Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Vastaa Viestiin
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Hole »

Yarmo kirjoitti:Onhan tuosta sitten jo tietokone versiokin julkaistu, ei tosin läheskään yhtä mainio.
Kuten myös konsoliversio. Vai onko se vielä tullut? Ainakin se on tuloillaan. Mutta varmasti noilla kosketusnäytöillä mukavampi pelata.
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Aki Kaurismäen hehkuttaminen.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Japp »

"Meen tänään ostaan mekkoo päättäreihin!"

Mä en ymmärrä miks jonnekki ysiluokan päättäreihin pitää niin tälläytyä... Siis mikä juhlan aihe seki on ku pääsee ysiltä läpi ???
Kaikki tytöt kohisee koulussa päättäriasuistaan -.- Se on vissiin sitte niin kiva tälläytyä..
Ja mä en ymmärrä myöskää et miks jotku vanhemmat ostaa lapsillee kukkia tuona kevätjuhlana? Siis kukkia ostetaa lakkiaisiin tai valmistujaisiin tai rippijuhliin, mut ei sentään KEVÄTJUHLAAN? :D
Pari tyttöäki tänään ihmetteli "Siis täh, eksä laita pukua sinne?" Ku sanoin et en laita.. No en tod. laita, ja ei mulla ees oo pukua.. Hommaan sen sitten sinne lakkiaisiin. tai vanhojen tansseihin jos sellanen ihme käy et siel tanssin.
Pakko kai mun on joku kauluspaita ees ostaa, en viiti olla ainut jolla ei oo ees vähän juhlavampaa.. Mut kyl mä ainaski ihan farkut laitan ja tavalliset kengät.. eli ne uudet siniset <3
tai en ehkä jaksa ostaa mitää paitaakaa, T-paita vaa, emmä kuitenkaa enää mun luokkalaisia sen jutun jälkeen! :D
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Ropin Huud
VIP
VIP
Viestit: 694
Liittynyt: 29.3.2011 15:05

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Ropin Huud »

Laukku-Japp kirjoitti:"Meen tänään ostaan mekkoo päättäreihin!"

Mä en ymmärrä miks jonnekki ysiluokan päättäreihin pitää niin tälläytyä... Siis mikä juhlan aihe seki on ku pääsee ysiltä läpi ???
Kaikki tytöt kohisee koulussa päättäriasuistaan -.- Se on vissiin sitte niin kiva tälläytyä..
Ja mä en ymmärrä myöskää et miks jotku vanhemmat ostaa lapsillee kukkia tuona kevätjuhlana? Siis kukkia ostetaa lakkiaisiin tai valmistujaisiin tai rippijuhliin, mut ei sentään KEVÄTJUHLAAN? :D
Pari tyttöäki tänään ihmetteli "Siis täh, eksä laita pukua sinne?" Ku sanoin et en laita.. No en tod. laita, ja ei mulla ees oo pukua.. Hommaan sen sitten sinne lakkiaisiin. tai vanhojen tansseihin jos sellanen ihme käy et siel tanssin.
Pakko kai mun on joku kauluspaita ees ostaa, en viiti olla ainut jolla ei oo ees vähän juhlavampaa.. Mut kyl mä ainaski ihan farkut laitan ja tavalliset kengät.. eli ne uudet siniset <3
tai en ehkä jaksa ostaa mitää paitaakaa, T-paita vaa, emmä kuitenkaa enää mun luokkalaisia sen jutun jälkeen! :D
Toi on niin totta...Siis kyllähän siinäkin jonkin verran on aihetta juhlaan, että peruskoulu on päästy läpi(ei sekään kaikilla niin itsestäänselvyys ole), oli mullakin joku mekkonen silloin päällä. Mutta kun monella ne mekot on oikeestikin paljon hienompia ja arvokkaampia kuin monella vallmistujaisissa tai lakkiaisissa. ??? ja juu, en saanut mitään kukkia silloisena päivänä, vai oltaisiinko jopa koulun puolesta saatu :D nooh, mitään juhlia kotona ei kuitenkaan sukulaisille pidetty, ei tuntunut niin arvokkaalta asialta. Illalla toki kavereiden kanssa pidettiin hauskaa :D
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.

Sisters♥
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Laukku-Japp kirjoitti:"Meen tänään ostaan mekkoo päättäreihin!"

Mä en ymmärrä miks jonnekki ysiluokan päättäreihin pitää niin tälläytyä... Siis mikä juhlan aihe seki on ku pääsee ysiltä läpi ???
Kaikki tytöt kohisee koulussa päättäriasuistaan -.- Se on vissiin sitte niin kiva tälläytyä..
Luulenpa että kyse on ihan vain juhlisesta kun oppivelvollisuus on täytetty ja on periaatteessa vapaa tekemään mitä vain (töitä, opiskelua vaiko ihan laiskotella). Omasta mielestäni on oikein että tuota päivää juhlistetaan jotenkin,
vaikka sitten kukkien ja tälläytymisen muodossa. Se on monille iso tapahtuma ihan sen takia että saa tosiaan sen vapauden ja tehdä oman ensimmäisen valinnan minne aikoo elämässä myöhemmin suuntautua.

