Oma salkkarihistorianne!

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Oma salkkarihistorianne!

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

En nyt keksinyt parempaakaan otsikkoa mutta olis mielenkiintoista kuulla kanssafanien omasta "salkkarihistoriasta", fanituksen määrästä, koska aloitte kattomaan jne. Mitä nyt mieleen juolahtaa :)

Itse olin 9-vuotias kun sarja alkoi mutta tuolloin mulla ei ollut harmaata aavistustakaan koko sarjasta :D Sain ensikosketuksen sarjaan kesällä 1999 paikallisessa Valintatalossa :D kun siellä oli jotain Hannan ja Aleksin naamoilla varustettuja lappusia ja jotain tyyliin että "kuinka tilanne jatkuu tms" :D Yhteistyössä Ykkösbonus :D Tämä ei kuitenkaan herättänyt vielä mielenkiintoani mutta kun syksyllä 1999 palattiin takaisin ala-asteen koulun penkille niin osa porukasta oli jo alkanut katsoa sarjaa ja väkisinkin kuuli kaikennäköisiä kommentteja ja hehkutusta. Olisko se ollut sitten jotain loppusyksyä kun katsoin sarjaa ensimmäistä kertaa. Ensimmäinen jakso minkä sarjasta katsoin oli se missä Hanna ja Jukka uusi vihkivalansa ja se niiden honeymoon hotellin johtaja tirkisteli salaa asiakkaitaan :D Katsoin sit harvakseltaan jaksoja joulukuussa 1999 (joku pari jaksoa tyyliin) ja keväältä 2000 muistan nähneeni ainakin sen jakson missä Seppo piti pontikkabileet kellarissa :D ("Persettä penkkiin ja peremmälle vaan!:D") Varsinaisesti sarjaan koukutuin vasta syyskauden 2000 alkujaksojen myötä kun siellä oli paljon jänniä käänteitä esim. Aki Nikkinen hullujenhuoneella, Vemmu aseen kanssa kaupalla ja Miian katoaminen. Silloin jäin koukkuun ja sen jälkeen en oo missannut jaksoakaan :) (Ja 1999-2000 näkemättömät jaksotkin pääsi sitten myöhemmin katsastamaan kesäuusintojen myötä.)

Faniudesta vielä sen verran että oon vähän tämmönen fanin ja ammattilaisen yhdistelmä koska oon ollut sarjassa mukana lol :D Avustajana siis noin parissakymmenessä jaksossa vuonna 2013 Moosen asiakkaana. Mut on myös koekuvattu sarjaan helmikuussa 2009 Niko Vainion rooliin mutta roolin vei hakijoiden joukosta Lari Laurikkala.

Mikä on teidän oma salkkarihistorianne? :)
Hemulitäti
Kanta-asiakas
Viestit: 108
Liittynyt: 5.6.2018 16:24

Re: Oma salkkarihistorianne!

Viesti Kirjoittaja Hemulitäti »

Niinkin yksinkertainen kuin:

Oli synkkä ja myrskyinen yö vuoden 2017 marraskuussa. Minä pyörin tuolillani ympyrää huoneessa ja mietin mitä tekisin tylsyydekseni. Katselin youtubea, ja näin ehdotuksissani jonkun random. salkkarit-videon. Jotenkin rupesin miettimään, että mitenköhän sarja aikoinaan alkoi ja löytyyköhän ensimmäinen jakso youtubesta. Itseäni oli jo vuosina 2012-2013 kiinnostanut katsoa salkkareita, mutta vanhempani eivät antaneet (kyllä, olen nuori) ja jäi katsomatta. Mutta siis, kun olin ensimmäisen jakson katsonut niin mietin, että jäipä hölmöön kohtaan ja aloitin seuraavan jakson katsomisen. Sitten vaan repeattasin edellistä, kunnes huomasin että olin jo jaksossa 14. Siitä sitten aloin katsomaan vanhoja jaksoja, ja pari viikkoa eteenpäin aloin katsomaan televisiosta myös nykyisiä jaksoja.
"ja mä oon niin onnellinen et sä oot niin helvetin onnellinen et oksettaa siitä et mä oon onnellinen" -Jenni Vainio, 2000
Vastaa Viestiin