Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Avatar
Luumupuu
Kanta-asiakas
Viestit: 201
Liittynyt: 9.7.2009 17:42

Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Luumupuu »

Anteeksi että pusken näin paljon topikkeja, mutta tämä on ilmanmuuta kiinnostava aihe. Elikkä keskustellaan Salatut Elämät ilmiön elinkaaresta sun muusta. Pasteenpas tähän näin pohjaksi jonkinmoisen historian mistä kaikki alkoi, ei ihan täsmää minun näkemysten mukaan, mutta silti:
Salatut Elämät 2006 - jatkuu edelleen
- Salkkariaiheisten parodiavideoiden voidaan katsoa alkaneen vuoden 2006 lopulla jolloin YouTubeen ilmestyi Ismo pelaa pokeria niminen video joka keräsi hetkessä melkoisen katsojamäärän. Muutama kuukausi myöhemmin ilmestyi Best of Ismo video jonne eräs käyttäjä oli koonut huvittavia pätkiä Ismosta. Lopullisen potkun parodiavideoiden tekemiseen antoi Seppo on melkonen sonni niminen video jonka jälkeen YouTubessa aloitti mm. kujamon niminen käyttäjä tekemään omia muunnelmiaan. Tämä innosti myös monia muitakin käyttäjiä mukaan tekemään omia parodiavideoitaan ja minä lähdin myös mukaan tähän touhuun tekemällä ensin muumeista parodiaaiheisen videon elokuussa 2007 ja myöhemmin IceManCrosBy nimisellä tilillä marraskuussa 2007 tekemällä ensimmäisen ns. remix videoita osa 1:sen.
Tämä oli siis lainattu FFDSHOW91'n YouTube channelilta. Itse olen samaa mieltä että villitys alkoi joskus 2006 vuoden lopulla kun tämä Ismo Bond ja Best of Ismo tulivat. Itse koin ekan sysäyksen kun kaveri näytti Best of Ismon joskus, se oli melko huvittava kun sen näki ekaa kertaa. Silloin ei vielä tarpännyt Salkkarit sun muut. Kesällä 2007 sitten alkoi tulla lisää videoita ja ensimmäisiä remixejä kaiketi mitä oltiin koskaan tehty oli nämä Ismo käryää ja Ismo BUSTED videot. 2007 Syksyllä tylsyyttäni löysin jostakin Salkkareitten webripin ja olin silleen "lol, onko tää paskasarja päässy nettiinkin?". No jäin tavallaan koukkuun ja tavallaan ajattelinkin "Noh, kerrankin voisin alkaa seuraamaan kunnolla näitä kun kerran alkavat taas". Tietty tuhannet muut ihmiset ajattelivat samallailla ja alkoivat hamstraamaan näitä jaksoja remixmateriaaliksi. Villityksen kulta-aika taisi olla siinä 2007 lopussa ja 2008 alussa. 2008 kesän tultua iso osa ihmisistä alkoi kaikkoamaan kun salkkareita ei tullut, muuta kuin uusintoja, homma jatkui jotenkin. Nykytilanne on aika heikko.

Ymmärtäähän sen kumminkin. Jos kerran silloin alkuaikoina pelkkä yhden lauseen muutos Ismo BUSTED videossa repeilytti semmoiset pari minuuttia ("Ei se oo mitään varastamista jos järjestää tuttaville velkoja.") ja nyt ei edes naurata semmoiset videot missä on nähty hirveästi vaivaa sun muuta niin selvästihän tilanne on surkea. Siltikin tämä villitys on kestänyt kaiketi pitempää kuin mikään muu ja syynä varmaan se että Salkkareista tulee kokoajan uutta materiaalia, toisin kuin Olli Hokkasesta. Tietty se vaikuttaa oletko tullut vilittykseen mukaan milloin, itse olen tullut silloin kun se alkoi, eli on tässä jo pari vuotta naurettu vaikka mille niin ei ihme jos ei enään oikein nappaa. Kyllä varmaan jotakin tämän vuoden uutta tulokasta voi naurattaa vieläkin se hiton tylsä "tsajajajaja" ja "ja vielä pesäpallomailalla". Täytyy kyllä tunnustaa että en edes alkuaikoina ja koskaan ole pitänyt tuosta "tsajajaja" jutusta. Ei siinä ole mitään hauskaa. Pesäpallomailallakin alkaa pikkuhiljaa tympiä vaikka se vei Ismon porrasvaloihin.

