Katariinan hiippari

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Vastaa Viestiin
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

Mä en usko että Miikan lähtö ois lopullinen ku sehä oli just vähä aikaa sitte tullu Salkkareihin ja yhtäkkii se hahmo jo lopetetaan? Stubaki lähti rikollisena, mutta tuli takas aika pian Sebastianina ja se sai pitää roolinsa (kunnes se meni lavastamaan kuolemaansa, mutta luulen että vois tulla takas poikansa kanssa). Kyllä ihan hyvinkin Miikka vois tulla takas Katan hiipparina tai jopa pelastamaan Katariinan siltä keneltä lie joka vainoo sitä jos Antti ei pysty auttamaan sitä mitenkään. >;O

Mä en vaan tykkää semmosesta ideasta että Katariina olis itse se sekopää, must on kivempaa epäillä kaikkia hahmoja jotka tietää Sarasta ja sen ns. kuolemasta.
Viimeksi muokannut Wunderbaum, 31.1.2011 19:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Underground kirjoitti:Mä en usko että Miikan lähtö ois lopullinen ku sehä oli just vähä aikaa sitte tullu Salkkareihin ja yhtäkkii se hahmo jo lopetetaan? Stubaki lähti rikollisena, mutta tuli takas aika pian Sebastianina ja se sai pitää roolinsa (kunnes se meni lavastamaan kuolemaansa, mutta luulen että vois tulla takas poikansa kanssa). Kyllä ihan hyvinkin Miikka vois tulla takas Katan hiipparina tai jopa pelastamaan Katariinan siltä keneltä lie joka vainoo sitä jos Antti ei pysty tekemään sille mitään. >;O
Mutta Stubahan oli aluksi vain täysin sivullinen hahmo, ja palasi vasta vuoden kuluttua ja eri näyttelijällä keskeiseen rooliin. Ei ole mitenkään erikoista, että hahmo lähtee sarjasta jo 1,5 vuoden jälkeen pois.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Kaulin
Kanta-asiakas
Viestit: 461
Liittynyt: 20.9.2009 21:51

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Kaulin »

Antin käytyä jututtamassa narkkaria on nyt lopullisesti varmaan viimeisillekin epäilijöille varmaa, ettei Antti ole vainoamisten takana ainakaan tietoisesti.

Pysyn edelleen Katariina-kannassani.
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Hole »

Mun vaaka alkaa taas kallistua tuon Antin suuntaan. Se on semmoisia pieniä vihjailuja jo parikin kertaa antanut. Esimerkiksi tämänkin päivän jaksossa sen ja Katan juttelu.

Antti: Sustahan vois uskoa melkeen mitä vaan...
Katariina: Mitä sä tarkotat?
Antti: Ei ihan joka tytöstä tai pojasta tuu kirurgia!


Siis miten tuo eka lause liittyy mitenkään tuohon kirurgi juttuun? En tiedä miksi Antin piti kuitenkin käydä sen narkkarin paikkeilla. Ehkä halusi, että sen suunnitelma ei paljastuisi millään, vaan että pienetkin riskit hoidetaan.
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Avatar
mind
Viestit: 4
Liittynyt: 23.11.2010 00:16

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja mind »

miika se ei todellakaan ole, koska miika tietää jo sarasta ja katariina tietää et miika tietää, miks se kirjottais sellasen uhkausviestin?
En oikein usko että katariina olis niin seonnu et ite itteään uhkailis, kai sil täytyis olla joku taka-ajatus jos se niin tekis? ja kyl siin ois ollu jotain muitaki juttuja et se sekoais, ja tosiaan kuka sitä reppua muka ois sit siirtäny??
Se on joko Sara tai Antti???
Ja kysymys, Oliko Antti ainoa joka Saran tunnisti? Näytettiinkö katsojille saran kuolleet kasvot?
Avatar
erä-koira
Kanta-asiakas
Viestit: 117
Liittynyt: 18.11.2010 20:14

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja erä-koira »

Kuka sitä Katariinan reppua sit siirsi sielä mökillä, kun Antti meni ekana mökkiin ja Katariina tuli ekana mökistä ulos ja heti näytettiin että reppua oli siirretty? Ite en usko et se on Antti.
Ja miks Miika uhkailis Katariinaa, ei ne muistaakseni riidoissa ollu ku Miika karkas kaukomaille.

