Yleistä höpinää Salkkareista

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Vastaa Viestiin
sallismo
Kanta-asiakas
Viestit: 61
Liittynyt: 22.8.2009 09:02

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja sallismo »

Tuli Salkkareiden youtube-kanavan päätösjaksovideosta mieleen, vaihdettiinko Sepon sydän tosiaan? Kuten Nellalle myöhemmin sarjassa.
En nyt muista, enkä pikaisella googlettamisella löytänyt, miten Seppoa sydänkohtausten jälkeen hoidettiin.
Avatar
Nipsu
VIP
VIP
Viestit: 992
Liittynyt: 15.8.2012 08:54

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Juhlapäivän/-vuoden kunniaks olis kiva saada jotain ekstramateriaalia youtubeen, vaikka blooperseja menneiltä kausilta jos semmosia mahtaa tallessa olla.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu

And we gonna let it burn ♥ ♥

☃☃☃
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Paljonkohan Ismon veikkauspöydästä oikeesti tarjottaisiin jos ja kun sarjan joskus päätyttyä sarjan tarpeiston kesken luodaan huutokauppa :D
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja fakki »

skebujebu kirjoitti:Paljonkohan Ismon veikkauspöydästä oikeesti tarjottaisiin jos ja kun sarjan joskus päätyttyä sarjan tarpeiston kesken luodaan huutokauppa :D
En yhtään epäilis jos ois hyvinkin lähellä viittänumeroista summaa, neljänumeroinen vähintään.
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Turska kirjoitti:Voiko olla sattumaa, että Tiia Louste esitti vuonna 2010 Leea Leivoa ja vuonna 2000 Leea Packalenia.
Olivat Ullan kanssa kotoisin samalta paikkakunnalta, Kuusankoskelta. Ei Leea nyt niin yleinen nimi ole, että sattumalta olisi kummankin hahmon nimeksi valikoitunut.

Liekö Ullan ensimmäinen comeback jäänyt syystä tai toisesta suunniteltua lyhyemmäksi. Ullan poistumisen ja Leean "paluun" välissä oli vain kymmenen jaksoa.

https://www.youtube.com/watch?v=tiXZqRHMBHY Kohdassa 1:35:35
Lainaan taas samaa viestii, mut ku katon 2010 jaksoi nii en voinu olla huomaamatta kohtaa: https://youtu.be/6XNi5r27Qf4?t=396
Eli juu sama Leea
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Kaakkao kirjoitti:
Turska kirjoitti:Voiko olla sattumaa, että Tiia Louste esitti vuonna 2010 Leea Leivoa ja vuonna 2000 Leea Packalenia.
Olivat Ullan kanssa kotoisin samalta paikkakunnalta, Kuusankoskelta. Ei Leea nyt niin yleinen nimi ole, että sattumalta olisi kummankin hahmon nimeksi valikoitunut.

Liekö Ullan ensimmäinen comeback jäänyt syystä tai toisesta suunniteltua lyhyemmäksi. Ullan poistumisen ja Leean "paluun" välissä oli vain kymmenen jaksoa.

https://www.youtube.com/watch?v=tiXZqRHMBHY Kohdassa 1:35:35
Lainaan taas samaa viestii, mut ku katon 2010 jaksoi nii en voinu olla huomaamatta kohtaa: https://youtu.be/6XNi5r27Qf4?t=396
Eli juu sama Leea
Jäi suunniteltua lyhyemmäksi kun sillä oli selän kanssa jotain probleemia muistaakseni.
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ToLDfuIqLFQ[/youtube]

Salkkareiden YouTube-kanava on kyllä täynnä hyvää matskua :D :ylos:
Minulla ei ole jaksoja.
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Litviikit passop yksiin xD En kestä siis mitkä???:D
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Törkeen huolimattomasti maalattu toi Kallen asunnon ovi :D Epätasainen jälki a la viisvee :D
AriNikkilä
Kanta-asiakas
Viestit: 130
Liittynyt: 3.2.2015 01:19

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja AriNikkilä »

Sattuuko kenelläkään olemaan tietoa, mikä oli numeroltaan ensimmäinen jakso, joka oli kuvattu vuoden 2000 puolella? Tai toisin sanoen, kuinka monta jaksoa kuvattiin (1998-)1999? Valistunut arvauskin kelpaa.
Hemulitäti
Kanta-asiakas
Viestit: 108
Liittynyt: 5.6.2018 16:24

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Hemulitäti »

Veikkaisin että about 210 jaksoa kuvattu vuonna 1998-1999, kun salkkareiden kuvaamisesta ensimmäiseen jaksoonhan oli aikaväliä noin kaksi ja puoli kuukautta?
"ja mä oon niin onnellinen et sä oot niin helvetin onnellinen et oksettaa siitä et mä oon onnellinen" -Jenni Vainio, 2000
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Rakastan noita Karin murjaisuja :D "käppänä", "nappisilmä", "rähmäpulla" :D :D :ylos:
Taalasnaa
Kanta-asiakas
Viestit: 355
Liittynyt: 27.6.2016 02:10

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Taalasnaa »

Tänä keväänähän seurataan vähän samanlaisia asioita kuin kymmenen vuotta sitten keväällä.. Vuonna 2009 Paulan raskaus, jossa Eero kuvioissa ja nyt Evan raskaus, jossa Aaro mukana. Sitten vuonna 2009 Ismon ja Sallan kuvio, nyt Ismon ja Jutan kuvio, jossa häät tiedossa. Mä niin veikkaan, että Salla liittyy näihin häihin sitten jotenkin. :D
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Kelasin itte että onkohan 20v kauden päätösjakso yhtä räjähtävä ku 10v kauden:D
Salin
Kanta-asiakas
Viestit: 326
Liittynyt: 25.11.2012 01:28

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Salin »

^ 2010-luvun kengännauhabudjetilla tuskin...
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Mitä jos 2019 päätösjakso onki deja vu, Jutan&Ismon häissä räjähtää, Aaro hautaa Evan elävältä & kuolleeksi luultu hahmo tekee comebackin ???
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Kentaurin räjähdyksestähän se sarjan alamäki hiljalleen alkoi.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Kaakkao kirjoitti:Mitä jos 2019 päätösjakso onki deja vu, Jutan&Ismon häissä räjähtää, Aaro hautaa Evan elävältä & kuolleeksi luultu hahmo tekee comebackin ???
Ja koska Rauli (en muista sukunimee:D) mut alias Kosonen on nähty studiolla niin ehkä Sami onkin elossa:D
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

Minulla on aika vahva aavistus että tämän vuoden päätösjaksossa se ns. pääjuonenkäänne on Aaron tekosia. Jotain "räjähtävää" saisi kyllä vaihteeksi tapahtua, viimeisin iso happeningi oli se ammuskelu Katariinan tanssiaisissa.

Itse en kyllä pahemmin tykkää jos jälleen kerran päätösjaksossa on häät, kun viimeisimpänä kahtena vuonna on jo ollut (Gunnar & Ulla/Alissa sekä Jiri & Monica)
Minulla ei ole jaksoja.
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

29.4. alkaen seuraavan viikon jaksot tulee CMoreen jo perjantaisin. Hintahan muuttuu vähän kalliimmaksi tosin
Minulla ei ole jaksoja.
Vastaa Viestiin