Kesäuusinnat

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Kesäuusinnat

Viesti Kirjoittaja allas »

Ja tänään uusinnoissa tuli myös niitä salattujen laiffien pätkiä. En ollutkaan nähnyt juuri niitä jaksoja originaaleina.
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Kesäuusinnat

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Itse huomasin saman. Nikon kenkä on mielestäni aika legendaarinen. :D
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Kesäuusinnat

Viesti Kirjoittaja allas »

Mistä ootte kattonu et viimeisin uusinta olisi jakso 1097? Ainakin tämän viikon viimeinen on 1087, tuleeko niitä vielä tämän viikon jälkeenkin? Ei ainakaan mtv3 sivuilla näy.
Avatar
Luumupuu
Kanta-asiakas
Viestit: 201
Liittynyt: 9.7.2009 17:42

Re: Kesäuusinnat

Viesti Kirjoittaja Luumupuu »

Salla kirjoitti:Mistä ootte kattonu et viimeisin uusinta olisi jakso 1097? Ainakin tämän viikon viimeinen on 1087, tuleeko niitä vielä tämän viikon jälkeenkin? Ei ainakaan mtv3 sivuilla näy.
www.telkku.com
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Kesäuusinnat

Viesti Kirjoittaja allas »

Ookoo. Mutta eikös noita pitäisi tulla joka päivä 3? Vaan 2 tullu viime päivinä ja telkku.com näyttää et tulevaisuudessaki vaan 2.
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Kesäuusinnat

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Salla kirjoitti:Ookoo. Mutta eikös noita pitäisi tulla joka päivä 3? Vaan 2 tullu viime päivinä ja telkku.com näyttää et tulevaisuudessaki vaan 2.
Kyllä tuo kahden jakson vauhti riittää. 21.8 on viimeiset uusinnat ja nyt mennään jaksossa 1082 eli 16 jaksoa tulee vielä uusinnoissa. Tässä sarjaopas http://www.telvis.fi/sarjaopas/index.js ... =1942&o=35
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Kesäuusinnat

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Taas tuli legendaarinen jakso, jossa Ismo pyysi Irmaa Teneriffalle ja lausui taas kaikkien tuntemia lausahduksiaan kuten "Mikset sä voooi?" tai "Asiahan on sitten sillä selvä, senorita!"
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
LocoRoo
Kanta-asiakas
Viestit: 139
Liittynyt: 29.5.2009 15:39

Re: Kesäuusinnat

Viesti Kirjoittaja LocoRoo »

Luumukiisseli kirjoitti:Taas tuli legendaarinen jakso, jossa Ismo pyysi Irmaa Teneriffalle ja lausui taas kaikkien tuntemia lausahduksiaan kuten "Mikset sä voooi?" tai "Asiahan on sitten sillä selvä, senorita!"
NNNOOOOOOOO toi olisi pitänyt nähdä.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #18
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Kesäuusinnat

Viesti Kirjoittaja allas »

Onko jollain koneella näitä kesäuusintoja? Jos on niin voisi uppia johonkin. Mulla on nyt 07-09 jaksot ja 06 syyskuun jaksot, ois kiva saada viel jotain jaksoja.
Avatar
sterkka joonatan
Viestit: 20
Liittynyt: 12.5.2009 12:31

Re: Kesäuusinnat

Viesti Kirjoittaja sterkka joonatan »

tossa tuli just legendaarinen oot sä seppo melkonen sonni ja heti perään et on se hyvä saada vähä (pry,pry,pry)
horkkaa, sterkkaa ja sairaanloisia agroja...
Avatar
Melamies
Viestit: 19
Liittynyt: 18.7.2009 21:24
Viesti:

Re: Kesäuusinnat

Viesti Kirjoittaja Melamies »

Jahas. Äskön tuli 2005 kevätkauden päätösjakso. On kyl noista päätöksistä kaikista tapahtumarikkain.
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Kesäuusinnat

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Nyt Ismo, Seppo ja Irma ovat siellä Teneriffalla ja Ulla lähtee kohta perään.
Viimeksi muokannut Luumukiisseli, 14.8.2009 20:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Luumupuu
Kanta-asiakas
Viestit: 201
Liittynyt: 9.7.2009 17:42

Re: Kesäuusinnat

Viesti Kirjoittaja Luumupuu »