Ei voi ymmärtää...
Slashhh
Viestit: 6
Liittynyt: 26.5.2009 20:29

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Slashhh »

Epäilisin että Antti on näiden uhkailujen takana. Ehkä Antti yrittää pelotella Katariinaa viesteillänsä ja muilla mökkipelottelujutuilla ja näin yrittää Katariinan saada tunnustamaan itselleen että tappoi Saran? :D
Avatar
mind
Viestit: 4
Liittynyt: 23.11.2010 00:16

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja mind »

totta, totta...
Antillehan tuli "äkillinen keikka", minkä aikana se vois keretä laittaa sen nuken lavuaariin.. Mut voisko se olla Katan kans vaik se ois tappanu sen siskon? Ehkä Antti haluu kostaa? Mut miks se uhkailis sitä narkkaria?
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Hole »

mind kirjoitti:miika se ei todellakaan ole, koska miika tietää jo sarasta ja katariina tietää et miika tietää, miks se kirjottais sellasen uhkausviestin?
Hmm.. mietitäänpäs... mm.. voisiko millään olla olla mahdollista, että Miika olisi tehnyt sen pelotellakseen Katariinaa? Edes pienenpientä mahdollisuutta? ??? ???
En oikein usko että katariina olis niin seonnu et ite itteään uhkailis, kai sil täytyis olla joku taka-ajatus jos se niin tekis?
Hmm.. Todellakin! Kyllähän Katariinalla varmasti jonkinlainen salaliitto itseään vastaan tässä on menossa, jos hän kerran itseään alkaa uhkailemaan. Oikeaa mafia-meininkiä! Vai mahtaisiko olla olla semmoista mahdollisuutta, että Katariina olisi seonnut niin, ettei tajua kirjoittaneensa itse niitä viestejä? Olenko täysin yksin tämän ajatukseni kanssa? Anyone? ???
Ja kysymys, Oliko Antti ainoa joka Saran tunnisti? Näytettiinkö katsojille saran kuolleet kasvot?
Anttihan sen sieltä tunnisti. Kasvoja ei näytetty.
Antillehan tuli "äkillinen keikka", minkä aikana se vois keretä laittaa sen nuken lavuaariin..
Oh My God! We have a fucking Sherlock here! Mahtaisiko tämä todellakin olla mahdollista! Onko tämä huima juonenkäänne jonka pian tulemme näkemään. Todellakin hyvin keksitty!
Mut voisko se olla Katan kans vaik se ois tappanu sen siskon? Ehkä Antti haluu kostaa?
Ehkä se onkin juuri sen takia sen kanssa, kun se haluaa saada sen kiinni?
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

Oon vähän käynyt läpi teidän teorioita, että Antti, se itse poliisi saattaa ollakin se epäilty... koska miten Katarinaa aletaan seurata ja pelotella aina kun Antti on jossain muualla? Silloin kun Kata pyys Anttii makkariin, nii Antillahan oli niin tärkee puhelu, ettei se tullu ihan heti makkariin Katan perässä ja varmisti ettei Kata myös kuullut sitä puhelua Muistelenpa, että Antti ois saattanu puhua puhelimessa juuri Katariinasta, että jokin oli jo sen jäljillä (korjatkaa toki jos muistan väärin).

Miten Antti pokas Katan heti Miikan lähdettyään? Alan nyt vahvasti epäillä, että Antilla oli itsellään taka-ajatuksia kun oli ihastuvinaan Katariinaan kun Miika oli lähtenyt. Eihän poliisi tietenkään luovuttaisi niin helpolla rikoksen tutkimisesta, varsinkaan siskonsa kuolinsyystä.

Taidanpa sittenkin kääntyä Antin puolelle. Se alkaa kuulostaa pikkuhiljaa järkevämmältä.
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
aseesa
Viestit: 6
Liittynyt: 2.11.2010 00:49

