Ullalla on asiaa!

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
kliina
Kanta-asiakas
Viestit: 194
Liittynyt: 2.4.2018 21:42

Ullalla on asiaa!

Viesti Kirjoittaja kliina »

Ullalla on asiaa!

Tulevana syksynä Ulla Taalasmaata näyttelevä Maija-Liisa Peuhu on mukana sarjassa myös käsikirjoittajan roolissa, sillä Salkkarit-fanit pääsevät seuraamaan Ullalla on asiaa -spin-offia, jonka Peuhu on käsikirjoittanut.
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Ullalla on asiaa!

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Hyvä. M-L tuntee hahmonsa varmaan sen verran hyvin että on ihan oikea henkilö kirjoittamaan roolia! :D
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Ullalla on asiaa!

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2_3qs1eKzRY[/youtube]

Trailerin perusteella näyttää ainakin ihan hauskalta :D
Minulla ei ole jaksoja.
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Ullalla on asiaa!

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Voisko Maija-Liisa käsikirjottaa myös itelleen tapahtumat,juonenkäänteet & repliikitkin myös pääsarjas? koska nyky-Ulla on enää varjo siitä alkuvuosien hauskasta draamaqueenista.
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Ullalla on asiaa!

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Ehkä onkin sittenkin hyvä että muut käsikirjoittavat.. en ollut tämän spinofin kohderyhmää selvästikään


En oikeesti ikinä nukahda tietokoneen ääreen yms, mut nyt aamuyöllä niin pääs tapahtuu tätä sarjaa katsoessani, pitääkin tänään yöl kokeilla samaa jos haluun saada unen päästä kiinni :D
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Ullalla on asiaa!

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Ei ollutkaan yhtä hyvä kuin odotin. Outoa oli myös se että Ullasta oli ikään kuin tehty ihan eri hahmo, esim. jotkut geishakuulapuheet eivät vaikuttaneet kovinkaan ullamaisilta :D
Siperiantiikeri
Kanta-asiakas
Viestit: 1254
Liittynyt: 10.10.2013 17:34

Re: Ullalla on asiaa!

Viesti Kirjoittaja Siperiantiikeri »

skebujebu kirjoitti:Ei ollutkaan yhtä hyvä kuin odotin. Outoa oli myös se että Ullasta oli ikään kuin tehty ihan eri hahmo, esim. jotkut geishakuulapuheet eivät vaikuttaneet kovinkaan ullamaisilta :D
Yleisestikin minua tässä häiritsi se, että hahmot olivat nimiltään ja ulkomuodoltaan samoja kuin runkosarjassa, mutta olivat kuitenkin täysin eri hahmoja. Oletin että Gunnar olisi Gunnar ja Dahlia Dahlia.

Ei tämä kuitenkaan aivan huono ollut. Sanotaanko että 3/5.
Vastaa Viestiin