Pienenä uskoin/luulin että..

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Pippelimies
Viestit: 4
Liittynyt: 22.8.2009 02:32

Re: Pienenä uskoin/luulin että..

Viesti Kirjoittaja Pippelimies »

Salla kirjoitti:
Huumeita kirjoitti:
Yarmo kirjoitti:Luulin että Yrjö on naisen nimi.
En halua tietää mitä kaikkea muutakin olet luullut.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddddd

Oon aina luullu että mulla on yliluonnollisia kykyjä. Ehkä mulla sitten onkin. Esim. saan aikaan asioita pelkällä ajatuksen voimalla. Osaan myös lukea toisten ajatuksia yms. (SE EI OLE HELPPOA, pitää keskittyä hyvin jne.)

Luulin että kirahvit osaa lentää.
Vaikuttaa skitsofrenian oireilta, olen pahoillani... näitä ensioireita voi ilmetä jos hyvinkin nuorena, mutta yleensä aikuisena vasta kilahtaa kunnolla :pesis:
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Pienenä uskoin/luulin että..

Viesti Kirjoittaja allas »

Pippelimies kirjoitti:Vaikuttaa skitsofrenian oireilta, olen pahoillani... näitä ensioireita voi ilmetä jos hyvinkin nuorena, mutta yleensä aikuisena vasta kilahtaa kunnolla :pesis:
En mä tommosta ole kirjoittanut, miksi muokkaat quoteja?
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3658
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Pienenä uskoin/luulin että..

Viesti Kirjoittaja Enigma »

...
Viimeksi muokannut Enigma, 18.9.2011 19:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
plaaplaa
Kanta-asiakas
Viestit: 293
Liittynyt: 31.3.2010 19:46

Re: Pienenä uskoin/luulin että..

Viesti Kirjoittaja plaaplaa »

Luulin, että ennenwanhaa kaikki elämä oli mustavalkoista ja että esim uutisissa puhuvat henkilöt näkisivät myös minut.
Madin Faniclubin #13 jäsen
Avatar
lollorosso
Kanta-asiakas
Viestit: 157
Liittynyt: 2.9.2010 15:08
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Pienenä uskoin/luulin että..

Viesti Kirjoittaja lollorosso »

ko pelasin futis peliä luulin että ihmiset niinko oikeat vaikka isä ja äiti katsoisi minua :D
maticki
Viestit: 4
Liittynyt: 20.9.2010 22:03

Re: Pienenä uskoin/luulin että..

Viesti Kirjoittaja maticki »

Salla kirjoitti:
Pippelimies kirjoitti:Vaikuttaa skitsofrenian oireilta, olen pahoillani... näitä ensioireita voi ilmetä jos hyvinkin nuorena, mutta yleensä aikuisena vasta kilahtaa kunnolla :pesis:
En mä tommosta ole kirjoittanut, miksi muokkaat quoteja?
Ihan oikeesti mene hoitoon skitso. Laitat bannii sivulle ku kerron totuuksia... olit näemmä osannut editoida jälkeenpäin omaa kirjoitustasi, mutta huono yritys :))))) olen aidosti huolissani puolestasi

- Pippelimies
elsa
Kanta-asiakas
Viestit: 91
Liittynyt: 13.11.2010 11:22

Re: Pienenä uskoin/luulin että..

Viesti Kirjoittaja elsa »

Luulin, että jos juoksen täysiin telkkaria päin, voin päästä telkkarin sisälle. Mut onneks en kertaakaan juossu :'D
mikä boogie
kingi1-
Viestit: 4
Liittynyt: 10.11.2010 20:25

Re: Pienenä uskoin/luulin että..

Viesti Kirjoittaja kingi1- »

Luulin että joulupukki on olemassa ja luulin, että supermies on olemassa ja pelastaa minut aina pulasta.
tipsa
Viestit: 6
Liittynyt: 19.11.2010 21:14

Re: Pienenä uskoin/luulin että..

Viesti Kirjoittaja tipsa »

pienenä luulin:
-telkkarin sisällä on pieniä ihmisä :D
-kauan sitten oli mustavalkoista
-aurinko oli mandariini
- läksyt on karkkeja :D :D
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Pienenä uskoin/luulin että..

