Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.

Kuinka moni räjähti hengiltä Kentaurin mukana?

Ei kukaan
7
6%
Yksi
18
16%
Kaksi
37
32%
Kolme
31
27%
Neljä
9
8%
Viisi
1
1%
Kuusi
1
1%
Seitsemän
0
Ei ääniä
Kahdeksan
2
2%
Useampi kuin kahdeksan
8
7%
 
Ääniä yhteensä: 114

Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Pistetään pientä veikkausta pystyyn.

Kuinka moni vakiokaartista menetti henkensä Kentaurin räjähdyksessä? Kirjoita myös viesti, jossa kerrot tarkasti henkilöt ja ehkä tarkemmin.

Voittajalle sata kiloa virtuaalista hunajaa ja Chuck Norriksen hyväksyntä.

Allekirjoittanut veikkaa seuraavaa:

Varma kuollut on Juulia. Jokeri-vaihtoehtoina Eero, ja jotkut nuoremmista näyttelijöistä. Tarjoilijakin tietenkin heittää veivinsä, mutta hän ei kuulu vakiokaartiin.

Muut tulevat avausjaksossa savuisesta Kentaurista ulos yskien yltä päätä noessa. Tanja huomaa heti Juulian puuttuvan ja yrittää rynnätä palavaan rakennukseen. Lasse ottaa Tanjan kiinni ja kertoo, että on myöhäistä.

Vastaan siis, että yksi henkilö menettää henkensä.
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Viesti Kirjoittaja allas »

Kaksi, Juulia ja Konsta.
Avatar
KaikeltaPahaltaPois
Viestit: 39
Liittynyt: 30.5.2009 13:10

Re: Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Viesti Kirjoittaja KaikeltaPahaltaPois »

Sanotaan nyt vaikka, että hengestään pääsivät Juulia ja Tanja. Dramaattista; äiti ja lapsi samaan aikaan. Voisi kuvitella, että Tanjalla ei ole enää käyttöä sarjassa ja olosuhteet huomioon ottaen Juulialla ei ole kovin hyvät mahdollisuudet selvitä. Jos molemmat kuolee, jäisi Joonatan ilman kotia ja tyttöystävää, ja näin saisi kirjoitettua uusia juonenkäänteitä kyseiselle hahmolle.
Laura, Laura, Laura...
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

KaikeltaPahaltaPois kirjoitti:Sanotaan nyt vaikka, että hengestään pääsivät Juulia ja Tanja.
Jos nyt oikein ymmärsin niin Tanja kuitenkin selviää. Täällä puhuttiin että Tanja ja Lasse olisivat tehneet jo kuvauksia syksyä varten, olivat kai hyvästelemässä Juuliaa hautausmaalla.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Musta tuntuu että Salla, Juulia ja Eero kuolee. Näin ollen kukaan ei koskaan saa tietää missä Paula on, ja myös hän heittää veivinsä.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Avatar
Khazar
Viestit: 34
Liittynyt: 27.5.2009 16:17

Re: Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Viesti Kirjoittaja Khazar »

Tekisi mieli vastata kolmen henkilön kuolevan, tai siis mulla on semmoinen olo, että kolme henkilöä tuosta vakiokaartista kuolee. Mutta vaikka kuinka oon miettinyt, niin en keksi kuka se kolmas henkilö olisi.

Yksi joka kuolee varmasti on Juulia. Toinen kuka kuolee voisi olla Konsta tai Sampo. Vastaan kuitenkin Konstan sen vuoksi, että hän oli siinä ihan keittiön vieressä ja näin kuolee todennäköisemmin kuin Sampo. Lisäksi Konstaahan ei varsinaisesti mitenkään kutsuttu häihin (?). Eli jos Konstan ei olisi haluttu kuolevan sen olisi hyvin voinut jättää pois häistä. Sama kai se kuka sitä kitaraa siellä olisi soittanut. Joo, ei varmaan ihan paras teoria. Kyllähän Konsta on voinut olla siellä ihan Pepin kaverina jne, mutta kunhan mietiskelin.

