Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.

Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Kyllä
113
65%
En
60
35%
 
Ääniä yhteensä: 173

Avatar
koj
Viestit: 25
Liittynyt: 24.8.2009 20:35

Re: Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Viesti Kirjoittaja koj »

Ihan ekasta jaksosta lähtien onhan niitä kymmenkunta jäänyt katsomatta lomamatkojen yms. vuoksi
Avatar
OIvikissaIV
Viestit: 13
Liittynyt: 22.8.2009 20:32
Paikkakunta: Kokkola

Re: Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Viesti Kirjoittaja OIvikissaIV »

Alusta asti on seurattu.
Suomen seksikkäin Shemale Sonja ♥
Jard1n
Viestit: 9
Liittynyt: 26.10.2009 20:18

Re: Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Viesti Kirjoittaja Jard1n »

Kyllähän sieltä alusta asti on tullut seurattua. Tosin valehtelisin, jos sanoisin että ihan _ensimmäisestä_ jaksosta aloitin - taisi kyllä olla kuukausi tai kaksi tullut salkkareita tv:stä kun hyppäsin kelkkaan :D
Mopo-Ismo
Kanta-asiakas
Viestit: 328
Liittynyt: 28.9.2009 20:39

Re: Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Viesti Kirjoittaja Mopo-Ismo »

Suunnilleen kaikki jaksot olen nähnyt kesäuusintojen ansiosta, mutta itse sarjaa aloin seuraamaan muistaakseni joskus vuonna 2003.
Avatar
Kuosma
Kanta-asiakas
Viestit: 92
Liittynyt: 1.10.2009 11:13

Re: Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Viesti Kirjoittaja Kuosma »

En ole. Alussa pidin "Mikäköhän paska uusi suomalainen sarja tämäkin mahtaa olla?"

Mutta vuonna 2006 jäin Salkkareihin koukkuun.
dulsul
Avatar
Huumeita
Kanta-asiakas
Viestit: 794
Liittynyt: 24.8.2009 10:16

Re: Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Viesti Kirjoittaja Huumeita »

En tosiaan muista, mikä olisi ollut se kaikista koukuttavin tekijä, kun aloin katsomaan salkkareita.
Aloitin salkkareiden seuraamisen silloin, kun Seppo sai ensimäisen sydänkohtauksensa ja silloin oli vielä Aki ''Nilkki'' Nikkinen kuvioissa.
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
Batistiinipöytäliina
Viestit: 5
Liittynyt: 10.11.2009 19:08

Re: Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Viesti Kirjoittaja Batistiinipöytäliina »

Aloitin katsomisen joskus muistaakseni vuoden 2000 alkupuolella tai sitten sitä ennen hieman... Ei voi muistaa. Aiemmin en ollut kiinnostunut koko sarjasta, mut sit tutustuin ja edelleenkin koukussa... :P :ylos:
eroner
Kanta-asiakas
Viestit: 64
Liittynyt: 26.5.2009 22:58

Re: Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Viesti Kirjoittaja eroner »

olen kattonu melkee kaikki jaksot kyllä, kesäisin uusintoja tullu niiden kautta muistaaki jotai asioita niistä ja osat vanhoista näyttelijöista kuten aki ! :|
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3658
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Aloitin sarjan seuraamisen vasta maaliskuussa 2008. Aiemmin se ei kiinnostanut lainkaan, mutta jäinkin sitten totaalisesti koukkuun katsottuani pari jaksoa.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
pelkkä Ministeri
VIP
VIP
Viestit: 1557
Liittynyt: 21.8.2009 19:21
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Viesti Kirjoittaja pelkkä Ministeri »

2005 lähtien olen katsonut, sitä ennen satunnaisesti. joskus 2006 oli tauko kun oli tapahtumia jotka eivät kiinnostaneet yhtään.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Avatar
pöllöilijä
VIP
VIP
Viestit: 701
Liittynyt: 3.11.2009 21:13

Re: Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Viesti Kirjoittaja pöllöilijä »

Kun Salkkarit alkoivat 1999, niin seurasin tiiviisti ehkä vuoden verran, mutta sitten jäi sellaiseksi silloin tällöin silmäilyksi. Vanhemmat katselivat niin pysyin kuitenkin juonessa osittain mukana, mutta tiivis seuranta alkoi vasta tänä syksynä. Olin niin ilahtunut sarjan vakilepakon paluusta, että oli pakko liimautua telkkarin ääreen. Vielä kun selvisi, että Helillä on ollut suhde jälleen kerran vanhempaan naiseen, vieläpä taiteilijaan, niin olin ihan myyty. Tällaisen lesboparin ruutuajasta olen nimittäin aina haaveillut, siksi olinkin melko ällikällä lyöty, että jossain Salkkarien käsikirjoittajien hikisissä ja pimeissä kokouksissa on keksitty sama ihanuus kuin omassa päässäni. Mistään koskaan näkemästäni telkkari-/elokuvaparituksesta en ole löytänyt yhtä paljon samaistumispintaa kuin tästä.