Viesti Kirjoittaja Larry »

Mr. Korppi kirjoitti:Joskus pienenä luulin, että minulla on jokin ihmeellinen kyky nähdä joidenkin tavaroiden läpi: kun pitää sormea pysytyssä edessään, voi kuitenkin nähdä kaiken sormen takaa, koska on kaksi silmää, mutta enhän minä sitä tajunnut. :)
Mä luulin ihan samoin :D
Luulin kans et Naiset tulee vaa automaattisesti raskaaks ja tulee lapsii ilman et mitää tekee =D
jaibee
Viestit: 17
Liittynyt: 14.11.2010 00:38

Re: Pienenä uskoin/luulin että..

Viesti Kirjoittaja jaibee »

poliisi saa viedä vankilaan kenet tahansa xdd
Avatar
Torsti
Valvoja
Valvoja
Viestit: 931
Liittynyt: 23.8.2009 17:02

Re: Pienenä uskoin/luulin että..

Viesti Kirjoittaja Torsti »

jaibee kirjoitti:poliisi saa viedä vankilaan kenet tahansa xdd
Niinhän se saakin, jos tämä tekee ensin rikoksen :)
Kasipalloturnausten 2011 ja 2012 voittaja

Jaettu 1. sija asiallisuudessa talvigaalassa 2010
3. sija aktiivisuudessa talvigaalassa 2010
1. sija kekseliäisyydessä talvigaalassa 2010
jokujonttu
Viestit: 1
Liittynyt: 18.9.2011 15:13

Re: Pienenä uskoin/luulin että..

Viesti Kirjoittaja jokujonttu »

Luulin...

1. Että joskus kaikki oli mustavalkoista.
2. Tulee kaljuksi jos laittaa paistetun kananmunan pään päälle (älä kysy miksi, mietin itsekkin mistä sain tuon käsityksen..)
3. Mies antaa naiselle siemenen jonka nainen laittaa napaansa niin syntyy lapsi.
4. Lapset tulee navasta.
5. Luulin että jotkut menevät TVn sisään näyttelemään ja piirtämään ohjelmia jotka tulee samaan aikaan.
6. Että kaikki asuvat suomessa ja puhuvat suomea, mutta vain aikuiset puhuvat ohjelmissa 'siansaksaa' jota vain ne ymmärtävät..
7. Morso on olemassa
8. Että koulu on kivaa.
Kaikki nuo olivat 0-7 vuotiaana...
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Pienenä uskoin/luulin että..

Viesti Kirjoittaja Japp »

luulin et the joulukalenterissa oleva näsä eli terävähampainen pentti on olemassa, ja koskaan en iltaisin uskaltanu katsoa ikkunaan kun siellä ois varmasti ollu pentti ruudun toisella puolella!
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Pienenä uskoin/luulin että..

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

- Kun tuli englanninkielisiä lauluja, luulin että niissä lauletaan siansaksaa, niimpä lauloin monia lauluja siansaksalla (omia keksimiä) (- 6v)
- Että kun on ukkonen, iso jättiläis kirveenhakkaja mies kävelee taivaankannen päällä tömistellen (-5v)
- Tytöillä on pippelit (-6v)
- Sarjat ja Elokuvat ovat totta, ja aina muutuin todella surulliseksi jos joku kuoli. (-8v)
- Tontut tulee postilaatikosta ja pistää sukkaan lahjoja. (-8v)
- Öisin ulkona on vain roistoja, murhaajia , karkkisetiä, kummituksia (-6v)
- Aina Pääsiäisin noidat tulisivat ryöstämään ikkunan kautta lapsia. (-8v)
- Jos kaivaa kuoppaa tarpeeksi kauan, pääsee toiseen maahan (-5v)
- Maapallo on littina, ei ole painovoimia jne. (-9v)
- Jos jäi pahanteosta kiinni vanhemmille, niin että tontut olisivat laverrelleet vanhemmille. (-8v)
- Taivas oli pilvien päällä (-9v)
- Syvässä vedessä uppoaa vain laivat, yms (-8v)
- Ei ole ollut mennyttä aikaa, vaan ulottuuksia joissa kaikki asuisivat, jotkut 1900-luvulla, jotkut taas 1600-luvulla. (-9v)
- Tarja Halonen kuningatar ja Martti Ahtisaari Kuningas. (-8v)
- Tulee tytöksi jos laittaa hameen, ja peruukin.(-4v)
- Kotona yksinollessani, kotini olisi aina täyttynyt kummituksista. (-8v)
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Pienenä uskoin/luulin että..