Kolmanneksi kuolijavaihtoehdoksi mietin Tanjaa, mutta sehän on jo kumottu, kun ilmeisesti oli nähty niissä kuvauksissa siellä hautausmaalla. Salla voisi mahdollisesti kuolla myös, mutta en usko että noin herkullista hahmoa laitetaan sarjasta pois. Mahdollisesti käy niin, että jompi kumpi - Ismo tai Salla - loukkaantuu vakavemmin ja käy "kuoleman porteilla", mutta ei kuitenkaan kuole. Miroa, Jarkkoa ja Iiristä mietin myös, mutta en usko kenenkään heistä kuolevan. Ja sitten tuo joidenkin ehdottama Eeron kuolema. En jotenkin usko, että Eero kuolisi juuri nyt, kun se on noin sekaisin, Paula haudassa, vauva syntymässä (vaikka tuskin syntyy) ja ties mitä. Liian mielenkiintoinen tapaus, että kuolisi, ainakaan heti.

Vakiokaartista siis kaksi henkilöä (Juulia ja Konsta) kuolee Kentaurissa. Lisäksi niitä tarjoilijoita ja sitten Mirkku!
Johnny kirjoitti:Näin ollen kukaan ei koskaan saa tietää missä Paula on, ja myös hän heittää veivinsä.
Paula saattaa hyvinkin heittää veivinsä, mutta tuossa päätösjakson ihan lopussa, kun Lasse ja Eero kinastelee, niin juuri ennen räjähdystä Eero sanoo "Paula on..." ja kuiskaa ilmeisesti loput (en tiedä, kun kamera ei kuvaa tässä vaiheessa enää niitä). Eli näin ollen Lasse tietäisi Paulan olinpaikan ja ryntää mahdollisimman nopeasti pelastamaan, tietenkin sen mukaan miten pahasti on itse loukkaantunut.

Ääh, mitä enemmän tätä miettii, sitä enemmän tahtoisi jo nähdä sen syksyn ensimmäisen jakson. No mutta, tälläistä tällä kertaa. :)
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Viesti Kirjoittaja allas »

Khazar kirjoitti:mutta tuossa päätösjakson ihan lopussa, kun Lasse ja Eero kinastelee, niin juuri ennen räjähdystä Eero sanoo "Paula on..." ja kuiskaa ilmeisesti loput (en tiedä, kun kamera ei kuvaa tässä vaiheessa enää niitä). Eli näin ollen Lasse tietäisi Paulan olinpaikan ja ryntää mahdollisimman nopeasti pelastamaan, tietenkin sen mukaan miten pahasti on itse loukkaantunut.
Salkkareitten sivuilla sanotaan kyllä näin: Häissä Eero alkoi kertoa teostaan Lasselle, mutta ei ehtinyt paljastaa Paulan olinpaikkaa, ennen kuin Kentauri räjähti ilmaan.
Avatar
Khazar
Viestit: 34
Liittynyt: 27.5.2009 16:17

Re: Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Viesti Kirjoittaja Khazar »

