Uusi alku- ja lopputunnusmusiikki!

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
drinkerSalin
Viestit: 6
Liittynyt: 11.4.2015 22:27

Uusi alku- ja lopputunnusmusiikki!

Viesti Kirjoittaja drinkerSalin »

En tiedä kuinka moni on samaa mieltä kuin minä, mutta olen itse ainakin sitä mieltä, että sarjaan saisi tulla uusi alku- ja lopputunnusmusiikki. Myönnän, että alkuperäinen on tällä hetkellä paras versio, mutta mua ainakin kyllästyttää jo se; kuultu tarpeeksi jo ensimmäisissä jaksoissa.

Salattujen elämien nykyiset uudistukset ovat olleet ainakin minulle pettymyksiä, eniten musiikin kohdalla, sillä säveltäjä vaihdettiin katalogimusiikkiin ja alkuperäinen tunnus otettiin käyttöön. Olisin toivunut jotain räjähtävämpää uudistusta 15-vuotisjuhlakaudeksi tunnariin; esim. uusi tunnusmusiikki ja jotenkin poikkeavampi tunnarityyli, mitä sarjassa ollaan nähty. Ehkäpä tämä vain kertoo sarjan tason laskevan koko ajan... juonesta puhumattakaan.

Tässä vielä linkki adressiin uuden tunnusmusiikin puolesta:
http://www.adressit.com/salatutelamatuusitunnus
qwertymies
Kanta-asiakas
Viestit: 276
Liittynyt: 5.10.2013 15:30

Re: Uusi alku- ja lopputunnusmusiikki!

Viesti Kirjoittaja qwertymies »

drinkerSalin kirjoitti:En tiedä kuinka moni on samaa mieltä kuin minä, mutta olen itse ainakin sitä mieltä, että sarjaan saisi tulla uusi alku- ja lopputunnusmusiikki. Myönnän, että alkuperäinen on tällä hetkellä paras versio, mutta mua ainakin kyllästyttää jo se; kuultu tarpeeksi jo ensimmäisissä jaksoissa.

Salattujen elämien nykyiset uudistukset ovat olleet ainakin minulle pettymyksiä, eniten musiikin kohdalla, sillä säveltäjä vaihdettiin katalogimusiikkiin ja alkuperäinen tunnus otettiin käyttöön. Olisin toivunut jotain räjähtävämpää uudistusta 15-vuotisjuhlakaudeksi tunnariin; esim. uusi tunnusmusiikki ja jotenkin poikkeavampi tunnarityyli, mitä sarjassa ollaan nähty. Ehkäpä tämä vain kertoo sarjan tason laskevan koko ajan... juonesta puhumattakaan.

Tässä vielä linkki adressiin uuden tunnusmusiikin puolesta:
http://www.adressit.com/salatutelamatuusitunnus
Ei tolla adessilla saa mitään aikaan... Laita palautetta FremantleMedialle.
Vastaa Viestiin