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja aseesa »

miten se voisi olla peppi kortiton autoton mökin sijainnista tiätämätön ihminen saapuu bussilla, kyydillä tsori käyn jättää nää uhkailut venaa tässä. luulen että se on antti koska se on aina pois kun jotain sattuu.toivon kuitenkin että se olisi topi ja antti vaikka ampuisi topin pois sarjasta. nyt kysytte miksi topi selityksenä takatuuppari topi on yksisarjan huonoiummista kautta aikojen joten näin saataisiin luonnollista poistumaa salkkareista ja vaikka kesän jälkeen lapsiseveri kasvaa sauli tai joku tulee takas ni eipähän topi ole viämässä tilaa. silti epäilen suuresti vaihtoehtoa topi tairjoan anttia tai miikkaa joka voisi hyvin olla mustasukkainen katariinasta ja viestiänäin että katariinalle että pitäisi antaa antin olla. ps antti ei myöskään vakuuta näyttelijänä ainakaan salkkareissa ja liisa on aika hanurista
Kaulin
Kanta-asiakas
Viestit: 461
Liittynyt: 20.9.2009 21:51

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Kaulin »

Miksi ihmeessä Antti olisi käynyt syyttämässä sitä narkkaria Katariinan uhkailemisesta, jos hän itse olisi kaiken takana? Joku järki nyt käteen sentään. Voihan se periaatteessa olla, että Antti on seonnut kokonaan, mutta mitään siihen viittaavia merkkejä ei ole kyllä näytetty.

Kaikkein järkevin teoria on jo alusta saakka ollut Katariinan omat mielenterveysongelmat.
Underground kirjoitti:Silloin kun Kata pyys Anttii makkariin, nii Antillahan oli niin tärkee puhelu, ettei se tullu ihan heti makkariin Katan perässä ja varmisti ettei Kata myös kuullut sitä puhelua Muistelenpa, että Antti ois saattanu puhua puhelimessa juuri Katariinasta, että jokin oli jo sen jäljillä (korjatkaa toki jos muistan väärin).
Eikös Antti tuolloin tehnyt vain puhelun tiedustellakseen mökin lähettyville pysäköitynä olleen auton tietoja?
theFAME
Viestit: 2
Liittynyt: 2.2.2011 20:54

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja theFAME »

Musta tuntuu et se saattas olla peppi et se joteki haluu kostaa katariinalle koska se oli nikon kaa ja peppihän mainitsi siel sen synttäribileis antille ja nikolle jotai siitä asiasta en nyt muista mitä se sano :D
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Hole »

Kaulin kirjoitti:Miksi ihmeessä Antti olisi käynyt syyttämässä sitä narkkaria Katariinan uhkailemisesta, jos hän itse olisi kaiken takana? Joku järki nyt käteen sentään.
Älä puhu järjestä. Nämä ovat salkkarit..
Mutta jos Antti halusi, ettei kukaan voi edes narkkarin kautta epäillä hänen syyttömyyttään. Tai jos sillä on kilahtanut kun on saanut tietää, että Kata on tappanut Saran ja siitä on tullut samanlainen siskonsa kanssa. Käy heti ihmisten kimppuun kun vain mahdollisuus löytyy. :DD
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Avatar
Torsti
Valvoja
Valvoja
Viestit: 931
Liittynyt: 23.8.2009 17:02

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Tätä juonilankaa pidetään näköjään vielä vaan katsojien ulottumattomissa, mikä on tietysti ihan hyväkin asia.

Antin syyllisyyttä puoltavat monet asiat, mutta niin myös syyttömyyttä. Katariinan mielenterveysongelmat ovat myös vähän epäuskottava ratkaisu siksi, että Kata on muuten niin normaali.

Toivon vain, että ratkaisu on mielenkiintoinen...!
Kasipalloturnausten 2011 ja 2012 voittaja

Jaettu 1. sija asiallisuudessa talvigaalassa 2010
3. sija aktiivisuudessa talvigaalassa 2010
1. sija kekseliäisyydessä talvigaalassa 2010
juu--
Viestit: 3
Liittynyt: 4.2.2011 00:06

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja juu-- »

Minun mielestäni:
Se EI voi olla
Antti --> antti oli katariinan kanssa kun reppua oli siirretty, eikä todellakaan ryhtyisi uhkailemaan narkkaria jos tietäisi itse olevansa hiippari. Vaan valehtelisi katariinalle käyneensä jututtamassa narkkaria!
Peppi--> Oli menossa sinne lumijärvelle kun tämä mökkireissun nukkehomma tapahtui. Ja Koska Vaikka viesit "tiedän mitä sä teit" voisi viitata tähän nikon ja katariinan juttuun, niin miksi peppi olisi laittanut VAALEAHIUKSISEN NAISPUOLISEN barbin, VESIALTAASEEN, eli hukuttanut tämän, ja kirjoittanut "mä tiedän mitä sä teit". Se olisi voinut laittaa vaikka jotku sängyssä olevat barbit ja sitten kirjottaa ;)

