Yleistä höpinää Salkkareista

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Laitismo
Kanta-asiakas
Viestit: 747
Liittynyt: 23.8.2009 14:02

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Laitismo »

Toivottavasti tulis, mun puolesta Ulla vois vaikka juontaa :) Mielellään vois olla täysin eri vieraat ja pätkät kuin viime kerralla, mutta kaava vois olla kyllä sama, että pätkiä menneisyydestä ja vieraita yms.
1. Dahlia 2. Janne 3. Alissa 4. Nuutti
doora
Kanta-asiakas
Viestit: 149
Liittynyt: 23.6.2010 19:08

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja doora »

riiku kirjoitti:Tuleekohan alkuvuodesta jotain erikoisjaksoa kun Salkkarit täyttää 15v? Olis kiva joku 10v-lähetyksen tyylinen juttu, jossa muisteltais menneitä :)
Vinkki: Ei kannata odottaa mitään ihmeellistä.
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

ainaki uus tunnari sais tulla
Minulla ei ole jaksoja.
Avatar
SönkköX
Kanta-asiakas
Viestit: 185
Liittynyt: 4.6.2010 14:00

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja SönkköX »

CutCognac kirjoitti:ainaki uus tunnari sais tulla
Ja erityisesti uusi tunnusmusiikki.
Aaro ja Eero -fani
Avatar
R1ku
VIP
VIP
Viestit: 888
Liittynyt: 12.5.2009 18:11

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja R1ku »

En ole seurannut Salkkareita aktiivisesti tämän vuoden puolella mutta senverran olen perillä että Ismon lasten äiti Liisa onkin nyt elossa... Mutta aloin miettimään että miten hän on aikoinaan onnistunut pakenemaan paikalta Ismon ja lasten elämästä siten että hän luultiin nimenomaan kuolleeksi eikä kadonneeksi? Ainoa tausta minkä tuosta tiedän on se kun Kalle sanoi äidilleen tämän lähteneen pois koska ei kestänyt sitä että kaikki surevat syöpää yms. Miten hän on käytännössä paennut siten että häntä luultiin kuolleeksi? Eivätkö omaiseet kuitenkin pääse näkemään ruumiin vielä juuri ennen hautajaisia? Eikö perhe ollut paikalla silloin kun hän "kuoli"? Tai vastaavasti, miksi lääkärit kertoivat aikoinaan Ismolle että Liisa on kuollut jos tämä oikeasti katosi paikalta? Ja kuinka pitkään Kalle on ollut tietoinen siitä että hänen äitinsä onkin elossa?
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

^ Ismo sanoi joskus aikanaan Sepolle tai Lasselle tai jollekin muulle että tämä Liisa/Kristiina oli "syövän" loppuvaiheilla kieltänyt ketään tulemasta katsomaan häntä sairaalaan. Mun teoria on se että Liisa/Kristiina oli kyllästynyt Ipin väkivaltaisuuteen tms. (ainakin muistan kuulleeni että Ipi läimäisi myös häntä) ja feikkasi syövän ja kuolemansa että pääsis eroon Ipistä.

Tässä muuten lista hahmoista jotka sais mun puolesta lähteä sarjasta, koska niillä ei vaan ole enää mitään annettavaa

Ossi : samaa Oliver-OJ-jauhamista ilman päämäärää. Tosin toi hulluus-juoni on nyt ihan ok.
Cindy : vähä sillai turhahko. Kiehnää joonatanin ympärillä mut mitä sitten?
Helena : nyt kun sepikään ei enää ole niin mitä Helena tässä sarjassa enää tekee?

Ei mulla mitään noita vastaan siis erityisesti ole. Mutta tuntuu että noiden hahmojen kuviot on vaa loppuun kaluttuja.


