Pesäpallo

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Viper
Kanta-asiakas
Viestit: 156
Liittynyt: 25.8.2009 19:02

Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Viper »

Enpäs tätä aihetta löytänyt joten päätin aloittaa. Elikkäs kuka seuraa kyseistä suomen kansallispeliä? Ja jos seuraat, mitä joukkuetta kannatat? :D

Itse kannatan näin lähellä asuvana Pattijoen Urheilijoita.. :)
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Joskus ylä-asteella pelasin viimeksi pesäpalloa, sen jälkeen en ole ajatellutkaan lajia. En edes tiedä onko täällä päin mitään pesisseuraa... :D
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Avatar
teijo
Kanta-asiakas
Viestit: 174
Liittynyt: 26.5.2009 20:37
Paikkakunta: Forssa

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja teijo »

No en pahemmin seuraa enään. Joskus kun pitkävetoo pelas niin tuli seurattua aktiivisesti.
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Joskus ennen tuli katsottua, nykyään en seuraa aktiivisesti.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Sen verran tiedän tästä kaudesta, että Sotkamo voitti mestaruuden. Ei ole tullut seurattua kuitenkaan pahemmin. Pienenä kävin joskus pesismatseissa, mutta enimmäkseen keräilin siellä vaan pulloja.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Mallioppilas
Viestit: 20
Liittynyt: 25.9.2009 09:22

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Mallioppilas »

Pesäpalloa olen joskus ala-asteella pelannut. nyt on jäänyt hiemän vähälle laiskan liikunnan opettajamme takia. :(
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #24
nonnu11
Kanta-asiakas
Viestit: 255
Liittynyt: 21.8.2009 22:10

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja nonnu11 »

En oo pesäpalloo kyllä seuraillu sitte yhtään, mutta oon kerran mun luokan kanssa ollun niin sanotulla luokkaretkellä kattomassa pesistä, ku oli joku Hyvinkään Tahko vs. joku muu joukkue ja mun entinen luokkaope tai mikä lie ala-asteella ollut luokanvalvoja pelasi ennen Hyvinkään Tahkossa. Pääsimpä muuten telkkariinkin sillon jotain 2 vuotta sitten ku se ottelu kuvattiin. Nykyään se mun entinen opettaja on kai joku ihme valmentaja tai semmonen siinä. Tämän kopioin Hyvinkään Tahkon sivuilta: Rooli / tehtävä joukkueessa: Fyysinen valmennus, videoeditointi.

:)
Dreamthief
Viestit: 29
Liittynyt: 29.8.2009 00:08

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Dreamthief »

Kyllähän pesäpalloa tulee seurattua, niin televisiosta, kuin katsomostakin. Tullut itsekkin harrastettua 4 vuotta. Kannatan tietysti pakkakuntani omaa seuraa eli Haapajärven pesäkiilat
sulq

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja sulq »

Pesäpallo on junttien laji. Täyttä sontaa, enkä ymmärrä kuka sellaista jaksaa tuijottaa about 3 tuntia putkeen.
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Aivan mahtava laji kyseessä, mutta tuntuu hieman aliarvosteltulta kun pelejä näytetään Yleltä, jolta harvemmin kuulee mainostuksia oikeastaan missään.

Koulussa tulee harrastettua milloin mitäkin, toisinaan pesistä kun siihen on mahdollisuus ja säät sallii.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Avatar
Sonni
Kanta-asiakas
Viestit: 168
Liittynyt: 27.9.2009 19:10
Paikkakunta: Koti

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Sonni »

En seuraa mut pelaan aina kesäsi :D
Hating Leona Lewis since 2013. Thank you guys.
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Eipä juurikaan kiinnosta kyseinen laji.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Koska pesäpallokausi on nyt Superpesiksen osalta virallisesti käynnistynyt, ajattelin nostaa tämän ylös.

