Pikaruoat

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Pikaruoat

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Keskustelua pikaruoista. Millaista ruokaa pidätte pikaruokana ja syöttekö tällaisia ruokia usein? Oletteko pikaruokien kannalla vai vastustatteko niitä?

Itse olen aika neutraali pikaruokien suhteen. Ne ovat ihan hyvää syötävää kohtuullisesti syötynä noin kerran kuukaudessa. Huonoa taas on että eivät ole kovin terveellisiä, sisältävät rutkasti rasvaa ja suolaa sekä lihottavat.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pikaruoat

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Nyt kun olen Hakaniemessä ollut töissä, niin joka päivä olen syönyt pikaruokaa. Kesäkuusta lähtien :D :ylos:

McDonalds, Chilli (kebab), Subway ja Kotipizza ovat vaihtoehdot, joita käytän lähes joka lounaalla. Ei sentään ole paino kuitenkaan lähtenyt nousuun. :|
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Pikaruoat

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Kyllähän pikaruokaa tulee syötyä, ihan liikaa. Vähintään yksi Big Mac-ateria pitää saada viikossa :D Pizzaa syönkin sitten vähän harvemmin. Kyllä pikaruokaa saa mun mielestä syödä, kunhan huolehtii siitä että ruokavalio on muuten terveellinen. Harrastan myös liikuntaa niin kyllä paino pysyy kurissa.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Avatar
Vesikortsu
VIP
VIP
Viestit: 313
Liittynyt: 7.7.2009 12:15
Paikkakunta: Wimpeli

Re: Pikaruoat

Viesti Kirjoittaja Vesikortsu »

Kaikki Macconaldsit, Hespuket ja kebabbilat/pizzeriat ovat mielestäni pikaruokaravintoloita.
Joskus kerran kuukaudessa käyn syömässä jossain noista. Usein niin tapahtuu kun on jäätävä nälkä ja viereisen lukion ruokalassa on tarjolla vain kakkaa.
Joten käyn ostamassa kunnon kebabrullan tai ihanan rasvaisen ja lihaisan pizzan. :P

Mutta nyt tietenkin vähitellen pikaruokailut ovat vähentyneet osaltani, koska ei tällaisella köyhällä opiskelijalla ole varaa paljon mihinkään... :(
Vesikortsu Juutuubassa►►
Ismo & Seppo soundboard►►
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #6
Avatar
teijo
Kanta-asiakas
Viestit: 174
Liittynyt: 26.5.2009 20:37
Paikkakunta: Forssa

Re: Pikaruoat

Viesti Kirjoittaja teijo »

Kyllä maistuu pikaruoka. Kesällä söin melkein joka päivä nyt jääny vähemmälle. Ja mikään ruokahan ei lihota jos kuluttaa sen verran mitä syö.
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Pikaruoat

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Syön pikaruokaa kyllä liikaakin. Kotitekoista pitsaa syön melkein joka lauantai ja mäkkärin juustohampurilaisia usein perjantaisin. :ylos: Näiden lisäksi tulee syötyä kauppojen pizzoja ja hamppareita. Lisäksi käyn Kotipizzassa ja ulkomaalaisissa pitseerioissa silloin tällöin. Pitsaa syön siis ehkä hieman useammin kuin hampurilaisia. Paino pysyy vielä kurissa, vaikka en enää jalkapalloa harrastakaan.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Pikaruoat

Viesti Kirjoittaja allas »

En kyllä usein syö. Ehkä kerran kuukaudessa käyn pizzeriassa/McDonalds. Pakastepizzoja kyllä syön n. 1-2 kertaa viikossa ;)
Avatar
Laatikko
VIP
VIP
Viestit: 1130
Liittynyt: 25.8.2009 21:59

Re: Pikaruoat

Viesti Kirjoittaja Laatikko »

Tälläkin hetkellä odotan kebabannostani. :ylos:

Mutjoo, joskus tulee syötyä useinkin. Sitten taas on niitä vaiheita, että en syö niitä olleskaan.
Avatar
StileTTI
VIP
VIP
Viestit: 587
Liittynyt: 9.8.2009 09:33
Paikkakunta: It's a secret

Re: Pikaruoat

Viesti Kirjoittaja StileTTI »

Söin viikonlopun ajan paljon lihapiirakoita. Mutta lopetin ettei liikaa liho.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #16

