Pihlajasatu

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Vastaa Viestiin
Ymmälläni
Viestit: 3
Liittynyt: 26.12.2018 01:18

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Ymmälläni »

Veikkaan että tummennetut hahmot on Pihlajasadun pääosahahmot, hahmot jotka tekevät vielä paluun runkosarjaan.
Taalasnaa
Kanta-asiakas
Viestit: 355
Liittynyt: 27.6.2016 02:10

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Taalasnaa »

Katrin kanssa keskusteleva voisi olla Annika, Jukan kanssa aika selvä Maarit, Hannan ja Siljan(?) kanssa saattaisi jopa olla Saku sekä Lassen kanssa Paula ja ehkä Aaro tai sitten Laura? :O
Hemulitäti
Kanta-asiakas
Viestit: 108
Liittynyt: 5.6.2018 16:24

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Hemulitäti »

EI HERRANJESTAS TUO YKSI TYYPPIHÄN ON SILJA

:D

eilen kun lähetin tänne viestin olin jo katsonut trailerin ja mietin että kukahan tuo yksi naikkonen on, mutta sitten kun katsoin muita viestejä ja kuuntelin ääntä tarkemmin niin sehän on SILJA! En mitenkään jaksanut uskoa että tähän uuteen Pihlajasatuun oltaisiin saatu mitään vanhoja kunnon hahmoja mutta tämä on jo nyt aivan tajunnan räjäyttävää. Ja jos yhtään saan heittäytyä hurjaksi niin veikkaan, että tuo ihminen joka puhuu Lassen kanssa saattaisi ulkomuodosta päätellen olla Laura? Lauran kuviothan liittyivät jotenkin Lasseen :D Jos todellakin saadaan sekä Laura että Silja tähän pihlajasatuun niin kyllä on tulossa parhain spin-off ikinä! hYPE
"ja mä oon niin onnellinen et sä oot niin helvetin onnellinen et oksettaa siitä et mä oon onnellinen" -Jenni Vainio, 2000
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Turska »

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Salin
Kanta-asiakas
Viestit: 326
Liittynyt: 25.11.2012 01:28

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Salin »

^ Repesin, kun tunnistin Maaritin välittömästi tuosta marttyyrimaisesta äänensävystä. XD Mutta oi että, hyvältä vaikuttaa. Tuo traileri oli täynnä juuri sitä aitoa ja alkuperäistä salkkaritunnelmaa. Erityisesti minultakin iso peukku sille, että Silja ja Hanna on saatu mukaan. :ylos:
Laitismo
Kanta-asiakas
Viestit: 747
Liittynyt: 23.8.2009 14:02

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Laitismo »

Harmi että Sakun mukanaoleminen on aika epätodennäköistä. Olisi ollut upeaa nähdä koko Salinien perhe taas yhdessä. Tosin pidin Siljan paluuta mahdottomana joten ei sitä koskaan tiedä.
1. Dahlia 2. Janne 3. Alissa 4. Nuutti
Hemulitäti
Kanta-asiakas
Viestit: 108
Liittynyt: 5.6.2018 16:24

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Hemulitäti »

Itse ennustan, että Katrin kanssa puhuu Heli kun taasen Jukan kanssa aika selvästi Maarit. Tosin saattaa olla jokin suuri hämy ja se onkin vaikka Jaana :D Siljan ja Hannan kanssa puhuu selvästi Aleksi (kun kalju on) ja Lassen kanssa mahdollisesti Laura, mutta tuosta toisesta hahmosta en kyllä yhtään tiedä. Jotenkin vaikuttaa Aarolta, mutta jos olisi Aaro niin miksi olisi sumennettu?
"ja mä oon niin onnellinen et sä oot niin helvetin onnellinen et oksettaa siitä et mä oon onnellinen" -Jenni Vainio, 2000
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Hemulitäti kirjoitti:Itse ennustan, että Katrin kanssa puhuu Heli kun taasen Jukan kanssa aika selvästi Maarit. Tosin saattaa olla jokin suuri hämy ja se onkin vaikka Jaana :D Siljan ja Hannan kanssa puhuu selvästi Aleksi (kun kalju on) ja Lassen kanssa mahdollisesti Laura, mutta tuosta toisesta hahmosta en kyllä yhtään tiedä. Jotenkin vaikuttaa Aarolta, mutta jos olisi Aaro niin miksi olisi sumennettu?
En usko että on Jaana. Susanna Indren (Jaana) pelasi aikoinaan niin pahasti itsensä pois kaikista paikoista känni yms. reality ja botox sekoiluillaan etten usko että edes Salkkarit olis hänestä enää kiinnostunut. Näin olen kuullut...
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Turska »