Ts. avautukaa, kertokaa mielipiteenne, historianne, kertokaa mikä naurattaa/nauratti tai mikä vi*uttaa/vi*utti.
kaunalapsi
Viestit: 4
Liittynyt: 22.8.2009 16:56

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja kaunalapsi »

Ja vielä pesäpallomailalla. Kyllä nää tylsänä hetkenä naurattaa, mutta huonoimmat rämpytysremixit pikemminkin itkettää. Niitä tulee joka tuutista, youtubessa Kujamonilla esimerkiksi on ihan katottavaa tavaraa, mutta monella muulla ihan onnetonta.
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Muistaakseni joskus kirjoitin huvin vuoksi youtubeen hakusanaksi Ismo Laitela nähdäkseni onko Ismosta tullut minkäänlaista videota youtubeen. Videoiden joukossa oli muun muassa Best of Ismo joka muodostui jonkinlaiseksi legendaksi. Tämä video on varmaankin osasyynä Ismo-villitykseen.

Oma remixienkatseluni alkoi juuri noista Ismo käryää ja Ismo BUSTED -videoista, joille revettiin kaverin kanssa vedet silmissä. Yksi alkuaikojen parhaista remixeistä oli mielestäni Kujamonin video Ismon puuhat. Remixejä alkoi sadella koko ajan lisää ja niitä tuli katseltua joka päivä. Remixaushan kehittyi vähitellen tavujen leikkelyksi ja aikamoiseksi pervoiluksi, mitä se nykyäänkin on.

Nykyään eivät remixit enää tietenkään jaksa yhtä paljoa naurattaa kuin ennen, mutta mielellään niitä aina sillöin tällöin katselee. Ainoastaan nerokkaasti tehdyt remixit naurattavat nykypäivänä. Enää ei riitä esim. "Haluutsä turpaas?! Ja vielä pesäpallomailalla!"

Joka tapauksessa Ismo Laitela -ilmiöstä tuli suurempi kuin olisin osannut kuvitella. Ketjun avausviesti on muuten täyttä asiaa. :ylos:
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Abonce

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Abonce »

Välillä YouTuben remixpaljous alkaa jo vähän ketuttamaan kun noita alkuperäisiä kohtauksia saa hakemalla hakea ja niistäkin, jotka haluaisi nähdä alkuperäisenä niin on väännetty jotain ärsyttäviä editointeja... Toki hyviä ja oikeasti naurattaviakin remixejä tulee vastaan aina välillä :)
Lihapullamies
VIP
VIP
Viestit: 576
Liittynyt: 9.8.2009 12:15

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Lihapullamies »

Agreed teiän kanssa. Olen muuten huomannut, että remixit muuttuvat entistä enemmän "pervommiksi", ei siinä mitään, se on hauskaa.
Mietin, että koskakohan tulee raja, jolloin remixit eivät voi olla enää hauskoja..
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #4
Avatar
PSakari
VIP
VIP
Viestit: 438
Liittynyt: 26.5.2009 18:13

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja PSakari »

Kaikkihan alkoi näistä "Ajattelenkin tässä nyt Oonaa" "Salatut Elimet" ja muusta yksinkertaisesta. Lähes samaan aikaan tuli myös "Salkkarit - Jari on mun poikaystävä!" ja "Best of Ismo". Myös muutaman muu työnsi lusikkansa soppaan - "Ismo pelaa pokeria", "Heli on niin leija!", "Haluutsä turpaas" -videot. Näistä jokainen on omalla tavallaan ainutlaatuinen; ja jokainen on aiheuttanut oman lumipalloefektin.

