Elämän pikku faktoja

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Avatar
FistHitter
Kanta-asiakas
Viestit: 168
Liittynyt: 17.8.2009 20:47

Re: Elämän pikku faktoja

Viesti Kirjoittaja FistHitter »

* 35% henkiöistä, jotka etsivät seuraa sanomalehtien henkilökohtaista-palstoilta on naimisissa.
:/

Mut joo on kyl aika hauskoi faktoja :D
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #22
Kalervo
VIP
VIP
Viestit: 622
Liittynyt: 2.8.2009 13:19

Re: Elämän pikku faktoja

Viesti Kirjoittaja Kalervo »

*Yhdysvalloissa joku haastaa toisen ihmisen tai yrityksen oikeuteen joka 30. sekunti.

No on siellä ainakin töitä oikeustalon väelle. :D
Mad Fanclubin jäsen #117
Avatar
1Suomi1Master
Viestit: 49
Liittynyt: 3.9.2009 18:23

Re: Elämän pikku faktoja

Viesti Kirjoittaja 1Suomi1Master »

Aikas jänniä juttuja :)
Mutta joitakin on vähän vaikee uskoo :)
Ota siika pois.
Avatar
Huumeita
Kanta-asiakas
Viestit: 794
Liittynyt: 24.8.2009 10:16

Re: Elämän pikku faktoja

Viesti Kirjoittaja Huumeita »

Bnobzzor kirjoitti:*Yhdysvalloissa joku haastaa toisen ihmisen tai yrityksen oikeuteen joka 30. sekunti.

No on siellä ainakin töitä oikeustalon väelle. :D
Voimme vain kuvitella kuinka ''vakavista loukkauksista'' ihmiset nostavatkaan siellä syytteitä.
Esimerkkitapaus sattui myös Yhdysvalloissa kun mies kävi ostamassa kupillisen kahvia paikalliselta McDonaldsin autokaistalta. Mies sitten kaatoi kupposen sylliinsä ja pisti Mäkkärin oikeuden eteen, koska kupissa ei lukenut, että sisältö on kuumaa.
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
Avatar
Huumeita
Kanta-asiakas
Viestit: 794
Liittynyt: 24.8.2009 10:16

Re: Elämän pikku faktoja

Viesti Kirjoittaja Huumeita »

Kyllähän se meni ja Mäkkäri joutui korvaamaan miehen pesulalaskut ja joitain muita kuluja(varmaankin palovammojen hoitoon?).
Olen muuten huomannut kun Mäkkärin mainoksia katselen, aika useassa pakkauksessa lukee: ''Pakkauksen sisältö on kuumaa''. :)
Liittyyköhän jotenkin tapaukseen?
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
Avatar
Torsti
Valvoja
Valvoja
Viestit: 931
Liittynyt: 23.8.2009 17:02

Re: Elämän pikku faktoja

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Huumeita kirjoitti:Kyllähän se meni ja Mäkkäri joutui korvaamaan miehen pesulalaskut ja joitain muita kuluja(varmaankin palovammojen hoitoon?).
Mäkki joutu korvaamaan paljon myös henkisiä korvauksia.
Huumeita kirjoitti:Olen muuten huomannut kun Mäkkärin mainoksia katselen, aika useassa pakkauksessa lukee: ''Pakkauksen sisältö on kuumaa''. :) Liittyyköhän jotenkin tapaukseen?
Totta mooses liittyy! Senpä tapauksen takia juuri nuo pakkauksissa lukevat.

Only in America! Onhan noita turhia oikeuteen haastoja sieltä päin tullut. Yahoon uutisista luin joskus, että muuan patu sieltä haastoi Jumalankin kerran oikeuteen. Ei tainnut mennä läpi.
Kasipalloturnausten 2011 ja 2012 voittaja

Jaettu 1. sija asiallisuudessa talvigaalassa 2010
3. sija aktiivisuudessa talvigaalassa 2010
1. sija kekseliäisyydessä talvigaalassa 2010
nonnu11
Kanta-asiakas
Viestit: 255
Liittynyt: 21.8.2009 22:10

Re: Elämän pikku faktoja

Viesti Kirjoittaja nonnu11 »

Torsti kirjoitti:
Huumeita kirjoitti:Kyllähän se meni ja Mäkkäri joutui korvaamaan miehen pesulalaskut ja joitain muita kuluja(varmaankin palovammojen hoitoon?).
Mäkki joutu korvaamaan paljon myös henkisiä korvauksia.
Huumeita kirjoitti:Olen muuten huomannut kun Mäkkärin mainoksia katselen, aika useassa pakkauksessa lukee: ''Pakkauksen sisältö on kuumaa''. :) Liittyyköhän jotenkin tapaukseen?
Totta mooses liittyy! Senpä tapauksen takia juuri nuo pakkauksissa lukevat.

