Salkkareiden teinit

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Laitismo
Kanta-asiakas
Viestit: 747
Liittynyt: 23.8.2009 14:02

Re: Salkkareiden teinit

Viesti Kirjoittaja Laitismo »

Hitsi XD oisin hakenut tohon rooliin koska mun haave on näyttelijän ura MUT,

1, En ole kahdeksantoista vielä muutamaan vuoteen, täytän vasta viisitoista.

2, En ole komea, mutta en mikään rumakaan. Olen siltä väliltä.

3, Oisin kyllä rohkee ja ennakkoluuloton ja lisäks oon hirveen positiivinen ihminen ja harrastanut teatteria kaks vuotta, ja tuun kaikkien kanssa toimeen (paitsi Otto Kaukovaaran), mut kun tärkein kriteeri ei täyty, niin.. XD

No, ehkä ne joskus hakee sit taas mun ikäistä ja pääsen näyttää taitoni!
1. Dahlia 2. Janne 3. Alissa 4. Nuutti
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Salkkareiden teinit

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

Laitismo kirjoitti:1, En ole kahdeksantoista vielä muutamaan vuoteen, täytän vasta viisitoista.

2, En ole komea, mutta en mikään rumakaan. Olen siltä väliltä.
Onhan Emil Hallberg (Onni "Tale" Taalasmaa) sun ikänenkin ja hyvinhän se näyttelee.

Ei ulkonäöllä ole koskaan väliä päästäkseen töihin, vaan sun taidoillas ja asenteellas. Ja kyllähän näyttelijöille löytyy aina maskeeraaja, ett se muuttaa ulkonäköäs ja ellet oo huomannu nii telkkariohjelmissa on monta erinäköisiä hahmoja/näyttelijöitä.
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Laitismo
Kanta-asiakas
Viestit: 747
Liittynyt: 23.8.2009 14:02

Re: Salkkareiden teinit

Viesti Kirjoittaja Laitismo »

Joo mut siis tos haetaan nimenomaan vissiin komeaa henkilöö, mikä on must vähän outoa, koska kauneushan on katsojan silmissä :D Mut selkeesti Jirin kuva laitettu siihen.

"Tässä esimerkki komeasta"
1. Dahlia 2. Janne 3. Alissa 4. Nuutti
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Salkkareiden teinit

Viesti Kirjoittaja Hole »

Wunderbaum kirjoitti:
Laitismo kirjoitti:1, En ole kahdeksantoista vielä muutamaan vuoteen, täytän vasta viisitoista.

2, En ole komea, mutta en mikään rumakaan. Olen siltä väliltä.
Onhan Emil Hallberg (Onni "Tale" Taalasmaa) sun ikänenkin ja hyvinhän se näyttelee.
Mutta ilmoituksessahan mainittiin, että pitää olla 18-vuotias ja oppivelvollisuus suoritettu. Eli ei siinä olisi paljon hyvät näyttelijäntaidot auttaneet.
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
LAAMA
Viestit: 8
Liittynyt: 3.5.2011 19:47

Re: Salkkareiden teinit

Viesti Kirjoittaja LAAMA »

Laitismo kirjoitti:Joo mut siis tos haetaan nimenomaan vissiin komeaa henkilöö, mikä on must vähän outoa, koska kauneushan on katsojan silmissä :D Mut selkeesti Jirin kuva laitettu siihen.

"Tässä esimerkki komeasta"
no, Jirihän on kyl hyvännäkönen :)
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Salkkareiden teinit

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Peppi on ollut teinihahmoksi jo aika pitkään Salkkareissa. Tuoreimpien haastattelujen perusteella voisi päätellä, että Sara Säkkinen on edelleenkin mukana kuvauksissa, eli Peppi olisi siis ruudussa vuoteen 2012 asti. Ja keväällä 2012 Pepill tulisi jo neljä vuotta sarjassa täyteen, mikä on poikkeuksellisen paljon teini-ikäiselle hahmolle.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
teipi
Viestit: 1
Liittynyt: 18.5.2011 18:34

Re: Salkkareiden teinit

Viesti Kirjoittaja teipi »

h
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Salkkareiden teinit

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Burnis kirjoitti:Peppi on ollut teinihahmoksi jo aika pitkään Salkkareissa. Tuoreimpien haastattelujen perusteella voisi päätellä, että Sara Säkkinen on edelleenkin mukana kuvauksissa, eli Peppi olisi siis ruudussa vuoteen 2012 asti. Ja keväällä 2012 Pepill tulisi jo neljä vuotta sarjassa täyteen, mikä on poikkeuksellisen paljon teini-ikäiselle hahmolle.
Tuleehan Heidilläkin heti pari kuukautta Pepin jälkeen neljä vuotta täyteen.
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Salkkareiden teinit