Parhaiten oman alueensa aloitti Best of Ismo, jonka ansiosta Remix-kulttuuri syntyi. Saatiin vihdoinkin materiaalia, hauskaa, salkkareista, jota oli helposti muunnettavissa. Ei kestänyt kuin pari viikkoa, kun ensimmäisiä remixejä tuli. Nämä olivat yksinkertaisia: "OVI AUKI TAI TAPAHTUU HIRVEITÄ ja vielä pesäpallomailalla!"; ensimmäiset remixit olivat niin yksinkertaisia, mutta nauttivat suurta huomiota. Oli nyt pohja Remixeille; ja matskua tulee joka päivä lisää. Miksei yritettäisi omaa videota? Näin tuli enemmän ja enemmän remixejä, ja jo muutaman kuukauden päästä ilmestyi muutama "ylitsemuiden"-mixaaja. Osa näistä puski läpi vuodet - osa painunut unholaan. Kuitenkin _nämä_ mixaajat saivat kansan repeämään liitoistaan ja toimivat innoittajina monille. Oli Salkkarit-remixien aikakausi päässyt nopeaan vauhtiin.

Tuli hetkellinen remixien piikki, Salkkarit-haulla löytyvien videoiden määrä nousi esimerkiksi 300:sta 800:aan kuukaudessa. 800:aan 4000:een avuodessa. Nyt näitä löytyy jo 8000 ja risat. Suurin piikki, jolloin erityisesti Ismo nautti suurta suosiota tapahtui tosiaankin 2007:n keväästä -> 2008:n kesän alkuun. Muutama suuri nimi tuli esille, joita kaikki seurasivat ja katsoivat. Oli kokonaan HEIDÄN niskoillaan remixien jatko, ja periaatteessa jopa yksi mixaaja olisi voinut vaikuttaa remixien kauteen.

Oltiin jo remixattu yli vuoden pelkästään pohjana 1 aihe, ja sivuaiheet olivat valittavissa. Miksi enää remixata, kun ei kiinnostanut enää remixit niiin paljoa? Muutama top-nimi kaikkosi, osa lähti tauolle, ja otettiin syvää henkeä Remixeissä. Tämä tapahtui 2008:n toisella puoliskolla. Kiitos muutaman ihmisen, remixit eivät jääneet harjoittelija-tasolle. Moni suosioon noussut mixaaja varmasti on sitä mieltä, että Remixit nostivat heidän mixaus-taitojaan. Aikavälillä Kesä/Syksy 2008 -> tähän hetkeen, ollaan tavattu aivan LOISTAVIA remixejä. Tuntuisi kuin jotain taitonäytettä katsoisi. Ei enää oltukaan fiilis-pohjalla, vaan nyt tehtiin remixejä kansan iloksi, ja kisailtiin parhaiten editoimisesta. Se siinä melkein onkin; Itse jään yleensä ihailemaan sitä editointijälkeä, nauramisen sijaan. Taisi viedä tässä juoksussa Moon/Luumun mainitsema "Eihän se oo varastamista jos järjestää tuttaville velkoja!" voiton nykyisistä high-skilled editoimisista, joissa katsoja jää katsomaan videota, äänten kuuntelemisen sijaan.

Voidaan sanoa, että selvin ero tapahtui Syksyn 2008 alussa, jolloin vaihtui Salkkarit remixien katsojat. Tuli uutta tilalle, uutta ja tuntematonta. Vanhojen mixaajien kaveripiireistä tuskin enää löytyy jotain, joka stalkkaa remixejä 24/7. Tämä on eräänlainen "illuusio". Remixit ovat vielä suhteellisessa (huom: SUHTEELLISESSA) suosiossa, eri ikäryhmät katsovat vaihtelevasti näitä. Nykyään "vanhat konkarit" varmaan tyytyvät enää aidon ohjelman seuraamiseen, remixien teon ja katselemisen sijaan.

Jokainen meistä voi muistella, koska oli se aika jolloin joka päivä katseltiin vähintään 5 uutta remixiä, jolloin tuli ideoita paljon ja naurettiin kilpaa kavereiden kanssa näille. Tämä on mahdollista vieläkin, ei ne remixit lopu, vaikka 5 remixiä katsot per päivä. Eletään atm. Vaihtuvaa Kautta, jolloin remixien tekijät vaihtuvat, remixien katsojat vaihtuvat.

