Pihlajasatu

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Vastaa Viestiin
Hemulitäti
Kanta-asiakas
Viestit: 108
Liittynyt: 5.6.2018 16:24

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Hemulitäti »

Mitenköhän Helena tuodaan Pihlajasatuun? Onkohan Ulla Malagassa vai palaako Hellu Akin lähdön jälkeen?
"ja mä oon niin onnellinen et sä oot niin helvetin onnellinen et oksettaa siitä et mä oon onnellinen" -Jenni Vainio, 2000
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Turska »

Tuon uuden kuvan ei ilmeisesti ollutkaan vielä tarkoitus tulla julki mtv:ssä, koska nyt se on vaihtunut takaisin viime kauden kuvaan.
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
kliina
Kanta-asiakas
Viestit: 194
Liittynyt: 2.4.2018 21:42

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja kliina »

Jakso 1 - Ryysynen ja kaksi Tuhkimoa
Dahlia myöntyy katsomaan Ullan kristallipallon vaihtoehtoista todellisuutta ja yllättyy perhekuviostaan. Jälkikasvu asuu kotona eikä talouskaan ole mairittelevalla tolalla.

Jakso 2 - Prinssi ja puoli valtakuntaa?
Noel palaa kotiin ja kuulee muutoksista. Camilla ja Monica eksyvät työhommista luvattomille teille. Mustavaarojen ja Taalasmaiden illallinen on fiasko.

Jakso 3 - Valehtelevat viettelijät
Dahlia usuttaa tyttäriään kisaamaan toisiaan vastaan. Noel kertoo olevansa ihastunut, mikä lisää Camillan ja Monican innostusta. Sisaruksia odottaa järkytys.

Jakso 4 - Musta Dahlia ja sen seitsemän älykääpiötä
Axelssoneilla on suunnitelmia, joka lisää Mustavaarojen taloudellista ahdinkoa. Noelin salaisuuksien määrä on melkoinen. Mustavaaran naiset eivät usko silmiään.

Jakso 5 - Kuningatarten taistelu
Dahlian häikäilemättömyys koettelee Gunnarin sietokykyä. Noel järjestää asioita kaikkien eduksi mutta salaisuuksien määrä vain lisääntyy. Dahlian on aika katsoa todellisuutta silmiin.
Kuulien jaksoista ei ole julkaistu mitään.
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja fakki »

Höh, ei Sabriinaa.
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Turska »

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

Ainakin nuo Dahlian jaksot vaikuttavat todella hauskoilta :D

Mutta mitä ihmettä Aino tekee tuolla, ilmeisesti Sergein naisystävänä? Camilla ja Sebastian poliiseina on aika ovela.
Minulla ei ole jaksoja.
Siperiantiikeri
Kanta-asiakas
Viestit: 1254
Liittynyt: 10.10.2013 17:34

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Siperiantiikeri »

Vaikuttaa mielenkiintoiselta :ylos:
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

Itseäni lainatakseni - Dahlian jaksot ovat täyttä komedian helmeä. Oikeasti nerokas idea vaihtaa ikään kuin Ullan ja Dahlian roolit keskenään.
Minulla ei ole jaksoja.
Siperiantiikeri
Kanta-asiakas
Viestit: 1254
Liittynyt: 10.10.2013 17:34

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Siperiantiikeri »

Dahlian tarina oli oikein hyvä. Ulla Tuomi-Axelsson oli parhautta :ylos:

Myös Helena pienenä vinkkinä tulevasta oli hauska :)
mrsanttu99
Kanta-asiakas
Viestit: 54
Liittynyt: 11.6.2011 17:27

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja mrsanttu99 »

Odotin, että Noelin salarakas olisi ollut Ken tai Isabella :b
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Siperiantiikeri kirjoitti:Dahlian tarina oli oikein hyvä. Ulla Tuomi-Axelsson oli parhautta :ylos:

Myös Helena pienenä vinkkinä tulevasta oli hauska :)
Eli Helena on vainooja?
Laitismo
Kanta-asiakas
Viestit: 747
Liittynyt: 23.8.2009 14:02

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Laitismo »

Maija-Liisa Peuhu on kyllä ihan loistava näyttelijä, tässä sen taas huomasi kun veti täysin erilaista hahmoa. Välillä jopa tuntui kuin olisi ollut eri näyttelijä, kaikki vanhat maneerit ja muut oli poissa :D
1. Dahlia 2. Janne 3. Alissa 4. Nuutti
Siperiantiikeri
Kanta-asiakas
Viestit: 1254
Liittynyt: 10.10.2013 17:34

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Siperiantiikeri »

skebujebu kirjoitti:
Siperiantiikeri kirjoitti:Dahlian tarina oli oikein hyvä. Ulla Tuomi-Axelsson oli parhautta :ylos:

Myös Helena pienenä vinkkinä tulevasta oli hauska :)
Eli Helena on vainooja?
Miten Sabrinan vainoaja tähän liittyy? Tarkoitin Pihlajasadun tulevia jaksoja.
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Turska »

Elämän suurin totuus on se, että on aivan upeaa olla rikas!
–Dahlia Mustavaara
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Siperiantiikeri
Kanta-asiakas
Viestit: 1254
Liittynyt: 10.10.2013 17:34

