Pihlajasatu

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Vastaa Viestiin
JaneHukkala
Viestit: 13
Liittynyt: 7.10.2017 10:38

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja JaneHukkala »

RIP Markus :(
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Turska »

Tässä rinnakkaistodellisuudessa Salla ei ole ilmeisesti ollut yhdessä Tuomon tai Jarkon kanssa vai missä välissä Salla ja Musta Barbaari ovat olleet yhdessä?
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Siperiantiikeri
Kanta-asiakas
Viestit: 1254
Liittynyt: 10.10.2013 17:34

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Siperiantiikeri »

Turska kirjoitti:
Tässä rinnakkaistodellisuudessa Salla ei ole ilmeisesti ollut yhdessä Tuomon tai Jarkon kanssa vai missä välissä Salla ja Musta Barbaari ovat olleet yhdessä?
Leevi taitaa olla tämän toisen todellisuuden Tuomo. Ainakin tuo taipuvaisuus pettämiseen yhdistää.
Pakko sanoa että toivon ja odotan että vielä joskus tehdään Pihlajasatu 2. Sen verran hyvää kamaa on nää jaksot ollu.
Laitismo
Kanta-asiakas
Viestit: 747
Liittynyt: 23.8.2009 14:02

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Laitismo »

Olen kyllä Miiaan vähän pettynyt, vähän liian teinimäistä käytöstä kun on kuitenkin yli kolmekymppinen tuossa todellisuudessa. Ajattelin, että Miia olisi vähän aikuistunut. Olihan kyllä syytä suuttua, sitä en kiellä, mutta silti.
1. Dahlia 2. Janne 3. Alissa 4. Nuutti
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

Aivan helvetin hyvä spin-off, ei voi muuta sanoa. :ylos: :ylos: :ylos:
Minulla ei ole jaksoja.
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Turska »

Minkähän takia Ismon jaksoihin oli kuvattu tunnaria varten uudet kuvat (Ullaa lukuun ottamatta), mutta Akin jaksoissa oli käytetty klippejä kohtauksista
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Enpä pahemmin tykännyt näistä Ismon jaksoista. Plussaa kuitenkin tylystä lopetuksesta.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Kyl Jenni & Salla oli täs Pihlajasadus ihan omaa luokkaansa <3

Ihan viihdyttäviä oli nää Akin & Ismon jaksot.. vaikken lopetuksista oikein pitänytkään..
Karin jaksot taas olis saanut jättää kokonaan väliin, ihme ettei muka ketään vanhoista hahmoista saatu tähän mukaan.. Laura,Oona,Katja,Seppo.. Elina,.. Sauli..Maarit..Aleksi joku näistä olis varmasti piristänyt kertaheitolla!
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Paras oli Ismon setti, aivan huippuhauska! :D
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Joulukuussa kuvataan Pihlajasadun toinen kausi. Itse veikkaan ainakin Camillan ja Kentsun olevan mukana.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
ellu
Kanta-asiakas
Viestit: 429
Liittynyt: 26.11.2013 22:01

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja ellu »

Camilla, Ulla ja Kalle kiitos. :ylos: Karikin kävisi kun viimeksi ei keskitytty ollenkaan menneisyyteen.
    • x x x x
Hemulitäti
Kanta-asiakas
Viestit: 108
Liittynyt: 5.6.2018 16:24

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Hemulitäti »

Laura, Elina tai Salinit takaisin!
"ja mä oon niin onnellinen et sä oot niin helvetin onnellinen et oksettaa siitä et mä oon onnellinen" -Jenni Vainio, 2000
Laitismo
Kanta-asiakas
Viestit: 747
Liittynyt: 23.8.2009 14:02

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Laitismo »

Toivottavasti Pihlajasatuun on saatu jo kiinnitettyä mielellään useampi poistunut henkilö, koska muuten sitä ei ole mitään järkeä edes kuvata. Karin jaksot oli todella tylsiä, kun ketään poistunutta ei ollut mukana.
1. Dahlia 2. Janne 3. Alissa 4. Nuutti
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Ensimmäiset 6 jaksoa tulee huomenna putkeen uusintana Maikkarilla heti Salkkareiden viikkouusintojen jälkeen! :D Luvassa on siis kunnon "salkkariputki" klo 10.30-16.00!
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ilo ... s.QblOKu1x


Vaude! Pihlajakadun 2. kaudella nähdään Salineihin ja Sievisiin keskittyvät juonet.
Minulla ei ole jaksoja.
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Lellua tai Lauraa on sitten ilmeisesti ihan turha odotella edes tällaiseen projektiin.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
Nipsu
VIP
VIP
Viestit: 992
Liittynyt: 15.8.2012 08:54

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Enigma kirjoitti:Lellua tai Lauraa on sitten ilmeisesti ihan turha odotella edes tällaiseen projektiin.
Voiskoha olla et noiden kahden perheen lisäks käsiteltäis jotain muutaki hahmoa, esimerkiksi Camillaa? Siinähän sais kätevästi molemmat Elinan ja Lauran takaisin, kun Camillalla siteet kumpaankin hahmoon. Taitaa olla toiveajattelua.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu

And we gonna let it burn ♥ ♥

☃☃☃
Hemulitäti
Kanta-asiakas
Viestit: 108
Liittynyt: 5.6.2018 16:24

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Hemulitäti »

Hanna <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 rakastan jo nyt tätä pihlajasatua enemmän kuin edellistä! Ketähän nuo "sumennetut" hahmot ovat? Itselläni ei ole mitään ideaa.
"ja mä oon niin onnellinen et sä oot niin helvetin onnellinen et oksettaa siitä et mä oon onnellinen" -Jenni Vainio, 2000
Taalasnaa
Kanta-asiakas
Viestit: 355
Liittynyt: 27.6.2016 02:10

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Taalasnaa »

Taitaa olla Maarit ainakin se yksi.
Ymmälläni
Viestit: 3
Liittynyt: 26.12.2018 01:18

Re: Pihlajasatu

Viesti Kirjoittaja Ymmälläni »

Mukava nähdä Siljaa taas <3
Vastaa Viestiin