika hyvin. :)
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3658
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Puhelinoperaattorit

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Sonera oli käytössä 8 vuoden ajan, kunnes vaihdoin sen DNA:han kesällä 2007. Syynä olivat lähinnä huomattavasti edullisemmat hinnat.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Mopo-Ismo
Kanta-asiakas
Viestit: 328
Liittynyt: 28.9.2009 20:39

Re: Puhelinoperaattorit

Viesti Kirjoittaja Mopo-Ismo »

Itselläni on käytössä TeleFInland eikä valittamista ole, hyvin on pelittänyt. Saattaisi olla joku muu liittymä käytössä, jos itse voisin vaikuttaa asiaan, mutta kun vanhemmat nuo laskut ainakin toistaiseksi maksavat ja muutenkin heilläkin sama liittymä käytössä, niin ei passaa valittaa. Eipä tuolla nyt itselleni ainakaan toistaiseksi pahemmin väliä olekaan. :)
Avatar
CESP
Viestit: 41
Liittynyt: 26.5.2009 14:53

Re: Puhelinoperaattorit

Viesti Kirjoittaja CESP »

DNA on ollut aina käytössä. Ei ole valittamista.
''Aamu tuo tähden ojaan tai hotelliin: Joka tapauksessa viiden tähden helvettiin''
Vastaa Viestiin