Kesä 2010

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Avatar
Mad
VIP
VIP
Viestit: 374
Liittynyt: 10.7.2009 16:57
Paikkakunta: Big City Nights

Re: Kesä 2010

Viesti Kirjoittaja Mad »

Eli kesä 2010, on hienosti paketissa, tuli lomailtua, ja tuli muutenkin kaikkea positiivista loppukesästä.., oikein mukavaa syksyä kaikille, toivotaan, ettei sataisi kauheasti.. :)
Avatar
Huumeita
Kanta-asiakas
Viestit: 794
Liittynyt: 24.8.2009 10:16

Re: Kesä 2010

Viesti Kirjoittaja Huumeita »

plaaplaa kirjoitti:
Ja jäkätijäkä ilmastonmuutos sitä ja tätä.
Poliitikkojen keksimä joukkohysteria.
Mitäpä jos moonki poliitikko, joka kylvee lisää tota sun joukkohysteriaas.
Kylve ihan rauhassa, meikä ei käännä yhtäkään poskea noille hommille. ETTÄ SIKÄLI.
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
Avatar
Torsti
Valvoja
Valvoja
Viestit: 931
Liittynyt: 23.8.2009 17:02

Re: Kesä 2010

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Täytyy näin jälkeenpäin kommentoida, että paras kesä vuosiin ellei jopa paras ikinä. Pääkohdat matka Espanjaan, Prometheus-leiri ja mökkeily.

Mutta aina mukavaa palata arkeenkin!
Kasipalloturnausten 2011 ja 2012 voittaja

Jaettu 1. sija asiallisuudessa talvigaalassa 2010
3. sija aktiivisuudessa talvigaalassa 2010
1. sija kekseliäisyydessä talvigaalassa 2010
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Kesä 2010

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Kesä 2010 on muistoissani aina <3
Kesän alussa olin hieman masentunut, mutta kesän lopussa pystyin vain toteamaan että siinä oli elämäni kesä! <3
Ihana oli viettää se hyvien kavereiden kanssa kaukana kotoolta, sinä kesänä tuli myös paljon hölmöiltyä <3

//Tän muisteleminen saa taas tunteet pintaan, on aikoja jota kaipaa ja joita haluaisi vielä kokea uudestaankin :(
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Kesä 2010

Viesti Kirjoittaja fakki »

Mullekkin kesä 2010 oli elämäni paras kesä.

Vietin paljon aikaa kavereiden kanssa rannalla, mutta nyt se on sit jo jäänyt. Mulla oli myös hyvännäköinen tyttöystävä tällöin.
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Kesä 2010

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

fakki kirjoitti:Mullekkin kesä 2010 oli elämäni paras kesä.

Vietin paljon aikaa kavereiden kanssa rannalla, mutta nyt se on sit jo jäänyt. Mulla oli myös hyvännäköinen tyttöystävä tällöin.

Joo-o ;D
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Vastaa Viestiin