Yleistä höpinää Salkkareista

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Vastaa Viestiin
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Enigma »

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Q87m06LmPSE[/youtube]
Mikäs on oma suosikkinne?
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Salin
Kanta-asiakas
Viestit: 326
Liittynyt: 25.11.2012 01:28

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Salin »

^ Todella hyvä video! Seuraavaksi sitten koosteet myös kuolemista ja syntymistä, jookos? :D

Kenin ja Camillan häät ehdottomasti paras. Mahtipontinen kohtaus, jollaisesta nykyisellä halpistuotannolla voi vain haaveilla.
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Turska »

Tuon kaltaista sisältöä Salkkareiden YouTube-kanavalle pitäisi tehdä enemmänkin. Sarjan vahvuus on massiivisessa historiassa ja vastaavia koosteita pystyttäisiin tekemään paljon lisääkin. Niin kauan kuin vanhat jaksot ei ole (laillisesti) missään saatavilla, olisi vanhojen klippien näyttämiselle myös kysyntää.
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

https://www.salatutelamat.fi/artikkelit/7034170

Onpa mielenkiintoinen artikkeli, kyseessä siis juoniluonnos Salkkareiden ensimmäisiin jaksoihin (jotka tuon mukaan olivat vielä nimeltään Salaiset Elämät)
Minulla ei ole jaksoja.
Siperiantiikeri
Kanta-asiakas
Viestit: 1254
Liittynyt: 10.10.2013 17:34

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Siperiantiikeri »

^Tälläiset on aina tosi mielenkiintoisia. Ja vastaavia on luvassa lisää syksyn aikana :ylos:

Mutta mikä mahtaa olla syy siihen, että Juho Sirén muuttui sittemmin Saku Saliniksi? :P
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Löytyyköhän sieltä arkistoista mitään koekuvausklippejä sarjan alkuajoilta?
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Hahaa, Juho Siren:D Itse haluaisin nähdä ruudussa näkemättömiä tunnareita tai tunnareiden raakaversioita.
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Täällä oli puhetta jossain siitä vuoden 2004 aikahypystä niin todellakin vuonna 2003 tuotantotauko oli erinäisistä syistä jopa 7-8 kuukautta, ilmenee Saippuaooppera-lehden 8/2003 haastattelusta. Eli huhtikuun 2004 tienoilla nähtiin vielä vuoden vanhoja jaksoja kunnes siirryttiin marraskuun 2003 jaksoihin. (Tähän saattoivat liittyä rahapulmat, Omenaisen ennenaikainen synnytys ja Johanna Nurmimaan raskaus mutta tää on vaan mun omaa spekulointia.) Syksyllä 2004 oltiin jo kuitenkin ns. normaalissa tahdissa koska Nora Rinteen haastattelusta ilmenee että lokakuussa 2004 nähdyt häät on kuvattu maaliskuussa 2004.
Siperiantiikeri
Kanta-asiakas
Viestit: 1254
Liittynyt: 10.10.2013 17:34

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Siperiantiikeri »

Mistähän muuten johtuu se, että jaksot 898-900 maaliskuussa 2004 on jätetty välistä numeroinnissa?
Hemulitäti
Kanta-asiakas
Viestit: 108
Liittynyt: 5.6.2018 16:24

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Hemulitäti »

Voi ei, ei kai vaan Camilla lähde salkkareista? ??? Viikon kurkistuksessa joka näytettiin Salkkareiden youtubekanavalla oli erilainen musiikki ja siinä näytettiin kuinka Camilla astuu taxiin ja käskee kuskin ajaa niin kauas kuin on mahdollista...
"ja mä oon niin onnellinen et sä oot niin helvetin onnellinen et oksettaa siitä et mä oon onnellinen" -Jenni Vainio, 2000
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

Ei lähde, lokakuussakin on vielä Camilla jaksonnimissä. Tapansa mukaan maikkari vaan kalastaa katsojia
Minulla ei ole jaksoja.
Taalasnaa
Kanta-asiakas
Viestit: 355
Liittynyt: 27.6.2016 02:10

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Taalasnaa »

Mainitaan vaan jaksossa "Camillaa mä metsästän" ja se saattaa viitata vaan siihen, että tyypit etsivät Camillaa, esim. Aki.
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Siperiantiikeri kirjoitti:Mistähän muuten johtuu se, että jaksot 898-900 maaliskuussa 2004 on jätetty välistä numeroinnissa?
Saippuaoopperassa 2/04 sanotaan että numerointivirheen johdosta jaksoja ei ole olemassa. Kai joku tuotannon moka?
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Melkoisen turha tekele tuo IsmoTube.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Onko kukaan muuten ikinä soittanut noihin sarjassa näkyviin numeroihin?:D
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

skebujebu kirjoitti:Onko kukaan muuten ikinä soittanut noihin sarjassa näkyviin numeroihin?:D
Kerran kauan sitten tekstiviestinumeropalvelusta hain yhden numeron, vastaukseksi tuli Fremantle Media Finland tms.

Autojen rekisterikilpiä hain kanssa, se auto jolla Anni ajoi sinne jokeen 2012 päätösjaksossa oli rekisteröity Joonatanin näyttelijän nimiin.
Minulla ei ole jaksoja.
Taalasnaa
Kanta-asiakas
Viestit: 355
Liittynyt: 27.6.2016 02:10

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Taalasnaa »

Mihin se terapeutti katosi, jota Aaro sabotoi?
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

Olen jo pitkään pohtinut mitä murretta Ulla on oikein koko sarjan ajan puhunut? Maija-Liisa Peuhuhan on syntynyt Kuusankoskella, olisiko mahdollisesti Kymenlaaksoon viittaava puhetapa?
Minulla ei ole jaksoja.
Siperiantiikeri
Kanta-asiakas
Viestit: 1254
Liittynyt: 10.10.2013 17:34

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Siperiantiikeri »

CutCognac kirjoitti:Olen jo pitkään pohtinut mitä murretta Ulla on oikein koko sarjan ajan puhunut? Maija-Liisa Peuhuhan on syntynyt Kuusankoskella, olisiko mahdollisesti Kymenlaaksoon viittaava puhetapa?
Eikös Ullakin ole sieltä kotoisin?
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Näemmä kuvaavat jälleen vanhalla Pihlajakadulla :D
Vastaa Viestiin