16. tuotantokausi (2013-2014)

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Avatar
Niin-varmaan-joo
Viestit: 38
Liittynyt: 17.8.2009 23:00

16. tuotantokausi (2013-2014)

Viesti Kirjoittaja Niin-varmaan-joo »

Avataas nyt perinteinen kausi-topic. Mitä mietteitä nyk. kaudesta?

Omasta mielestä alotusjakso oli vähän vaisu, mutta nyt on jo alkanu hyvin tapahtumaan. Eniten ärsyttäny kyllä Helenan typeryys siinä puhelintilanteessa. Ei saanu sanaa suustaan ennen ku oli myöhästä :alas: , ääliö :D .

Joonatan on taas tapansa mukaan päällikkö ja on kyllä yks hauskimmista hahmoista side-kickkinsä Jirin kanssa.

Saas nähä miten Siperian tiikerit pääsee oikein pois sieltä ja kauanko siihenki menee... :O .
"Mähän olen maailman kiltein mies." - A. Vaalanne
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: 16. tuotantokausi (2013-2014)

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

Varmaan aika hyvä jos pääsevät siperiasta ennen joulua. Mahtaa kuitenkin mennä vasta ensi kevääseen. Joonatanin ja Jirin sekoilut ovat tosiaan hyvää katsottavaa. :D :ylos:
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: 16. tuotantokausi (2013-2014)

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Mä taas veikkaan että koko sakki on jo marraskuussa Pihlajakadulla riitelemässä majataloista ,perheillallisista ja mitä lie..
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
koo
Kanta-asiakas
Viestit: 72
Liittynyt: 14.3.2011 21:30

Re: 16. tuotantokausi (2013-2014)

Viesti Kirjoittaja koo »

Kaakkao kirjoitti:Mä taas veikkaan että koko sakki on jo marraskuussa Pihlajakadulla riitelemässä majataloista ,perheillallisista ja mitä lie..
Ja Oliverin huoltajuudesta. Tulossa varmasti Isabellan rage siitä, että Ossi&Cindy ovat hoitaneet Oliveria heidän poissa ollessaan...
Laitismo
Kanta-asiakas
Viestit: 747
Liittynyt: 23.8.2009 14:02

Re: 16. tuotantokausi (2013-2014)

Viesti Kirjoittaja Laitismo »

Itsekkin uskon, että ne pääsee parissa viikossa pois sieltä.
Esim. tämän takia:
Seiskan juonipaljastuksissa sanotaan että paikalle saapuu helikopteri, uskon että Heiskanen on siellä. Ilmeisesti hän ampuu Sebastiania ja Peppi synnyttää, joten Kuulat voisivat jotenkin saada helikopterin haltuunsa, ja lentää sillä ihmisten ilmoille. Tiedän, ettei Helena osaa varmasti lentää helikopteria sen paremmin kuin lentokonettakaan, mutta salkkarit on salkkarit.
1. Dahlia 2. Janne 3. Alissa 4. Nuutti
Avatar
Niin-varmaan-joo
Viestit: 38
Liittynyt: 17.8.2009 23:00

Re: 16. tuotantokausi (2013-2014)

Viesti Kirjoittaja Niin-varmaan-joo »

Alkaa muuten jo olla Salkkareitten syksyn perinteitä nää vankina jossain -jutut :D .
2007 - Eero by Aaro
2011 - Katariina, Niko & Jenni by Miika
2012 - Severi & Paula by Aaro & Anni
ja nyt tämä :D.
"Mähän olen maailman kiltein mies." - A. Vaalanne
Salin
Kanta-asiakas
Viestit: 326
Liittynyt: 25.11.2012 01:28

Re: 16. tuotantokausi (2013-2014)

Viesti Kirjoittaja Salin »

Niin, ja 2008 Paula kateissa - kuten myös 2009. :D Kieltämättä kyllä voisivat jotain uutta kehitellä välillä.
Avatar
Nipsu
VIP
VIP
Viestit: 992
Liittynyt: 15.8.2012 08:54

Re: 16. tuotantokausi (2013-2014)

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Tää kausi on ollut aika erikoinen, Heiskasen vainoamista ja suhdesotkuja. Siperiassa on välillä tapahtunut kunnolla ja ollut hyvin toteutettu, mutta kyllä nämä uusioparit ja suhdesotkut ovat turhia. Plussaa Siperia, Ismon syöpä Sievisten poikamies elämä. Muut juonet ovat aika turhauttavia, toivotaan että palaava naistrio tuo elämää myös sinne Pihlajakadulle ettei toiminta jää vain sinne Siperiaan. Innolla odotan miten kausi etenee, koska vanhoja hahmoja palaa sekoittamaan pakkaa ja vainoaminen ehkä päättyy mutta muuten kauden alku on ollu aika laimea.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu

And we gonna let it burn ♥ ♥

☃☃☃
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: 16. tuotantokausi (2013-2014)

