Pesäpallo

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Larry »

Eilen tuli koulussa pelattua tätä jaloa lajia :)
Ihan kivaahan se on :D
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Saksofoni kirjoitti:Eilen tuli koulussa pelattua tätä jaloa lajia :)
Ihan kivaahan se on :D
Meilläkin oli muutama viikko sitten liikunnassa pesäpalloa, jos sitä nyt pesäpalloksi voi kutsua. Pelissä käytettiin kotipesän lisäksi vain kahta pesää ja pelialue oli älyttömän pieni. :D Oli minulla taidot hieman ruostuneet, koska viimeksi olin pelannut pesistä joskus ysillä.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
MiroHolm
VIP
VIP
Viestit: 2420
Liittynyt: 6.6.2009 08:12

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja MiroHolm »

Meidän luokka on uskomaton, kun ne pelaa pesistä. Tosiaan, ne. Itse en saa liikuntaan osallistua (mulla jaloissa sellanen vika, että astun vinoon - en saa juosta, leikkaus kunhan täytän 18 vuotta). Joten useaa liikkalajia joudun seuraamaan sivusta. Mutta kyllä siellä on meidän luokalle pakko esimerkiksi pesiksessä välillä hörähdellä. On pari tyyppiä, jotka huitasee sen pallon ihan yli äyräiden, niin että maikkakin kattoo o_O . Sitten on sellasia tyyppejä, jotka ei osu edes kymmenellä kerralla vaikka kuinka yrittää.
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010

Salkkariblogini: http://salatutelamat.pointblog.fi/
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Enigma »

...
Viimeksi muokannut Enigma, 9.7.2011 09:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Japp »

Luumukiisseli kirjoitti:
Saksofoni kirjoitti:Eilen tuli koulussa pelattua tätä jaloa lajia :)
Ihan kivaahan se on :D
Meilläkin oli muutama viikko sitten liikunnassa pesäpalloa, jos sitä nyt pesäpalloksi voi kutsua. Pelissä käytettiin kotipesän lisäksi vain kahta pesää ja pelialue oli älyttömän pieni. :D Oli minulla taidot hieman ruostuneet, koska viimeksi olin pelannut pesistä joskus ysillä.

Miksi ihmeessä vain kaksi pesää..? :D Mitä kautta sieltä kakkoselta sitten juostaan kotiin, vai onko en sijoiteltu uuestaan?
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Tabacco kirjoitti:
Luumukiisseli kirjoitti: Meilläkin oli muutama viikko sitten liikunnassa pesäpalloa, jos sitä nyt pesäpalloksi voi kutsua. Pelissä käytettiin kotipesän lisäksi vain kahta pesää ja pelialue oli älyttömän pieni. :D Oli minulla taidot hieman ruostuneet, koska viimeksi olin pelannut pesistä joskus ysillä.

Miksi ihmeessä vain kaksi pesää..? :D Mitä kautta sieltä kakkoselta sitten juostaan kotiin, vai onko en sijoiteltu uuestaan?
Se peli nyt oli mitä oli. :D Jostain syystä emme menneet pesäpallostadionille pelaamaan, vaikka se sijaitseekin lähellä kouluamme.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Burnis »

En ole koko kesänä edes ainoassakaan pesäpallo-ottelussa käynyt. Kerran lähdin isäni mukana Siilinjärvelle katsoakseni jonkun pelin, mutta pelin sijasta eksyinkin syömään Hesburgeriin ja jäi pesäpallo kakkoseksi. ;D
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Japp »

mä kävin tänä kesänä ekaa kertaa kattomassa oikeaa pesäpalloa kempeleessä. voi luoja miten tylsää :| siel ne miehet kotipesällä huusi jotaki sille joka löi ja ketkä oli kentällä ja niinku iha tylsää.. liian sujuvaa, sellasta koulun peliä on oikeesti hauska kattoo ku nei osaa! :D
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Madsi
Kanta-asiakas
Viestit: 77
Liittynyt: 28.5.2011 20:20

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Madsi »

Reipas-Japp kirjoitti:mä kävin tänä kesänä ekaa kertaa kattomassa oikeaa pesäpalloa kempeleessä. voi luoja miten tylsää :| siel ne miehet kotipesällä huusi jotaki sille joka löi ja ketkä oli kentällä ja niinku iha tylsää.. liian sujuvaa, sellasta koulun peliä on oikeesti hauska kattoo ku nei osaa! :D
Alko suorastaan vituttaan kun luin tän tekstin.
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Japp »

:O miksi ihmeessä
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Madsi
Kanta-asiakas
Viestit: 77
Liittynyt: 28.5.2011 20:20

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Madsi »

En tiedä, mua on aina vituttanu tämmöset pesäpallon mollaamiset jos lajituntemus on nuin hataralla pohjalla. SE O HIENO LAJI PERKELE :pesis: Ja tuo selitys ottelun kulusta... Jää ens kerralla kotio.
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Kyllähän pesäpallossa oma jännityksensä on, vaikka se on kyllä kieltämättä varmaan aika puuduttavaa katsottavaa, jos ei tunne ko. lajin sääntöjä. Kyllähän laadukas pesäpallo on ihan mukavaa katsottavaa. :)
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Japp »

kyl mie jollain lailla sääntöjä tiedän :o mut ei se muuta miksikää sitä et se on tylsää MUN mielestä ;)
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Pesäpallo

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Olisin linkannut tähän Lapinlahden Lintujen pesäpalloaiheisen sketsin, mutta sitä ei näköjään löydy Tubesta.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Vastaa Viestiin