Stiletti sujahtaa salakavalasti persuksiin.
sulq

Re: Pikaruoat

Viesti Kirjoittaja sulq »

Juu pikaruokia tulee syötyä useampikin kerta päivässä. Tänäänkin kävin aamupäivällä hesellä ja illalla kaverin kanssa Eka Kebabissa. Hemmetin hyvää on ruoka, paljon parempaa kuin jossain ravintoloissa. Painoon pikaruuat ei juurikaan ole vaikuttanut, vaikka urheiluakaan ei juuri tule harrastettua.
Avatar
Joonis
Kanta-asiakas
Viestit: 318
Liittynyt: 3.6.2009 23:45
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: Pikaruoat

Viesti Kirjoittaja Joonis »

Mulla taitaa aika hyvin olla asiat. Tätä "roskaa" nautin noin 1-2 kertaa kuukaudessa :)
Rambo-Ossi Faniklubin jäsen #14 & Madin Fanclubin (#37) jäsen
http://www.youtube.com/user/joonis93
http://www.youtube.com/user/JonKiviDi
Avatar
Laitela
VIP
VIP
Viestit: 1194
Liittynyt: 27.5.2009 17:38

Re: Pikaruoat

Viesti Kirjoittaja Laitela »

Grilliltä aika usein haen makkaraperunat tai sitten rullakebabin.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
Kalervo
VIP
VIP
Viestit: 622
Liittynyt: 2.8.2009 13:19

Re: Pikaruoat

Viesti Kirjoittaja Kalervo »

Nyt on mennyt kebabbia ja pizzaa, jompaakumpaa joka viikonloppu. :ylos: Kai tätä pitäisi vissiin rajottaa. Vaikka ei tuosta vaivaa ole ollut kun sen verran paljon liikkuu.

Rullakebab :ylos: :P
Mad Fanclubin jäsen #117
Avatar
Tinoski
Kanta-asiakas
Viestit: 189
Liittynyt: 22.5.2009 14:07

Re: Pikaruoat

Viesti Kirjoittaja Tinoski »

Tulee syötyä mitä milloinkin, välipaloina jtn hot doggeja, pizzaa, mäkkäris ja hesessä välill käyn.. Mut lihava en oo :)
Otas tosta

Osteri-ossin fanclubin ei oo tietoo kuinka mones jäsen
Lihapullamies
VIP
VIP
Viestit: 576
Liittynyt: 9.8.2009 12:15

Re: Pikaruoat

Viesti Kirjoittaja Lihapullamies »

Riihimäen Riihitähdessä on kaupungin parhaat kebabit. Siellä tulee käytyä, ei kovin usein, mutta aina silloin tällöin.
Hämeenlinnassa, on parhaat kebabit Steak Housessa. Tervakoskella taas Pikku-Senassa.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #4
Avatar
Huumeita
Kanta-asiakas
Viestit: 794
Liittynyt: 24.8.2009 10:16

Re: Pikaruoat

Viesti Kirjoittaja Huumeita »

Syön pikaruokaa n. kerran 2 viikossa. Pääasiallisesti vain pitsaa tai ranskalaisia.
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
Avatar
PSakari
VIP
VIP
Viestit: 438
Liittynyt: 26.5.2009 18:13

Re: Pikaruoat

Viesti Kirjoittaja PSakari »

Itse oon tullu siihe pisteeseen että viime kuukaudet on itse tehnyt pitsan, max kerran mcdonaldsissa käyny / kuukaus. Tosin rahan puutteen takia, en tiedä lasketaanko omatekemät ranskikset pikaruuaks :). täl hetkel syön omatekemääni pizzaaa.
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Pikaruoat

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Pizzaa, lihapiirakoita, hampurilaisia ja muuta vähemmän terveellistä tulee syötyä aika usein. Vastapainoksi harrastan sitten paljon liikuntaa, joten paino pysyy kurissa.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Pikaruoat

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Suoneiti kirjoitti:Kylläpäs helpottaa tuo uudistus - Juusto on nyt euron Mäkkärissä! :) :ylos: Tänäänkin sai vitosen setelillä sen 5 leipää + pihvit. ;)
Ennen kuin huomataankaan niin juustot maksaa taas 1,10. Sanokaa minun sanoneeni :(
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Pikaruoat

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Vastaa Viestiin