Omalta osaltani en ole vielä heittänyt pyyhettä kehiin; tulin massan mukana, lähden massan mukana. Vieläkin nousee harva se päivä jokin "remixi" jota ehdotellaan kavereille ja repeillään yhdessä. Tuleva vuosi ratkaiskoot, mitä tapahtuu Remixeille. Saadaanko lisää puuta kerran ja rajulla palaneeseen hiillokseen, vaiko annetaanko hiilloksen sammua? Tällä hetkellä remixien tulevaisuus on heikommalla pohjalla kuin koskaan ennen, voisimme vedota melkeinpä näin seisomalta viiteen suosittuun remixaajaan, jotka saisivat nostettua remixit pystyyn. Voimme rukoilla suuntaan tai puoleen riippuen mielentilasta. Itse en lopeta remixien tekoa, vaan jatkan samaa linjaa mitä aikaisemmin; remixejä tulee, kun aikaa niiden tekoon saan.

Tuleman pitää, mitä käy. Muutaman nimen täytyisi nousta henkiin, ja pelastaa. Mutta MTVoy/Fremantle Studio varmasti allekirjoittavat saman kuin minä - remix-aikakausi toi paljon uusia säännöllisiä katsojia sarjalle. Allekirjoittanut.

Tässä oli oma visioni, yritin kirjoittaa ulkomuistista ;) Kiitos Luumulle kanssa. Itse olen jonkun aikaa ajatellut tehdä vielä "Salkkarit remixien historia" tyyppisen videon. Sainpas tilaisuuden tulla kertomaan omat kokemukseni tänne!
Avatar
Luumupuu
Kanta-asiakas
Viestit: 201
Liittynyt: 9.7.2009 17:42

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Luumupuu »

Hienoa tekstiä ismooo. :ylos:

Juu, unohdin melkein nuo "Ajattelenkin tässä nyt Oonaa" sun muut videot. Niilläkin on iso osa tämän villityksen historiassa. Itse tietenkin toivon että ihmiset jaksaisivat pitää tätä ilmiötä vielä hengissä. Itse yritän avittaa juuri näillä Don Laitela Hits videoilla. Lähinä siksi koska itse olen hieman laiska tekemään mitään pitempiä remixejä vaikka olenkin kokenut Sony Vegasin käyttäjä, käyttänyt sitä jo vuodesta 2005. Joten aina tylsyyteni heitän Ismoklipit yhteen ja uppaan YouTubeen ja toivon että kelpaa. Itse en hirveästi viitsi remixilinjalle lähteä kun nykyään on muodostunut jonkinmoinen standardi noille remixeille, rajapykälä mikä on hyvä remix ja mikä huono. Ennen riitti se että osasi laittaa pari sanaa eri järjestykseen, nykyään ei riitä vältämättä sekään että olisi kokoajan uutta huttua, pitäisi olla jotakin ennen näkemätöntä ja tosi nerokasta. Vähän aika sitten tärppäsi tehdä Oona goes killing spree -video ja tämäkin video toimi vaan siksi että siinä oli nerokas idea. Ei niitä joka hetki synny. Mielummin harvemmin kuin että tulee remixejä kuin liukuhihnalta.
Avatar
Tinoski
Kanta-asiakas
Viestit: 189
Liittynyt: 22.5.2009 14:07

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Tinoski »

Tämä onkin mielenkiintonen topicci. Itse kuulun näihin konkareihin, oon seurannut noiden remixien kehittymistä todella kauan jo :D Sitä sanottavaa on että tosiaan alkuaikoina suunnilleen kaikki remixit nauratti. Nyt on kuitenkin siirrytty siihen että randomityypit tekevät aivan surkeita remixejä mistä ehkä löytyy joku pesäpallomailarepliikki tai tsajajaja. Onneksi joukostamme löytyy pari yberhyvää remixaajaa, ffdshows ja pottuthegod. Seuratkaa näitä, tekevät erittäin hyvää matskua mikä naurattaa :)
Otas tosta

