Vedonlyönti ja muut rahapelit

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Vedonlyönti ja muut rahapelit

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Mitä mieltä olette rahapeleistä ja pelaatteko niitä?

Itsestäni se on ihan ok asia, jos rahapeliin laitetut rahat menevät johonkin hyvään tarkoitukseen, edes osa niistä. Joskus tulen laittaneeksi muutaman kolikon, jos sattuu olemaan sopivasti esim. vaihtorahana saatua.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Avatar
StileTTI
VIP
VIP
Viestit: 587
Liittynyt: 9.8.2009 09:33
Paikkakunta: It's a secret

Re: Rahapelit

Viesti Kirjoittaja StileTTI »

En oikein tykkää rahapeleistä :( . Mielestäni melko turhia (kai).
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #16

Stiletti sujahtaa salakavalasti persuksiin.
Avatar
Laatikko
VIP
VIP
Viestit: 1130
Liittynyt: 25.8.2009 21:59

Re: Rahapelit

Viesti Kirjoittaja Laatikko »

Eilen viimeks hävisin 10 e. :'(
No ei ole kyl paha, mutta kyllä mä aika usein pelailen.
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Rahapelit

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

En pelaile rahapelejä melkein koskaan. Harvemmin niistä isoja voittoja edes saa ja minun tuurini ei ole muutenkaan parhaasta päästä. :/
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Vesikortsu
VIP
VIP
Viestit: 313
Liittynyt: 7.7.2009 12:15
Paikkakunta: Wimpeli

Re: Rahapelit

Viesti Kirjoittaja Vesikortsu »

Sitten kun lompakon pohjalla pyörii muutamia pikkihiluja, niin niitä pelaan sitten joskus pelikoneeseen...
Vesikortsu Juutuubassa►►
Ismo & Seppo soundboard►►
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #6
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Rahapelit

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Joonaspa kirjoitti:Itsestäni se on ihan ok asia, jos rahapeliin laitetut rahat menevät johonkin hyvään tarkoitukseen, edes osa niistä
Jos poliitikkojen vaalitukeminen on hyvä tarkoitus, niin... :D :ylos:
mm. http://www.pokerista.fi/matti-vanhanen- ... yn-kautta/

Mutta Tuplapotti (pikapeli 1e) on minun lemppari. Ainoa kone, josta voi jopa jäädä voitolle. Jokeripokerikin on ihan hauskaa. Pelikin kestää yleensä pitkään, jos on hyvä tuuri.
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Avatar
dottis
VIP
VIP
Viestit: 675
Liittynyt: 28.5.2009 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rahapelit

Viesti Kirjoittaja dottis »

Ruskeasuon teboililla on aivan surkeita rahapelejä. Oon hävinny niihin jo 5-8e putkeen ilman voittoja. Tänäänkin meni rahaa, äsht. Täyspottia kokeilin, eipä onnannu.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #20
Avatar
Tinoski
Kanta-asiakas
Viestit: 189
Liittynyt: 22.5.2009 14:07

Re: Rahapelit

Viesti Kirjoittaja Tinoski »

Silloin tällöin pelailen, laivalla ihan siihen tarkoitukseen täytyy ottaa kolikoita mukaan :D Twenty-one on suosikkipelini, tätä ei kyllä ole enää paljon missään.
Otas tosta

Osteri-ossin fanclubin ei oo tietoo kuinka mones jäsen
Avatar
Vesikortsu
VIP
VIP
Viestit: 313
Liittynyt: 7.7.2009 12:15
Paikkakunta: Wimpeli

Re: Rahapelit

Viesti Kirjoittaja Vesikortsu »

disara kirjoitti:Ruskeasuon teboililla on aivan surkeita rahapelejä. Oon hävinny niihin jo 5-8e putkeen ilman voittoja. Tänäänkin meni rahaa, äsht. Täyspottia kokeilin, eipä onnannu.
Eiköhän se riipu siitä milloin myyjät tyhjentävät peliautomaatit? Jos he tyhjentävät ne kerran päivässä niin eihän automaatteihin jää rahaa paljoakaan sisälle, eikä sitten voittojakaan tipu... :(
Vesikortsu Juutuubassa►►
Ismo & Seppo soundboard►►
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #6
Abonce

Re: Rahapelit

Viesti Kirjoittaja Abonce »

En ole koskaan kunnolla pelaillut rahapelejä enkä näin ollen saanut niistä minkäänlaista riippuvuutta. Ne ovat hyvä keino rahoista helposti eroon pääsemiseksi ja kakarat pelailevat niitä aivan liikaa. Aina joku heittämässä niitä pihalle milloin minkäkin hedelmäpelin äärestä.
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Rahapelit

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Harvemmin tulee kyllä pelailtua, jos joskus taskunpohjalle on pari lanttia jäänyt niin voi onnea kokeilla, mutta erittäin harvoin niitä kuitenkaan tulee sinne koneeseen sullottua. :)

Enemmänkin tietokoneella virtuaalirahaa, ei tee niin pahaa menettää. :D
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Rahapelit

Viesti Kirjoittaja allas »

Pari vuotta sitten tuli vähän liikaakin noita pelattua. Joskus saattoi mennä päivässä 100€ tuplapottiin, kun taas joskus jäin saman verran voitolle voitolle. Juu eihän noita kannata pelata. Raha vaan menee jos ei osaa lopettaa ajoissa :/
Avatar
Joonis
Kanta-asiakas
Viestit: 318
Liittynyt: 3.6.2009 23:45
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: Rahapelit

Viesti Kirjoittaja Joonis »

