Näyttely Salkkareissa

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Laitismo
Kanta-asiakas
Viestit: 747
Liittynyt: 23.8.2009 14:02

Näyttely Salkkareissa

Viesti Kirjoittaja Laitismo »

<3
Viimeksi muokannut Laitismo, 3.6.2015 20:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1. Dahlia 2. Janne 3. Alissa 4. Nuutti
Lihapullamies
VIP
VIP
Viestit: 576
Liittynyt: 9.8.2009 12:15

Re: Näyttely Salkkareissa

Viesti Kirjoittaja Lihapullamies »

Sustahan vois tulla Paulan juuri synnyttämä poika :)
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #4
nonnu11
Kanta-asiakas
Viestit: 255
Liittynyt: 21.8.2009 22:10

Re: Näyttely Salkkareissa

Viesti Kirjoittaja nonnu11 »

Empä usko että sua ainakaan nyt johonkin yksityisiin koetilaisuuksiin kutsuttaisiin. Ja sitäpaitsi esim ku tänään salkkareissa näytetään jakso numero 1775, niin todellisuudessa salkkareita on jo tehty yli 100 jaksoa ton 1775 jakson jälkeen, eli tuskimpa sulle on edes mitään pikkuroolia tarjolla pitkään pitään aikaan. En haluu nyt murskata sun unelmia, mutta muutenkin on aika epätodennäköistä, että pääsisit näyttelemään salkkareihin koska salkkareita on jo käsikirjoitettukkin jo varmaan puoleksi vuodeksi eteempäin, ellei piteempäänkin eteempäin. Mutta jos nyt niinku ajatellaan että saisit jonku pienen stellans roolin, niin onhan se mahdollista, että saisit joskus isommankin roolin, koska tuskin kukaan sua tunnistais siitä aiemmasta stellans roolista jos nyt ees saisit semmosen.

Muutenkin sun kannattais alottaa joku teatterikerho tms. mikä on sun asuinpaikkakuntaa lähellä ja sen kautta voisit joskus harmaassa tulevaisuudessa päästä pikku rooliin salkkareihin, mutta sinuna mä tekisin niin, että alottaisin sen teatterin (jos suinkaan mahdollista) ja sitten hakisin jotain pieniä rooleja joistain kesäteattereista tai joistain muista näytelmissä mitä nyt suinkaan on tarjolla.

Aika synkät on mun näkymät sulle, mutta musta tuntuu että aika moni haaveilee salkkareihin pääsystä johonkin isompaan rooliinkin, mutta varmaan kukaan heistä ei pääse edes pikkurooliin. Täytyy vaan ajatella realistisesti. :)
Laitismo
Kanta-asiakas
Viestit: 747
Liittynyt: 23.8.2009 14:02

Re: Näyttely Salkkareissa

Viesti Kirjoittaja Laitismo »

Tiiän et on pienet mahollisuudet päästä rooliin, mut oon valmis oottamaan ja tekemään töitä tän eteen :) Jos tosiaan ensin pyytäisin jotain ihan pientä puheroolia Stellansissa, ja sit koittaisin vetää sen niin hyvin et ne vaikkutuis siitä. Vaikka sekin on aika epätodennäköstä...
1. Dahlia 2. Janne 3. Alissa 4. Nuutti
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Näyttely Salkkareissa

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Laitismo kirjoitti:Hei!
Olen 13 vuotias poika, ja unelmoin salkkareissa näyttelystä. Aion ehkä pian aloittaa teattaerin, ja kun olen siellä jonkin aikaa ollut hakea Salkkareihin. Haluaisin kysyä, että jos menen avustajaksi ja minua näytetään esim Stellansissa, niin voinko enää koskaan päästä isompaan rooliin? Mielestäni osaan näytellä ihan hyvin, ja olen ollut melkein kaikissa koulumme koulunäytelmissä. Jos nyt siis soittaisin Salkkareihin, ja kysyisin onko minulle käyttöä isompaan rooliin niin olisiko vielä mahdollista että saisin edes mahdollisuuden näyttää taitoni vaikka jossain yksityisissä koekuvauksissa?

Kiitos jos joku vastaa näihin pariin kysymykseen. Topicissa voi myös keskustella Salkkareissa näyttelemisestä yleensä.
Valitettavasti sinun on vielä muutama vuosi odotettava, muistaakseni edes avustajaksi vaikka taustalle Kentauriin ei oteta vielä sinun ikäisiäsi. Ja esimerkiksi teinejä (Oona, Miro, Joonatan yms.), jotka ovat sarjassa 16-vuotiaita, näyttelee oikeasti n. 20-vuotiaat ihmiset. Mutta onhan sulla vielä aikaa, Salkkarithan kestää vuoteen 2015, joten vielä sulla on aikaa monta vuotta :)
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
O`boy
Kanta-asiakas
Viestit: 363
Liittynyt: 21.8.2009 15:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Näyttely Salkkareissa

Viesti Kirjoittaja O`boy »

Itse olen 14. Minullakin oli haave päästä salkkareihin. Myöhästyttii yhestä jutusta ja haave oli sitten murskana :(
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
Circus
Viestit: 25
Liittynyt: 31.5.2009 16:23

Re: Näyttely Salkkareissa

Viesti Kirjoittaja Circus »

Eihän tuollaiset pikkuiset avustajahommat kaada mahdollisuuksia päästä isompiin juttuihin mukaan. Rohkeasti vaan koettamaan tuuria, jos sellainen mahdollisuus joskus aukenee, kaikki pienetkin jutut tuovat kokemuksia. Pidä kiinni unelmistasi ja tee työtä niiden eteen. :ylos:
aksuheh
Viestit: 24
Liittynyt: 8.9.2014 06:47

Re: Näyttely Salkkareissa

Viesti Kirjoittaja aksuheh »

jep !
Vastaa Viestiin