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Tää kausi on ollut vitsi
Edes Päivien Viemään juonikuviot ja tapahtumat ova menneet näin idioottimaisiksi, ja se vaatii jo paljon! (Päivienviemäässähän sarjamurhaaja murhasi joku 10 hahmoa , he kaikki todistettiin kuolleiksi, haudattiin yms, ja myöhemmin he heräsivät kaikki eloon) - jopa tuo kuvio on uskottavampaa kuin nykyaikaiset tapahtumat Salkkareissa
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Salin
Kanta-asiakas
Viestit: 326
Liittynyt: 25.11.2012 01:28

Re: 16. tuotantokausi (2013-2014)

Viesti Kirjoittaja Salin »

Jooh, samaa mieltä. Periaatteessahan tässä Siperia-kuviossa olisi ihan potentiaalia, mutta kaikki nuo epärealistisuudet sun muut aukot juonessa onnistuvat kyllä aika kiitettävästi pohjan kaikelta jännitykseltä viemään. :alas: Tuntuu, ettei tuotanto oikein edes jaksa yrittää.

Toista se oli silloin joskus 2006, kun Aaro kieroili ensimmäisiä kertoja ja lukitsi Paulankin sinne kellariin. Se oli ihan oikeasti jännittävää - ja ennen kaikkea vielä suhteellisen realistista. Sitten kun vielä noihin aikoihin Salkkareissa oli just ollut sellainen mitäänsanomattomampi jakso, niin nuo Aaron vehkeilyt tuntuivat entistäkin jännittävämmiltä. Nyt tähän koko Heiskas-juttuun on sen sijaan jo ehtinyt kyllästyä, eihän tätä olekaan kuin pari vuotta jatkunut.
Aqutalio
Viestit: 16
Liittynyt: 29.10.2011 20:33

Re: 16. tuotantokausi (2013-2014)

Viesti Kirjoittaja Aqutalio »

Olen täysin samaa mieltä edellisten kanssa. Siperiassa olisi ollut potentiaalia, vaikka mihin, mutta sekin pilattiin epäloogisuuksilla, ja muutenkin jäi vähän sellanen maku, että oltiin tehty kiireellä kohtaukset purkkiin. Lopputuloksella ei sitten niin väliä.
Mutta täytyy tähän kaiken negatiivisuuden keskelle tuoda mun mielestä varsin positiivinen ja hieno asia, eli Sara Säkkisen näyttelysuoritukset Siperiassa. Hahmosta ei sen enempää, mutta siis kerrankin mä jäin oikein ajattelemaan että onpa surullista ja ahdistavaa; mun mielelestäni Säkkinen teki nimenomaan viimisissä Siperia-kohtauksissa varsin hyvää työtä. Verrataanpa siihen 2008 vuoden Peppiin.
En tiedä, mitä te muut olette mieltä, mutta itse olin aika yllättynyt kuinka hyvin se siitä suoriutui.
Makemies
Kanta-asiakas
Viestit: 418
Liittynyt: 27.5.2011 20:43

Re: 16. tuotantokausi (2013-2014)

Viesti Kirjoittaja Makemies »

Aqutalio kirjoitti:Olen täysin samaa mieltä edellisten kanssa. Siperiassa olisi ollut potentiaalia, vaikka mihin, mutta sekin pilattiin epäloogisuuksilla, ja muutenkin jäi vähän sellanen maku, että oltiin tehty kiireellä kohtaukset purkkiin. Lopputuloksella ei sitten niin väliä.
Mutta täytyy tähän kaiken negatiivisuuden keskelle tuoda mun mielestä varsin positiivinen ja hieno asia, eli Sara Säkkisen näyttelysuoritukset Siperiassa. Hahmosta ei sen enempää, mutta siis kerrankin mä jäin oikein ajattelemaan että onpa surullista ja ahdistavaa; mun mielelestäni Säkkinen teki nimenomaan viimisissä Siperia-kohtauksissa varsin hyvää työtä. Verrataanpa siihen 2008 vuoden Peppiin.
En tiedä, mitä te muut olette mieltä, mutta itse olin aika yllättynyt kuinka hyvin se siitä suoriutui.
Itselläkään ei ollut Pepin suorituksen kanssa valittamisia. Peppi kun vaikutti milsteimpä oikeasti hätää kärsivältä synnyttäessään ja etenkin silloin kun kuuli Sepon ampuvan Heiskasen ja hätääntyi pikkuisensa takia.
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: 16. tuotantokausi (2013-2014)

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Näyttelijänsuoritukset toki olivat hyviä Siperiassa, mutta muut jutut sitten jättivätkin suuret aukot,

- miten viisi ihmist pystyy sitomaan toisensa niin tiukasti ettei köysistä voinut millään päästä pois, tuskina Heiskanenkaan yhdellä kädellä alkoi heitä sitomaan?

- Heiskasella oli kokoajan mielenkiinto jossain muussa, monesti jopa käänsi selkänsä osalle näistä Kuulista, tossa olis ollut niin hyvä mahdollisuus vaikka tyrmätä Heiskanen mut ei..
Heiskanen oli sekaisin ku seinäkello, heilutteli onnetonta asettaan miten sattuu, yksi käsikin vain sattui olemaan.. eikä kukaan mahtanut mitään Heiskaselle

- Peppi tappaa ison suden lyömällä sitä kerran kepillä.. lisäksi nainen viimeisillään raskaana, vakavasti aliravittu.. väsynyt ja luminietosten keskellä.. noh ehkä Pepillä oli taikavoimia?