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Why kirjoitti:
Burnis kirjoitti:Peppi on ollut teinihahmoksi jo aika pitkään Salkkareissa. Tuoreimpien haastattelujen perusteella voisi päätellä, että Sara Säkkinen on edelleenkin mukana kuvauksissa, eli Peppi olisi siis ruudussa vuoteen 2012 asti. Ja keväällä 2012 Pepill tulisi jo neljä vuotta sarjassa täyteen, mikä on poikkeuksellisen paljon teini-ikäiselle hahmolle.
Tuleehan Heidilläkin heti pari kuukautta Pepin jälkeen neljä vuotta täyteen.
Peppi tuli sarjaan toukokuussa 2008, Heidi tammikuussa 2009.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
20102011
Kanta-asiakas
Viestit: 69
Liittynyt: 26.8.2010 16:51

Re: Salkkareiden teinit

Viesti Kirjoittaja 20102011 »

Uusia teinejä lisää tulossa(::
Salkkari videoita youtubessa(: [youtube]http://www.youtube.com/user/SalmiakkiTupaqa69[/youtube]
Blackdiamond104
Viestit: 5
Liittynyt: 11.12.2017 21:57

Re: Salkkareiden teinit

Viesti Kirjoittaja Blackdiamond104 »

Näin vuosia myöhemmin itseä vähän kismittää, kun Miian roolihahmo piti käsikirjoittaa kuolemaan niin, ettei kyseisellä hahmolla ole enää sarjaan paluuta, mutta siis tiedoksi ei tätä tarvitse niin älyttömän tosissaan ottaa että tarvitsisi ainakaan negatiivista kommenttia tähän heittää. Omasta mielestä tässä on esimerkki hahmosta joka joutui tuotantoyhtiön hampaisiin, ja jolla olisi ollut mahdollisuus vielä vaikka mihin, ja itseä harmittaa kun näin hyvin toteutettu hahmo sysätään kokonaan sivuun ja kun kyseessä ei olisi ollut se myöskään etteikö hahmo olisi pystynyt luomaan yhä edelleen viihdyttävää matskua tai että se ei olisi jo siihen kyennyt. Vähän on myös sellainen tunne myös että liian arvokas hahmo uhrattiin jo tässä kohtaa tarinassa kuvitteelliselle syövälle joka ei olisi ollut tuossa kohtaa edes välttämätön, olisin varmaan itse uhrannut jonkun muun hahmon. Sillä tämä hahmo oli mukana Salkkareiden kulta-aikoina luomassa sen hetken parhaimmistoon kuuluvaa storylinea Salkkareissa. Kyllähän esimerkiksi Aaro, Camilla ja Salinien perhekin ovat kaikki esimerkkejä käsikirjoitetuista hahmoista jotka ovat joko palanneet tauolta takaisin sarjaan tai joilla on edes pieni teoreettinen mahdollisuus vielä joskus ehkä tulla takaisin, ja Miian hahmolle tuo olisi pitänyt tehdä ilman muuta myös.
FUU
Kanta-asiakas
Viestit: 207
Liittynyt: 5.4.2010 19:29

Re: Salkkareiden teinit

Viesti Kirjoittaja FUU »

Noh, niin vain nousi Liisakin kuolleista, joka oli kyllä yksi puuduttavimpia käänteitä sarjan historiassa. Etenkin kun hahmo osoittautui täydeksi katastrofiksi. Näin pilattiin myös Ismon muistot, ja katsojien mielikuvat onnellisista Laitelan ydinperheajoista.

Takaisin käsikirjoittamisiin liittyen täällä näyttäisi olevan aihekkin: http://ismolaitela.com/viewtopic.php?f= ... &start=280
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Salkkareiden teinit

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Blackdiamond104 kirjoitti:Näin vuosia myöhemmin itseä vähän kismittää, kun Miian roolihahmo piti käsikirjoittaa kuolemaan niin, ettei kyseisellä hahmolla ole enää sarjaan paluuta, mutta siis tiedoksi ei tätä tarvitse niin älyttömän tosissaan ottaa että tarvitsisi ainakaan negatiivista kommenttia tähän heittää. Omasta mielestä tässä on esimerkki hahmosta joka joutui tuotantoyhtiön hampaisiin, ja jolla olisi ollut mahdollisuus vielä vaikka mihin, ja itseä harmittaa kun näin hyvin toteutettu hahmo sysätään kokonaan sivuun ja kun kyseessä ei olisi ollut se myöskään etteikö hahmo olisi pystynyt luomaan yhä edelleen viihdyttävää matskua tai että se ei olisi jo siihen kyennyt. Vähän on myös sellainen tunne myös että liian arvokas hahmo uhrattiin jo tässä kohtaa tarinassa kuvitteelliselle syövälle joka ei olisi ollut tuossa kohtaa edes välttämätön, olisin varmaan itse uhrannut jonkun muun hahmon. Sillä tämä hahmo oli mukana Salkkareiden kulta-aikoina luomassa sen hetken parhaimmistoon kuuluvaa storylinea Salkkareissa. Kyllähän esimerkiksi Aaro, Camilla ja Salinien perhekin ovat kaikki esimerkkejä käsikirjoitetuista hahmoista jotka ovat joko palanneet tauolta takaisin sarjaan tai joilla on edes pieni teoreettinen mahdollisuus vielä joskus ehkä tulla takaisin, ja Miian hahmolle tuo olisi pitänyt tehdä ilman muuta myös.
No mut Miian syöpäkuvio oli just siks niin koskettava koska se oli niin rakastettu ja pidetty hahmo.. veikkaisin et juuri tuon kuvion ansiosta saamme kiittää tai kirota sitä et Salkkareita tehdään yhä. Paras ja muistettavin juonikuvio varmaan kaikkien mielestä (Kallen homouden ohella) jotka eivät sarjaa enää seuraisikaan