Mutta onhan Salkkarit loppujen lopuksi hyvä ja kiinnostava sarja muutenkin kuin homonaisen vinkkelistä.
Silence I'm here
No words, no songs, no pain or doubts.
Avatar
StileTTI
VIP
VIP
Viestit: 587
Liittynyt: 9.8.2009 09:33
Paikkakunta: It's a secret

Re: Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Viesti Kirjoittaja StileTTI »

Ensimmäisiä salkkareita katsoin aktiivisesti, sitten en katsonut pariin vuoteen. Nykyään kyllä katson aina Salatut Elämät.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #16

Stiletti sujahtaa salakavalasti persuksiin.
Avatar
penako
Viestit: 17
Liittynyt: 22.8.2009 13:01
Paikkakunta: Nono! Enpäs kerro.

Re: Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Viesti Kirjoittaja penako »

Melkee aina on tultu katottu ! Mahtaako salkkareista tulla ulkomailla vastaava versio ? =D

Ainakin serranon perheestä on tehty 2kpl vastaavaa ohjeelma. Aika villi veikkaus oli mutta ketä tietää =D
Ai mä vai ? Ai ny vai ? =O Nono!
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3658
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Viesti Kirjoittaja Enigma »

penako kirjoitti:Melkee aina on tultu katottu ! Mahtaako salkkareista tulla ulkomailla vastaava versio ? =D

Ainakin serranon perheestä on tehty 2kpl vastaavaa ohjeelma. Aika villi veikkaus oli mutta ketä tietää =D
"Sarjan on usein väitetty perustuvan australialaisen Neighbours-saippuasarjan ohjelmaformaattiin, mutta sarjan tuottajan mukaan tämä tieto on virheellinen."
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
imppa
Viestit: 13
Liittynyt: 24.8.2009 23:26

Re: Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Viesti Kirjoittaja imppa »

ihan alust asti oon salkkareit seurannu, ja jokaisen jaksonkii oon vissii nähny :)
tepuu
Viestit: 28
Liittynyt: 3.3.2010 18:31

Re: Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Viesti Kirjoittaja tepuu »

Alusta asti olen sarjaa seurannut eli 9-vuotiaasta. Enemmän tai vähemmän aktiivisesti, mutta aina kuitenkin perillä mitä on tapahtunut. Nykyään oikeastaan pyrin katsomaan lähes joka jakson, kun netistäkin voi katsoa ne yhä helpommin. Joskus 11-15v olin aika usein jossain muualla kuin tv:n ääressä puoli kahdeksalta niin jäi aika paljon jaksoja väliin. Perjantain jakso tulee aika harvoin katsottua nykyäänkin.
Avatar
Strawr
Kanta-asiakas
Viestit: 216
Liittynyt: 23.7.2014 18:18

Re: Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Viesti Kirjoittaja Strawr »

Kyllä olen.
Live. Laugh. Love.
Avatar
Vikstedt
Viestit: 8
Liittynyt: 14.6.2016 20:02

Re: Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Viesti Kirjoittaja Vikstedt »

En ole seurannut alusta asti, koska en ole silloin vielä ollut olemassa... ärsyttää kun en ole nähnyt jaksoja joissa Saku on! :(
Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Viestit: 606
Liittynyt: 17.6.2016 08:15

Re: Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

En ole seurannut alusta asti :(
Olen seurannut vuodesta 2008. Melkein kaikki jaksot/kesäuusinnat olen katsonut siitä vuodesta lähtien. Oikeastaan ehkä kesäuusinnat saivat minut rakastumaan tähän sarjaan.
I'm afraid of all I am
My mind feels like a foreign land
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3658
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Oletko seurannut salkkareita alusta alkaen?

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Kuuden vuoden ajan tätä tuli aktiivisesti seurattua, mutta pian Sepon poistumisen jälkeen lopahti kiinnostus. Nyttemmin olen katsellut vain satunnaisia pätkiä Tuben kautta.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Vastaa Viestiin