Päätösjakso 2011

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Niemino95
Kanta-asiakas
Viestit: 130
Liittynyt: 22.8.2009 22:03

Re: Päätösjakso 2011

Viesti Kirjoittaja Niemino95 »

Heitän viime hetken veikkauksia ennen kuin katson ennakkoon. :D

-Tarjoilija oli kätyri, Katariinan piinaaja on Miika.
-Isabella on oikeasti raskaana ja alkaa synnyttää yksin ollessa jossain.
-Jiri sekaantuu Sergein ja Pepin kuvioon ja näemme väkivaltaisen kohtauksen joissa nämä kolme mukana.
-Tale tunnustaa heteroutensa Iidalle ja saadaan tällainen OMG-cliffhangeri teineille niinkuin Miron tunnustus Oonalle aikoinaan päätösjaksossa.
Gaddafi
Viestit: 2
Liittynyt: 24.3.2011 22:00

Re: Päätösjakso 2011

Viesti Kirjoittaja Gaddafi »

Hei rakas.
roo.
Viestit: 3
Liittynyt: 22.4.2011 15:07

Re: Päätösjakso 2011

Viesti Kirjoittaja roo. »

emmixxx kirjoitti:Liisa nyt ilman muuta paljastuu Ismolle ja Sirulle päätösjaksossa. Pääsee Sirukin jännäämään kesän ajaks, että joutuuko syksyllä kenties vaikka takasin nuorisokotiin ;) Toivon kuitenkin, ettei nykysellä Liisalla ole mitään tekemista Ismo kuolleen Liisa-vaimon kanssa, vaikka nimien perusteella oon pelänny jotain sen suuntasta ilmenevän jo ihan Liisan sarjaan ilmestymisestä asti.
Mä todella toivon että Liisa ei paljastu :/ Mutta oon jotenkin myös sillä kannalla että Liisalla vois olla jotain tekemistä Ismon entisen vaimon kanssa, vaikkakin ihan Salon rouvan tietämättä.
Olen jo vähän aikaa veikkaillut että tämä oikea Liisa Toivio saattaisi olla Ismon entinen vaimo, siksi Elsakin olisi antanut puolet omaisuudestaan Ismolle... Mutta who knows?
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Päätösjakso 2011

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Topic suljettu välttääksemme juonipaljastukset väärillä alueilla!

Juonipaljastukset päätösjaksosta tehdään vielä Spoiler/juonipaljastus -keskustelussa.


Topic avattu jälleen keskustelulle.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Avatar
SönkköX
Kanta-asiakas
Viestit: 185
Liittynyt: 4.6.2010 14:00

Re: Päätösjakso 2011

Viesti Kirjoittaja SönkköX »

Olipa taas päätösjakso. :alas: :pesis:
Aaro ja Eero -fani
Avatar
Torsti
Valvoja
Valvoja
Viestit: 931
Liittynyt: 23.8.2009 17:02

Re: Päätösjakso 2011

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Päätösjakso 2011 oli suuri pettymys. Katsoja jäi odottamaan lopullista yllätystä, jota ei koskaan tullut. Minulla ei ainakaan ole yhtä odottavaa tunnetta kuin viime vuosina. :pesis:
Kasipalloturnausten 2011 ja 2012 voittaja

Jaettu 1. sija asiallisuudessa talvigaalassa 2010
3. sija aktiivisuudessa talvigaalassa 2010
1. sija kekseliäisyydessä talvigaalassa 2010
eliisaah
Kanta-asiakas
Viestit: 50
Liittynyt: 29.5.2011 15:37

Re: Päätösjakso 2011

Viesti Kirjoittaja eliisaah »

Itse petyin myös päätösjaksoon, jolta odotin paljon näin jännän kauden jälkeen.. Oli toi vähän tavan jaksoa parempi, mutta ei lähelläkään sitä mitä pitäisi olla.. Nyt odotellaan sitten niitä syksyn jaksoja.. Toivottavasti tulisi yhtä hyviä jaksoja myös syksyllä tai vielä parempia :D
Vastaa Viestiin