Yleistä höpinää Salkkareista

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Vastaa Viestiin
Siperiantiikeri
Kanta-asiakas
Viestit: 1259
Liittynyt: 10.10.2013 17:34

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Siperiantiikeri »

Turska kirjoitti:
Siperiantiikeri kirjoitti:Mitä ton kameramiehen päässä oikein liikkui??? "Nyt kun tulee ennakkomakua syksystä niin kuvaampa toimittajien päitä!" >:/ :pesis:
Ei niitä kuulunutkaan näyttää nettikatselijoille. Sama oli 15v pressissä, kun näytettiin kevään matskuja
Oliko näin? Muistan vain että siellä olisi näytetty se uus tunnari ja joku 15v mainos?

No niin tai näin, olisiko se mikään maailmanloppu ollut jos ne ois näkyny, kun kaikki ääni kuitenkin kuului...
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Burnis »

15-vuotispressissä näytettiin se tv-mainos ja sitten toimittajille jotain vähän enemmän. Hieman hassua, että nyt ääni kuului katsojille, vaikkei kuvaa näytettykään. Eikä se traileri mitään mullistavaa kyllä paljastanutkaan.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Turkulainen
Kanta-asiakas
Viestit: 78
Liittynyt: 7.5.2013 13:29

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Turkulainen »

Tämä Monican iPhone taisi olla Salkkareiden ensimmäinen iPhone :D loistavaa :ylos: ipadia odotellessa :)
mrsanttu99
Kanta-asiakas
Viestit: 54
Liittynyt: 11.6.2011 17:27

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja mrsanttu99 »

Ihan vaan tässä tällänen fun fact, että Henri Halkola (Vara-Kari) ja Salli Halkola o.s. Suvalo (Maria Mustonen) ovat menneet naimisiin :) Tunnen molemmat jollain tasolla näyttelyn kautta :) Salli kuvassa raskaana, mutta vauva on jo tullut nyt :) Kuva
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Noi molemmat sopis kyl Kaks marjaa ketjuun, näyttää ihan samanlaisilta toi pariskunta!
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

Aloin miettimään että lisätäänköhän Aki heti tultuaan tunnariin, ja miten hänet siihen mahdutetaan?

Ainoa tapa mun mielestä olisi laittaa Jiri ja Katariina samaan "kuvaan" ja siirtää Joonatan samaan kuvaan Lassen ja Severin kanssa (Paula kun tunnarista varmaankin otetaan pois.)
Minulla ei ole jaksoja.
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

CutCognac kirjoitti:Aloin miettimään että lisätäänköhän Aki heti tultuaan tunnariin, ja miten hänet siihen mahdutetaan?

Ainoa tapa mun mielestä olisi laittaa Jiri ja Katariina samaan "kuvaan" ja siirtää Joonatan samaan kuvaan Lassen ja Severin kanssa (Paula kun tunnarista varmaankin otetaan pois.)
Tai sitten se lisätään samaan "kuvaan" Mustavaarojen kanssa.
Siperiantiikeri
Kanta-asiakas
Viestit: 1259
Liittynyt: 10.10.2013 17:34

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Siperiantiikeri »

CutCognac kirjoitti:Aloin miettimään että lisätäänköhän Aki heti tultuaan tunnariin, ja miten hänet siihen mahdutetaan?

Ainoa tapa mun mielestä olisi laittaa Jiri ja Katariina samaan "kuvaan" ja siirtää Joonatan samaan kuvaan Lassen ja Severin kanssa (Paula kun tunnarista varmaankin otetaan pois.)
Uudistettu versio menee varmaan niin, että Katariina on yhä yksin, Jiri ja Joonatan samassa. Lassesta kuvataan uusi ja liitetään Severin viereen. Aki tungetaan Camillan ja Monican viereen samalla tavalla kuin Sergei muiden Kuulien viereen.
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Turska »

Tänään maanantaina jaksoissa siirryttiin käyttämään geneeristä katalogimusaa oman säveltäjän sijasta. Vesa Mäkinen ehti olla mukana kuitenkin vuodesta 1999 asti. Taisi Teosto-maksut käydä liian kalliiksi muutenkin kalliille tuotannolle.
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Salin
Kanta-asiakas
Viestit: 326
Liittynyt: 25.11.2012 01:28

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Salin »

^No höh, just kun viime perjantain jaksossakin piristi se perinteinen old skool -musa Jirin ja Katariinan erokohtauksessa. :( Noita vanhoja musiikkejako ei enää siis tulla kuulemaan?