Milloinkohan Camilla muuten palaa sarjaan? Eiks joku puhunu että tässä syksyllä? Alkaa tulla kiire...
Minulla ei ole jaksoja.
Avatar
R1ku
VIP
VIP
Viestit: 888
Liittynyt: 12.5.2009 18:11

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja R1ku »

CutCognac kirjoitti:^ Ismo sanoi joskus aikanaan Sepolle tai Lasselle tai jollekin muulle että tämä Liisa/Kristiina oli "syövän" loppuvaiheilla kieltänyt ketään tulemasta katsomaan häntä sairaalaan.
Hmm.. Jos Ismo on joskus aiemmin sanonut noin, niin voi olla että tuo että Liisa onkin elossa on ollut käsikirjoittajien ideana jo pitkään ja että tuolla repliikillä olisi alustettu tätä juonikuviota. Ehkä
CutCognac kirjoitti:Mun teoria on se että Liisa/Kristiina oli kyllästynyt Ipin väkivaltaisuuteen tms. (ainakin muistan kuulleeni että Ipi läimäisi myös häntä) ja feikkasi syövän ja kuolemansa että pääsis eroon Ipistä.
Todennäköisemmin feikkasi kuolemansa mutta syöpä hänellä silti oli. Kallehan jossain jaksossa sanoi, että Ismo tarvitsisi tukea joltain joka on selvinnyt syövästä ja otti siksi yhteyttä äitiinsä. Voi toki olla että Liisa feikkasi silti syövän mutta Kalle ei tiedäkään ettei syöpää missään vaiheessa ollutkaan.

Mutta miten Liisa on esim. hautajaiset saanut järjestettyä itselleen? Tekaissut jonkin valeruumiin arkkuun? Hänestä on kuitenkin hautakivi olemassa, miten saat muka tekaistua valehautakiven hautausmaalle vaikka kukaan ei olekaan kuollut? Ja eiköhän lääkäri tai vastaava ole aikoinaan Ismolle kertonut Liisan kuolemasta. Miksi tällainen henkilö valehtelisi toisen ihmisen kuolemasta? Ainoa järkeenkäypä selitys tälle olisi että Liisa olisi palkannut jonkin randomin (ei-lääkärin) henkilön soittamaan Ismolle "kuolemastaan" Eihän Ismo voi puhelimessa tietää onko kyseessä lääkäri vai random-soittaja.

Syöpä hänellä on erittäin todennäköisesti ollut jossain vaiheessa jos on sairaalassa ollut. Jos lääkärit eivät löydä syöpää niin miksi terveen ihmisen annettaisiin viettää aikaa sairaalassa esim. vuoteessa?
qwertymies
Kanta-asiakas
Viestit: 276
Liittynyt: 5.10.2013 15:30

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja qwertymies »

R1ku kirjoitti:
CutCognac kirjoitti:^ Ismo sanoi joskus aikanaan Sepolle tai Lasselle tai jollekin muulle että tämä Liisa/Kristiina oli "syövän" loppuvaiheilla kieltänyt ketään tulemasta katsomaan häntä sairaalaan.
Hmm.. Jos Ismo on joskus aiemmin sanonut noin, niin voi olla että tuo että Liisa onkin elossa on ollut käsikirjoittajien ideana jo pitkään ja että tuolla repliikillä olisi alustettu tätä juonikuviota. Ehkä
CutCognac kirjoitti:Mun teoria on se että Liisa/Kristiina oli kyllästynyt Ipin väkivaltaisuuteen tms. (ainakin muistan kuulleeni että Ipi läimäisi myös häntä) ja feikkasi syövän ja kuolemansa että pääsis eroon Ipistä.
Todennäköisemmin feikkasi kuolemansa mutta syöpä hänellä silti oli. Kallehan jossain jaksossa sanoi, että Ismo tarvitsisi tukea joltain joka on selvinnyt syövästä ja otti siksi yhteyttä äitiinsä. Voi toki olla että Liisa feikkasi silti syövän mutta Kalle ei tiedäkään ettei syöpää missään vaiheessa ollutkaan.

Mutta miten Liisa on esim. hautajaiset saanut järjestettyä itselleen? Tekaissut jonkin valeruumiin arkkuun? Hänestä on kuitenkin hautakivi olemassa, miten saat muka tekaistua valehautakiven hautausmaalle vaikka kukaan ei olekaan kuollut? Ja eiköhän lääkäri tai vastaava ole aikoinaan Ismolle kertonut Liisan kuolemasta. Miksi tällainen henkilö valehtelisi toisen ihmisen kuolemasta? Ainoa järkeenkäypä selitys tälle olisi että Liisa olisi palkannut jonkin randomin (ei-lääkärin) henkilön soittamaan Ismolle "kuolemastaan" Eihän Ismo voi puhelimessa tietää onko kyseessä lääkäri vai random-soittaja.

