Mikä on paheesi?

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Christy
Viestit: 9
Liittynyt: 31.3.2011 20:34

Re: Mikä on paheesi?

Viesti Kirjoittaja Christy »

Laiskuus on mun paheeni :p ja se että jää helposti läksytkin tekemättä. Ellei olis joku patistamassa niin todennäköisesti unohtaisin aina tehdä ne. Ja oon myös aika kärsimätön välillä, tänäänkin pimahdin kun tolla yhdellä kesti D:
tinppa_
Viestit: 5
Liittynyt: 2.5.2011 14:01

Re: Mikä on paheesi?

Viesti Kirjoittaja tinppa_ »

oon laiska ja syön hirveesti herkkuja :D
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Mikä on paheesi?

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Aika myöhään tulee aina arkisinkin valvottua, ja sen huomaa kyllä aamuisin, jos pitää jo seitsemän jälkeen nousta. Toinen pahe on se, että tulee turhan usein naposteltua jotain hyvää. Liikunnan määrääkin pitäisi lisätä. :)
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
karvameduusa
Viestit: 11
Liittynyt: 3.4.2011 14:02

Re: Mikä on paheesi?

Viesti Kirjoittaja karvameduusa »

Satunnainen alkoholin juonti. Häpeen ite tätä tapaa ja nyt oonki lopettanu :d taii ainaki nyt yritän , saa nähä mitä tästä tulee.
Ja sitten tää liiallinen herkkujen napostelu. Sitäki voisin vähentää ihan mielellää vähentää, muttei tunnu onnistuvan.
ja pisteenä iin päälle laiskuus :D kyllä mä urheilen ja käyn salilla mut joskus se sit vaa jää.
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Mikä on paheesi?

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

karvameduusa kirjoitti:Satunnainen alkoholin juonti. Häpeen ite tätä tapaa ja nyt oonki lopettanu :d taii ainaki nyt yritän .
Olet syntynyt 1996, ja arvelet omaavasi alkoholin niin suureksi ongelmaksi että yrität lopettaa sen käyttöä?
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
karvameduusa
Viestit: 11
Liittynyt: 3.4.2011 14:02

Re: Mikä on paheesi?

Viesti Kirjoittaja karvameduusa »

Yarmo kirjoitti:
karvameduusa kirjoitti:Satunnainen alkoholin juonti. Häpeen ite tätä tapaa ja nyt oonki lopettanu :d taii ainaki nyt yritän .
Olet syntynyt 1996, ja arvelet omaavasi alkoholin niin suureksi ongelmaksi että yrität lopettaa sen käyttöä?
se ei ole suuri ongelma, koska en juonut koskaan suuria määriä, ja join erittäin harvoin. alusta asti oon ite ajatellu, että on noloa kun juon jo tässä iässä ja siksi oon päättänyt että lopetan sen kokonaan.
Avatar
Ekku
VIP
VIP
Viestit: 999
Liittynyt: 24.7.2009 19:36

Re: Mikä on paheesi?

Viesti Kirjoittaja Ekku »

Herkkuja (Kokis, sipsit, karkit) tulee kyllä syötyä välillä ihan liikaa. :alas:
Tänne vaan, muiden pervojen sekaan juhlimaan.
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Mikä on paheesi?

Viesti Kirjoittaja Larry »

Mun suurin pahe on kyl iPad 2 :/
Tietty IivoLeevi on kans aika pakollisia mun elämässä... ja ekku :)
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Mikä on paheesi?

Viesti Kirjoittaja Japp »

Soini kirjoitti:Mun suurin pahe on kyl iPad 2 :/
Tietty IivoLeevi on kans aika pakollisia mun elämässä... ja ekku :)
Kas kummaa, meil on samat paheet :( iPad 2 smartcoverilla, iivoleevi ja ekku <3

Mun iivopahe käveli eilen illalla lattialla joka oli just maalattu xD
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Mikä on paheesi?

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Armeijassa olen ruvennut syömään aivan liikaa karkkia. Joka päivä sitä tulee syötyä. :(
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Mikä on paheesi?

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

join ekan kerran tänää. mojito lonkeroa. 2tlk juotu <3
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Heiskanen69
Kanta-asiakas
Viestit: 119
Liittynyt: 3.9.2010 19:49

Re: Mikä on paheesi?

Viesti Kirjoittaja Heiskanen69 »

Syön liikaa ruokaa :D Ehkä siksi, että en liho mutta yleensä syön kaapit tyhjäksi, kun nautin ruuasta ja se ei kerry vyötärölle ;) <- Ei ole bulimiaa tms. :D
Avatar
Ropin Huud
VIP
VIP
Viestit: 694
Liittynyt: 29.3.2011 15:05

Re: Mikä on paheesi?

Viesti Kirjoittaja Ropin Huud »

No tässä nyt minunkin synnintunnustukseni.
Ilmeisesti aika yleinen pahe, mutta mä oon myös koukussa kaikennäköiseen herkkusyömiseen, ja aina sen ei tarvi olla herkkuakaa, terveellistäki hyvää ruokaa tulee syötyä välillä ihan vaan sen takia, että se on kivaa. Pikaruokaa harrastan harvoin, mutta kaupassa tulee käytyä liian herkästi ostamassa suklaata, lakritsia ja jäätelöä. Sitä mitä ei ole saatavilla, sitä en myöskään syö, mutta sitten kun sitä on, niin se on ihan liian helppoa mennä hakemaan kaapista sitä jotain.

