Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Avatar
Luumupuu
Kanta-asiakas
Viestit: 201
Liittynyt: 9.7.2009 17:42

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Luumupuu »

Tässä ollaan nyt se kuukausi seurattu tilannetta ja näyttää siltä että Ismo/Salkkari -ilmiö on pretty much kuollut. Sen myös huomaa itsessään että ei niin hirveästi ole hinkua ja remixit eivät ole pitkään aikaan naurattaneet (STP'tkin alkavat olla mennyttä kauraa).
Avatar
Joonis
Kanta-asiakas
Viestit: 318
Liittynyt: 3.6.2009 23:45
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Joonis »

PottuTheGod kirjoitti:JOKA ON SIIS OIKEASTI "tsöjöjöjöjö" !!!.
Joo kyllä itekki oon tuota ihmetellyt, aivan selvähän se on...
Rambo-Ossi Faniklubin jäsen #14 & Madin Fanclubin (#37) jäsen
http://www.youtube.com/user/joonis93
http://www.youtube.com/user/JonKiviDi
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Kyllähän minä vielä muistan ne ajat jolloin ensimmäiset Ismo-remixit ilmestyivät YouTubeen. Ellen ihan väärin muista, niin Olli Hokkanen-remixit taisivat olla suosiossa hieman ennen salkkariremixejä. Mutta kuten edelliset käyttäjät jo totesivatkin, alkaa Ismo-remixien "Kulta-aika" jo olla ohi. Remixejä, tai no HYVIÄ sellaisia ei enää tule samaan tahtiin kun vielä vaikkapa vuosi sitten. Kujamonille täytyy kyllä nostaa hattua. Kujamon taitaa olla ainoa remixaaja, joka on ollut mukana lähes alusta asti ja jolta vielä tulee uutta materiaalia.

Nykyään nämä STP-videot saavuttavat yhä suurempaa suosiota, ja minun on myönnettävä, että kuulun siihen ryhmään ihmisiä jota nämä videot eivät naurata lainkaan. Ehkä minulla on huono huumorintaju tai jotain, mutta en todellakan näe niissä mitään hauskaa. :/
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3659
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Enigma »

PottuTheGodilta on tullut kiitettävään tahtiin laadukasta settiä, vaikka hän pitääkin tällä hetkellä taukoa remixeistä.

Qw3rtium oli myös erittäin taitava, mutta tekee nykyään kirjaimellisesti scheissea.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Giniristi kirjoitti: Qw3rtium oli myös erittäin taitava, mutta tekee nykyään kirjaimellisesti scheissea.
Niinpä, hänen Ismo-remixit olivat Youtuben ehdotonta aatelia, mutta nykyään hän taitaa tehdä vaan sinätuubaPASKAA.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Johnny kirjoitti:
Giniristi kirjoitti: Qw3rtium oli myös erittäin taitava, mutta tekee nykyään kirjaimellisesti scheissea.
Niinpä, hänen Ismo-remixit olivat Youtuben ehdotonta aatelia, mutta nykyään hän taitaa tehdä vaan sinätuubaPASKAA.
Qw3rtium taisi kyllästyä Salkkariremixien tekoon ja alkoi tehdä sinätuubapaskoja, jotka kyllä olivat aluksi hyviä, mutta viimeisimmät tuotokset eivät ole olleet mieleeni.
Johnny kirjoitti: Nykyään nämä STP-videot saavuttavat yhä suurempaa suosiota, ja minun on myönnettävä, että kuulun siihen ryhmään ihmisiä jota nämä videot eivät naurata lainkaan. Ehkä minulla on huono huumorintaju tai jotain, mutta en todellakan näe niissä mitään hauskaa. :/
Tässä taitaakin olla melkein karkea jako niiden välillä, jotka pitävät sinätuubapaskoista ja niiden, jotka eivät. Se riippuu ihan siitä, millainen huumorintaju on.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Vesikortsu
VIP
VIP
Viestit: 313
Liittynyt: 7.7.2009 12:15
Paikkakunta: Wimpeli

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Vesikortsu »

Johnny kirjoitti:Minun on myönnettävä, että kuulun siihen ryhmään ihmisiä jota nämä videot eivät naurata lainkaan. Ehkä minulla on huono huumorintaju tai jotain, mutta en todellakan näe niissä mitään hauskaa. :/
Liityn ryhmääsi. Minuun ei ole koskaan kolahtanut mitkään STP:n eikä YP:n videot.