Syöpä hänellä on erittäin todennäköisesti ollut jossain vaiheessa jos on sairaalassa ollut. Jos lääkärit eivät löydä syöpää niin miksi terveen ihmisen annettaisiin viettää aikaa sairaalassa esim. vuoteessa?
Luulenpa että kyseessä on ollu polttohautaus.
Makemies
Kanta-asiakas
Viestit: 418
Liittynyt: 27.5.2011 20:43

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Makemies »

http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2013112 ... 6_fd.shtml

Tuon uutisen neloskohdassa mainittiin muiden moassa itsemurha, mutta itse en tällä hetkellä muista milloin joku Pihlajakatulainen olisi ainakaan onnistunut moisessa. Muistaako kukaan muu vai onko tuommoista todella edes tapahtunut?
Avatar
R1ku
VIP
VIP
Viestit: 888
Liittynyt: 12.5.2009 18:11

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja R1ku »

Makemies kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2013112 ... 6_fd.shtml

Tuon uutisen neloskohdassa mainittiin muiden moassa itsemurha, mutta itse en tällä hetkellä muista milloin joku Pihlajakatulainen olisi ainakaan onnistunut moisessa. Muistaako kukaan muu vai onko tuommoista todella edes tapahtunut?
En itsekään muista että kukaan sarjan henkilöistä Pihlajakadulta olisi itseään tappanut. Ainoa itsemurha ylipäätään minkä salkkareista muistan, oli joku Paulan ystävä Tuuli. Muistan kun Paula kertoi että Tuuli tappoi itsensä.
ellu
Kanta-asiakas
Viestit: 429
Liittynyt: 26.11.2013 22:01

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja ellu »

Makemies kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2013112 ... 6_fd.shtml

Tuon uutisen neloskohdassa mainittiin muiden moassa itsemurha, mutta itse en tällä hetkellä muista milloin joku Pihlajakatulainen olisi ainakaan onnistunut moisessa. Muistaako kukaan muu vai onko tuommoista todella edes tapahtunut?
Toivo Karhu (se nooalaislahkon "pomo") poltti itsensä. Toisaalta hän ei varmaan tiennyt, että kuolee.. hän muistaakseni halusi näyttää ihmeen tms. Outo koko tyyppi.

Se Heidin isä tais myös ampua itsensä, mutta se taas tapahtui sarjan ulkopuolella. Aiemmin mainittu Tuuli teki varmuudella itsemurhan.
    • x x x x
qwertymies
Kanta-asiakas
Viestit: 276
Liittynyt: 5.10.2013 15:30

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja qwertymies »

ellu3 kirjoitti:
Makemies kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2013112 ... 6_fd.shtml

Tuon uutisen neloskohdassa mainittiin muiden moassa itsemurha, mutta itse en tällä hetkellä muista milloin joku Pihlajakatulainen olisi ainakaan onnistunut moisessa. Muistaako kukaan muu vai onko tuommoista todella edes tapahtunut?
Toivo Karhu (se nooalaislahkon "pomo") poltti itsensä. Toisaalta hän ei varmaan tiennyt, että kuolee.. hän muistaakseni halusi näyttää ihmeen tms. Outo koko tyyppi.

Se Heidin isä tais myös ampua itsensä, mutta se taas tapahtui sarjan ulkopuolella. Aiemmin mainittu Tuuli teki varmuudella itsemurhan.
Tuulin itsemurhaa ei näytetty sarjassa...
qwertymies
Kanta-asiakas
Viestit: 276
Liittynyt: 5.10.2013 15:30

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja qwertymies »

ellu3 kirjoitti:
Makemies kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2013112 ... 6_fd.shtml

Tuon uutisen neloskohdassa mainittiin muiden moassa itsemurha, mutta itse en tällä hetkellä muista milloin joku Pihlajakatulainen olisi ainakaan onnistunut moisessa. Muistaako kukaan muu vai onko tuommoista todella edes tapahtunut?
Toivo Karhu (se nooalaislahkon "pomo") poltti itsensä. Toisaalta hän ei varmaan tiennyt, että kuolee.. hän muistaakseni halusi näyttää ihmeen tms. Outo koko tyyppi.