Osteri-ossin fanclubin ei oo tietoo kuinka mones jäsen
Matlok
Viestit: 14
Liittynyt: 22.8.2009 16:05

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Matlok »

Eiköhän tämä Ismo Laitela-ilmiö lähtenyt käyntiin vähän aiemmin kuin näistä mukahauskoista remix-videoista. Ei varmaan näille "konkareille" sano mitään eräs galleria Ismo Laitelasta joka poistettiin myös internetistä, koska se loukkasi Esko Koveroa.
Avatar
Argonnath
Kanta-asiakas
Viestit: 144
Liittynyt: 9.8.2009 00:02
Paikkakunta: Pihlajakatu

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Argonnath »

Ton ns. ekan remixin katoin tänään kun youtube suositteli sitä :D On kyllä paljon kehittynyt remixit.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #15

Banaani päivässä pitää moderaattorin loitolla
roflontex
Kanta-asiakas
Viestit: 77
Liittynyt: 23.5.2009 18:58

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja roflontex »

ihan pakko muuten suositella tuolta tota videota, missä ismo ja seppo täyttää ystäväkirjaa. ne on niiiiiiin söpöjä!
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008 ... taa_videot
Avatar
Kuja
Kanta-asiakas
Viestit: 163
Liittynyt: 8.8.2009 23:33

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Kuja »

Lihapullamies kirjoitti:Agreed teiän kanssa. Olen muuten huomannut, että remixit muuttuvat entistä enemmän "pervommiksi", ei siinä mitään, se on hauskaa.
Mietin, että koskakohan tulee raja, jolloin remixit eivät voi olla enää hauskoja..
Mhjoo, ite oon huomannu et alapäätyylisillä remixeillä saa enemmän katsojia, varmaan kohdeyleisöstä johtuu Kuva
Ja vielä pesäpallomailalla
Elz
Viestit: 39
Liittynyt: 30.5.2009 18:28

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Elz »

Oletteko muuten ajatelleet, että Salkkareiden tekijät ovat melko varmasti myös tämän ilmiön huomanneet? Ismolla tuntuu olevan yhä enemmän ja enemmän sellaisia kohtauksia, jotka ikään kuin odottavat remixausta. Se on tuottajien kannaltakin järkevää, remixit lisäävät salkkareiden suosiota huimasti. Jostain syystä remix-videoita ja salkkareiden hauskoja pätkiä ei YouTubesta edes poisteta (tosin tässä taitaa olla lakikin mukana, kun kyseessä on usein niin lyhyet pätkät?).

Itselleni tuli tämä mieleen, kun Ismo ajeli karanneen kihlasormusilmapallon perässä Miron pyörällä. Se oli selvää Ismon fanien hauskuuttamista.
Avatar
Huumeita
Kanta-asiakas
Viestit: 794
Liittynyt: 24.8.2009 10:16

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Huumeita »

Kyllähän se huomattiin ainakin noissa kevään jaksoissa sitä ''Laitela, Ismo Laitela'' -läppää tuli aika vauhdikkaasti.
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
Avatar
PottuTheGod
VIP
VIP
Viestit: 92
Liittynyt: 20.4.2009 18:28

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja PottuTheGod »

Mulla tää ismotus alkoi myös niiden ekojen remiksien aikaan alkuvuodesta 07. En sillon vielä seurannu salkkareita ja kun jollain sivulla oli kuva Ismosta, luulin sitä Jope Ruonansuuksi. :D Syksyllä 2007 katsoin muutamia jaksoja joissa ne kaikki jännät asiat tapahtuivat, elin Ismon sillalta alas hyppääminen ja Aaron kuolema. Tämän jälkeen kyllästyin ja katselin vain satunnaisia pätkiä juutubesta.

Tammikuusta 2008 olen nyt katsonut salkkareita aktiivisesti. Silloin kujamon oli juutuben ehdoton remixkuningas ja ihailin sen taitavia muokkauksia. Mä en sillon edes harkinnu remixaamista. Se saattoi johtua siitä että en osannu käyttää edes WMM:ää. Kevään 2008 aikana remixauksen suosio alkoi nousta niin paljon että munki oli kokeiltava. Mun eka remix oli "Ismo ja Juulia kaupalla" jonka oon jo poistanu, koska siinä äänitasot heittelee ihan törkeästi ymymym.