Salla kirjoitti:Onko jollain koneella näitä kesäuusintoja? Jos on niin voisi uppia johonkin. Mulla on nyt 07-09 jaksot ja 06 syyskuun jaksot, ois kiva saada viel jotain jaksoja.
Olisi hienoa saada nuo 06 Syyskuun jaksot. Itselläni on aika melkoisesti kesäuusintoja tallessa. Tosin olen tehnyt niin että nauhoitan ne aina DVD'lle, rippaan Ismo/Seppo kohdat (joskus muitakin kohtia) ja tyhjennän sitten DVD'n ja käytän uudestaan. En viitsi tehdä niin kuin viime kesänä että rippaan jaksot kokonaan koska se on aikaa vievää ja tämä kone on kivikautinen joten siinä kestäisi liikaa. Tulen kyllä laittamaan niitä minun pätkiä tuleviin Don Laitela Hits videoihin, elikkä siis YouTubeen.
LocoRoo
Kanta-asiakas
Viestit: 139
Liittynyt: 29.5.2009 15:39

Re: Kesäuusinnat

Viesti Kirjoittaja LocoRoo »

Luumupuu kirjoitti:
Salla kirjoitti:Onko jollain koneella näitä kesäuusintoja? Jos on niin voisi uppia johonkin. Mulla on nyt 07-09 jaksot ja 06 syyskuun jaksot, ois kiva saada viel jotain jaksoja.
Olisi hienoa saada nuo 06 Syyskuun jaksot. Itselläni on aika melkoisesti kesäuusintoja tallessa. Tosin olen tehnyt niin että nauhoitan ne aina DVD'lle, rippaan Ismo/Seppo kohdat (joskus muitakin kohtia) ja tyhjennän sitten DVD'n ja käytän uudestaan. En viitsi tehdä niin kuin viime kesänä että rippaan jaksot kokonaan koska se on aikaa vievää ja tämä kone on kivikautinen joten siinä kestäisi liikaa. Tulen kyllä laittamaan niitä minun pätkiä tuleviin Don Laitela Hits videoihin, elikkä siis YouTubeen.
Hyvä Luumupuu \o/
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #18
ukke
Viestit: 3
Liittynyt: 14.6.2009 16:55

Re: Kesäuusinnat

Viesti Kirjoittaja ukke »

Salla kirjoitti:Onko jollain koneella näitä kesäuusintoja? Jos on niin voisi uppia johonkin. Mulla on nyt 07-09 jaksot ja 06 syyskuun jaksot, ois kiva saada viel jotain jaksoja.
Laiteappa noi 06 syyskuun jaksot jakoon. :D Ja 07 jaksotki voisit laittaa. :P
jenninen
Viestit: 3
Liittynyt: 21.8.2009 22:13

Re: Kesäuusinnat

Viesti Kirjoittaja jenninen »

Kesäuusintoja on ollut kyllä mielenkiintoista taas katsella vaikkapa kaikki nuo jaksot on nähnyt jo aikasemminkin :) Ullaa olikin jo kova ikävä. Maanantaina saattaa olla kyllä hiukan outoa alata seuraamaan taas uusia jaksoja, kun näyttelijät suurimmalta osin ovat erit. :)
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Kesäuusinnat

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

Vähän kesäuusinta näytti aika tylsiä ja ärsyttävii jaksoja xD
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
teisku88
Viestit: 40
Liittynyt: 22.8.2009 09:31

Re: Kesäuusinnat

Viesti Kirjoittaja teisku88 »

Ois kiva jos salkkaritki pistettäis DvD:lle ja myyntiin kaikki tuotantokaudet: D mä ainaki ostaisin joka ikisen omaan hyllyyni :D
Avatar
Torsti
Valvoja
Valvoja
Viestit: 931
Liittynyt: 23.8.2009 17:02

Re: Kesäuusinnat

Viesti Kirjoittaja Torsti »

teisku88 kirjoitti:Ois kiva jos salkkaritki pistettäis DvD:lle ja myyntiin kaikki tuotantokaudet: D mä ainaki ostaisin joka ikisen omaan hyllyyni :D
:D tarvitsisit aika valtavan hyllyn, kun DVD:itä tulisi joku sata ainakin.
Kasipalloturnausten 2011 ja 2012 voittaja

Jaettu 1. sija asiallisuudessa talvigaalassa 2010
3. sija aktiivisuudessa talvigaalassa 2010
1. sija kekseliäisyydessä talvigaalassa 2010
teisku88
Viestit: 40
Liittynyt: 22.8.2009 09:31

Re: Kesäuusinnat

Viesti Kirjoittaja teisku88 »

Torsti kirjoitti:
teisku88 kirjoitti:Ois kiva jos salkkaritki pistettäis DvD:lle ja myyntiin kaikki tuotantokaudet: D mä ainaki ostaisin joka ikisen omaan hyllyyni :D
:D tarvitsisit aika valtavan hyllyn, kun DVD:itä tulisi joku sata ainakin.

Ehkä :D mut hommaisin ne jos ne sattuis tulla :D
Vastaa Viestiin