Se Heidin isä tais myös ampua itsensä, mutta se taas tapahtui sarjan ulkopuolella. Aiemmin mainittu Tuuli teki varmuudella itsemurhan.
Tuulin itsemurhaa ei näytetty sarjassa...
Salin
Kanta-asiakas
Viestit: 326
Liittynyt: 25.11.2012 01:28

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Salin »

Miks mulla on muuten aina ollut sellainen muistikuva, ettei se Toivo olisi edes kuollut siinä polttamistilanteessa? ??? Maikkarin sivuilla oli vielä muutama vuosi sitten katsottavissa videoklippi ko. kohtauksesta, ja muistelisin, että ainakin siinä Saku ihan viime hetkillä olisi hypännyt tukahduttamaan liekit. Sitten se Toivo olisi viety sairaalaan ja siitä jonnekin hullujenhuoneelle.

Äh, on kyllä niin hämärät muistikuvat, että voin olla väärässäkin. Sääli, ettei noitakaan jaksoja tulla kai koskaan DVD:illä näkemään.
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja fakki »

Olin ulkomailla tässä kuussa ja multa jäi 3 jaksoa näkemättä, kun katsomo ei toimi ulkomailla. Äsken menin katsomon sivuille ja etin 12.12, 13.12 ja 16.12 eli kolmea viimestä jaksoa ja niitä ei löytynyt? Pelkkiä vanhoja haastatteluja, joulutervehdyksiä, spin-off sarjoja löytyi.

Onko noi jaksot tuolla jossain vai eikö niitä sitten enään siellä ole?
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Turska »

fakki kirjoitti:Olin ulkomailla tässä kuussa ja multa jäi 3 jaksoa näkemättä, kun katsomo ei toimi ulkomailla. Äsken menin katsomon sivuille ja etin 12.12, 13.12 ja 16.12 eli kolmea viimestä jaksoa ja niitä ei löytynyt? Pelkkiä vanhoja haastatteluja, joulutervehdyksiä, spin-off sarjoja löytyi.

Onko noi jaksot tuolla jossain vai eikö niitä sitten enään siellä ole?
Taitavat olla nykyisin enää viikon Tv-esityksen jälkeen katsottavissa.
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

Makemies kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2013112 ... 6_fd.shtml

Tuon uutisen neloskohdassa mainittiin muiden moassa itsemurha, mutta itse en tällä hetkellä muista milloin joku Pihlajakatulainen olisi ainakaan onnistunut moisessa. Muistaako kukaan muu vai onko tuommoista todella edes tapahtunut?
Kiinnostais muuten tuosta listasta tietää että kellä sarjan hahmolla on ollut epilepsia. (Olen itse epileptikko niin olis jännä tietää :D )
Minulla ei ole jaksoja.
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Japp »

Oliko sakulla
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja fakki »

CutCognac kirjoitti:
Makemies kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2013112 ... 6_fd.shtml

Tuon uutisen neloskohdassa mainittiin muiden moassa itsemurha, mutta itse en tällä hetkellä muista milloin joku Pihlajakatulainen olisi ainakaan onnistunut moisessa. Muistaako kukaan muu vai onko tuommoista todella edes tapahtunut?
Kiinnostais muuten tuosta listasta tietää että kellä sarjan hahmolla on ollut epilepsia. (Olen itse epileptikko niin olis jännä tietää :D )
Sakulla
Salin
Kanta-asiakas
Viestit: 326
Liittynyt: 25.11.2012 01:28

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Salin »

Jaahas, Maikkari on näköjään päättänyt tällä viikolla uusia just ne vuoden karseimmat jaksot. :D :ylos:
Vastaa Viestiin