Kakkoskausi alkaa 24.6. Viime vuonna enemmän infoa alkoi tihkumaan toukokuun ekoilla viikoilla.
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
kliina
Kanta-asiakas
Viestit: 194
Liittynyt: 2.4.2018 21:42

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja kliina »

Jaksoja on tänäkin vuonna kymmenen kappaletta, mutta jakson aiheita tai kuvia ei ole julkaistu vielä.
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Enigma »

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-g8oX4E8CwE[/youtube]
Taalasmaita ei sitten vieläkään nähdä yhdessä.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Tarja Omenainen näyttää kyl nuorekkaammalt kuin ollessaan sarjassa vuosin 2002-2003 :ylos:
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja fakki »

Toivottavasti Jasper Pääkkönen ois mukana vaikkei trailerissa näykkään. (Tuskin on, olishan se muuten näkyny)
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Turska »

Kuva
Salinit, jaksot 1–5
Ulla ottaa esiin kristallipallonsa ja auttaa Aleksia (Kytömäki) näkemään, millaista tämän elämä olisi ollut, jos Hanna (Omenainen) ei olisi kuollut. Aleksi on menossa naimisiin rakastamansa Hannan kanssa, mutta Hannan tunteet ovat kovin moninaiset. Jukan (Keskinen) ja Maaritin (Saarinen) avioliitto vetelee viimeisiään, mikä pahentaa Maaritin alkoholiongelmaa. Aleksin sisko Silja (Keskinen) taas ei ole aikuistunut lainkaan, vaan on oma kiukutteleva itsensä, mistä saa osansa hänen paras ystävänsä Miia (Saartamo).

Sieviset, jaksot 6–10
Lasse (Jurkka) palaa Pihlajakadulle myydäkseen Sievisten asunnon. Lasse kohtaa Ullan, jolle tunnustaa miettivänsä, millaista elämä olisi ollut, mikäli Paula (Nurmimaa) ei olisi kuollut. Ulla tarttuu kristallipalloonsa, ja pian Lasse onkin toisen todellisuuden Pihlajakadulla, jossa Paula on edelleen hänen vaimonsa ja he elävät perheidylliä yhdessä lastensa Katrin (Lehtinen), Helin (Pekkarinen), Jirin (Mikko Parikka) ja Severin (Roope Puhakka) kanssa. Lassen keski-ikäistä miehisyyttä koetellaan, kun hän tapaa Katrin parhaan ystävän, naapuriin muuttavan hemaisevan Eva Tammisen (Tiia Elg), johon iskee silmänsä myös Heli.

Pihlajasadun 1. jakso on katsottavissa C Moressa ma 24.6. Jaksot 2-5 julkaistaan tiistai-iltana 25.6, jaksot 6-10 maanantaina 1.7.
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Enigma »

^ Sievisten jaksot kuulostavat jo nyt täysin mitäänsanomattomilta.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
kilonpihvi
Viestit: 13
Liittynyt: 1.12.2017 21:45

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja kilonpihvi »

fakki kirjoitti:Toivottavasti Jasper Pääkkönen ois mukana vaikkei trailerissa näykkään. (Tuskin on, olishan se muuten näkyny)
https://www.seiska.fi/Telkkari/Oho-Jasp ... sa/1142825
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Hmm, miks vaan vilahtaa? :|
Salin
Kanta-asiakas
Viestit: 326
Liittynyt: 25.11.2012 01:28

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Salin »

Veikkaan korkeintaan takaumakohtausta. Typerä uutinen.
kliina
Kanta-asiakas
Viestit: 194
Liittynyt: 2.4.2018 21:42

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja kliina »

Seiskan uutinen on poistettu, mutta näin siinä luki:
Oho! Jasper Pääkkönen taas Salkkareissa - vilahtaa Spin Off -sarja Pihlajasadussa!

Onko näyttelijä palaamassa juurilleen? Seiskan tarkkasilmäinen televisiotoimittaja nimittäin huomasi, että Jasper vilahtaa Pihlajasatu spinoff-sarjan kolmannessa jaksossa. Jakso näkyi hetken aikaa Venetsia-ohjelmapalvelussa, mutta nyt kyseinen kohtaus ei ole enää nähtävillä.

Ohjelman tuottaja ei kommentoi asiaa.
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Mua rupes kiinnostaa mitä tuolla Venetsia-palvelussa voi kattoo:D Näkyykö siellä esim. jo päätösjakso. Pitäisköhän ruveta koijaritoimittajaks:D
Vastaa Viestiin