Alotin kun kerran jossakin kaupassa tuplapotista voitin noin 50€. Siitä lähti sitten semmoinen putki ja hävisin varmaan tuplasti sen viiskymppiä :(
Nykyään pelaan vain jos on jotain pikkurahaa taskussa.
Rambo-Ossi Faniklubin jäsen #14 & Madin Fanclubin (#37) jäsen
http://www.youtube.com/user/joonis93
http://www.youtube.com/user/JonKiviDi
Avatar
Laitela
VIP
VIP
Viestit: 1194
Liittynyt: 27.5.2009 17:38

Re: Rahapelit

Viesti Kirjoittaja Laitela »

Kyllähän joskus kun 20snt jää niin tulee pelattua ja tullu kyllä voitettuakkin paljon. Isoin voitto on varmaan joku 25e
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Rahapelit

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Hyvin harvoin pelaan. Opin nimittäin jo nuorena, että rahapeleistä ei seuraa muuta kun harmia. Olin joskus 13-vuotiaana pelailemassa kaverini kanssa pelikoneita. Minulla kävi aivan liian hyvä tuuri. Joka ikinen kone, johon laitoin rahaa, antoi minulle saman määrän ainakin kaksinkertaisena takaisin. Päivän päätteeksi 5 euroani oli muuttunut 60 euroksi. Seuraavana päivänä menin jälleen pelaamaan, ja kyllä, arvasitte aivan oikein, hävisin kaiken. En edes ehtinyt ostaa mitään voittamillani rahoilla. Olin niin pettynyt että purskahdin itkuun. Ja tämän päivän jälkeen en ole laittanut koneisiin kun "ylimääräisiä" kolikoita, mitä köyhällä opiskelijalla on hyvin harvoin. Vähän pidempää tarinaa tällä kertaa, mutta olin sillä tuulella. :)

edit. Erään tutkimuksen mukaan pelikoneiden pelaajat saavat pitkässä juoksussa vain 70-80 prosenttia rahoistaan takaisin, eli jos tämä pitää paikkansa, niin kaikki ovat oikeastaan häviöllä. Ettekö usko? No, miettikää nyt itsekin, eihän pelikoneista olisi RAY:lle mitään hyötyä jos kaikki pelaajat jäisivät aina voitolle. :)
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Rahapelit

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Johnny kirjoitti:Hyvin harvoin pelaan. Opin nimittäin jo nuorena, että rahapeleistä ei seuraa muuta kun harmia. Olin joskus 13-vuotiaana pelailemassa kaverini kanssa pelikoneita. Minulla kävi aivan liian hyvä tuuri. Joka ikinen kone, johon laitoin rahaa, antoi minulle saman määrän ainakin kaksinkertaisena takaisin. Päivän päätteeksi 5 euroani oli muuttunut 60 euroksi. Seuraavana päivänä menin jälleen pelaamaan, ja kyllä, arvasitte aivan oikein, hävisin kaiken. En edes ehtinyt ostaa mitään voittamillani rahoilla. Olin niin pettynyt että purskahdin itkuun. Ja tämän päivän jälkeen en ole laittanut koneisiin kun "ylimääräisiä" kolikoita, mitä köyhällä opiskelijalla on hyvin harvoin. Vähän pidempää tarinaa tällä kertaa, mutta olin sillä tuulella. :)
Noin on käynyt varmasti monelle. :( Itselläni on taas jotain syystä ollut aina taipumus lopettaa pelaaminen heti, kun pääsee vähänkin voitolle, joten suuria tappioita ei ole minulle siis koskaan kertynyt.

Johnny kirjoitti: edit. Erään tutkimuksen mukaan pelikoneiden pelaajat saavat pitkässä juoksussa vain 70-80 prosenttia rahoistaan takaisin, eli jos tämä pitää paikkansa, niin kaikki ovat oikeastaan häviöllä. Ettekö usko? No, miettikää nyt itsekin, eihän pelikoneista olisi RAY:lle mitään hyötyä jos kaikki pelaajat jäisivät aina voitolle. :)
Tuo on kyllä täysin totta. Häviöllehän kaikki loppupeleissä jäävät. Pajatso on ainoa rahapelikone, jossa taidolla on suurempi merkitys.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
koj
Viestit: 25
Liittynyt: 24.8.2009 20:35

Re: Rahapelit

Viesti Kirjoittaja koj »

Joka p'a'iv'a' pelaan v'a'hint'a''a'n 10e
skyza
Viestit: 15
Liittynyt: 25.8.2009 12:16

Re: Rahapelit

Viesti Kirjoittaja skyza »

Suhteellisen useesti tulee pelailtua.. melkeen päivittäin vois sanoa. Pelikoneista ei todellakaan jää loppujen lopuksi voitolle :S joskus ku iskee se pääpotti ni kyllähän se ilahduttaa, mutta pikaisesti laskettuna olen tappiolla muutamia satoja euroja.. vaikea sanoa markoista ku ei muista.
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Rahapelit

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Pokeri taitaa olla ainoa rahapeli mistä on mahdollista jäädä voitolle myös pitkässä juoksussa. Taidollahan on pelissä paljon suurempi osuus kuin tuurilla. Ennen tuli pelattua nettipokeria paljonkin, nykyisin harvemmin.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Avatar
Vesikortsu
VIP
VIP
Viestit: 313
Liittynyt: 7.7.2009 12:15
Paikkakunta: Wimpeli

Re: Rahapelit

Viesti Kirjoittaja Vesikortsu »

Itse asiassa rahapeleihin kuuluu myös nettipokeritkin.

Texas hold´em:in rahasta pelaaja tässä. <333
Vesikortsu Juutuubassa►►
Ismo & Seppo soundboard►►
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #6
Vastaa Viestiin