Itse epäilen ehkä Miikaa. Hän oli ainut joka tällöin tiesi tapahtumasta, ja jos on kuullut Katariinan ja Antin suhteesta, niin on voinut ruveta vainoamaan. TAI joku ulkopuolinen joka vain on nähnyt. JOKU SEKO! ;) Ja nää ei voi olla ainoastaan katariinan harjoja, koska niko todisti ja näki nuken ym. Ja Siksi niko selitti kavereilleen jtn " se vaa kuvitteli jtn harhoi.." että sai kavereiden huomion pois aiheesta, koska on luvannut katariinalle pitävänsä salaisuuden! Mutta tässä viimesarjassa siellä rapussa se ihme hiippari, joka näky aina salaman tulleen, niin se on varmaankin se narkkari! sekoittamassa tarinaa ettei katsojat heti tajuis kaikkee. oli hermostunut varmaan antin uhkailuista tai jotakin!!! ja tulos sekoon katariinalle ettei mee levittelee väärää tietoo.. ;D Koska sen ulkomuoto muistutti IHAN sitä narkkaria ! ;D mutta tietenkää en voi tietää.. saatto se olla joku muukin joka tietää mitä se teki ;D apuvaa mite jänskää :D voi haluun jo tietää mitä tapahtuu! mut antti eikä peppi se oo ainakaa :) mun mielestä !
juu--
Viestit: 3
Liittynyt: 4.2.2011 00:06

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja juu-- »

ja uskon että lopussa kun se tulee vaikka antin tietoon, niin siitä tehdään iso numero että: Ilmoittaako antti poliiseille, kumpi voittaa rakkaus vai laki!!? Että haluaako se mennä niinku sen pitäis poliisina, jolloin katariina joiutuis vankilaan, vai voiko se rakastaa nii paljonn en antaa anteeks saran kuoleman.. :o :) Mutta oikeesti se putos sinne vahingos eikä ees olis ollu katariinan vika vaik olis menny heti kertoo poliiseille :D Mut ärsyttävää ku ei tiiä.. :)) joku hullu sitä uhkailee.. :) mut ei katariiina ees nii seko ole. se vaan josku skäyttäny vähä heikkona niitä lääkkeitä, mut pystyy hoitaa lääkärin virkaa ja antaa neuvoja eri tyypeille :D Ei se oo seko :)
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

Tännehän on postattu ahkerasti jo teorioita ja epäiltyjä. Ja vois rajoittaa hiukan tota hymiön käyttöö.. mua se ainakin häiritsee lukemista. ehkä 1-2 hymiöö per viesti? Kiitos huomiosta.

Teidän teorioista tulee mulle oikeesti kylmät väreet. Teillä katsojilla on mielenkiintoinen mielikuvitus! Teidän teorioistahan voisi kerääntyä yks paksu kirja jo pelkästä Katariinasta ja sen hiipparista. =DD

Mutt joo, Miikan täytyy olla se ainoo vaihtoehto. Aluksi epäilty näytti kyllä Pepiltä, sitten pikkuhiljaa alko näyttää Antilta ja nyt alkaa selvästi näyttämään Miikalta...
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
MiroHolm
VIP
VIP
Viestit: 2420
Liittynyt: 6.6.2009 08:12

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja MiroHolm »

Narkkari tai Antti se on. Edelleen. Katariinan sekoamiseen en usko, enkä Miikan paluuseen.
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010

Salkkariblogini: http://salatutelamat.pointblog.fi/
Avatar
Laitela
VIP
VIP
Viestit: 1194
Liittynyt: 27.5.2009 17:38

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Laitela »

En kyllä ymmärrä millä joku voi sanoa Katariinan hiippariksi Miikaa. Minkä takia Miika nyt alkais Katariinaa uhkaileen mutta voi olla että jos se hiippailija Antti on ja haluaa kostaa niin Miika kerkee pelastaan Katariinan. Narkkari voi taasen olla Antin oma keino huijata kaikkia ja varsinkin katsojia. Mutta tiedä sitte tulevaisuus sen näyttää että minkälainen juonikuvio on salkkaritapaan tämä voidaan kusta yhdessä jaksossa jos se stalkkeri onkin tuo narkkari.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
Vastaa Viestiin