Peli: Päivän kysymys

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Avatar
Joonis
Kanta-asiakas
Viestit: 318
Liittynyt: 3.6.2009 23:45
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: Peli: Päivän kysymys

Viesti Kirjoittaja Joonis »

Ihan kiva. Onhan tässä uudessa winukassa mm. uusi miniydin ja lukuisia uusia ominaisuuksia. Ja eihän se kovin kalliskaan ole
Rambo-Ossi Faniklubin jäsen #14 & Madin Fanclubin (#37) jäsen
http://www.youtube.com/user/joonis93
http://www.youtube.com/user/JonKiviDi
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Peli: Päivän kysymys

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Ei omakohtaista kokemusta pahemmin ole, mutta arvostelujen, kuvien ja kaverian kommenttien jälkeen kuulostaa kokeilemisen arvoiselta.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Avatar
Vesikortsu
VIP
VIP
Viestit: 313
Liittynyt: 7.7.2009 12:15
Paikkakunta: Wimpeli

Re: Peli: Päivän kysymys

Viesti Kirjoittaja Vesikortsu »

Vituttaa vaan kun yli 1000 euron kone ostettiin pari kuukautta sitten, missä on Vista. Mun mielestä rahastusta ja Windowsin hyyppärit saisi hieman hillitä sitä tahtiaan. Lisäis mielummin päivityksiä tohon Vistaan ja käyttäisi enemmän aikaa Windows 7 hiomiseen.
Vesikortsu Juutuubassa►►
Ismo & Seppo soundboard►►
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #6
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Peli: Päivän kysymys

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Vesikortsu kirjoitti:Vituttaa vaan kun yli 1000 euron kone ostettiin pari kuukautta sitten, missä on Vista. Mun mielestä rahastusta ja Windowsin hyyppärit saisi hieman hillitä sitä tahtiaan. Lisäis mielummin päivityksiä tohon Vistaan ja käyttäisi enemmän aikaa Windows 7 hiomiseen.
Melkein kaikilla merkeillä on mahdollisuus lunastaa Windows 7 14,90 euron hintaan jälkikäteen uusiin koneisiin. Minkä merkkinen masiinasi on?
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Peli: Päivän kysymys

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Osteri-Ossi kirjoitti:
Vesikortsu kirjoitti:Vituttaa vaan kun yli 1000 euron kone ostettiin pari kuukautta sitten, missä on Vista. Mun mielestä rahastusta ja Windowsin hyyppärit saisi hieman hillitä sitä tahtiaan. Lisäis mielummin päivityksiä tohon Vistaan ja käyttäisi enemmän aikaa Windows 7 hiomiseen.
Melkein kaikilla merkeillä on mahdollisuus lunastaa Windows 7 14,90 euron hintaan jälkikäteen uusiin koneisiin. Minkä merkkinen masiinasi on?
Tämä kyllä kiinnostaa minuakin. Acerin kone on toisena käyttökoneena, johon kyllä Wintoosan Seiska kyllä kelpaisi.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Peli: Päivän kysymys

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Kone pitää olla ostettu 01.07.2009 jälkeen: http://www.mikropc.net/kaikki_uutiset/a ... c-11032009.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Peli: Päivän kysymys

Viesti Kirjoittaja Larry »

Mitä mieltä olette Jääkarhusta (Ursus Maritimus) eläimenä? Entäs niiden kiehtovasta elämästä? Tietääkö ihminen liian vähän Ursuksesta?
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Peli: Päivän kysymys

Viesti Kirjoittaja Hole »

Olen sitä mieltä, että ne saisivat pysytellä siellä jäätiköillä pois foorumien keskusteluista. :pesis:
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Peli: Päivän kysymys

Viesti Kirjoittaja Larry »

Hole kirjoitti:Olen sitä mieltä, että ne saisivat pysytellä siellä jäätiköillä pois foorumien keskusteluista. :pesis:
Itseasiassa ei, sillä Jääkarhun (Ursus Maritimus) elämä on ihan oikeasti eläinkunnan salaperäisintä, eikä ihminen vieläkään vuosien tutkimisen jälkeen voi varmuudella tiedää jääkarhujen (Ursus Maritimus) tulevaisuudesta. Ihmiset ovat aina kunnioittaneet Ursus Maritimuksia, miksi ei siis myös tänäpäivänä.
Eskimot kunnioittivat suuresti Nanukia, jääkarhua. Sitä pidettiin älykkäänä, vahvana ja lähes ihmismäisenä. Tarussa kerrotaan kummallisista pystyssä kävelevistä ja puhuvista, igluissa asuvista jääkarhuihmisistä.
Toivoisin että perustelisit vastaustasi.
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Peli: Päivän kysymys

Viesti Kirjoittaja Hole »

Perusteeni vastaukselle on, että ne eivät vain yksinkertaisesti kuulu ismolaitela.comin jokaiseen keskusteluun. En myöskään sanonut, etten kunnioittaisi niitä, tietenkin minä kunnioitan jääkarhuja. :ylos:
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Vastaa Viestiin