Kuoleeko Ismo?

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.

Kuoleeko Ismo?

Äänestys päättyi 18.8.2010 00:31

Kyllä
29
23%
Ei
99
77%
 
Ääniä yhteensä: 128

Hohoo
Kanta-asiakas
Viestit: 183
Liittynyt: 8.7.2009 20:24

Re: Kuoleeko Ismo?

Viesti Kirjoittaja Hohoo »

Ismostahan voi myös tulla Schrödingerin kissa kun tässä kerran voi äänestää molempia.
Eareland
Viestit: 1
Liittynyt: 4.6.2010 22:40

Re: Kuoleeko Ismo?

Viesti Kirjoittaja Eareland »

Jaa-a. Voin väittää että kuolee ja väittää että ei kuole. Valitsen jälkimmäisen väittämäni.

A: Typerää, jos Ismo kuolisi.
B: Just sai rahaa paljon, niin nyt jaksaa nousta vaikka kuolleista.
C: Ismolla alko menemään asiat hyvin.

NO DEATH!
Avatar
Ekku
VIP
VIP
Viestit: 999
Liittynyt: 24.7.2009 19:36

Re: Kuoleeko Ismo?

Viesti Kirjoittaja Ekku »

eihän se kuole, vammautuu vähäks aikaa ehkä..
Tänne vaan, muiden pervojen sekaan juhlimaan.
pelkkä Ministeri
VIP
VIP
Viestit: 1557
Liittynyt: 21.8.2009 19:21
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kuoleeko Ismo?

Viesti Kirjoittaja pelkkä Ministeri »

Mun mielestä ismon tarina ns. kirjoitettiin loppuun. Hänellä oli paljon rahaa, asunto, ja ystäviä. Hahmon kuolema olisi sitten se lopullinen päätös ismon tarinalle, eikä mun mielestä jättäisi minkäänlaista aukkoa mihinkään.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuoleeko Ismo?

Viesti Kirjoittaja Rambo »

pazi kirjoitti:Mun mielestä ismon tarina ns. kirjoitettiin loppuun. Hänellä oli paljon rahaa, asunto, ja ystäviä. Hahmon kuolema olisi sitten se lopullinen päätös ismon tarinalle, eikä mun mielestä jättäisi minkäänlaista aukkoa mihinkään.
Niinpä. Eikä Salkkareiden budjetilla ole varaa pyörittää mukana miljonääriä. Loppuu lavasterahat kesken.
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Avatar
Jaxe
Kanta-asiakas
Viestit: 205
Liittynyt: 31.8.2009 20:16

Re: Kuoleeko Ismo?

Viesti Kirjoittaja Jaxe »

Luulisi että ne vähintäänkin syyskauden makuuttaa Ismoa koomassa näin alkajaisiksi ennen kuin lopullinen arkun naula on naulattu Ismon osalta salkkareissa :D tai sitten nousee ylös pienen hetken päästä ilman vammoja ja siitä alkaa aikaa vievä selvittely kuka oli tuo Ismon päälle ajaja. Tuskin ratkeaa ihan heti tuo mystinen kelkka hemmo.
Madin Faniclubin (#5)Jäsen
Avatar
Huumeita
Kanta-asiakas
Viestit: 794
Liittynyt: 24.8.2009 10:16

Re: Kuoleeko Ismo?

Viesti Kirjoittaja Huumeita »

Jep, Ismon tarinahan alettiin kirjoittamaan loppuun.
Nyt kun ajattelen sitä puhelua Kallellekin.
Ismon kuolemasta haluttiin tehdä sellainen, että hänellä ei olisi mitään kanhaumia läheistensä kanssa,
ja hän voisi viimein hiipua Pihlajakadulta pois.
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
sakk33
Kanta-asiakas
Viestit: 203
Liittynyt: 15.4.2010 19:03

Re: Kuoleeko Ismo?

Viesti Kirjoittaja sakk33 »

Jep, ja haudallakin kävi.
Hohoo
Kanta-asiakas
Viestit: 183
Liittynyt: 8.7.2009 20:24

Re: Kuoleeko Ismo?

Viesti Kirjoittaja Hohoo »

Eareland kirjoitti:Jaa-a. Voin väittää että kuolee ja väittää että ei kuole. Valitsen jälkimmäisen väittämäni.

A: Typerää, jos Ismo kuolisi.
B: Just sai rahaa paljon, niin nyt jaksaa nousta vaikka kuolleista.
C: Ismolla alko menemään asiat hyvin.

NO DEATH!
Näin.
Ismo & Seppo
Kanta-asiakas
Viestit: 231
Liittynyt: 7.6.2010 16:41

Re: Kuoleeko Ismo?