Ja se mitä siihen "viralliseen pukeutumiseen" tulee eli pukuun, niin minä hain puvussa oman toikkarini aikoinaan. Onhan se kuitenkin paperi mitä töllätään sitten joka paikassa myöhemmässä vaiheessa, ja sillähän se haetaan sitten etiäppäin
jos sellaiset on suunnitelmat.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Enigma »

http://www.iltalehti.fi/viihde/20110620 ... 9_vi.shtml

Heti on paskat housussa kun mainitaan Hitler tai natsit jossain yhteydessä. Enkä tässä nyt suinkaan puolustele niitä hirmutekoja.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
Laitela
VIP
VIP
Viestit: 1194
Liittynyt: 27.5.2009 17:38

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Laitela »

Enigma kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/20110620 ... 9_vi.shtml

Heti on paskat housussa kun mainitaan Hitler tai natsit jossain yhteydessä. Enkä tässä nyt suinkaan puolustele niitä hirmutekoja.
Tuo on kyllä naurettavaa. Ilmeisesti Hitleristä ei saisi puhua sanaakaan missään tai heti leimataan natsiksi ottaa kumminkin huomioon ettei Hitler toisessa maailmansodassa ollut ainoa joka niitä hirmutekoja teki.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Hole »

http://www.metropoli.net/netti-tv/index ... deo_id=787

Oikeasti, eikö se ymmärrä itse mistään mitään? No, onneksi autotune on keksitty. :) :) :) :alas:
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Hole kirjoitti:http://www.metropoli.net/netti-tv/index ... deo_id=787

Oikeasti, eikö se ymmärrä itse mistään mitään? No, onneksi autotune on keksitty. :) :) :) :alas:
Varoitus tälläisistä videoista olisi paikallaan! :pesis:

Onneksi ehdin sulkea välilehden ennen kuin video lähti pyörimään. :japp:
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Hole »

Rambo-Ossi kirjoitti:
Hole kirjoitti:http://www.metropoli.net/netti-tv/index ... deo_id=787

Oikeasti, eikö se ymmärrä itse mistään mitään? No, onneksi autotune on keksitty. :) :) :) :alas:
Varoitus tälläisistä videoista olisi paikallaan! :pesis:

Onneksi ehdin sulkea välilehden ennen kuin video lähti pyörimään. :japp:
Olisit kuunnelut vain, sehän on oikein kaunista! :japp:
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Hole »

VAROITUS! Seuraavasssa linkissä oleva materiaali voi aheuttaa korvien äkillistä verenvuotoa, mielenterveydellisiä ongelmia, kuuroutumista yms.

Rebecca Black - My Moment ilman autotunea

Oikeasti voi saatana. Aivan hirveän kuulosta. Voisiko sitä edes hiukan opetella laulamaan ennenkuin alkaa puskemaan niitä laulujaan koko kansan kuunneltavaksi. Tokihan autotune korjaa kaiken, mutta silti.
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Japp »

kortitta ajo ???
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Fooni.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Larry »

Burniksen ja teidän kaikkien valitus.
Matilda
Kanta-asiakas
Viestit: 517
Liittynyt: 8.1.2011 23:40

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Matilda »

Hole kirjoitti:VAROITUS! Seuraavasssa linkissä oleva materiaali voi aheuttaa korvien äkillistä verenvuotoa, mielenterveydellisiä ongelmia, kuuroutumista yms.

Rebecca Black - My Moment ilman autotunea

Oikeasti voi saatana. Aivan hirveän kuulosta. Voisiko sitä edes hiukan opetella laulamaan ennenkuin alkaa puskemaan niitä laulujaan koko kansan kuunneltavaksi. Tokihan autotune korjaa kaiken, mutta silti.
Tuon kyseisen videon esittäjähän ei ole Rebecca itse, vaan joku, joka haluaa pilkata ''maailman surkeinta laulajaa''. :) Rebecan ääni kuulostaa itse asiassa paljon paremmalta ilman autotunea.
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Hole »

Huomasin sen itsekin. :)
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Japp »

kiinnitin huomioni erääseen melko rumaan, pieneen, punaiseen omakotitaloon kun käppäsin urheilukentälle.
siin oli semmonen hirvee korkee aita ympärillä, ja sit semmonen metallinen kanahäkkiportti, jossa lukko. sit siel oli häkissä hirvee iso musta koira joka haukku, ja siinä aidassa kahdessa kohtaa iso kyltti: TALLENTAVA KAMERAVALVONTA.
ja sit siin talossa oven yläpuolella hirveen iso valkonen kamera :D
siin talossa säilytetään vähintäänkin brittannian kruununjalokiviä :nick:
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Hole »

Älä hauku meidän taloa. :|
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
ismo500
Kanta-asiakas
Viestit: 138
Liittynyt: 2.7.2009 19:43
Paikkakunta: www.ismolaitela.com

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja ismo500 »

Lyhyet vastaukset pitkään harkittuihin ja rakennettuihin kysymyksiin on kamalaa. Lähetin FremantleMedialle pitkän viestin, jossa kysyin mistä Sepon tuoli on hankittu, vastaus oli:
Sepon tuoli

Ostettu kirpputorilta 13v sitten.



Kristiina
äähhhhhhh..
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Hole »

Mitä heidän olisi sitten pitänyt vastata? Kertoa hurja tarina kuinka tuoli on kulkenut läpi myrskyjen ja tuiskujen? Mutta semmoiset vastaukset kyllä ovat ärsyttäviä, jos esimerkiksi kirjoittaa pitkän tekstarin ja vastaus on tyyliin "ok".
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Vastaa Viestiin