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Why kirjoitti:- Tytöillä on pippelit (-6v)
Olisi mielenkiintoista kuulla millaisella kasvatuksella saadaan tuollaisia ajatuksia pulppuamaan. Kiitos kuitenkin ettei näin ole.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Kkimi_
Kanta-asiakas
Viestit: 68
Liittynyt: 23.2.2011 16:53

Re: Pienenä uskoin/luulin että..

Viesti Kirjoittaja Kkimi_ »

Yarmo kirjoitti:
Why kirjoitti:- Tytöillä on pippelit (-6v)
Olisi mielenkiintoista kuulla millaisella kasvatuksella saadaan tuollaisia ajatuksia pulppuamaan. Kiitos kuitenkin ettei näin ole.
:DDDDDDDDDDD
Avatar
Ropin Huud
VIP
VIP
Viestit: 694
Liittynyt: 29.3.2011 15:05

Re: Pienenä uskoin/luulin että..

Viesti Kirjoittaja Ropin Huud »

No tämän asian luulin vielä vuosi sittenkin, että ei jäänyt pelkästään lapsuuteen.. mutta luulin että kananmunat ovat niitä hedelmöittyneitä yksilöitä, jotka eivät vaan ole vielä kehittyneet tarpeeksi pitkälle. Ilmeisesti kanat munivatkin joka tapauksessa vaikkei kukkoa olisikaan..

Ja pienenä uskoin, että yöllä tähtitaivaalla meidän mummi vilkuttaa mulle tähdistä, ja että jokaisessa tähdessä asuu joku kuollut ihminen. Yritin sitten aina miettiä, että missähän tähdessä se meidän mummi asuu.
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.

Sisters♥
Avatar
SönkköX
Kanta-asiakas
Viestit: 185
Liittynyt: 4.6.2010 14:00

Re: Pienenä uskoin/luulin että..

Viesti Kirjoittaja SönkköX »

Olen ollut aika taikauskoinen lapsena:

- Luulin että mun kuollu isoisä haluaa mut sinne taivaaseen kylään aina joka viikonloppu (yritettiin sitten rakentaa tikapuut taivaaseen, ei päästy varmaan meidän kodin katon korkeudelle kun putosin lautakasasta. isä sitten selitti että taivaaseen pääsee vain kuoltuaan. En ymmärtänyt sitä ja seuraavan kerran yritettiin rakentaa tikapuut kun yritettiin saada kaverin kuolleelta veljeltä jonkin leikin ohjeet)

- Kun ukkonen niin Jumala kiroilee taivaassa ja sen ääni kuulostaa jyrinältä koska se on niin korkealla. sitten kun jatkuvasti ukkosia luulin että jumala on tosi vittuuntunut kaikkeen

- Luulin että kitaraa soittaessa ei tarvitse soittaa sointuja, vain rämpyttää sitä

- Mörkö asuu meidän vaatekaapissa, olin aina paniikissa kun piti sieltä ottaa tavaroita tai vaatteita

- Luulin Muumimaailman olevan oikeasti olemassa, yritin matkustaa sinne ja lopulta yks löysi mut kodin läheltä, kun käytiin siellä oikeasti niin olin ihan onneni kukkuloilla ja halusin muuttaa muumitaloon

- Tien keskellä kulkeva viiva on pyörätie, meinasin jäädä auton alle ja loukkaantua kun veli oli kiusatakseen purkanut apupyörät

- Pikku Kakkosen jäävaroituksen karhu syö mut yöllä jos en pidä raajoja peiton alle

- Luulin että sielu vaihtaa paikkaa jos sen manaa ja sitten yritettiin manata kavereiden kanssa mun sielua Koivisto-pressaaan että musta tulis pressa :D

En muista muita. Parin kerto lapsuudenkaveri ja veli.
Aaro ja Eero -fani
zezma97
Viestit: 2
Liittynyt: 25.10.2011 20:25

Re: Pienenä uskoin/luulin että..

Viesti Kirjoittaja zezma97 »

-Luulin et telkkarissa on sisällä ihmisiä.
Luulin myös kaikkee muuta mut ei tuu nyt mitään mieleen.
Vastaa Viestiin