Viesti Kirjoittaja Ismo & Seppo »

Ismon en soisi kuolevan, kun sympaattinen mies kuitenkin on. Asiat viittaavat kuitenkin sekä hänen kuolemaansa että siihen että hä ei kuule.

Kahnaukset Ossin kanssa on kuitenkin vielä auki, juuri sarjaan tuotiin muutama hahmo (ainakin toistaiseksi) vain Ismon vuoksi.
Avatar
papa xhang
Kanta-asiakas
Viestit: 166
Liittynyt: 31.1.2010 15:40
Paikkakunta: 本語検定

Re: Kuoleeko Ismo?

Viesti Kirjoittaja papa xhang »

Eikö Esko Koverolla ollu jotain ongelmia sopimuksen kanssa?
Snort cocaine and take bites of human flesh.
pelkkä Ministeri
VIP
VIP
Viestit: 1557
Liittynyt: 21.8.2009 19:21
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kuoleeko Ismo?

Viesti Kirjoittaja pelkkä Ministeri »

papa xhang kirjoitti:Eikö Esko Koverolla ollu jotain ongelmia sopimuksen kanssa?
Missä näin sanotaan?
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Avatar
papa xhang
Kanta-asiakas
Viestit: 166
Liittynyt: 31.1.2010 15:40
Paikkakunta: 本語検定

Re: Kuoleeko Ismo?

Viesti Kirjoittaja papa xhang »

pazi kirjoitti:
papa xhang kirjoitti:Eikö Esko Koverolla ollu jotain ongelmia sopimuksen kanssa?
Missä näin sanotaan?
Ei mulla mitään virallista tiedotetta oo, mutta toiselta keskustelufoorumilla oli tästä puhetta. Tän takia Ismo sit kirjotettais ulos sarjasta ja ongelmat sopimuksessa tais koskea palkkaa muistaakseni.
Snort cocaine and take bites of human flesh.
pelkkä Ministeri
VIP
VIP
Viestit: 1557
Liittynyt: 21.8.2009 19:21
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kuoleeko Ismo?

Viesti Kirjoittaja pelkkä Ministeri »

Ikävä juttu jos ismo on pitänyt tappaa siksi että näyttelijän kanssa ei olla päästy sopuun palkka-asioissa. Tosin, jos tuo sopimus on ollut kevätkauden loppun asti voimassa niin nähdäänköhän ismoa sitten enää syksyllä?
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3659
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Kuoleeko Ismo?

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Totta kai nähdään.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Kuoleeko Ismo?

Viesti Kirjoittaja Larry »

Ei kuole, tai toivon että ei kuole :)
ruttu-ulla
Viestit: 1
Liittynyt: 13.6.2010 19:35

Re: Kuoleeko Ismo?

Viesti Kirjoittaja ruttu-ulla »

luulen että ismon päälle ajoi heiskanen! :O hän yritti ajaa isabellan päälle mutta jyräsikin ismon... heiskasellahan oli isabellaa kohtaan jotain kalavelkoja (?)

olisi typerää jos ajaja olisi ossi tai esa, sehän olisi aivan liian helppoa katsojille... :P
MiroHolm
VIP
VIP
Viestit: 2420
Liittynyt: 6.6.2009 08:12

Re: Kuoleeko Ismo?

Viesti Kirjoittaja MiroHolm »

ruttu-ulla kirjoitti:luulen että ismon päälle ajoi heiskanen! :O hän yritti ajaa isabellan päälle mutta jyräsikin ismon... heiskasellahan oli isabellaa kohtaan jotain kalavelkoja (?)

olisi typerää jos ajaja olisi ossi tai esa, sehän olisi aivan liian helppoa katsojille... :P
Sehän on selvää, että Heiskanen se mitä luultavimmin oli .
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010

Salkkariblogini: http://salatutelamat.pointblog.fi/
plaaplaa
Kanta-asiakas
Viestit: 293
Liittynyt: 31.3.2010 19:46

Re: Kuoleeko Ismo?

Viesti Kirjoittaja plaaplaa »

Eivät voi ottaa noin isoa riskiä tappamalla Ismoa, katsojaluvut olisivat tämän jälkeen pohjamudissa. Itse ainakin lopettaisin katsomisen.
Madin Faniclubin #13 jäsen
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Kuoleeko Ismo?

Viesti Kirjoittaja allas »

plaaplaa kirjoitti:Eivät voi ottaa noin isoa riskiä tappamalla Ismoa, katsojaluvut olisivat tämän jälkeen pohjamudissa. Itse ainakin lopettaisin katsomisen.
Mitä helvettiä? Katsojaluvut pohjamudissa? Uskallan olla eri mieltä. Ismohan oli koko viime kauden turha ja huono hahmo. Vielä turhempaa olisi jos Ismo ei edes kuolisi kaiken tuon jälkeen. Ite lopettaisit katsomisen? Ok...
Vastaa Viestiin