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Siperiantiikeri »

Aika tykitystä toi Helenan tarina. Ehdottomasti yksi Pihlajasadun parhaimmista.
Hemulitäti
Kanta-asiakas
Viestit: 108
Liittynyt: 5.6.2018 16:24

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Hemulitäti »

Kyllä Helunan tarina on mielestäni Pihlajasadun paras. Hyvänä kakkosena tulee Dahlian tarina. Aivan loistava Pihlajasatu, pesee edelliset vuodet heittämällä vaikka sisälsikin vähemmän vanhoja hahmoja.
"ja mä oon niin onnellinen et sä oot niin helvetin onnellinen et oksettaa siitä et mä oon onnellinen" -Jenni Vainio, 2000
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Turska »

Yleishuomiona kaudesta: pätkiä vanhoista jaksoista ei käytetty lähes ollenkaan. Dahlian tarinassa niillä muisteltiin Pupua, Helenassa vain sitä kuinka ampui Akia.

Dahlian satu oli kaikessa överiydessään hyvä, kun alkuasetelma oli käännetty täysin päälaelleen. Helenan satu puolestaan jäi kyllä pettymykseksi, aika heikko tarina, vaikka näyttelijöillä oltaisiin päästy vaikka mihin. Eikö Kirsi Ståhlbergia saatu palaamaan enää Isabellaksi vai eikö edes kysytty? Miksi Sergei seurusteli juuri Ainon kanssa? Miksi Sergei oli entinen ja nykyinen alkoholisti? Helena ampumassa oman poikansa oli epäuskottavaa, Helena ei ikinä tekisi niin vaikka mikä olisi.
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Laitismo
Kanta-asiakas
Viestit: 747
Liittynyt: 23.8.2009 14:02

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Laitismo »

Itse tykkäsin Dahlian tarinasta vähän, Helenan tarinasta en lainkaan. Molemmissa oli se huono puoli ettei ollut oikein ketään vanhoja legendaarisia hahmoja (Kuulia en laske, kun heidän poistunisestaan on vasta vähän aikaa).

Pihlajasadun vahvuus ei yleensä ole tarinassa vaan siinä että vanhat hahmot saadaan yhteen, tarinallisesti Salinit ja Sievisetkin olivat aika mielikuvituksettomia. Se tosin johtuu siitä, että viidessä 20 min jaksossa ei ihan kauheasti ehdi syventää juonta ja tehdä tarinasta kiinnostavaa.
1. Dahlia 2. Janne 3. Alissa 4. Nuutti
Siperiantiikeri
Kanta-asiakas
Viestit: 1254
Liittynyt: 10.10.2013 17:34

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Siperiantiikeri »

Laitismo kirjoitti:Pihlajasadun vahvuus ei yleensä ole tarinassa vaan siinä että vanhat hahmot saadaan yhteen, tarinallisesti Salinit ja Sievisetkin olivat aika mielikuvituksettomia. Se tosin johtuu siitä, että viidessä 20 min jaksossa ei ihan kauheasti ehdi syventää juonta ja tehdä tarinasta kiinnostavaa.
Se on ihan totta, että Pihlajasadun vahvuus on vanhojen hahmojen paluussa, mutta se mikä mielestäni teki Helenan tarinasta hyvän oli että se piti ainakin minut otteessaan eikä se ollut niin ennalta-arvattava kuin mitä monet aiemmat esim. Salinien tarina ovat olleet. Lisäksi se sisälsi jopa Salkkareiden mittakaavassa erittäin brutaalin käänteen, jollaista en ihan odottanut.
Laitismo
Kanta-asiakas
Viestit: 747
Liittynyt: 23.8.2009 14:02

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Laitismo »

Siperiantiikeri kirjoitti:
Laitismo kirjoitti:Pihlajasadun vahvuus ei yleensä ole tarinassa vaan siinä että vanhat hahmot saadaan yhteen, tarinallisesti Salinit ja Sievisetkin olivat aika mielikuvituksettomia. Se tosin johtuu siitä, että viidessä 20 min jaksossa ei ihan kauheasti ehdi syventää juonta ja tehdä tarinasta kiinnostavaa.
Se on ihan totta, että Pihlajasadun vahvuus on vanhojen hahmojen paluussa, mutta se mikä mielestäni teki Helenan tarinasta hyvän oli että se piti ainakin minut otteessaan eikä se ollut niin ennalta-arvattava kuin mitä monet aiemmat esim. Salinien tarina ovat olleet. Lisäksi se sisälsi jopa Salkkareiden mittakaavassa erittäin brutaalin käänteen, jollaista en ihan odottanut.
Joo, se brutaali käänne oli kyllä omastakin mielestäni hyvä. Ehkä Helenan tarina olisi kaivannut vähän lisää jaksoja, olisin mielelläni nähnyt kunnon poliisikuulustelut, syyllisen pakoilut yms :D Nyt kaikki eteni vähän liian nopeasti, mutta kuten sanottu, johtuu jaksojen määrästä. Itse näkisin mielummin Pihlajasatua vaikka 100 jaksoa ja Rantabaaria sen viisi, mutta vanhat näyttelijät tuskin jäisivät niin pitkäksi aikaa.
1. Dahlia 2. Janne 3. Alissa 4. Nuutti
Vastaa Viestiin