Huomenna olisi tarkoitus mennä katsomaan yksi naisten Superpesiksen peli. En minä muuten, mutta kun siskoni on pelaamassa, niin menen kannustamaan. :)
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
papa xhang
Kanta-asiakas
Viestit: 166
Liittynyt: 31.1.2010 15:40
Paikkakunta: 本語検定

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja papa xhang »

Pesäpallon kattomine on ehkä tylsintä ikinä. Oli se iha hauska joskus aikoinaa koulus liikuntatunneil mätkii sitä palloo johonki hevonvittuu, mut eipä laji mitää suuria tunteita herätä.
Snort cocaine and take bites of human flesh.
ritukka
Kanta-asiakas
Viestit: 83
Liittynyt: 22.2.2010 18:09

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja ritukka »

Pesäpallo on hieno laji. Itse pelaamana aivan urheilun eliittiä, mutta esimerkiksi tv:stä seurattuna hiukan pitkäveteistä. Vuoden aikana käyn paikanpäällä seuraamassa noin 1-2 peliä. Suosikkiseura on Oulun Lippo.
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Japp »

No sitähän pelataan aina keväisin koulussa, ja itse en tykkää siitä yhtään. Ehkä siksi, kun en osaa pelata sitä? :)
Joko en vain osu palloon, tai sitten se ei lennä tarpeeksi. Ja säännötkään ei ole ihan hallussa, kun en niitä tajua.

Mutta suosikkiseura vois olla Sotkamon Jymy!
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Täytyy sanoa, että kyllä tunsin ylpeyttä siskoani kohtaan, kun mennä pamautti ottelun ratkaisujuoksun. :)

Huvittavaa seurata, kun liikuntatunneilla yläkoululaiset pelaavat pesäpalloa siinä koulun pihalla. Niin onnetonta räpeltämistä ettei uskoisi.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Lihapullamies
VIP
VIP
Viestit: 576
Liittynyt: 9.8.2009 12:15

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Lihapullamies »

pontiou kirjoitti:Huvittavaa seurata, kun liikuntatunneilla yläkoululaiset pelaavat pesäpalloa siinä koulun pihalla. Niin onnetonta räpeltämistä ettei uskoisi.
Niin no, mitä voit odottaa joukosta nuoria joilla jokaisella on täysin omat asenteet, prioriteetit ja suhteet asiaan, käsketään alkaa pelaamaan pesäpalloa?
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #4
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Japp »

pontiou kirjoitti:
Huvittavaa seurata, kun liikuntatunneilla yläkoululaiset pelaavat pesäpalloa siinä koulun pihalla. Niin onnetonta räpeltämistä ettei uskoisi.

Ei mun mielestä meidän tunti ainakaan ollut onnetonta räpeltämistä! :O Totta kai siellä pari sellaista on, jotka ei niin hyviä liikunnassa ole, mutta yrittäähän neki parhaansa. Minä kuulun tähän joukkoon. Olin tosi yllättynyt, kun sai aikaseksi sellaisen lyönnin, että pääsin kolmospesälle! Meidän luokalta noin puolet harrastaa pesäpalloa, ja loput sitten on muuten vaan hyviä. Tai no, me ei pelata koulun pihalla, vaan oikealla pesäpallokentällä.
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Tabacco kirjoitti:
pontiou kirjoitti:
Huvittavaa seurata, kun liikuntatunneilla yläkoululaiset pelaavat pesäpalloa siinä koulun pihalla. Niin onnetonta räpeltämistä ettei uskoisi.

Ei mun mielestä meidän tunti ainakaan ollut onnetonta räpeltämistä! :O Totta kai siellä pari sellaista on, jotka ei niin hyviä liikunnassa ole, mutta yrittäähän neki parhaansa. Minä kuulun tähän joukkoon. Olin tosi yllättynyt, kun sai aikaseksi sellaisen lyönnin, että pääsin kolmospesälle! Meidän luokalta noin puolet harrastaa pesäpalloa, ja loput sitten on muuten vaan hyviä. Tai no, me ei pelata koulun pihalla, vaan oikealla pesäpallokentällä.
Ei meilläkään kyllä ollut, meidän luokka oli oikeasti tosi hyvä. Rökitettiin ysillä rinnakkaisluokat ylivoimaisesti jotakin 20-0 kaikki. Oi niitä aikoja. :D

Tosin meidänkin koululla oli ihan kunnon pesiskenttä, jossa pelataan myös superin pelejä. Nykyisessä koulussa on vain hiekkakenttä koulun edessä. :)
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Vastaa Viestiin