Olut

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Avatar
DataBase
Kanta-asiakas
Viestit: 109
Liittynyt: 21.8.2009 23:08
Paikkakunta: Savitaipale

Re: Olut

Viesti Kirjoittaja DataBase »

16-vuotias olen, olutta en juo!
Life's more painless for the brainless, why think too hard when it's so soothing
Pahistamiini
Viestit: 2
Liittynyt: 24.8.2009 13:17

Re: Olut

Viesti Kirjoittaja Pahistamiini »

Olutta on mennyt vuosien varrella varmaan niin monet litrat että ei voi sanoakaan, nykyään tulee enemmän ostettua erikoislaatuisiakin oluita. Pieninä testauksina saunaoluiksi yksittäisiä hieman tyyriimpiäkin ulkomaisia oluita.

Viihteelle lähtiessä sitten lähteekin joko salkullinen karhua tai olvia mukaan kaupasta.
JaymzJB
Viestit: 22
Liittynyt: 2.9.2009 22:06

Re: Olut

Viesti Kirjoittaja JaymzJB »

Olut on hieno keksintö. Mukava työpäivän jälkeen avata olut ja istua alas. Olut on myös mainio juoma jos aloittelee baari-iltaa varten. Baarissa tosin en juo olutta jos saa esim samaan hintaan siiderin/lonkeron (haukkukaa neidiksi jos tarve vaatii) Oluesta ei tule krapulaakaan.
Madin Faniclubin (#91)Jäsen
Avatar
Vesikortsu
VIP
VIP
Viestit: 313
Liittynyt: 7.7.2009 12:15
Paikkakunta: Wimpeli

Re: Olut

Viesti Kirjoittaja Vesikortsu »

JaymzJB kirjoitti:Olut on hieno keksintö. Mukava työpäivän jälkeen avata olut ja istua alas. Olut on myös mainio juoma jos aloittelee baari-iltaa varten. Baarissa tosin en juo olutta jos saa esim samaan hintaan siiderin/lonkeron (haukkukaa neidiksi jos tarve vaatii) Oluesta ei tule krapulaakaan.
Sitä samaa. :ylos:

Ja siideri ja etenkin lonkero ovat myös lemppari juomiani <333333333333
Eikä niitten (mies) juojat mitään neitejä ole. :D
Vesikortsu Juutuubassa►►
Ismo & Seppo soundboard►►
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #6
Abonce

Re: Olut

Viesti Kirjoittaja Abonce »

Ketään muita savuoluiden ystäviä?
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Olut

Viesti Kirjoittaja Johnny »

JaymzJB kirjoitti:Olut on hieno keksintö. Mukava työpäivän jälkeen avata olut ja istua alas. Olut on myös mainio juoma jos aloittelee baari-iltaa varten. Baarissa tosin en juo olutta jos saa esim samaan hintaan siiderin/lonkeron (haukkukaa neidiksi jos tarve vaatii) Oluesta ei tule krapulaakaan.
Mä en tajua tota miesten/neitien juomat juttua. Kyllä mä voisin baarissa tilata vaikka Cosmopolitanin, ei mua kiinnosta pätkän vertaa mitä muut musta ajattelee :D juon nykyisin useinkin muutaman siiderin baari-illan aikana. Lonkero ei oikein maistu. Ja olut on aina ollut se aloittelujuoma, aivan kuten sanoitkin :)
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Jombba
Viestit: 24
Liittynyt: 23.8.2009 12:18

Re: Olut

Viesti Kirjoittaja Jombba »

Huomenna Viroon halvan oluen äärelle. Voi olla että tarttuu "muutama" loota matkaan.
kaljan_paikka
Viestit: 26
Liittynyt: 27.5.2009 23:42
Paikkakunta: hki

Re: Olut

Viesti Kirjoittaja kaljan_paikka »