SALLA kirjoitti:
Khazar kirjoitti:mutta tuossa päätösjakson ihan lopussa, kun Lasse ja Eero kinastelee, niin juuri ennen räjähdystä Eero sanoo "Paula on..." ja kuiskaa ilmeisesti loput (en tiedä, kun kamera ei kuvaa tässä vaiheessa enää niitä). Eli näin ollen Lasse tietäisi Paulan olinpaikan ja ryntää mahdollisimman nopeasti pelastamaan, tietenkin sen mukaan miten pahasti on itse loukkaantunut.
Salkkareitten sivuilla sanotaan kyllä näin: Häissä Eero alkoi kertoa teostaan Lasselle, mutta ei ehtinyt paljastaa Paulan olinpaikkaa, ennen kuin Kentauri räjähti ilmaan.
Ookei. Enpä oo huomannut käynyt siellä lueskelemassa. Sitten voisi kuvitella, että Eero loukkaantuu niin ettei pysty kertomaan Lasselle sitä Paulan olinpaikkaa, ainakaan heti. Olisi muuten ihan mielenkiintoista, jos Paula kuolisi, mutta vauva jäisi henkiin. Onkohan tuollainen edes mahdollista? Mutta siis eihän sitä lasta voisi Eerolle jättää. Siinä vaiheessa saatettaisiin tehdä myös isyystestit ja muut, jolloin selviäisi Lassen olevan vauvan isä. Eli Lasse hoitaisi sitä vauvaa yksinään. Noh, ihan sama. En ollenkaan usko, että noin tulee käymään.
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Oman analyyysin voisin heittää soppaan mukaan.

Omia " varmoja " ehdokkaita on kaksi. Juulian kuolema on kyllä selvä tapaus, jopa salkkareissa tuollaisesta jysäyksestä ei ole mahdollista selvitä. Sitten olettaisin että Konsta, joka oli kyllä periaatteessa turhaa paikanpäällä, niin olisi minun listalla se toinen ehdokas.

Sitten pienenä jokerina olisi kyllä Eero. Nm. Khazar heitti hyvin tuon että olisi niin pahoin loukkaantunut että ei voisi kertoa Paulan sijaintia. Olisi todella ironista, jos Eero tekisi Ossit, ja menettäisi muistin. Siinä sitten arvuuteltaisiin missä Paula on. :)

En kuitenkaan jaksa uskoa että joku näistä salkkarit legendoista ( Ismo, Seppo, Kari.. ) lähtisivät tässä vaiheessa sarjaa, jos tuleva on viimeinen kausi. Eli olen pitkälti Khazarin kanssa samoilla linjoilla.

Juoneltaan olisi todella harmi jos Paula kuolisi, kuten varmasti silloin vauvakin. Olisi hieno kuvio tässä Eero-Paula-Lasse. Paulan vauvan oikea isä onkin Lasse, ja Eero on muuten sekaisin ku seinäkello.

Sai Jagge vähän osumaa. :(
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Avatar
Vegyy
Viestit: 21
Liittynyt: 27.5.2009 23:16

Re: Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Viesti Kirjoittaja Vegyy »

Todellisuudentajuni sanoisi, että "kahdeksan tai enemmän", mutta koska mukaan pitää ottaa äsken keksimäni termi "salkkaritodennäköisyys", vastaan että Yksi. Ja tämä yksihän on tietenkin Juulia. Edes salkkaritodennäköisyyden mahdolliseksi tekemien ilmiöiden avulla ei voi olla mahdollista, että keskellä räjähdystä ollut, ja vielä kaasua hengitänytkin henkilö, selviäisi moisesta hengissä. :)
Ja punainen, sehän on tunnetusti rakkauden väri!
LocoRoo
Kanta-asiakas
Viestit: 139
Liittynyt: 29.5.2009 15:39

Re: Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Viesti Kirjoittaja LocoRoo »

Kaikki oli pelkkää bullshittiä ja valhetta eli kukaan ei kuollut.