Mielestäni pelkkä pika-/takaisinkelaus ei tee huumoria... :|
Vesikortsu Juutuubassa►►
Ismo & Seppo soundboard►►
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #6
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Vesikortsu kirjoitti: Mielestäni pelkkä pika-/takaisinkelaus ei tee huumoria... :|
Oikeassa olet, mutta sinätuubapaskoihin sisältyy kyllä paljon muutakin kuin tuota. :) Kyllä osa sinätuubapaskoista on aika turhia, mutta taitavasti tehdyistä pidän paljonkin.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Akirama
Viestit: 4
Liittynyt: 23.8.2009 20:28

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Akirama »

Minä kuten muutama muu täällä en suoranaisesti ole Ismo-fani mutta mielestäni tärkeä osa sarjaa. Ollut alusta asti ja Ismon tempauksia ja elämäntilanteita aina mielelläni katsonut. En ole koskaan pitänyt minkäänlaisista remix-videoista jostain syystä mutta itse Ismossa niin vituttaa kuin naurattaa sen perussuomalaisuus. Välillä niin hauskaa kun tuntuu että se ei nyt tajua asian pointtia/mitä neuvoja antaa mutta välissä se taas tuntuu niin ärsyttävältä "ei osaa nähdä tilannetta toisen silmin" yms. Jos tulisi joskus tieto että Ismo olisi lähtemässä salkkareista tekisin kyllä kaikkeni että pysyisi! Todella hieno hahmo! :)
Avatar
Luumupuu
Kanta-asiakas
Viestit: 201
Liittynyt: 9.7.2009 17:42

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Luumupuu »

Johnny kirjoitti:Remixejä, tai no HYVIÄ sellaisia ei enää tule samaan tahtiin kun vielä vaikkapa vuosi sitten. Kujamonille täytyy kyllä nostaa hattua.
Enemmän se on sitä että kaikki on jo nähty. Remixit ovat yhtä huonoja/hyviä kuin ennenkin, mutta kun on kuullut jo ne samat lausahduset tuhansia kertoja niin ei naurata. Kyllä sekin oli aikanaan iso juttu kun Pottu tai joku sai Ismon sanoista kirosanoja ja nyt jokainen tekee semmoisia. Vaikka en tykkää alapää vitseistä kun ne kuuluvat ala-asteelle niin ehkä se eka kerta kun kuuli sen "Mä hinkkaan mun kullia sun tissien välissä" niin nauratti, mutta ei yhtään enään. Nykyään tulee vaan myötähäpeää että kuinka lapsellista on nyt taas. Eli kyllä se lähinä johtuu siitä että kaikki sanat on kulutettu aikalailla loppuun. Esimerkkinä juuri se että alkuaikoina piti masterpiecenä sitä että joku laitto "Mä halusin järjestää tuttaville velkoja", nykyään jos joku tekisi saman niin tulisi vaan mieleen että onpa huonosti tehty remixi.
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Siitä on jo aikaa kun viimeksi katsoin YouTubesta Ismon-remixejä, ja siitä vielä enemmän millon ne vielä naurattivat. :D
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Avatar
OIvikissaIV
Viestit: 13
Liittynyt: 22.8.2009 20:32
Paikkakunta: Kokkola

Re: Salatut Elämät/Ismo Laitela -ilmiö

Viesti Kirjoittaja OIvikissaIV »

Joo, mä en ees tajuu miten kaveritki jaksaa viel näille nauraa. "Ootko nähny uusinta Ismo-ReMiX:iä?"-lausahdukset on etonu jo vuosia. Ihtee nauratti kerran tai pari sillo alkuaikoin ne jutut, mut ny lähinnä näkyy PUNASTA. Sama on sit näitten Pasila-repliikkien kanssa.
Suomen seksikkäin Shemale Sonja ♥
Vastaa Viestiin