Miia pikapaluu toi kyl valtavasti vanhoja katsojia takas hetkellisesti just tuon syöpäkuvion takia, tuskin olis tuonut jos Miia olis aikoinaan poistunut vaik Siljan tapaan Amerikkaan ja palannut vierailemaan Ismoa ihan muuten vaan
Mut jos herättävät Miian henkiin niin katsojamäärät kyl nousis.. toki veis uskottavuuden sarjan alkuajoilt, mut uskottavuus on muutenkin jo suurilta osin menetetty.. eli mitään menetettäväähän ei täs tapaukses ois :D
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Blackdiamond104
Viestit: 5
Liittynyt: 11.12.2017 21:57

Re: Salkkareiden teinit

Viesti Kirjoittaja Blackdiamond104 »

Siihenhän ne salkkarit vähän niin sanotusti lässähti kun ensiksi Miia kuoli syöpään ja kun lopulta Saku lähti jäämerelle, lopulta viimeistään siihen kun Markus kuoli. Tuo Saku/Miia kuvio oli vähän kuitenkin antigliimaksi näin jälkikäteen ajateltuna se olisi voinut olla jotain vielä parempaa, kun se vähän oli kuitenkin tuota kissa hiiri leikkiä koko kuvio lähes koko ajan, eivätkä he ehtineet oikeen kummatkaan asettua aloilleen ennen kuin oli jo jokin häiriötekijä vastassa. Olisin voinut ehkä vähän toivoa tähänkin kuvioon sitä Markuksen suhdekuvioista ilmenevää perus harmitonta rauhallista arjen menoa. En itse välitä paljoa tragedioista ja turha sitä on spekuloida mitenkä sarjalle olisi käynyt jos tuo oltaisi kirjoitettu vähänkin toisin, mutta no oli miten oli niin ei siinä kamalasti oltaisi varmaankaan menty vikaan oli sitten kasvainta tai ei. Pitkässä juoksussa siinä olisi ollut varmaan melko sama lopputulos, mutta kyllä noin jälkikäteen ajateltuna itse koen että tällä tehtiin paljon hallaa sarjan tulevien jaksojen yleislaadulle. Kyllä siinä varmaan tosi moni on ollut näreissään kun tuo koko kuvio paljastui, vaikka oltaisikin oltu samalla niin haltioissaan kuinka koskettava tuo story nyt lopulta oli, Aaro nyt oli viimeinen hahmo kenen olisin toivonut nousevan kuolleista, muttta ihan sama,olisin luullut tosin että tuokin hahmo oltaisi jo nähty, varsinkin kun siitä paistaa nyt tuo tekopyhyys vähän läpitte eikä tuo hahmo nyt enää ole niin freesi kuin ennen .
blockerstein
Viestit: 16
Liittynyt: 27.9.2017 10:23

Re: Salkkareiden teinit

Viesti Kirjoittaja blockerstein »

Omasta mielestä tässä on esimerkki hahmosta joka joutui tuotantoyhtiön hampaisiin, ja jolla olisi ollut mahdollisuus vielä vaikka mihin, ja itseä harmittaa kun näin hyvin toteutettu hahmo sysätään kokonaan sivuun ja kun kyseessä ei olisi ollut se myöskään etteikö hahmo olisi pystynyt luomaan yhä edelleen viihdyttävää matskua tai että se ei olisi jo siihen kyennyt.
Miian näyttelijä Venla Saartamohan halus nimeomaan itse pois sarjasta kun ei halunnut leimaantua loppuelämäkseen Salkkareiden Miiaksi. Vaikka siinä tosiasiassa niin kävikin, eipä häntä paljon muusta tunneta. Ainakin joskus tällaisen artikkelin lukenut.
Hemulitäti
Kanta-asiakas
Viestit: 108
Liittynyt: 5.6.2018 16:24

Re: Salkkareiden teinit

Viesti Kirjoittaja Hemulitäti »

Mitä ihmiset nyt muka hehkuttaa että Miian syöpä olisi ollu joku ylidramaattinen kuvio, jonka kaikki ihmiset muistaa vaikkei salkkareita enää katsoisikaan? Omasta mielestäni sekä Miia että Saku olivat todella ärsyttäviä hahmoja, hyvä vaan että poistuivat aikaisin etteivät pilanneet ihan koko sarjaa.
"ja mä oon niin onnellinen et sä oot niin helvetin onnellinen et oksettaa siitä et mä oon onnellinen" -Jenni Vainio, 2000
Vastaa Viestiin