Jardin kirjoitti:Ketään muita savuoluiden ystäviä?
mä olen sen verran juntti, etten oo muita savuoluita ehtinyt maistamaan ku sitä karhun korpisavua. suoraan sanottuna kuvittelisin sen maistuvan samalta miltä tuore peuran paska :D

mutta jos sulla tai jollain on jotain parempaa suositeltavana, niin toki ehdotuksia otetaan vastaan!
Avatar
Huumeita
Kanta-asiakas
Viestit: 794
Liittynyt: 24.8.2009 10:16

Re: Olut

Viesti Kirjoittaja Huumeita »

Olvi III, ikinä ei ole pettänyt.
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
seppohomo
Viestit: 11
Liittynyt: 23.8.2009 08:48

Re: Olut

Viesti Kirjoittaja seppohomo »

Itse nautin useimmiten Koffin tölkkiolutta. Paskaahan tuo on, mutta opiskeliabudjetilla ei muuhun juuri ole varaa, mikäli humalanhakuisesti juo. Toki myös alennusmäyrikset ovat usein matkaan tarttuvaa tavaraa. Mikäli on käytössä VÄHÄN enemmän rahaa satsaa usein Karhun 12-packiin. Loistavaa Suomalaista mallasjuomaa, laitetaan citykarhu karjumaan :ylos:
Avatar
teijo
Kanta-asiakas
Viestit: 174
Liittynyt: 26.5.2009 20:37
Paikkakunta: Forssa

Re: Olut

Viesti Kirjoittaja teijo »

Mää en kauheesti oluesta pidä. Tosin kännissä kyllä menee alas niinko kaikki muukin alkoholipitonen... Jos joku suosikki merkki pitäis valita niin ehdottomasti Karhu.
Jonne112
Viestit: 36
Liittynyt: 25.8.2009 19:11

Re: Olut

Viesti Kirjoittaja Jonne112 »

Olviaaa :)
Abonce

Re: Olut

Viesti Kirjoittaja Abonce »

Onko Budweiseria tai Becks'a maistaneita tällä foorumilla? Jos on, mitä mieltä? Olisi tarkoitus ottaa nämä oluet testiin tulevana viikonloppuna.
Avatar
Huumeita
Kanta-asiakas
Viestit: 794
Liittynyt: 24.8.2009 10:16

Re: Olut

Viesti Kirjoittaja Huumeita »

Budweiseriä olen maistanut ja suosittelen lämpimästi.
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Olut

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Jardin kirjoitti:Onko Budweiseria tai Becks'a maistaneita tällä foorumilla? Jos on, mitä mieltä? Olisi tarkoitus ottaa nämä oluet testiin tulevana viikonloppuna.
Kumpaakin olen maistanut, etenkin Budweiser on helvetin hyvää.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Abonce

Re: Olut

Viesti Kirjoittaja Abonce »

Päätin ottaa varaslähdön ja ostaa Liiteristä Budweiseria (4,4%) ja on kyllä hemmetin hyvää, sitä vahvempaa versiota vois vielä tesmailla. Eikö Becksistä kellään kokemuksia?
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Olut

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Kyllähän Becksiä tuli juotua pullokaupalla Bulgariassa. Ei mulla ainakaan mitään pahaa sanottavaa siitä ole, kuten nyt yleensäkkään oluesta. Ei sellaista merkkiä taida löytyäkkään mikä ei menisi alas :ylos:
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Abonce

Re: Olut

Viesti Kirjoittaja Abonce »

Mistä v*tusta Becksiä saa Suomesta, Alkossa ei näyttänyt olevan... Budweiser on todellakin oluiden kuningas!!
Tumppi
Kanta-asiakas
Viestit: 112
Liittynyt: 21.4.2009 15:18

Re: Olut

Viesti Kirjoittaja Tumppi »

Aito ja suomalainen Olvi se parasta on :)
Avatar
koj
Viestit: 25
Liittynyt: 24.8.2009 20:35

Re: Olut

Viesti Kirjoittaja koj »

Olvi on parasta, kaverit haukkuvat pilalle, itse pidän nam nam nam joka viikonloppu tulee kontti tai mäykkä veettyä naamaa
Vastaa Viestiin