Salatut Elämät- Tähtien nimmarit & faniposti

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Garynen
Viestit: 5
Liittynyt: 14.8.2013 18:29

Salatut Elämät- Tähtien nimmarit & faniposti

Viesti Kirjoittaja Garynen »

Eli täällähän on jo 'bongattuja salkkareita' topic, joten päätin tehdä samankaltaisen nimmareihin liittyen. Eli jos olet bongannut salkkaritähtiä, ja pyytänyt nimikirjoitusta, niin voit kirjoittaa siitä tänne. Tai jos olet lähettänyt fanipostia jollekkin salkkaritähdelle, niin voit kertoa täällä saitko vastausta yms. Ja ei muutakun kirjottelemaan. :)
Garynen
Viestit: 5
Liittynyt: 14.8.2013 18:29

Re: Salatut Elämät- Tähtien nimmarit & faniposti

Viesti Kirjoittaja Garynen »

Itsellänni on Esko Koveron nimmari. Lähetin hänelle fanipostia parisen vuotta sitten, ja sain vastauksen vähän myöhemmin. :)
Avatar
Chandler
Viestit: 1
Liittynyt: 10.7.2014 09:19

Re: Salatut Elämät- Tähtien nimmarit & faniposti

Viesti Kirjoittaja Chandler »

Tää on aika hauska juttu, mutta mun mummo tuntee Esko Koveron veljen kai ihan hyvin, muistaakseni olivat samalla luokalla tai samassa työpaikassa, en osaa yhtään sanoa kun en ole ikinä asiaan paneutunut (tätä kautta sain kerran nimmarin henk. koht. terkkujen kera), ja kun itse olen samoilta paikoilta kotoisin niin törmättiin Eskon kanssa tuossa yksi kesä pari vuotta sitten eräillä kaupungin omilla juhlilla (tosin nykyään jo lakkautettu..) kun hän oli juontajana! Tää on aika pitkä juttu mut tosi on!

Istuin mummon kanssa jätskillä kun Esko kävelee ohi ja mummo pysäyttää hänet. Mummoni vaan selittelee kuinka kova Salkkarifani olen ja ilmeisesti esitteli minut ja Esko vaan alkaa nauraa.
"No, tytöllä on ainakin hyvä maku!"

Myöhemmin kävin juttelemassa Eskolle niitä näitä ja kun hän tuli taas jälleen kerran vastaan laittoi ystäväni Missä Sonnit Ratsastaa-biisin soimaan kun "Ismon" kanssa jotkut tyypit otti yhteiskuvia.. oli muuten aika villin näköistä kun Esko vaan peukku pystyssä yritti olla niin Ismo kun olla ja voi. :ylos: Harmi ettei ole näkynyt täällä pariin vuoteen, tapahtuma alkoi kuihtua siitä lähtien kun juontajana ei ollutkaan enää niin eeppinen tyyppi kuin Esko. Taisin mä käydä toisenkin ja kolmannenkin nimmarin pyytämässä Eskolta kun kerta niin monta kertaa siinä tavattiin ja heitettiin small talkia..

edit. ja joo, onhan mulla kanssa toi "Iiriksen" nimmari. En muista onko muiden mutta noiden kahden ainakin on. Ja tää ois voinu mennä tuohon toiseen topiciin mutta ajattelin nyt tässä kertoa tän stoorin kun näitä kautta kuitenkin sain niitä nimmareita yms. !
Vastaa Viestiin