Toinen pahe on ehkä sellainen ylenpalttinen valvominen. Mulle on ihan normaalia lähteä kouluun tai töihin 3 tunnin yöunilla ja sitten suurin osa mun uniajasta ajoittuukin valoisalle ajalle. Eipä ole ihme, että musta kuoriutuu talvisin monsteri, kun nukun sen vähäisenkin valoisan ajan ohi.

Joku liikunnallinen pahe olis ihan kiva että se vähän kompensois tätä. Vaikka joku jumppa-addiktio aina tossa klo 20 paikkaa ja aikaa katsomatta.

Ja ainiin! Kyllä sen täytyy olla pahe, että mä osaan löytää stressiä joka ikisestä asiasta, mihin mä ryhdyn. Joskus mulle tosin iskee sellaisia tehoboosteja, että hoidan yhden illan aikana hirveesti kaikkea innoissani, ja sitten meneekin 2 viikkoa itku kurkussa ku en saa mitään aikaiseksi ja en osaa ryhtyä mihinkään.

Kännitupakointia pidän myöskin paheena, vaikka sitä tapahtuukin vain kännissä, ja kännissähän mä olen vuoden aikana sen verta harvoin, että pystyy yhden käden sormilla laskemaan. Mutta kyllä mä itteäni enemmän arvostaisin, jos senkin jättäisin pois. Mutta sitä kun on nuori ja kuolematon, niin antaa nyt olla. ;D

Amen.
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.

Sisters♥
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Mikä on paheesi?

Viesti Kirjoittaja Turska »

Laiskuus ja saamattomuus!
"Jos-sitä-sit-huomenna"-syndrooma
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Avatar
Nipsu
VIP
VIP
Viestit: 992
Liittynyt: 15.8.2012 08:54

Re: Mikä on paheesi?

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Mulla on asioiden lykkääminen myös, niin kuin monella muullakin täällä. Nukkumaan menoa ja läksyjä ynnä muuta tapaan lykätä huomiseen ja sitten ne aina jäävät.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu

And we gonna let it burn ♥ ♥

☃☃☃
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Mikä on paheesi?

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Burnis kirjoitti:Aika myöhään tulee aina arkisinkin valvottua, ja sen huomaa kyllä aamuisin, jos pitää jo seitsemän jälkeen nousta. Toinen pahe on se, että tulee turhan usein naposteltua jotain hyvää. Liikunnan määrääkin pitäisi lisätä. :)
Tässä reilussa parissa vuodessa on muuttunut ainoastaan se, että ainakin yritän mennä ajoissa nukkumaan. Aina ei vaan uni tule, mutta sille vaan ei voi mitään.

Mutta edelleenkin syön liikaa herkkuja ja harrastan liian vähän liikuntaa. Limpparin juomista pitäisi myös vähentää. Kumma kyllä kroppa näyttää siltikin aikalailla samanlaiselta kuin kaksi vuotta sitten, en ole läskiksi vieläkään muuttunut.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
dottis
VIP
VIP
Viestit: 675
Liittynyt: 28.5.2009 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on paheesi?

Viesti Kirjoittaja dottis »

Burnis kirjoitti:Mutta edelleenkin syön liikaa herkkuja ja harrastan liian vähän liikuntaa. Limpparin juomista pitäisi myös vähentää.
Sama. Mutta sen lisäksi olen todella huono laittamaan tavaroita aina takaisin paikoilleen, jää yleensä levälleen ja sitten muutamassa päivässä kertyy paljon siivottavaa :| Pitäisi opetella pitämään koko ajan siistinä
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #20
Avatar
Ropin Huud
VIP
VIP
Viestit: 694
Liittynyt: 29.3.2011 15:05

Re: Mikä on paheesi?

Viesti Kirjoittaja Ropin Huud »

dottis kirjoitti:
Burnis kirjoitti:Mutta edelleenkin syön liikaa herkkuja ja harrastan liian vähän liikuntaa. Limpparin juomista pitäisi myös vähentää.
Sama. Mutta sen lisäksi olen todella huono laittamaan tavaroita aina takaisin paikoilleen, jää yleensä levälleen ja sitten muutamassa päivässä kertyy paljon siivottavaa :| Pitäisi opetella pitämään koko ajan siistinä
Just kans itse keräsin viikon räkäpaperit ympäri lattioita lassin luota :pokeri: ja yhet likasukatki oli olkkarin lattialla lojumassa :nick: ja juu herkkuja tälläki hetkellä napastelen...
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.

Sisters♥
Avatar
R1ku
VIP
VIP
Viestit: 888
Liittynyt: 12.5.2009 18:11

Re: Mikä on paheesi?

Viesti Kirjoittaja R1ku »

Alkoholin lähes viikottainen käyttö on yksi suurimpia paheitani. Ja sekin, että tätä nykyä tulee alkoholinkäytön yhteydessä poltettua tupakkaa. Onneksi tupakkaa ei kuitenkaan mene tällä hetkellä arkisin, jossain vaiheessa meni tyyliin 1-2 tupakkaa ihan selvinkinpäin päivässä, tosin satunnaisesti. Lisätään vielä änärin runsas pelaaminen.
Avatar
Nipsu
VIP
VIP
Viestit: 992
Liittynyt: 15.8.2012 08:54

Re: Mikä on paheesi?

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Vieläkin on paheena yöllä kukkuminen sekä asioiden lykkääminen ja hoitaminen viime tipassa. Myös herkuttelu ja mässäily on mullakin ollu jonkin aikaa :/
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu

And we gonna let it burn ♥ ♥

☃☃☃
Vastaa Viestiin