Salatut elämät -20-vuotisjuhlaristeily Mariellalla 25.1.2019

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
kliina
Kanta-asiakas
Viestit: 194
Liittynyt: 2.4.2018 21:42

Salatut elämät -20-vuotisjuhlaristeily Mariellalla 25.1.2019

Viesti Kirjoittaja kliina »

Koko kansan kestosuosikki Salatut elämät täyttää pian 20 vuotta. Synttäreitä juhlistetaan Helsinki–Tukholma-risteilyn merkeissä ensi vuoden tammikuussa. Mukana livenä laivalla on toki myös Salkkarit-näyttelijöitä ja sarjan tekijöitä, ja koko risteily on täynnä teemaan sopivaa erikoisohjelmaa.

https://www.vikingline.fi/valitse-matka ... ut-elamat/
Hemulitäti
Kanta-asiakas
Viestit: 108
Liittynyt: 5.6.2018 16:24

Re: Salatut elämät -20-vuotisjuhlaristeily Mariellalla 25.1.

Viesti Kirjoittaja Hemulitäti »

Enpä varmaan tuonnekkaan pääse lähtemään :( Olisi ollut mukavaa nähdä Salkkarit-tähtiä livenä!
"ja mä oon niin onnellinen et sä oot niin helvetin onnellinen et oksettaa siitä et mä oon onnellinen" -Jenni Vainio, 2000
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Salatut elämät -20-vuotisjuhlaristeily Mariellalla 25.1.

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Onkohan tiedossa painajainen merellä... xD
kliina
Kanta-asiakas
Viestit: 194
Liittynyt: 2.4.2018 21:42

Re: Salatut elämät -20-vuotisjuhlaristeily Mariellalla 25.1.

Viesti Kirjoittaja kliina »

Juhlaristeilyn ohjelmassa

Salatut elämät -juhlajakson ennakkonäytös: Näe ennen muita mm. vastaus katsojia pitkään askarruttaneeseen mysteeriin Tyyne Puustisen murhaajasta.

Q&A-tuokio: Kysy sarjan näyttelijöiltä ja tekijöiltä kaikki, mitä olet ikinä halunnut tietää Salkkareista.

Salkkarit-karaoke: Tätä karaokea juontavat ja yleisön iloksi laulavat mm. Monika Lindeman, Hanna Kinnunen, Sami Uotila, Aaron Bojang, Pete Lattu, Kerttu Rissanen ja Esko Kovero. Tule mukaan laulamaan!

Salatut elämät -koekuvaukset: Ainutlaatuinen tilaisuus kokeilla, olisiko sinusta Salkkarit-näyttelijäksi. Uskallatko heittäytyä mukaan?

Kuvauta itsesi suosikkinäyttelijäsi kanssa: Ammattikuvaajan ottama erikoiskuva on ainutkertainen muisto juhlaristeilystä.

Salatut elämät -brunssi: Lisämaksusta (7 €/hlö) voit varata paikan erityiseltä Salatut elämät -brunssilta, jossa on mukana näyttelijöitä. Brunssilta saat muistoksi juhlaristeilylasin.

Tähtiartistina Ressu: Muistatko, miten Ressu liittyy Salatut elämät -sarjaan? Kurkkaa alta! Mahtaakohan luvassa olla erityisesiintyminen?
Siperiantiikeri
Kanta-asiakas
Viestit: 1254
Liittynyt: 10.10.2013 17:34

Re: Salatut elämät -20-vuotisjuhlaristeily Mariellalla 25.1.

Viesti Kirjoittaja Siperiantiikeri »

^ Eikö se murhaaja nyt sitten ollutkaan Aki?
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Salatut elämät -20-vuotisjuhlaristeily Mariellalla 25.1.

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Onpahan taas typerää mikäli alkuperäistä tarinaa on menty muuttamaan.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Siperiantiikeri
Kanta-asiakas
Viestit: 1254
Liittynyt: 10.10.2013 17:34

Re: Salatut elämät -20-vuotisjuhlaristeily Mariellalla 25.1.

Viesti Kirjoittaja Siperiantiikeri »

Enigma kirjoitti:Onpahan taas typerää mikäli alkuperäistä tarinaa on menty muuttamaan.
Veikkaisin, että tämä menee nyt niin että Tyyne tokeni vielä siitä Akin tönäisystä, ja myöhemmin joku tuli ja kolkkasi hänet. Ja tämä joku selviää nyt sitten siinä juhlajaksossa.
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Salatut elämät -20-vuotisjuhlaristeily Mariellalla 25.1.

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

Offtopicina täytyy tosiaan todeta että sitähän ei varsinaisesti koskaan taidettu todistaa 100% varmasti että Tyyne Puustinen kuoli juuri Akin tekemiin vammoihin. Niin kuin jaksossa 91 todetaan, Tyyne Puustinen oli Akin mukaan vielä hengissä kun tämä lähti pois asunnosta.
Minulla ei ole jaksoja.
Hemulitäti
Kanta-asiakas
Viestit: 108
Liittynyt: 5.6.2018 16:24

Re: Salatut elämät -20-vuotisjuhlaristeily Mariellalla 25.1.

Viesti Kirjoittaja Hemulitäti »

Mitenköhän se kohtaus kuvataan, jos Tyynen tappoi joku muu kuin Aki? En usko että murhaaja olisi joku muu kuin Aki, mutta olisihan se mielenkiintoinen juonenkäänne, melko turha tosin.
"ja mä oon niin onnellinen et sä oot niin helvetin onnellinen et oksettaa siitä et mä oon onnellinen" -Jenni Vainio, 2000
Vastaa Viestiin