Only in America! Onhan noita turhia oikeuteen haastoja sieltä päin tullut. Yahoon uutisista luin joskus, että muuan patu sieltä haastoi Jumalankin kerran oikeuteen. Ei tainnut mennä läpi.
Ite oon kuullu saman uutisen isoveljeltä, että joku haastoi Jumalan oikeiteen, mutta se haaste ei menny läpi koska Jumala ei itse saapunut oikeus saliin kun istunnon olisi pitänyt olla, ja jonku Amerikan lain mukaan haasteen toisen osapuolen on myös pakko olla sielä oikeus salissa istunnon aikana, joten arvattaen haaste kaatui.
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Elämän pikku faktoja

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

^ Hulluja nuo jenkit, ei voi muuta sanoa. :D Kiitos muuten päivän nauruista. :ylos:
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Elämän pikku faktoja

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Jännä juttu tuo äskeinen. Ei ihmisillä ole näköjään tarpeeksi järkeä päässä.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Niksi-Sonni
Viestit: 17
Liittynyt: 21.5.2009 21:58

Re: Elämän pikku faktoja

Viesti Kirjoittaja Niksi-Sonni »

Itse asiassa tuo kyseinen jenkki sai korvauksia muistaakseni viitisen miljoonaa dollaria. USA:ssa korvaukset ovat eräänlainen rangaistus, joiden suuruus mitoitetaan korvausvelvollisen maksukyvyn mukaan. Ja Mäkiltähän sitä pätäkkää löytyy :P

Toi käytäntö selittää sen, miksi jenkkilä on pullollaan nimenomaan isoja firmoja vastaan nostettuja järjettömiä oikeusjuttuja. Tyhmyydellä rikastuminen ei kyllä tunnu kovin oikealta... viidestä miljoonasta kaataisi aika moni ilomielin kupillisen kahvia (vaikka kiehuvaa) syliinsä :D
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Elämän pikku faktoja

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Ja eipähän jäänyt ainoaksi kerraksi kun mäkki haastettiin oikeuteen, muistaakseni kaksi teinityttöä vaativat McDonald'silta miljoonien dollarien korvauksia koska he eivät tienneet (tai niin he ainakin väittivät) mäkkisafkan lihottavan. Heistä mäkkärin olisi pitänyt erikseen ilmoittaa että hampurilaiset ovat epäterveellisiä ja sisältävät runsaasti rasvaa. Tytöt taisivat kuitenkin hävitä jutun, onneksi.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Avatar
PSakari
VIP
VIP
Viestit: 438
Liittynyt: 26.5.2009 18:13

Re: Elämän pikku faktoja

Viesti Kirjoittaja PSakari »

nonnu11 kirjoitti: Ite oon kuullu saman uutisen isoveljeltä, että joku haastoi Jumalan oikeiteen, mutta se haaste ei menny läpi koska Jumala ei itse saapunut oikeus saliin kun istunnon olisi pitänyt olla, ja jonku Amerikan lain mukaan haasteen toisen osapuolen on myös pakko olla sielä oikeus salissa istunnon aikana, joten arvattaen haaste kaatui.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1602258
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Elämän pikku faktoja

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Ompahan tuokin juttu nyt luettu suomenkielisenä ihan "virallisesta" uutisesta.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Elämän pikku faktoja

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Suoneiti kirjoitti:Pitäneepä lisätä yksi uusi fakta:

* Ismolaitela.com on hyvä sivusto.
Tuo on totta. Pitää paikkaansa!
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Elämän pikku faktoja

Viesti Kirjoittaja Larry »

Jääkarhu (Ursus maritimus) on pohjoisen pallonpuoliskon arktisella alueella tavattava karhulaji. Se on suurin maalla elävä lihansyöjä.
Vastaa Viestiin