Tai jos se oli "totta", kaikki kuolevat (järjen mukaan, at least).
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #18
Avatar
Apina
Kanta-asiakas
Viestit: 56
Liittynyt: 10.5.2009 17:20
Paikkakunta: Ulkomailla

Re: Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Viesti Kirjoittaja Apina »

Räjähdyksessä kuoli vain Juulia. Tämän seurauksena Tanja menettää kontrollin ja tarttuu huumeisiin, onneksi Ismo huomaa tämän olevan samankaltaisilla teillä kuin hän itse on ollu, ja rupee auttamaan Tanjaa. Konsta menettää näkönsä, Peppiä tämä ei yhtään haittaa ja he elävä teinisuhdettaan onnellisena, kunnes Peppi ihastuu Miroon ja heille tulee salasuhde. Oona ilmoittaa jäävänsä Japaniin vielä muutamaksi vuodeksi, koska löysi sieltä todellisen sielunkumppaninsa.
:D

Mut ite veikkaan,että juulia,konsta,mirkku(ehkä),eero ja miro kuolee.
Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried
0zm0
Viestit: 3
Liittynyt: 3.6.2009 17:38

Re: Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Viesti Kirjoittaja 0zm0 »

Kukaan ei kuole. Joku herää aamulla kauheassa krapulassa ja ihmettelee että "olipa kamala uni". :ylos:
Mammapiia
Viestit: 6
Liittynyt: 23.4.2009 08:06

Re: Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Viesti Kirjoittaja Mammapiia »

Minä taas oon ajatellu et Juulia selviää.
Juuliahan makas siellä lattialla...Se paine mikä räjähdyksessä tuli, meni juulian yli.

Se, ketkä kuolee on vielä minun ajatuksissa auki :D
Bablo
Viestit: 31
Liittynyt: 26.5.2009 16:35

Re: Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Viesti Kirjoittaja Bablo »

Veikkaisin ainakin kahta. Peppi ja Juulia. Peppi sen takia, että noita "teinitähtiähän" piti lähteä kolme. Elikkä porukasta Peppi, Miro, Joonatan, Oona vain yksi jää Salkkareihin ja sehän on ilmiselvää, että Joonatan ei mihinkään lähde, ainakaan heti. Oona lähtee Japaniin ja Miron kohtalo on vähän auki vielä, kyllä se tästä.
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Viesti Kirjoittaja allas »

Bablo kirjoitti:noita "teinitähtiähän" piti lähteä kolme.
Mistäs tuollaista olet kuullut?
Bablo
Viestit: 31
Liittynyt: 26.5.2009 16:35

Re: Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Viesti Kirjoittaja Bablo »

SALLA kirjoitti:
Bablo kirjoitti:noita "teinitähtiähän" piti lähteä kolme.
Mistäs tuollaista olet kuullut?
En nyt tähän väliin muista, mutta IMO se oli luotettava lähde.
LocoRoo
Kanta-asiakas
Viestit: 139
Liittynyt: 29.5.2009 15:39

Re: Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Viesti Kirjoittaja LocoRoo »

Mammapiia kirjoitti:Minä taas oon ajatellu et Juulia selviää.
Juuliahan makas siellä lattialla...Se paine mikä räjähdyksessä tuli, meni juulian yli.
Kuva

En tajua että miten tuosta voisi selvitä mutta mitäpä minä tiedän.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #18
Celerod
Viestit: 8
Liittynyt: 19.5.2009 10:49

Re: Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Viesti Kirjoittaja Celerod »

LocoRoo kirjoitti:
Mammapiia kirjoitti:Minä taas oon ajatellu et Juulia selviää.
Juuliahan makas siellä lattialla...Se paine mikä räjähdyksessä tuli, meni juulian yli.
Kuva

En tajua että miten tuosta voisi selvitä mutta mitäpä minä tiedän.

Kaasu nousee ylös kattoon.. Juulia makaa lattialla... räjähdys on nopeaa palamista... Kaasu palaa katontuntumassa nopeasti.. ja juulia selviää hengissä <3

Ja vastaukseni galluppiin on kaksi... Kummatkin apulais keittiöheebot kuolee.
Abonce

Re: Kuinka moni koki kohtalonsa Kentaurin räjähdyksessä?

Viesti Kirjoittaja Abonce »

Veikkaisin kolmea, joista kaksi on salkkareiden vakiokalustoa ja yksi ulkopuolista henkilökuntaa.
Vastaa Viestiin