Vaikuttaa nuo uudet musiikit sentään viime vuosien ylidramaattisia jousivingutuksia paremmilta. Eivät tunnu niin yliampuvilta, muttei kyllä herätä minkäänlaisia tunteitakaan alkuaikojen musiikkien tapaan.
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Turska »

Salin kirjoitti:Noita vanhoja musiikkejako ei enää siis tulla kuulemaan?
Vaikea sanoa miten jatkossa, mutta ainakaan tällä viikolla niitä ei ole enää yhtään kuultu.
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

Miksihän säveltäjä sitten lähti? Eikö ollut varaa maksaa palkkaa vai jokin muu syy? Kyllähän se voi alkaa tympimään kun on 15 vuotta samassa työpaikassa tai jotain..
qwertymies
Kanta-asiakas
Viestit: 276
Liittynyt: 5.10.2013 15:30

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja qwertymies »

https://soundcloud.com/epidemic-sound/s ... emic-sound
Täältä löytynee ainakin osa Salkkareiden uusista taustamusiikeista.
mrsanttu99
Kanta-asiakas
Viestit: 54
Liittynyt: 11.6.2011 17:27

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja mrsanttu99 »

Kuva

Oon suunnittelemassa yhtä eeppistä projektia ;) Onko teillä mitään hajua mihin voisi liittyä :D
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

mrsanttu99 kirjoitti:Kuva

Oon suunnittelemassa yhtä eeppistä projektia ;) Onko teillä mitään hajua mihin voisi liittyä :D
GTA Pihlajakatu?
Minulla ei ole jaksoja.
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

mrsanttu99 kirjoitti:Kuva

Oon suunnittelemassa yhtä eeppistä projektia ;) Onko teillä mitään hajua mihin voisi liittyä :D
Aiot mallintaa Salkkareiden kuvauspaikkoja/lavasteita?
mrsanttu99
Kanta-asiakas
Viestit: 54
Liittynyt: 11.6.2011 17:27

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja mrsanttu99 »

Ei oikeastaan noista kumpikaan :) Se on jonkinsortin parodia :)
Siperiantiikeri
Kanta-asiakas
Viestit: 1259
Liittynyt: 10.10.2013 17:34

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Siperiantiikeri »

mrsanttu99 kirjoitti:Ei oikeastaan noista kumpikaan :) Se on jonkinsortin parodia :)
Itse valtiaat-tyylinen animoitu satiiri Salkkareista?
Avatar
R1ku
VIP
VIP
Viestit: 888
Liittynyt: 12.5.2009 18:11

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja R1ku »

Mitäs katsojat sanoo siihen että Larin näyttelijä Ronny Roslöf on vanhempi ku Sampon näyttelijä? Eihän siinä muuten mitään ihmeellistä oliskaaan muttaku perkele Sampo oli 2009 vuonna intistä kotiutunu aikamiespoika siinä missä Lari on ollu alaikänen (What the Fuck?)
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Sampo kyllä kotiutui jo 2008 keväällä , jolloinka Tale oli vuoden vanha sarjassa
Mut joo ei Ronny oo mulla menny koskaan teinistä ,Kallen ja Larin ikäero "sairaalakohu" sarjassakin lähinnä oudoksutti.. sillä Ronny alkaa olla jo muutaman vuoden päästä vajaa kolmikymppinen...
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Vastaa Viestiin