- Lentokone tuhannen palasina.. mutta kenelläkään ei sattunut mitään.. pienet naarmut vaan jos edes niitäkään. Lisäksi Helena lensi aika kauas, ja Seppo vieläkin kauemmas.. ööh sain sellasen käsityksen ettei mitään ohjaamoa lentokoneesta koskaan irronnut.. mikäs posahdus sai oikeen nää kaksi jopa lentämään kilometrien päähän ja täysin vahingouttumattomana

Lisäksi nää Pihlajakatulaisten laimeat reaktiot siihen että ystäviä/sukulaisia on kaapattu ties minne, Ossillekkin oli enemmän suru-uutinen se että Peppi ja hänen lapsensa ovat elossa.
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Majuri
Viestit: 43
Liittynyt: 4.7.2012 22:19

Re: 16. tuotantokausi (2013-2014)

Viesti Kirjoittaja Majuri »

Eittämättä sarjan taso vajoaa kokoajan vaan alaspäin. Vaikuttaa siltä, ettei siellä yritetä enää millään tavalla tehdä edes jokseenkin vakavasti otettavaa draamaa, vaan laitetaa kaikki läskiksi. Tuotanto ja käsikirjoitustiimi vaihtoon. Välillä tuntuu että siellä joku tuottaja vääntää aamusumpeilla juonenkäänteet suodatinpussin kylkeen. Budjetti yritetään selvästi pitää mahdollisimman pienenä, mutta ehkä olisi syytä panostaa enemmän, ettei sarja ole kohta tuhon oma. Itteäni on jo aika pitkään kyrsinyt sarjan taso, sääli etten voi lopettaa katsomista. Kärsimystä se joka tapauksessa joskus on.
Avatar
Niin-varmaan-joo
Viestit: 38
Liittynyt: 17.8.2009 23:00

Re: 16. tuotantokausi (2013-2014)

Viesti Kirjoittaja Niin-varmaan-joo »

Tänään lähtee iso pala Salkkareista pois, kun Seppo poistuu. Olihan tää jo tiedossa, että lähtee ainaki hetkeks pois, mutta vissiin sitte kokonaan. :alas: Sepon lähtö selittääki peräti kolmen hahmon paluun, joilla koitetaan paikata tämän jättämää aukkoa. Onneks kuningas Laitela on ja pysyy :pesis: .
"Mähän olen maailman kiltein mies." - A. Vaalanne
Majuri
Viestit: 43
Liittynyt: 4.7.2012 22:19

Re: 16. tuotantokausi (2013-2014)

Viesti Kirjoittaja Majuri »

Sepon lähtö oli kertakaikkiaan huono. Sitä pohjustettiin kokonaiset kaksi jaksoa, ja edes Ismoa ei viitsinyt Seppo hyvästellä. Jos kyseessä oli todellakin lopullinen poistuminen, niin voi herran jumala. Salkkarihistorian merkittävin hahmo Ismon ohella ja mitä vittua? Toivottavasti tuotanto heräilisi pikkuhiljaa.
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: 16. tuotantokausi (2013-2014)

Viesti Kirjoittaja fakki »

Vaikka salkkarit ei mitään erikoista lähtöä Sepolle tehnyt, niin ainakin kansa on julkaissut facebook ryhmiä Sepon muistolle ja ainakin 10 uutista tehnyt media.
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: 16. tuotantokausi (2013-2014)

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

Sepon lähtö oli kyllä ikävä uutinen. Sitten kun tuossa ei edes ollut mitään spesiaalia, ei edes lopussa alkuperäistä tunnaria tai kunnon hyvästejä. Kyllä se olisi ollut parempi jos vaikka Helena olisi lähtenyt. Lähtö tosin oli näyttelijän tahto (?) ainakin uutisten ja haastatteluiden mukaan. Onneksi mikään ei ole tässä lopullista, joten paluu on hyvinkin mahdollinen. :)
Majuri
Viestit: 43
Liittynyt: 4.7.2012 22:19

Re: 16. tuotantokausi (2013-2014)

Viesti Kirjoittaja Majuri »

Aaro/Eero kirjoitti:Onneksi mikään ei ole tässä lopullista, joten paluu on hyvinkin mahdollinen. :)
Salkkareissa mikään ei ole lopullista. Vaikka Heiskanen olisi teilannut Sepon giljotiinilla, joku paikallinen mysteerimies olisi kuitenkin "hoitanut" Sepon kuntoon. :ylos:
Salin
Kanta-asiakas
Viestit: 326
Liittynyt: 25.11.2012 01:28

Re: 16. tuotantokausi (2013-2014)

Viesti Kirjoittaja Salin »

Paras tuotantokausi sitten kauden 2008-2009, vähintäänkin. :ylos: Taso parani kummasti kökön Siperia-kuvion ja mm. Cindyn, Liisan ja Ossin poistumisen jälkeen.
Vastaa Viestiin