Sitten aloin pikkuhiljaa kehittyä ja remixini muuttuivat pervommiksi äänivalikoiman laajentuessa. Olen kuitenkin yrittänyt säilyttää remikseissäni loogisuuden ja tehdä jokaiseen selkeän "tarinan". Maaliskuussa 2009 siirryin WMM:stä vegasiin ja videoideni laatu parani.

Tällä hetkellä parhaimpia remixejä tekevät 93hurtta93, Qw3rtium (ei enää ismoa :() FFDSHOW91, TheKassitus, PSakari ja Kujamon, jonka taso on jälleen nousussa.

Minuakaan ei ole se "tsajajajajaja" (JOKA ON SIIS OIKEASTI "tsöjöjöjöjö" !!!) koskaan naurattanut ja olen hyvin harvoin käyttänyt sitä remixeissäni.

Aikamoinen takalisto.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #27

KRIKIN KAJA PÖHÖ
roflontex
Kanta-asiakas
Viestit: 77
Liittynyt: 23.5.2009 18:58

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja roflontex »

Mulle ei nää salkkariremixit oo ollenkaan auennut.. en näe niitä yhtään viihdyttävinä. Oon kait ihan tosikko.
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Minulla on pari Ismo-remixiä Youtubessa. Ensimmäisen tein vain parodiaksi jenkki sitcom-sarjoille. Siinä oli vain kohtaus Salkkareista, mutta joka kommentin jälkeen kuului yleisön hirnumista ja taputtamista. Suosio oli kuitenkin tälle niin kova, että tein muutamia osia jatkoa niin, että muutin itse lähdemateriaaliakin.

Jonain kauniina päivänä otin käsiini Rocky IV:n trailerin ja muokkasin päälle Salkkari-materiaalia jne. Kyseinen tekele jäi pahasti kesken ja pidinkin sitä äärimmäisen huonona. Lisäsin sen kuitenkin Youtubeen näyttääkseni muutamille tutuille, mutta yhtäkkiä kyseinen pätkä levisikin ympäri Interwebbiä ja tänä päivänä sillä on viisi tähteä ja 250 000 katsomiskertaa. Kaikilla videoillani on viisi tai vähintään neljä ja puoli tähteä. Ei mikään saavutus Salkkari-remixeille.

Pääkopassani on ideoita videoille vaikka kuinka paljon, mutta ei vaan saa niitä laitettua videomuotoon. Nyt tosin olisi helpompaa kun Kujan kokoamat äänet ovat taas saatavilla. :ylos:
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Avatar
Tinoski
Kanta-asiakas
Viestit: 189
Liittynyt: 22.5.2009 14:07

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Tinoski »

Koitas nyt osteri saada laitettua ne :) oon kattonu vidis ja kaikki on mahtavia. Oonkin oottanu et tekisit jotain uutta..
Otas tosta

Osteri-ossin fanclubin ei oo tietoo kuinka mones jäsen
Avatar
DataBase
Kanta-asiakas
Viestit: 109
Liittynyt: 21.8.2009 23:08
Paikkakunta: Savitaipale

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja DataBase »

Äh, musta tää "Ismo-ihkutus" on jo mennyt vähän ohi. Mutta oikesta hyvintehtyjä videoita on mukava katsella.
Life's more painless for the brainless, why think too hard when it's so soothing
O`boy
Kanta-asiakas
Viestit: 363
Liittynyt: 21.8.2009 15:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja O`boy »

Mä en oo koskaan pitäny Ismosta :D En tajuu miksi muutkaan pitää. Olen täällä sivustolla ,koska olen salkkareiden fani ,en ismo laitela fani :D Kyllä Esko on hyvä näyttelee ,mutta henkilöstä en itse pidä :D Miksei Ulla ilmiöö tuu :< ? Paljon karismaattisempi henkilö! :D
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
Vastaa Viestiin